Istek Skript gui

emregg0

Play.xBraveMC.com
Katılım
19 Ekim 2018
Mesajlar
150
Elmaslar
26
Puanlar
240
YouNewerKnow(Emre)#1024
Minecraft
Emregg0
#1
Merhaba arkadaşlar benim küçük bir skript isteğim olacak bir oyuncu bir komut yazıcak diyelim /123 yazınca menü açılacak fakat menüdeki herhangibi bir item seçmeden menü kapanmayacak yani esc felan basarsa kapanmasını istemiyorum herhangibi bir itemi secince menü kapanacak. Umarım anlatabilmişimdir.
 

emregg0

Play.xBraveMC.com
Katılım
19 Ekim 2018
Mesajlar
150
Elmaslar
26
Puanlar
240
YouNewerKnow(Emre)#1024
Minecraft
Emregg0
#3
Bana göre imkansız, çünkü buna oyunun bir tuşu dahil olduğu için imkansız gibi geliyor.
Şöylede olabilir aslında diyelim oyuncu menüyü atladı mesela komut girdiğinde menü açılsa veya haraket ettiğinde menü tekrar açılsa mümkünmü sence?
 

Leursed

Somon Balığı Selam Vermeye Geldi
Katılım
30 Aralık 2018
Mesajlar
16
Elmaslar
4
Puanlar
40
Cuêry
Lêursed || Oktay ||#3133
Minecraft
Leursed
#4
Şöylede olabilir aslında diyelim oyuncu menüyü atladı mesela komut girdiğinde menü açılsa veya haraket ettiğinde menü tekrar açılsa mümkünmü sence?
Harket etme kısmını biraz daha açarmısınız ? örnek veriyorum bir alandamı veyahut bir komut yazdıktan sonramı
çünkü bir düşününce harket etiğinde açılsın diyorsunuz o zaman her harket etiğinde menü açılıcak ve bu çok rahatsız edici bir şey olur :/
 

emregg0

Play.xBraveMC.com
Katılım
19 Ekim 2018
Mesajlar
150
Elmaslar
26
Puanlar
240
YouNewerKnow(Emre)#1024
Minecraft
Emregg0
#5
Harket etme kısmını biraz daha açarmısınız ? örnek veriyorum bir alandamı veyahut bir komut yazdıktan sonramı
çünkü bir düşününce harket etiğinde açılsın diyorsunuz o zaman her harket etiğinde menü açılıcak ve bu çok rahatsız edici bir şey olur :/
Skripti başka amaçla kullanacağım authme gibi birşey seçmeden herhangibi işkem yapamayacak. Oyuncular kullanmıcağı için rahatsızda olamazlar.
 

Leursed

Somon Balığı Selam Vermeye Geldi
Katılım
30 Aralık 2018
Mesajlar
16
Elmaslar
4
Puanlar
40
Cuêry
Lêursed || Oktay ||#3133
Minecraft
Leursed
#6
Skripti başka amaçla kullanacağım authme gibi birşey seçmeden herhangibi işkem yapamayacak. Oyuncular kullanmıcağı için rahatsızda olamazlar.
Anladığım kadarıyla oyuncu sunucuya giriş yapacak menü açılınca her hangi bir iteme tıklayınca girişmi yapıcak hocam ?
 

Fhalinkz

Dedektif Fhalinkz
Destek Müfettişi
Premium
Onaylı Satıcı
Katılım
5 Şubat 2018
Mesajlar
760
Elmaslar
326
Puanlar
2.240
Fhalinkz#7532
#9
Kod:
command /menu:
    set {menu::%player%} to true
    open virtual chest with size 3 named "123" to player
    make gui slot 0 of player with diamond named "asd" to run:
        delete {menu::%player%}

on inventory close:
    if {menu::%player%} is true:
        cancel event
 

emregg0

Play.xBraveMC.com
Katılım
19 Ekim 2018
Mesajlar
150
Elmaslar
26
Puanlar
240
YouNewerKnow(Emre)#1024
Minecraft
Emregg0
#10
Kod:
command /menu:
    set {menu::%player%} to true
    open virtual chest with size 3 named "123" to player
    make gui slot 0 of player with diamond named "asd" to run:
        delete {menu::%player%}

on inventory close:
    if {menu::%player%} is true:
        cancel event
Yarın deneyeceğim teşekkür ederim.
 

Leursed

Somon Balığı Selam Vermeye Geldi
Katılım
30 Aralık 2018
Mesajlar
16
Elmaslar
4
Puanlar
40
Cuêry
Lêursed || Oktay ||#3133
Minecraft
Leursed
#11
Yarın deneyeceğim teşekkür ederim.
Merhaba, öncelikle dün gece kodlamıştım fakat test etmedim çalışacağından emin değilim kodu veriyorum denedikten sonra geri dönüşünüzü bekliyeceğim her hangi bir sorun olursa buradayım.

Güncellendi:
function girisyap(p : player):
    open virtual hopper with size 1 named "&6Güvenlik Girişi" to {_p}
    make gui slot 0, 1, 3 and 4 of {_p} with black glass pane named "&4Yanlış yer :D" to nothing
    make gui slot 2 of {_p} with diamond named "&cGüvenliği geçmek için tıkla." to run function girisonay({_p})
function girisonay(p : player):
    {giriş1::%{_p}%} is set:
        delete {giriş1::%{_p}%}
        send "&bGüvenlik kodunuz başarıyla doğrulandı!" to {_p}
on command:
    {giriş1::%player%} is set:
        command is "login" or "güvenlik":
            uncancel event
        else:
            cancel event
            send "&bKomut Yazamasın Güvenliği Geçmelisin &a/güvenlik"
on chat:
    {giriş1::%player%} is set:
        cancel event
        send "&bMesaj Yazamasın Güvenliği Geçmelisin &a/güvenlik"
on join:
    wait 5 ticks
    set {giriş1::%player%} to 1
    send "&bHesabını Doğrula &a/güvenlik asd"
    wait 10 seconds
    girisyap(player)
on quit:
    {giriş1::%player%} is set:
        cancel event
        delete {giriş1::%player%}
command /güvenlik:
    trigger:
        girisyap(player)
 
Son düzenleme:

emregg0

Play.xBraveMC.com
Katılım
19 Ekim 2018
Mesajlar
150
Elmaslar
26
Puanlar
240
YouNewerKnow(Emre)#1024
Minecraft
Emregg0
#12
Merhaba, öncelikle dün gece kodlamıştım fakat test etmedim çalışacağından emin değilim kodu veriyorum denedikten sonra geri dönüşünüzü bekliyeceğim her hangi bir sorun olursa buradayım.

Güvenlik Skripti:
on command:
    {giriş1::%player%} is set:
        command is "login" or "güvenlik":
            uncancel event
        else:
            cancel event
            send "&bKomut Yazamasın Güvenliği Geçmelisin &a/güvenlik"
on chat:
    {giriş1::%player%} is set:
        cancel event
        send "&bMesaj Yazamasın Güvenliği Geçmelisin &a/güvenlik"
#Burayı aktif edersen hareket edemez chata sürekli Hesab doğrula der aktif etmek istersen # kaldır
#on any move:
#    {giriş1::%player%} is set:
#        cancel event
#        wait 3 ticks
#        send "&bHesabını doğrula &a/güvenlik"
#        stop
on join:
    wait 5 ticks
    set {giriş1::%player%} to 1
    send "&bHesabını Doğrula &a/güvenlik asd"
on quit:
    delete {giriş1::%player%}

command /güvenlik:
    trigger:
        girisyap(player)

on join:
    girisyap(player)

function girisyap(p : player):
    open virtual hopper with size 1 named "&6Güvenlik Girişi" to {_p}
    make gui slot 0, 1, 3 and 4 of {_p} with black glass pane named "&4Yanlış yer :D" to nothing
    make gui slot 2 of {_p} with diamond named "&cGüvenliği geçmek için tıkla." to run function girisonay({_p})
 
function girisonay(p : player):
    {giriş1::%{_p}%} is set:
        delete {giriş1::%{_p}%}
        send "&bGüvenlik kodunuz başarıyla doğrulandı!" to {_p}
Eve geçeceğim zaman deneyeceğim teşekkürler.
 

Fhalinkz

Dedektif Fhalinkz
Destek Müfettişi
Premium
Onaylı Satıcı
Katılım
5 Şubat 2018
Mesajlar
760
Elmaslar
326
Puanlar
2.240
Fhalinkz#7532
#14
Merhaba, öncelikle dün gece kodlamıştım fakat test etmedim çalışacağından emin değilim kodu veriyorum denedikten sonra geri dönüşünüzü bekliyeceğim her hangi bir sorun olursa buradayım.

Güvenlik Skripti:
on command:
    {giriş1::%player%} is set:
        command is "login" or "güvenlik":
            uncancel event
        else:
            cancel event
            send "&bKomut Yazamasın Güvenliği Geçmelisin &a/güvenlik"
on chat:
    {giriş1::%player%} is set:
        cancel event
        send "&bMesaj Yazamasın Güvenliği Geçmelisin &a/güvenlik"
#Burayı aktif edersen hareket edemez chata sürekli Hesab doğrula der aktif etmek istersen # kaldır
#on any move:
#    {giriş1::%player%} is set:
#        cancel event
#        wait 3 ticks
#        send "&bHesabını doğrula &a/güvenlik"
#        stop
on join:
    wait 5 ticks
    set {giriş1::%player%} to 1
    send "&bHesabını Doğrula &a/güvenlik asd"
on quit:
    delete {giriş1::%player%}

command /güvenlik:
    trigger:
        girisyap(player)

on join:
    girisyap(player)

function girisyap(p : player):
    open virtual hopper with size 1 named "&6Güvenlik Girişi" to {_p}
    make gui slot 0, 1, 3 and 4 of {_p} with black glass pane named "&4Yanlış yer :D" to nothing
    make gui slot 2 of {_p} with diamond named "&cGüvenliği geçmek için tıkla." to run function girisonay({_p})

function girisonay(p : player):
    {giriş1::%{_p}%} is set:
        delete {giriş1::%{_p}%}
        send "&bGüvenlik kodunuz başarıyla doğrulandı!" to {_p}
Ne alaka bu? Konuyu okudun mu hiç sen?
 
Yukarı