- Katılım
- 12 Kasım 2016
- Mesajlar
- 236
- Elmaslar
- 14
- Puanlar
- 13.420
komutu ile mevcut coinlerine bakabilirler
options:
coinKazandiniz: Sunucu → (%victim%)'i öldürdüğünüz için coin kazandınız (Toplam (%{oldurmeCoin::%attacker%::coin}%) coin'e sahipsin).
coinKazanamadiniz: Sunucu → Coin kazanmak için (%victim%)'i %difference between a minute and (difference between {oldurmeCoin::%attacker%::sonOldurme::%victim%::sonKullanim} and now)% saniye sonra öldürmen gerekiyor.
coinSahipsin: Sunucu → Toplam (%{oldurmeCoin::%attacker%::coin}%) coin'e sahipsin)
on first join:
set {oldurmeCoin::%player%::coin} to 0
on death of player:
victim is player:
if {oldurmeCoin::%attacker%::sonOldurme::%victim%::name} is victim:
if (difference between {oldurmeCoin::%attacker%::sonOldurme::%victim%::sonKullanim} and now) is less than 5 minute:
send "{@coinKazanamadiniz}"
else:
delete {oldurmeCoin::%attacker%::sonOldurme::%victim%::*}
add 1 to {oldurmeCoin::%attacker%::coin}
send "{@coinKazandiniz}"
else:
set {oldurmeCoin::%attacker%::sonOldurme::%victim%::name} to victim
set {oldurmeCoin::%attacker%::sonOldurme::%victim%::sonKullanim} to now
add 1 to {oldurmeCoin::%attacker%::coin}
send "{@coinKazandiniz}"
command /coin:
trigger:
send "{@coinSahipsin}"
Aslında zaten sunucuda trade veya yere item atılması yok yan çar açıp kasmaları zor. bunu şöyle yapabilirmisin /diaver yazınca mevcut tüm diasını vericekDenemedim fakat çalışacağını düşünüyorum
İsteğinize aynı oyuncuyu ek 5dk'da bir öldürdüğünde coin vermesini ekledim.
Böylelikle yan çar açıp coin kasamazlar
komutu ile mevcut coinlerine bakabilirler
Not: options'un içindeki şeyleri düzenleyebilirsiniz fakat (%BİŞİYLER%)'e dokunmayın.
Kod:options: coinKazandiniz: Sunucu → (%victim%)'i öldürdüğünüz için coin kazandınız (Toplam (%{oldurmeCoin::%attacker%::coin}%) coin'e sahipsin). coinKazanamadiniz: Sunucu → Coin kazanmak için (%victim%)'i %difference between a minute and (difference between {oldurmeCoin::%attacker%::sonOldurme::%victim%::sonKullanim} and now)% saniye sonra öldürmen gerekiyor. coinSahipsin: Sunucu → Toplam (%{oldurmeCoin::%attacker%::coin}%) coin'e sahipsin) on first join: set {oldurmeCoin::%player%::coin} to 0 on death of player: victim is player: if {oldurmeCoin::%attacker%::sonOldurme::%victim%::name} is victim: if (difference between {oldurmeCoin::%attacker%::sonOldurme::%victim%::sonKullanim} and now) is less than 5 minute: send "{@coinKazanamadiniz}" else: delete {oldurmeCoin::%attacker%::sonOldurme::%victim%::*} add 1 to {oldurmeCoin::%attacker%::coin} send "{@coinKazandiniz}" else: set {oldurmeCoin::%attacker%::sonOldurme::%victim%::name} to victim set {oldurmeCoin::%attacker%::sonOldurme::%victim%::sonKullanim} to now add 1 to {oldurmeCoin::%attacker%::coin} send "{@coinKazandiniz}" command /coin: trigger: send "{@coinSahipsin}"
pluginlerde StarterKit Mevcut Bundan dolayı sıfırlanabilir elmasları bende güvenli olsun diye /elmasal diye bir şey yapmak istedim.Oyuncular oldurdugunde direk elmas gelebilir mesela:
on death:
Victim is a player
Attacker is a player
Give a diamond named "&bElmas" to attacker
bunu deneyebilirsin