options:
Z: &6&lZar Sistemi &7»
ZA: &cZar Admin &7»
variables:
{zar.sistemi} = true
{zar1.%player%} = 0
{zar2.%player%} = 0
{zar.parasi} = 0
{zar1} = 0
{zar2} = 0
{zar.kabul} = true
{oyuncu1} = 0
{oyuncu2} = 0
{zaratti.%player%} = 0
{zarkabul} = false
{bekleme} = 0
{bildirim.%player%} = true
on join:
set {bildirim.%player%} to true
send "{@Z} Zar bildirimleri açıldı!" to player
command /zar [<number>]:
usage: {@Z} Doğru kullanımı: /zar miktar . Lütfen miktarı sayı olarak giriniz!
trigger:
if {bekleme} is 0:
if {zar.sistemi} is true:
if arg-1 is greater than 0:
set {zar.parasi} to arg-1
if player's balance is greater than or equal to {zar.parasi}:
set {zar.sistemi} to false
execute console command "eco take %player% %arg-1%"
set {zar1.%player%} to random integer between 1 and 6
set {zar2.%player%} to random integer between 1 and 6
set {zar1} to {zar1.%player%} + {zar2.%player%}
set {zar1.oyuncu1} to {zar1.%player%}
set {zar2.oyuncu1} to {zar2.%player%}
set {oyuncu1} to player
set {bildirim.%player%} to true
loop all players:
if {bildirim.%loop-player%} is true:
send "{@Z} &6%{oyuncu1}% &a%arg-1% &7para karşılığı zar attı. Katılmak için &a/zarkabul" to loop-player
add 1 to {zaratti.%player%}
loop 60 times:
wait 1 second
if {zar.kabul} is false:
wait 7 second
loop all players:
if {bildirim.%loop-player%} is true:
send "{@Z} Zarların Sonuçlanmasına &63 &7saniye&7!" to loop-player
send {oyuncu1} title "{@Z}" with subtitle "&7Attığın zar &a%{zar1.oyuncu1}% &7+ &a%{zar2.oyuncu1}%" for 3 seconds
send {oyuncu2} title "{@Z}" with subtitle "&7Attığın zar &a%{zar1.oyuncu2}% &7+ &a%{zar2.oyuncu2}%" for 3 seconds
wait 1 second
loop all players:
if {bildirim.%loop-player%} is true:
send "{@Z} Zarların Sonuçlanmasına &62 &7saniye&7!" to loop-player
wait 1 second
loop all players:
if {bildirim.%loop-player%} is true:
send "{@Z} Zarların Sonuçlanmasına &61 &7saniye&7!" to loop-player
wait 1 second
if {zar1} is greater than {zar2}:
loop all players:
if {bildirim.%loop-player%} is true:
send "{@Z} Kazanan oyuncu &a%{zar1}% &7atarak &a%{oyuncu1}% &7oldu!" to loop-player
execute console command "eco give %{oyuncu1}% %({zar.parasi}) * 2%"
if {zar2} is greater than {zar1}:
loop all players:
if {bildirim.%loop-player%} is true:
send "{@Z} Kazanan oyuncu &a%{zar2}% &7atarak &a%{oyuncu2}% &7oldu!" to loop-player
execute console command "eco give %{oyuncu2}% %({zar.parasi}) * 2%"
if {zar2} is equal to {zar1}:
loop all players:
if {bildirim.%loop-player%} is true:
send "{@Z} İki oyuncu da aynı zarı (%{zar2}%) attığı için dostluk kazandı!" to loop-player
execute console command "eco give %{oyuncu2}% %({zar.parasi})%"
execute console command "eco give %{oyuncu1}% %({zar.parasi})%"
set {zar.sistemi} to true
set {zarkabul} to false
stop loop
if {zar.kabul} is true:
if {zar.sistemi} is false:
set {zar.sistemi} to true
execute console command "eco give %{oyuncu1}% %{zar.parasi}%"
send "{@Z} Kimse katılmadığı için paran geri geldi" to player
else:
set {zar.kabul} to true
subtract 1 from {zaratti.%player%}
set {bekleme} to 0
else:
send "{@Z} Yeterli paran yok!" to player
else:
send "{@Z} Doğru kullanımı: /zar miktar" to player
else:
send "{@Z} Şuan başka oyuncular zar atıyor. Bitince tekrar dene." to player
else:
send "{@Z} Komutu kullanmadan önce %{bekleme}% dakika kadar beklemelisin!" to player
command /zarkabul:
trigger:
if {zaratti.%player%} is 0:
if {zar.sistemi} is false:
if {zarkabul} is true:
send "{@Z} Şuan başka oyuncular zar atıyor. Bitince tekrar dene." to player
else:
if player's balance is greater than or equal to {zar.parasi}:
set {zar.kabul} to false
execute console command "eco take %player% %{zar.parasi}%"
set {zar1.%player%} to random integer between 1 and 6
set {zar2.%player%} to random integer between 1 and 6
set {zar2} to {zar1.%player%} + {zar2.%player%}
set {zar1.oyuncu2} to {zar1.%player%}
set {zar2.oyuncu2} to {zar2.%player%}
set {oyuncu2} to player
set {bildirim.%player%} to true
loop all players:
if {bildirim.%loop-player%} is true:
send "{@Z} &6%{oyuncu2}% &a%{zar.parasi}% &7para karşılığı &a/zarkabul &7yazarak zar attı. Sonuçlar 10 saniye içerisinde açıklanacak." to loop-player
set {zarkabul} to true
else:
send "{@Z} Yeterli paran yok! Katılmak için %{zar.parasi}% kadar paran olması gerek!" to player
else:
send "{@Z} Şuan zar atan oyuncu yok. Zar atmak için /zar miktar kullan." to player
else:
send "{@Z} Kendi kendine zar atamazsın!" to player
command /zardüzelt:
permission: op
trigger:
set {zar.sistemi} to true
set {zar1.%player%} to 0
set {zar2.%player%} to 0
set {zar.parasi} to 0
set {zar1} to 0
set {zar2} to 0
set {zar.kabul} to true
set {oyuncu1} to 0
set {oyuncu2} to 0
command /zarkontrol:
permission: op
trigger:
send "{@ZA} Zar atan oyuncu var mı? :&a%{zar.sistemi}%"
send "{@ZA} Zar bahisine giren oyuncu var mı? :&a%{zar.kabul}%"
send "{@ZA} Atılan zarın bahis miktarı :&a%{zar.parasi}%"
send "{@ZA} &a%{oyuncu1}%&7'in attığı zar :&a%{zar1}%"
send "{@ZA} &a%{oyuncu2}%&7'in attığı zar :&a%{zar2}%"
command /zarbildirim:
trigger:
if {bildirim.%player%} is true:
set {bildirim.%player%} to false
send "{@Z} Zar bildirimleri &ckapatıldı&7!" to player
else:
set {bildirim.%player%} to true
send "{@Z} Zar bildirimleri &aaçıldı&7!" to player