Son kullanma tarihi geçmiş, bayatlamış bir tarayıcı kullanıyorsanız. Mercedes kullanmak yerine tosbaya binmek gibi... Websiteleri düzgün görüntüleyemiyorsanız eh, bi zahmet tarayıcınızı güncelleyiniz. Modern Web standartlarını karşılayan bir tarayıcı alternatifine göz atın.
Güzel bir şeyler yapmışsın ancak liste değişkenlerini amacına uygun kullanmamışsın. Sürekli ayrı değişken açmak yerine {skBank::*} içinde her şeyi tutabilirsin. Örnek olarak: {skBank:: oyuncular::%player%::bakiye}, {skBank::mesajlar::islemBasarili}, {skBank::ayarlar: prefix} vs.
Aynı şekilde ayrı fonksiyon açmak yerine bir fonksiyon argümanı ekleyip şöyle bir şeyler yapabilirsin:
Kod:
function skBank(t: text):
if {_t} is "reloadConfig":
#olaylar
else if {_t} is "reloadMessages":
#olaylar
Bu sadece örnek, temeli anlamışsındır umarım. Bu koddan yürüyebilirsin.
Bu tarz, başka örnekleri olsa bile binevi güzel kodlanmış sistemleri görmek güzel. Umarım diğer (söcripter) arkadaşlar da "SÜPER ZIPLAMA", "OTO SAT GELİŞMİŞ V23213312" gibi saçma sistemleri çöp bir şekilde kodlamak yerine tamamen özgün olmamasına rağmen güzel kodlanmış sistemler paylaşmaya başlar.
Başarılar dilerim.
Kodunu düzene sokmayı unutma :).
Güzel bir şeyler yapmışsın ancak liste değişkenlerini amacına uygun kullanmamışsın. Sürekli ayrı değişken açmak yerine {skBank::*} içinde her şeyi tutabilirsin. Örnek olarak: {skBank:: oyuncular::%player%::bakiye}, {skBank::mesajlar::islemBasarili}, {skBank::ayarlar: prefix} vs.
Aynı şekilde ayrı fonksiyon açmak yerine bir fonksiyon argümanı ekleyip şöyle bir şeyler yapabilirsin:
Kod:
function skBank(t: text):
if {_t} is "reloadConfig":
#olaylar
else if {_t} is "reloadMessages":
#olaylar
Bu sadece örnek, temeli anlamışsındır umarım. Bu koddan yürüyebilirsin.
Bu tarz, başka örnekleri olsa bile binevi güzel kodlanmış sistemleri görmek güzel. Umarım diğer (söcripter) arkadaşlar da "SÜPER ZIPLAMA", "OTO SAT GELİŞMİŞ V23213312" gibi saçma sistemleri çöp bir şekilde kodlamak yerine tamamen özgün olmamasına rağmen güzel kodlanmış sistemler paylaşmaya başlar.
Başarılar dilerim.
Kodunu düzene sokmayı unutma :).
Tek fonksiyon işini düşündüm fakat oyun içi yenileme sistemi yüzünden ayrı tutmak daha iyi olurdu. İleriki sürümlerde kodu düzenleyeceğim. List variable işini parça parça yaptım (borsa:: , modul:: gibi) kullanması daha kolay olsun diye. O dediğiniz aklıma gelmemişti. Görüşleriniz için teşekkürler bana büyük bir yardımı olacaktır
Güncelleme! v0.2:
EKLENENLER:
- Banka seviyeleri eklendi.
- Seviye yükseltildikçe hazne artacak.
- Bakiye ve Seviye sıralamaları eklendi.
- YAML dosyalarına {seviye} ve {yeni-sira} desteği eklendi.
- "bak" komutuyla artık oyuncunun seviyesine de bakılabilecek.
- Yardım menüsü GUI desteğini aldı.
- Gereksiz takma adlar kaldırıldı, ingilizce eklendi.
BUG DUZELTMELERI:
- Eğer olur da seviye atlamak için gereken bakiye miktarı ile
maksimum bakiye arasındaki fark 1000'den düşük olur,
o zaman yatırılacak miktar bu ikisinin farkı oluyor.
Yani atıyorum gereken para 500, fakat siz 500 tl yatıramıyorsunuz, yatırdığınız miktar
otomatik olarak 500 tl oluyor.
- Seviye atlandığında banka menüsündeki "Seviye" açıklaması değişmiyor,
değişmesi için herhangi bir sisteme girip tekrar geri gelmelisiniz.
- Değişkenler değiştirildi, her değişken artık skBank listesinde birikecek,
eski değişkenleri silebilirsiniz fakat öncelikle oyuncularınıza tüm
bakiyelerini çekmelerini söyleyin.
GÜNCELLEME!: 0.2.4
- Şifreler ve işlemler ile ilgili iki yeni mesaj eklendi.
- Her kullanıcı için bir kayıt dosyası eklendi "./SkBank/playerdata"
- Bazı mesajlar tek bir çatı altında toplandı.
- Banka arayüzü iyileştirildi.
- İşlevsellik artırıldı.
- Gereksiz satırlar kaldırıldı.
- Şifre değiştirmede yeni şifreniz eskisi ile aynı olabilir.