anahtar kelime dedin bütün kodu yazdın agaYani oyuncular haritanın içindeyken damage yemesin veya blok kıramasın. Şöyle bir mantık veriyorum:
Anahtar kelimeler: on damage of player, on break, cancel event, if-else, if player is in world "deneme".
- Yapılan etkinliğin dinleyicisini oluştur. (on damage, on break gibi.)
- Oyuncunun haritasını kontrol et.
- Eğer harita o harita ise etkinliği iptal et.
Yalnız gerçekten JHKASDKAJSDJKAHSanahtar kelime dedin bütün kodu yazdın aga
Yaptığın gerçekten iyi güzel hoş bir şey fakat bunu "Skript" ile öğretmek yerine JAVA ile öğretmek hem kendin için hem de başkaları için daha iyi olabilir..Yalnız gerçekten JHKASDKAJSDJKAHS
Şaka bir yana, bazen şöyle bir durum oluyor, mesela adam zaten skripti yazmıştır fakat o kelimeyi bulamamıştır, o syntax/condition'ı bulamamıştır bu yüzden kalmıştır elinde. Çok oluyor o durumlar, direk syntaxı aramak yerine skripti istiyorlar. (Genel konuşuyorum konu ile alakasız.) Eğer sadece kelimeyi arıyorsa zaten verdiğim anahtar kelimeleri araştırıp kendi yazabilir. Amacım burada copy paste yaptırtmak değil, kişinin kendi yazmasını sağlatmak.
public void onEnable() {
Bukkit.getPluginManager().registerEvents(this,this);
}
@EventHandler
public void e(EntityDamageEvent e) {
if(e.getEntity() instanceof Player) {
Player p = (Player) e.getEntity();
if(p.getWorld().getName().equals("A")) {
e.setCancelled(true);
}
}
}
@EventHandler
public void e(BlockBreakEvent e) {
Player p = (Player) e.getPlayer();
if(p.getWorld().getName().equals("A")) {
e.setCancelled(true);
}
}
Skript bölümündeyiz, java değilJava:public void onEnable() { Bukkit.getPluginManager().registerEvents(this,this); } @EventHandler public void e(EntityDamageEvent e) { if(e.getEntity() instanceof Player) { Player p = (Player) e.getEntity(); if(p.getWorld().getName().equals("A")) { e.setCancelled(true); } } } @EventHandler public void e(BlockBreakEvent e) { Player p = (Player) e.getPlayer(); if(p.getWorld().getName().equals("A")) { e.setCancelled(true); } }
on damage:
if world of victim is "A":
if victim is a player:
cancel event
on break:
if world of player is "A":
cancel event
Alışkanlık üsteki @Renacr adlı üyenin yorumuna hitaben yaptım o yorumu :)Skript bölümündeyiz, java değil
ki zaten break eventinde neden event.getPlayer() ı (Player) ile castlediniz ? .p zaten bloğu kıran sadece oyuncu olabilir
Kod:on damage: if world of victim is "A": if victim is a player: cancel event on break: if world of player is "A": cancel event