RX590 Ekran Kartım Var Ryzen5 2600 Ama Mod Paketi Kasıyor Yardım Lütfen.

Durum
Mesaj gönderimine kapalı.

czepek

Somon Balığı Selam Vermeye Geldi
Katılım
6 Kasım 2019
Mesajlar
10
En iyi cevaplar
0
Elmaslar
3
Puanlar
10
Discord
0o_czeG0D_o0
Arkadaşlar Ekran kartım rx590 işlemcim ryzen 5 2600 ram 16 gb 3200 mhz minecraft mod paketleri için gayet yeterli ama modlar kasıyo oyunu 30fps oynuyorum böyle bir bilgisayarda lütfen yardım edin.
 

smt287

Yumurta Değil Ferrari
Hosting Görevlisi
Katılım
28 Ekim 2014
Mesajlar
3.508
En iyi cevaplar
0
Elmaslar
1.764
Puanlar
8.440
Steam
smt287
Discord
smt287#5646
Minecraft
smt287
Launcher'dan başlatma ayarlarını kontrol edin. Genellikle 2 gb ayarlı oluyor.
 

EmirhanSHN

Bir Kömür Göründü Kaptanım!
Susturuldu
Katılım
3 Ekim 2019
Mesajlar
138
En iyi cevaplar
0
Elmaslar
34
Puanlar
90
Discord
EmirhanSHN#9040
Minecraft
EmirhanSHN
Arkadaşlar Ekran kartım rx590 işlemcim ryzen 5 2600 ram 16 gb 3200 mhz minecraft mod paketleri için gayet yeterli ama modlar kasıyo oyunu 30fps oynuyorum böyle bir bilgisayarda lütfen yardım edin.
Sen bu işlemci ile ana kartını besleyebiliyor musun?
 

Aprox

Tartışmadan önce bana IQ'nu belirt.
Katılım
18 Ağustos 2017
Mesajlar
296
En iyi cevaplar
0
Elmaslar
86
Puanlar
2.240
Discord
aproxthethat#1693
Sen bu işlemci ile ana kartını besleyebiliyor musun?
çok rahat besler, darboğaz felan yapmaz. bendede r5 2600 var gtx 1060 6gb ile kullanıyorum her hangi bir sıkıntısını görmedim.
 

Muhammed Efe

play.sleepycube.com
Premium
Katılım
4 Nisan 2018
Mesajlar
368
En iyi cevaplar
0
Elmaslar
400
Puanlar
1.990
Steam
MackleanTR
Discord
MackleanTR#0001
Minecraft
MackleanTR
Arkadaşlar Ekran kartım rx590 işlemcim ryzen 5 2600 ram 16 gb 3200 mhz minecraft mod paketleri için gayet yeterli ama modlar kasıyo oyunu 30fps oynuyorum böyle bir bilgisayarda lütfen yardım edin.
bende de rx590 ve 2600X var, hiçbir kasma problem yok. Başlatma seçeneklerinden ayarlarını yaptınmı ?
 

czepek

Somon Balığı Selam Vermeye Geldi
Katılım
6 Kasım 2019
Mesajlar
10
En iyi cevaplar
0
Elmaslar
3
Puanlar
10
Discord
0o_czeG0D_o0
bende de rx590 ve 2600X var, hiçbir kasma problem yok. Başlatma seçeneklerinden ayarlarını yaptınmı ?
Minecraft Forge İle Giriyorum Oyuna Sebebi Twitch den girmek için premium gerekiyor :/
 

czepek

Somon Balığı Selam Vermeye Geldi
Katılım
6 Kasım 2019
Mesajlar
10
En iyi cevaplar
0
Elmaslar
3
Puanlar
10
Discord
0o_czeG0D_o0
Launcher'dan başlatma ayarlarını kontrol edin. Genellikle 2 gb ayarlı oluyor.
Normalde twitch launcher kullanıcam ama kullanamıyorum forge kullanıyorum çünkü premiumum yok
 

YigitReisOffical

❤ Atatürk Sevdalısı ❤
Editör Şefi
Premium
Katılım
28 Ekim 2017
Mesajlar
5.984
En iyi cevaplar
1
Elmaslar
4.236
Puanlar
10.140
Steam
YigitReisFG
Discord
Yiğit Efe Okur
Skype
Yiğit Winner
Minecraft
Yigit20

Format attırmaya ne dersiniz?
 

EchTR

Bazen susmak da gerekir.
Katılım
2 Aralık 2016
Mesajlar
297
En iyi cevaplar
0
Elmaslar
204
Puanlar
2.840
Steam
echtr
Discord
EchTR
Minecraft
Celielyn

czepek

Somon Balığı Selam Vermeye Geldi
Katılım
6 Kasım 2019
Mesajlar
10
En iyi cevaplar
0
Elmaslar
3
Puanlar
10
Discord
0o_czeG0D_o0

Format attırmaya ne dersiniz?
Pc yeni :D yani atarım kendim ama bilmiyorum :D Birde oyundan bi fotoğraf pc saten yeni aldım oyunları indirmek uzun sürüyo bu arada ac önce farkettim depolama alanım dolmuş ama bu kadar fps düşürmüki depolama?
Ekran Alıntısı.PNG
 

czepek

Somon Balığı Selam Vermeye Geldi
Katılım
6 Kasım 2019
Mesajlar
10
En iyi cevaplar
0
Elmaslar
3
Puanlar
10
Discord
0o_czeG0D_o0
Bu Arada Twitch Launcher Kullanıyorum Crack ayarladım.12GB oyuna ram veriyorum ayrıca.
 

>>TheLegend<<

Fırında Isıttığım İlk Taş
Stajyer
Onaylı Satıcı
Katılım
2 Temmuz 2016
Mesajlar
91
En iyi cevaplar
3
Elmaslar
50
Puanlar
2.940
Steam
thelegend
Discord
>>TheLegend<<#6052
Skype
thelegendmcturk
Minecraft
THELEGEND
Launcher değiştirmeyi deneyin ve mod paketinizden bize biraz daha bahsedin ki biraz daha yardımcı olabilelim.
Ya mod paketinden kaynaklı ya da oyunun kendi optimizasyon sorunlarından birisi, oldukça sık görülen bir durum.
Sistemin güzel gözüküyor, kasması normal şartlarda mümkün değil, benim sistemim seninkinin nerdeyse çeyreği.
 

czepek

Somon Balığı Selam Vermeye Geldi
Katılım
6 Kasım 2019
Mesajlar
10
En iyi cevaplar
0
Elmaslar
3
Puanlar
10
Discord
0o_czeG0D_o0
Launcher değiştirmeyi deneyin ve mod paketinizden bize biraz daha bahsedin ki biraz daha yardımcı olabilelim.
Ya mod paketinden kaynaklı ya da oyunun kendi optimizasyon sorunlarından birisi, oldukça sık görülen bir durum.
Sistemin güzel gözüküyor, kasması normal şartlarda mümkün değil, benim sistemim seninkinin nerdeyse çeyreği.
All The Mods 3 Oynuyorum
 
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Yukarı Alt