Sol Reklam

Bulundu oyuna 2 kişi girince komut girme

Durum
Mesaj gönderimine kapalı.

OnurBeyTR

%70 Java

Discord:

'Onur#9882

Katılım
21 Ağustos 2017
Mesajlar
187
Elmaslar
97
Puanlar
13.675
Yaş
21
Kod:
options:
    dunya: world


on load:
    delete {playerscount}


on join:
    if player's world is "{@dunya}":
        add 1 to {playerscount}
    if {playerscount} >= 2:
        if {countdown} is not set:
            set {countdown} to now
            while {countdown} is set:
                if difference between now and {countdown} >= 30 seconds:
                    oyunuBaslat()
                    stop
                wait 1 seconds
          
on quit:
    if player's world is "{@dunya}":
        remove 1 from {playerscount}
        if {playerscount} < 2:
            delete {countdown}
      
function oyunuBaslat():
    broadcast "Oyun başlıyor vay be"

2 hesap ile denemedim.
Sorununuz çözüldü ise en iyi cevap olarak belirtebilirsiniz.
 
B

BurakGndgdu1

Ziyaretçi
Kod:
variables:
    {s} = 2 #kaç kişi olduğunda komut çalıştırılsın


on join:
    if {b} is not set:
        set {b} to 0
    else:
        add 1 to {b}
        if {b} >= {s}:
               execute console command "bekleme"
        else:
            set action bar of player to "&6%{b}%/%{s}%"
         
on quit:
    remove 1 from {b}
   
command /bekleme:
    permission: op
    trigger:
        set {sure} to 31
        loop 30 times:
            if {b} >= {s}:
                wait a second
                remove 1 from {sure}
                send players title "&a%{sure}%"
            else:
                stop loop
            if {sure} is 1:
                set {sure} to 31
                execute console command "KOMUT"
1. kişi girince saymaya başlıyor ve 2. kişi girince sürede bitince tekrar 30 dan geriye sayıyor ve 6 saniye kala sayma duruyor çalışmıyor.
 
B

BurakGndgdu1

Ziyaretçi
Kod:
options:
    dunya: world


on load:
    delete {playerscount}


on join:
    if player's world is "{@dunya}":
        add 1 to {playerscount}
    if {playerscount} >= 2:
        if {countdown} is not set:
            set {countdown} to now
            while {countdown} is set:
                if difference between now and {countdown} >= 30 seconds:
                    oyunuBaslat()
                    stop
                wait 1 seconds
          
on quit:
    if player's world is "{@dunya}":
        remove 1 from {playerscount}
        if {playerscount} < 2:
            delete {countdown}
      
function oyunuBaslat():
    broadcast "Oyun başlıyor vay be"

2 hesap ile denemedim.
function oyunubaslat(): bölümleri çalışmıyor
 

OnurBeyTR

%70 Java

Discord:

'Onur#9882

Katılım
21 Ağustos 2017
Mesajlar
187
Elmaslar
97
Puanlar
13.675
Yaş
21
B

BurakGndgdu1

Ziyaretçi
B

BurakGndgdu1

Ziyaretçi
Skript sürümünüz çok eski olabilir güncellemeyi deneyin :)
malesef gene aynı sonuç benden kaynaklı büyük ihtimal fakat sorun nerede bilmiyorum ben düzeltmeye çalışacağım teşekkür ederim yardımın için
 
B

BurakGndgdu1

Ziyaretçi
B

BurakGndgdu1

Ziyaretçi

Pocan

¡Ándale! ¡Ándale!

Discord:

Pocan#4406

Katılım
22 Mayıs 2019
Mesajlar
327
Elmaslar
178
Puanlar
7.075
Yer
Ev
Minecraft
Pocan
malesef gene aynı

Kod:
import:
  org.bukkit.entity.Player
 
expression send %player% title %object% (with subtitle) %object%:
    get:
        if expression-3 is set:
            expression-1.sendTitle(expression-2, expression-3)
        else:
            expression-1.sendTitle(expression-2)
            
on join:
    if world of player = "world":
        add player to {dünya::*}
    
    while size of {dünya::*} = 1:
        set {_start} to 30
        loop 30 times:
            send {dünya::*} title "%{_start} - loop-number% süre içerisinde başlayacak"
            if {_start} - loop-number = 0:
                send {dünya::*} title "oyun basladi"
                remove player from {dünya::*}
                stop
            wait 1 seconds


on load:
    delete {dünya::*}


on quit:
    if world of player = "world":
        remove player from {dünya::*}

Skript-reflect gerektirir eğer skript sürümünüz güncel ise en yukarıdaki expressionu silebilirsiniz gerektirmez yani test etmedim çalışır büyük ihtimal ile
 
B

BurakGndgdu1

Ziyaretçi
Kod:
import:
  org.bukkit.entity.Player
 
expression send %player% title %object% (with subtitle) %object%:
    get:
        if expression-3 is set:
            expression-1.sendTitle(expression-2, expression-3)
        else:
            expression-1.sendTitle(expression-2)
          
on join:
    if world of player = "world":
        add player to {dünya::*}
  
    while size of {dünya::*} = 1:
        set {_start} to 30
        loop 30 times:
            send {dünya::*} title "%{_start} - loop-number% süre içerisinde başlayacak"
            if {_start} - loop-number = 0:
                send {dünya::*} title "oyun basladi"
                remove player from {dünya::*}
                stop
            wait 1 seconds


on load:
    delete {dünya::*}


on quit:
    if world of player = "world":
        remove player from {dünya::*}

Skript-reflect gerektirir eğer skript sürümünüz güncel ise en yukarıdaki expressionu silebilirsiniz gerektirmez yani test etmedim çalışır büyük ihtimal ile
zaten bulmuştum fakat buda işime yaradı teşekkür ederim

konu kilit
 

Pocan

¡Ándale! ¡Ándale!

Discord:

Pocan#4406

Katılım
22 Mayıs 2019
Mesajlar
327
Elmaslar
178
Puanlar
7.075
Yer
Ev
Minecraft
Pocan
B

BurakGndgdu1

Ziyaretçi
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Neden altınlarını Discord sunucumuzda kazmıyorsun? TIKLA VE KATIL!
Yukarı