on break of mossy cobblestone:
add 100 to balance of player
on break of mossy cobblestone:
add 100 to balance of player
send "&aHesabınıza 100₺ eklendi."
on break of mossy cobblestone:
cancel event
set event-block to air
damage player's tool by 1
add 100 to balance of player
command /yosunlutassat:
trigger:
while player has a mossy cobblestone:
remove 1 mossy cobblestone from player
add 100 to balance of player
send "&aBaşarıyla satış yaptınız."
Cok Tessekür Ederim Fakat Her Kırdıklarında açık mavi renkte"hesabınıza 100 TL Eklendi" Yazsın ve bu mesajı açıp kapamada olsunYosunlu taş kazınca mı 100₺ vermesini istiyorsunuz? O zaman aşağıdakini kullanabilirsiniz. Bir komut girince veya başka bir şey yapınca vermesini istiyorsanız belirtin.
JavaScript:on break of mossy cobblestone: add 100 to balance of player
Not: Vault ve bir ekonomi eklentisi gerektirir.
Yosunlu taş kazınca mı 100₺ vermesini istiyorsunuz? O zaman aşağıdakini kullanabilirsiniz. Bir komut girince veya başka bir şey yapınca vermesini istiyorsanız belirtin.
JavaScript:on break of mossy cobblestone: cancel event set event-block to air damage player's tool by 1 add 100 to balance of player
Not: Vault ve bir ekonomi eklentisi gerektirir.
on break of mossy cobblestone:
add 100 to balance of player
hiç cancel event ve set event-block to air yapmanıza gerek yoktu bile
onun yerine kısa:
Kod:on break of mossy cobblestone: add 100 to balance of player
Cok Tessekür Ederim Fakat Her Kırdıklarında açık mavi renkte"hesabınıza 100 TL Eklendi" Yazsın ve bu mesajı açıp kapamada olsun
fakat eğer bir warp edit yeri yaptıysa bunu yapmak senin dediğinle alakasız çünkü adam koycağına mrl reset yani yenilenmesini bekler aslında sizde haklısınız bunun yerine envanterinde 64 tane item varsa 6400 para olarak satma falan filan öle şey olursa arkadaş için daha iyide olabilirİlk başta zaten öyleydi fakat taşı oyuncunun envanterine eklediği için kırıp koyup sınırsız para kasabilirler, konu açan arkadaşın amacı bu mu emin değilim.
skript ile aranız iyi ise şunuda çözebilirmisiniz lütfen:Mesaj eklemek için send efektini kullanabilirsiniz. Tam olarak istediğiniz her yosunlu taş kırınca 100₺ ekleyip belirttiğiniz mesajı göndermesi ve taşın yine de envantere eklenmesi mi? Veya komut ile/belli bir periyodda (örn. 1 saniyede bir) yosunlu taşların otomatik satılmasını mı istiyorsunuz?
skript ile aranız iyi ise şunuda çözebilirmisiniz lütfen:
Bulundu - bloğun üstüne blok koymayı algılama skripti
şimdi bir yere odun koyulcak ve o odun koyulacak yer emerald block yani zümrüt blokun üstüne koyulcak zümrüt bloğun üstüne odun koyulunca komut çalışcak siz zümrüt bloğun üstüne odun koyunca: send "selamun aleykum" to player yukardaki şeyi yazın ben değiştiririm ayarlarım diğer skriptler...www.mc-tr.com
İlk yazıdıgınız sade olan skript calıstı ama simdiki yaptıgınız para bile vermedi Ben hem para gelmesini hemde o bloğun envanterden gitmesini istiyorumYosunlu taş kazınca mı 100₺ vermesini istiyorsunuz? O zaman aşağıdakini kullanabilirsiniz. Bir komut girince veya başka bir şey yapınca vermesini istiyorsanız belirtin.
JavaScript:on break of mossy cobblestone: cancel event set event-block to air damage player's tool by 1 add 100 to balance of player
Not: Vault ve bir ekonomi eklentisi gerektirir.
Eğer komut girince satmasını istiyorsanız:
JavaScript:command /yosunlutassat: trigger: while player has a mossy cobblestone: remove 1 mossy cobblestone from player add 100 to balance of player send "&aBaşarıyla satış yaptınız."
İlk yazıdıgınız sade olan skript calıstı ama simdiki yaptıgınız para bile vermedi Ben hem para gelmesini hemde o bloğun envanterden gitmesini istiyorum
on break of mossy cobblestone:
while player has a mossy cobblestone:
remove 1 mossy cobblestone from player
add 100 to balance of player
if {mesajy::%player%} is 1:
send "&bYosunlu taş kırarak &6100 Para &bkazandınız!."
command /yosunmesaj [<number>]:
trigger:
if %arg-1% is "ac":
set {mesajy::%player%} to 1
if %arg-1% is "kapat":
set {mesajy::%player%} to 0
else:
send "&cYanlış kullanım! &6/yosunmesaj &cac veya &6/yosunmesaj &ckapat şeklinde olmalı"
#eğer eline yosunlu taş gelmezse bu komutu kullanabilir!
command /yosunlutassat:
trigger:
while player has a mossy cobblestone:
remove 1 mossy cobblestone from player
add 100 to balance of player
if {mesajy::%player%} is 1:
send "&bYosunlu taş kırarak &6100 Para &bkazandınız!."
Yosunlu taş kazınca mı 100₺ vermesini istiyorsunuz? O zaman aşağıdakini kullanabilirsiniz. Bir komut girince veya başka bir şey yapınca vermesini istiyorsanız belirtin.
Not: Vault ve bir ekonomi eklentisi gerektirir.
JavaScript:on break of mossy cobblestone: add 100 to balance of player
Mesajlı hali:
JavaScript:on break of mossy cobblestone: add 100 to balance of player send "&aHesabınıza 100₺ eklendi."
Bloğu envantere vermeyen hali:
JavaScript:on break of mossy cobblestone: cancel event set event-block to air damage player's tool by 1 add 100 to balance of player
Eğer komut girince satmasını istiyorsanız:
JavaScript:command /yosunlutassat: trigger: while player has a mossy cobblestone: remove 1 mossy cobblestone from player add 100 to balance of player send "&aBaşarıyla satış yaptınız."
Yukarıdaki kodu düzenledim galiba tam olarak böyle bir şeyler istiyorsunuz skripti denemeye vakit bulamadım ama eminim hata çıkmayacaktır.
JavaScript:command /yosunlutassat: trigger: while player has a mossy cobblestone: remove 1 mossy cobblestone from player add 100 to balance of player if {mesajy::%player%} is 1: send "&bBaşarıyla satış yaptınız." command /yosunmesaj [<number>]: trigger: if %arg-1% is "ac": set {mesajy::%player%} to 1 if %arg-1% is "kapat": set {mesajy::%player%} to 0 else: send "&cYanlış kullanım! &6/yosunmesaj &cac veya &6/yosunmesaj &ckapat şeklinde olmalı"
function yosunluTasSat(p: player):
while {_p} has a mossy cobblestone:
remove 1 mossy cobblestone from {_p}
add 100 to balance of {_p}
if {mossyCobbleMsg::%{_p}%} is not set:
send "&aBaşarıyla satış yaptınız." to {_p}
command /yosunlutassat:
trigger:
yosunluTasSat(player)
on break of mossy cobblestone:
yosunluTasSat(player)
command /yosunmesaj:
trigger:
if {mossyCobbleMsg::%player%} is not set:
set {mossyCobbleMsg::%player%} to false
send "&cBaşarıyla satış mesajını kapattınız."
else:
delete {mossyCobbleMsg::%player%}
send "&aBaşarıyla satış mesajını açtınız."
İstediğim Skript Bu Fakat denedim ÇalışmadıYukarıdaki kodu düzenledim galiba tam olarak böyle bir şeyler istiyorsunuz skripti denemeye vakit bulamadım ama eminim hata çıkmayacaktır. Ancak bu koumtda şöyle bir sıkıntımız var eğer yosunlu taş anında envanterine gelmezse elinde kalır ve onu satamaz ancak sonraki kırdılarında yine satabilir eğer isterse komut aracılığı ile de satabilir.
JavaScript:on break of mossy cobblestone: while player has a mossy cobblestone: remove 1 mossy cobblestone from player add 100 to balance of player if {mesajy::%player%} is 1: send "&bYosunlu taş kırarak &6100 Para &bkazandınız!." command /yosunmesaj [<number>]: trigger: if %arg-1% is "ac": set {mesajy::%player%} to 1 if %arg-1% is "kapat": set {mesajy::%player%} to 0 else: send "&cYanlış kullanım! &6/yosunmesaj &cac veya &6/yosunmesaj &ckapat şeklinde olmalı" #eğer eline yosunlu taş gelmezse bu komutu kullanabilir! command /yosunlutassat: trigger: while player has a mossy cobblestone: remove 1 mossy cobblestone from player add 100 to balance of player if {mesajy::%player%} is 1: send "&bYosunlu taş kırarak &6100 Para &bkazandınız!."