- Katılım
- 20 Temmuz 2018
- Mesajlar
- 26
- Elmaslar
- 30
- Puanlar
- 8.795
- Yer
- istanbul(Avr.)
- Minecraft
- TOLGADEV
- tolqadev
Arkadaşlar Merhabalar.
Yakın zamanda içinde forum üzerinde sanalfırın adlı skript'e rastladım ve kullanmaya başladım.
Ancak menü üzerinden eski skript versiyon'una sahip kişiler bug olduğunu söylediler
ve bende skript sahibinden izin alarak düzenleyip paylaşma kararı aldım.
Sizler için geliştirmekte olduğum bu skripti beğendiyseniz ne mutlu bana.
Bu skripti geliştirmemde yardımcı olursanız çok mutlu olurum.
Konuyu Daha Fazla Uzatmadan Skriptime Geçeyim.
SanalFırın Hızlı Eritim Sistemi
Amaç= Sanal ortamda hızlı eritim yapabilmektir.
-/Fırın, -/SanalFırın Yazakar Menüyü Açabilirsiniz.
Madene göre seçim yaparak eritim yapabilirsiniz.
Seçim yapmış olduğunuz madenin hepsini alır ve eritim yaptıktan sonra aynı
miktarın eritilmiş halini size geri teslim eder.
( Gui Ve Görseller )
Kod:
#-------------------------------------------------------------------------------------#
# #
# ####### ### ### ######### ######### ########### #
# ### ### ### ### ### ### ### ### ### ### #
# ### ### ### ### ### ### ### ## ### ### #
# ### ### ### ### ### ### ### ### ### #
# ### ### ### ### ######### ### ########### #
# ### ### ###### ###### #### ##### #
# ### ### ### ### ### ### ### ### #
# ### ### ### ### ### ### ### ### #
# ################# ### ### ### ### ### ### ### #
# ### ### ### ### ### ### ### ### #
# ### ### ### ### ### ######### ### #
# #
#-------------------------------------------------------------------------------------#
# #
# Bu skript SanalFırınV3 skriptidir. #
# Coder 01zoro06 > Düzenleyen Ve Geliştiren: 4KR3P #
# Skriptin amacı oyunculara kolay fırın kullanımına olanak sağlamaktır. #
# Bu skript 01zoro06 tarafından kodlanmıştır. #
# 4KR3P Tarafından Düzenlenmiş Ve Geliştirilmiştir. #
# > Kullanan kişilerden ricam yapımcı isminin silinmemesi. < #
# Düzgün kullanım için elimden geleni yaptım. #
# Paylaşılan skriptin ücreti paylaşılan konuya yorum yapıp beğenmek :) #
# Eğer Yaptıysanız ücretiniz ödenmiş demektir. iyi kullanımlar. #
# herhangi bir hatada discord üzerinden ulaşabilirsiniz. #
# Düzenleyen Ve Geliştiren Discord: 4kr3p#0600 #
# Yapımcı Discord: Bilinmiyor. #
#-------------------------------------------------------------------------------------#
# Yapılan güncellemeler: #
# Menü Renkleri Değiştirildi. #
# Cam Ve Kil Isıtma Getirildi. #
# Stabil Isıtma Süreleri Uzatıldı. #
# Bir İşlem Yaparken İkinci İşlem Yapılmasına Olanak Sağlayan Bir Hata Düzeltildi.#
# Optimizasyon Çalışması Yapıldı. #
#-------------------------------------------------------------------------------------#
first join:
set {beklemesüre::%player%} to 5 #Bu sayıya lütfen dokunmayın!!!
variables:
{beklemesüre::%player%} = 5 #Bu sayıya lütfen dokunmayın!!!
options:
psaltin: 20 # sayıları değiştirerek pişme sürelerini ayarlayabilirsiniz.
psdemir: 20
pstas: 20
psdomuzeti: 20
psineketi: 20
psbalik: 20
psbalik2: 20
pstavuk: 20
pspattis: 20
pscam: 20
pskil: 20
command /sanalfırın [<text>]:
aliases: /fırın
trigger:
open virtual chest named "&6SANAL FIRIN" with size 4 to player
format a gui slot (numbers between 0 and 35) of player with black stained glass pane to nothing
format slot 10 of player with gold ore named "&b> &7Altın" with lore "&7Tıklayarak altın pişirebilirsin." to close then run [execute player command "fırın 1"]
format slot 11 of player with cobblestone named "&b> &7Taş" with lore "&7Tıklayarak kırıktaş pişirebilirsin." to close then run [execute player command "fırın 2"]
format slot 12 of player with iron ore named "&b> &7Demir" with lore "&7Tıklayarak demir pişirebilirsin." to close then run [execute player command "fırın 3"]
format slot 19 of player with glass named "&b> &7Cam" with lore "&7Tıklayarak cam pişirebilirsin." to close then run [execute player command "fırın 4"]
format slot 20 of player with brick named "&b> &7Tuğla" with lore "&7Tıklayarak tuğla pişirebilirsin." to close then run [execute player command "fırın 5"]
format slot 14 of player with porkchop named "&b> &7Domuz Eti" with lore "&7Tıklayarak pişirebilirsin." to close then run [execute player command "fırın 6"]
format slot 15 of player with beef named "&b> &7İnek Eti" with lore "&7Tıklayarak pişirebilirsin." to close then run [execute player command "fırın 7"]
format slot 16 of player with chicken named "&b> &7Davuk" with lore "&7Tıklayarak pişirebilirsin." to close then run [execute player command "fırın 8"]
format slot 23 of player with fish named "&b> &7Balık" with lore "&7Tıklayarak pişirebilirsin." to close then run [execute player command "fırın 9"]
format slot 24 of player with salmon named "&b> &7Somon Balığı" with lore "&7Tıklayarak pişirebilirsin." to close then run [execute player command "fırın 10"]
format slot 25 of player with potato named "&b> &7Pattis" with lore "&7Tıklayarak pişirebilirsin." to close then run [execute player command "fırın 11"]
if arg 1 is "1":
if player has gold ore:
{beklemesüre::%player%} is bigger than or equal to 5:
delete {beklemesüre::%player%}
set {Golds::%player%} to amount of gold ore in player's inventory
remove {Golds::%player%} of gold ore from player
set {_n} to {@psaltin}
loop {@psaltin} times:
set action bar of player to "&aPişirme işleminin bitmesine &f%{_n}%&a saniye kaldı."
remove 1 from {_n}
wait 1 second
give {Golds::%player%} of gold ingot to player
send player title "&aPişirme işlemi bitti!"
set {beklemesüre::%player%} to 5
delete {Golds::%player%}
else:
send player title "&cHATA" with subtitle "&cİlk işleminiz bitmeden farklı bir işlem yapamazsınız!"
close player's inventory
else:
send player title "&cHATA" with subtitle "&cGerekli materyallere sahip değilsin!"
close player's inventory
if arg 1 is "2":
if player has cobblestone:
{beklemesüre::%player%} is bigger than or equal to 5:
delete {beklemesüre::%player%}
set {Ston::%player%} to amount of cobblestone in player's inventory
remove {Ston::%player%} of cobblestone from player
set {_n} to {@pstas}
loop {@pstas} times:
set action bar of player to "&aPişirme işleminin bitmesine &f%{_n}%&a saniye kaldı."
remove 1 from {_n}
wait 1 second
give {Ston::%player%} of stone to player
send player title "&aPişirme işlemi bitti!"
set {beklemesüre::%player%} to 5
delete {Ston::%player%}
else:
send player title "&cHATA" with subtitle "&cİlk işleminiz bitmeden farklı bir işlem yapamazsınız!"
close player's inventory
else:
send player title "&cHATA" with subtitle "&cGerekli materyallere sahip değilsin!"
close player's inventory
if arg 1 is "3":
if player has iron ore:
{beklemesüre::%player%} is bigger than or equal to 5:
delete {beklemesüre::%player%}
set {İron::%player%} to amount of iron ore in player's inventory
remove {İron::%player%} of iron ore from player
set {_n} to {@psdemir}
loop {@psdemir} times:
set action bar of player to "&aPişirme işleminin bitmesine &f%{_n}%&a saniye kaldı."
remove 1 from {_n}
wait 1 second
give {İron::%player%} of iron ingot to player
send player title "&aPişirme işlemi bitti!"
set {beklemesüre::%player%} to 5
delete {İron::%player%}
else:
send player title "&cHATA" with subtitle "&cİlk işleminiz bitmeden farklı bir işlem yapamazsınız!"
close player's inventory
else:
send player title "&cHATA" with subtitle "&cGerekli materyallere sahip değilsin!"
close player's inventory
if arg 1 is "4":
if player has sand:
{beklemesüre::%player%} is bigger than or equal to 5:
delete {beklemesüre::%player%}
set {Sand::%player%} to amount of sand in player's inventory
remove {Sand::%player%} of sand from player
set {_n} to {@pscam}
loop {@pscam} times:
set action bar of player to "&aPişirme işleminin bitmesine &f%{_n}%&a saniye kaldı."
remove 1 from {_n}
wait 1 second
give {Sand::%player%} of glass to player
send player title "&aPişirme işlemi bitti!"
set {beklemesüre::%player%} to 5
delete {Sand::%player%}
else:
send player title "&cHATA" with subtitle "&cİlk işleminiz bitmeden farklı bir işlem yapamazsınız!"
close player's inventory
else:
send player title "&cHATA" with subtitle "&cGerekli materyallere sahip değilsin!"
close player's inventory
if arg 1 is "5":
if player has clay ball:
{beklemesüre::%player%} is bigger than or equal to 5:
delete {beklemesüre::%player%}
set {Clay::%player%} to amount of clay ball in player's inventory
remove {Clay::%player%} of clay ball from player
set {_n} to {@pskil}
loop {@pskil} times:
set action bar of player to "&aPişirme işleminin bitmesine &f%{_n}%&a saniye kaldı."
remove 1 from {_n}
wait 1 second
give {Clay::%player%} of brick to player
send player title "&aPişirme işlemi bitti!"
set {beklemesüre::%player%} to 5
delete {Clay::%player%}
else:
send player title "&cHATA" with subtitle "&cİlk işleminiz bitmeden farklı bir işlem yapamazsınız!"
close player's inventory
else:
send player title "&cHATA" with subtitle "&cGerekli materyallere sahip değilsin!"
close player's inventory
if arg 1 is "6":
if player has porkchop:
{beklemesüre::%player%} is bigger than or equal to 5:
delete {beklemesüre::%player%}
set {Pork::%player%} to amount of porkchop in player's inventory
remove {Pork::%player%} of porkchop from player
set {_n} to {@psdomuzeti}
loop {@psdomuzeti} times:
set action bar of player to "&aPişirme işleminin bitmesine &f%{_n}%&a saniye kaldı."
remove 1 from {_n}
wait 1 second
give {Pork::%player%} of cooked porkchop to player
send player title "&aPişirme işlemi bitti!"
set {beklemesüre::%player%} to 5
delete {Pork::%player%}
else:
send player title "&cHATA" with subtitle "&cİlk işleminiz bitmeden farklı bir işlem yapamazsınız!"
close player's inventory
else:
send player title "&cHATA" with subtitle "&cGerekli materyallere sahip değilsin!"
close player's inventory
if arg 1 is "7":
if player has beef:
{beklemesüre::%player%} is bigger than or equal to 5:
delete {beklemesüre::%player%}
set {Beef::%player%} to amount of beef in player's inventory
remove {Beef::%player%} of beef from player
set {_n} to {@psineketi}
loop {@psineketi} times:
set action bar of player to "&aPişirme işleminin bitmesine &f%{_n}%&a saniye kaldı."
remove 1 from {_n}
wait 1 second
give {Beef::%player%} of cooked beef to player
send player title "&aPişirme işlemi bitti!"
set {beklemesüre::%player%} to 5
delete {Beef::%player%}
else:
send player title "&cHATA" with subtitle "&cİlk işleminiz bitmeden farklı bir işlem yapamazsınız!"
close player's inventory
else:
send player title "&cHATA" with subtitle "&cGerekli materyallere sahip değilsin!"
close player's inventory
if arg 1 is "8":
if player has chicken:
{beklemesüre::%player%} is bigger than or equal to 5:
delete {beklemesüre::%player%}
set {Chic::%player%} to amount of chicken in player's inventory
remove {Chic::%player%} of chicken from player
set {_n} to {@pstavuk}
loop {@pstavuk} times:
set action bar of player to "&aPişirme işleminin bitmesine &f%{_n}%&a saniye kaldı."
remove 1 from {_n}
wait 1 second
give {Chic::%player%} of cooked chicken to player
send player title "&aPişirme işlemi bitti!"
set {beklemesüre::%player%} to 5
delete {Chic::%player%}
else:
send player title "&cHATA" with subtitle "&cİlk işleminiz bitmeden farklı bir işlem yapamazsınız!"
close player's inventory
else:
send player title "&cHATA" with subtitle "&cGerekli materyallere sahip değilsin!"
close player's inventory
if arg 1 is "9":
if player has fish:
{beklemesüre::%player%} is bigger than or equal to 5:
delete {beklemesüre::%player%}
set {Fish::%player%} to amount of fish in player's inventory
remove {Fish::%player%} of fish from player
set {_n} to {@psbalik}
loop {@psbalik} times:
set action bar of player to "&aPişirme işleminin bitmesine &f%{_n}%&a saniye kaldı."
remove 1 from {_n}
wait 1 second
give {Fish::%player%} of cooked fish to player
send player title "&aPişirme işlemi bitti!"
set {beklemesüre::%player%} to 5
delete {Fish::%player%}
else:
send player title "&cHATA" with subtitle "&cİlk işleminiz bitmeden farklı bir işlem yapamazsınız!"
close player's inventory
else:
send player title "&cHATA" with subtitle "&cGerekli materyallere sahip değilsin!"
close player's inventory
if arg 1 is "10":
if player has salmon:
{beklemesüre::%player%} is bigger than or equal to 5:
delete {beklemesüre::%player%}
set {Salmon::%player%} to amount of salmon in player's inventory
remove {Salmon::%player%} of salmon from player
set {_n} to {@psbalik2}
loop {@psbalik2} times:
set action bar of player to "&aPişirme işleminin bitmesine &f%{_n}%&a saniye kaldı."
remove 1 from {_n}
wait 1 second
give {Salmon::%player%} of cooked salmon to player
send player title "&aPişirme işlemi bitti!"
set {beklemesüre::%player%} to 5
delete {Salmon::%player%}
else:
send player title "&cHATA" with subtitle "&cİlk işleminiz bitmeden farklı bir işlem yapamazsınız!"
close player's inventory
else:
send player title "&cHATA" with subtitle "&cGerekli materyallere sahip değilsin!"
close player's inventory
if arg 1 is "11":
if player has potato:
{beklemesüre::%player%} is bigger than or equal to 5:
delete {beklemesüre::%player%}
set {Pot::%player%} to amount of potato in player's inventory
remove {Pot::%player%} of potato from player
set {_n} to {@pspattis}
loop {@pspattis} times:
set action bar of player to "&aPişirme işleminin bitmesine &f%{_n}%&a saniye kaldı."
remove 1 from {_n}
wait 1 second
give {Pot::%player%} of baked potato to player
send player title "&aPişirme işlemi bitti!"
set {beklemesüre::%player%} to 5
delete {Pot::%player%}
else:
send player title "&cHATA" with subtitle "&cİlk işleminiz bitmeden farklı bir işlem yapamazsınız!"
close player's inventory
else:
send player title "&cHATA" with subtitle "&cGerekli materyallere sahip değilsin!"
Tasarımsal Olarak Değişiklikler Uygulayacağım. Şuanki Hali Budur.
Version = V3.0
Test Edilen Sürümler = 1.8/1.12
Test Edilen Skript = 2.2-Fixes-V12
Test Edilen SkQuery = 3.21.4
Daha Fazla Değişiklik Yapmak İstiyorum Ancak Sizlerde Bana Fikirlerinizi Söylerseniz Sevinirim.
4kr3p#0600
Destek İçin Ekleyebilirsiniz.
İyi Forumlar.