Son kullanma tarihi geçmiş, bayatlamış bir tarayıcı kullanıyorsanız. Mercedes kullanmak yerine tosbaya binmek gibi... Websiteleri düzgün görüntüleyemiyorsanız eh, bi zahmet tarayıcınızı güncelleyiniz. Modern Web standartlarını karşılayan bir tarayıcı alternatifine göz atın.
Merhabalar bana basit bir sistem lazım örnek veriyorum 30 Altına 1 tane kazma satın alıcak o 30 altını verdikten sonra daha o eşyayı satın alamıycak satın alma hakkınız bitti diyicek nasıl yapabilirim ?
Merhabalar bana basit bir sistem lazım örnek veriyorum 30 Altına 1 tane kazma satın alıcak o 30 altını verdikten sonra daha o eşyayı satın alamıycak satın alma hakkınız bitti diyicek nasıl yapabilirim ?
Merhabalar, daha önceden skript yaptıysanız, "gold ingots in player's inventory" kalıbı oyuncu envanterindeki altın külçesi sayısını veriyor. Küçük bir örnekle;
Kod:
command /altın:
trigger:
set {altın.%player%} to gold ingots in player's inventory
send "Envanterinizde %{altın.%player%}% adet altın var."
Yukarıdaki kod çalıştığında oyuncu envanterindeki altın sayısını sohbete yazıyor.
Bir komutu sadece bir kere kullanmak içinse bir variable atayabilirsiniz. Örneğin;
Kod:
command /kod:
trigger:
if {kod.%player%} isn't set:
set {kod.%player%} to 1
send "Kod başarıyla çalıştı."
stop
else:
send "Bu kod sadece bir kere çalıştırılabilir."
Ve istediğiniz skripte gelecek olursak;
Kod:
command /kazma: #komut
trigger:
if {kazma.%player%} isn't set: #variable
if 30 >= gold ingots in player's inventory: #gerekli ödeme
give 1 diamond pickaxe to player #kazma verme
set {kazma.%player%} to 1 #komutu kilitleme
remove 30 from gold ingots in player's inventory #oyuncudan altın alma
send "Kazma alındı!" #mesaj
stop
else: #eğer ödeme yeterli değilse çalışacak kodlar
send "Bunun için 30 altına ihtiyacın var."
stop
else: #eğer daha önceden kod çalıştırılmışsa çalışacak kodlar
send "Daha önceden kazma almışsın!"
stop
Merhabalar öncelikle teşekkür ederim fakat buradaki altın oyundaki altın değil örnek veriyorum Coin, Kredi, Jeton bunlar sanal para olacaktı yanlış anlaşılma olmuş
variables:
{kredidurum.%player%} = false
command /kazmaal:
trigger:
if {kredim.%player%} is bigger than or equal to 10000:
if {kredidurum.%player%} is false:
remove 10000 from {kredim.%player%}
give 1 diamond pickaxe named "Elmas Kazma" to player
set {kredidurum.%player%} to true
else:
send "daha önceden almışsın"
else:
send "yetersiz kredi!"