- Katılım
- 11 Mart 2016
- Mesajlar
- 991
- Elmaslar
- 911
- Puanlar
- 19.300
- Yaş
- 22
- Yer
- Aydın / Kuşadası
- Minecraft
- SYN_T3SL4
Uzun zamandır piyasada olmadığım için bu son 1 haftadır iyice geziniyorum ve skyblockta baya bir ilerleme olmuş. En azından arka plan açısından :)
FabledSkyBlock adında bir eklenti gördüm biraz kurcaladıktan sonra hoşuma gitti ve askyblocktan daha kullanışlı olduğuna kanaat getirdim.
Kendisi 1.7 - 1.14 destekli bu da ayrı bir avantaj tabii.
Şimdi gelelim soruna. Eklentilerle oynayan ve ekleme çıkarma yapıp konsolda kendi ismini görmek isteyenler FabledSkyBlock için bir rütbe eklentisi bulamayacaktır.
Bu durumda eklentiyi incelemek gerekir. Ancak bu arkadaş o donanıma da sahip olmadığından ben askyblockta ki long level muhabbetini FabledSkyBlock için aşağıya bırakıyorum. Şimdiden iyi çalışmalar dilerim...
NOTES:
• import kısmı sizin FabledSkyBlock'tan değişkenleri ve belirli yapıları çekmenizi sağlar. Biraz karmaşık bir sistem olduğu için neredeyse sistemlerin tamamı birbirine bağlı.
• method-1'deki koda gelirsek. rankup komutunu girdiğinizde önce SkyBlockAPI'ye ardından ada yönetimine bağlanıp oyuncunun adasını çekiyor ardından bu oyuncunun levelini çekiyor. Geriye sadece bu çekilen leveli kullanmak kalıyor.
• method-2'deki satırda level adında bir değişkenle bir üstte çekilen leveli kullanışlı hale getiriyor diyebilirim. Kısa ve özetle.
imports:
FabledSkyBlock adında bir eklenti gördüm biraz kurcaladıktan sonra hoşuma gitti ve askyblocktan daha kullanışlı olduğuna kanaat getirdim.
Kendisi 1.7 - 1.14 destekli bu da ayrı bir avantaj tabii.
Şimdi gelelim soruna. Eklentilerle oynayan ve ekleme çıkarma yapıp konsolda kendi ismini görmek isteyenler FabledSkyBlock için bir rütbe eklentisi bulamayacaktır.
Bu durumda eklentiyi incelemek gerekir. Ancak bu arkadaş o donanıma da sahip olmadığından ben askyblockta ki long level muhabbetini FabledSkyBlock için aşağıya bırakıyorum. Şimdiden iyi çalışmalar dilerim...
NOTES:
• import kısmı sizin FabledSkyBlock'tan değişkenleri ve belirli yapıları çekmenizi sağlar. Biraz karmaşık bir sistem olduğu için neredeyse sistemlerin tamamı birbirine bağlı.
• method-1'deki koda gelirsek. rankup komutunu girdiğinizde önce SkyBlockAPI'ye ardından ada yönetimine bağlanıp oyuncunun adasını çekiyor ardından bu oyuncunun levelini çekiyor. Geriye sadece bu çekilen leveli kullanmak kalıyor.
• method-2'deki satırda level adında bir değişkenle bir üstte çekilen leveli kullanışlı hale getiriyor diyebilirim. Kısa ve özetle.
imports:
Kod:
import com.lws.SkyBlock;
import com.lws.api.SkyBlockAPI;
import com.lws.island.Island;
import com.lws.island.IslandLevel;
import com.lws.island.IslandManager;
method-1:
Kod:
if (cmd.getName().equalsIgnoreCase("rankup")) {
Player player = (Player)sender;
SkyBlock skyblockAPI = SkyBlockAPI.getImplementation();
IslandManager islandManager = skyblockAPI.getIslandManager();
Island island = islandManager.getIsland(player);
IslandLevel islandLevel = island.getLevel();
if (skyblockPlugin) {
long l = islandLevel.getLevel();
}
method-2:
Kod:
long level = islandLevel.getLevel();