Sol Reklam

Oyun Tanıtımları #1 - Subnautica

S

Silinen üye 78915

Ziyaretçi
68067


Giriş
Subnautica'nın kesin rehberine hoş geldiniz! Bu rehberde, oyun içinde verimli bir şekilde ilerlemek için bilmeniz gereken temel bilgileri vermeyi umuyoruz.

Subnautica'yı sevenler olabilir. Ancak bazen bir bölgeye birden çok kez seyahat etmek zorunda kalmayı sinir bozucu bulanlar bulunmakta., çünkü (oyun dışı bilgiler yoluyla) ilk kez kaçırdığımız bir alanda kritik bir kaynağın var olduğunu öğrendim. Subnautica'nın uyandırdığı güzel keşif duygusunu mahvetmeden bilmek neyin yararlı olduğunu açıklamaya çalışacağım. İsterseniz hemen geçelim!

İlerlemenin Temelleri

Hazırlama sistemine dalmadan önce, Subnautica'da ilerlemenin nasıl çalıştığını oyuncunun daha etkili hale gelme şeklini gösteren zihinsel bir modele sahip olmak yararlıdır.

Subnautica tamamen ilerleme ile ilgilidir. Birincil ödül döngüsü, kaynakları ve planları bulmaktır; onları alet ve araçlara hazırlamak; ve sonra yeni alanlar ve daha da güçlü araçlar keşfetmek için yeni geliştirilen karakterinizi ve araçlarınızı kullanın. Subnautica'daki bu ilerleme döngüsü çok tatmin edici.

Oyunda açık bir "araştırma" olmamasına rağmen, teknolojiler edinme yeteneğiniz oyuncu yeteneklerinin arkasında kalıyor. Örneğin, bazı teknolojiler, oyuncunun başka bir teknoloji olmadan inemeyeceği 100m veya 200m gibi oyunda belirli bir derinliğin altında keşfedilebilir. Diğerleri ulaşmak için özel bir alet gerektiren bir odaya gizlenmiş olabilir.

68068


Anahtar İlerleme Kısıtlamaları
Subnautica'daki ilerleme, belirli boyutlar boyunca ilerler sınırlı bir kaynağın ne kadar sürdüğü ve düşman ortamın sınırlayıcı bir yönüne ne kadar veya ne kadar dayanabileceği.

1. Açlık ve Susuzluk. Hayatta kalmak için oyuncunun bir şeyler yemesi ve içmesi gerekir. Başlangıçta yalnızca yemek pişirebildiğiniz ve tabanda su yaratabildiğiniz için, Hunger ve Thirst geri dönmeden ne kadar süre keşfedebileceğinize dair etkili kısıtlar.

Temel oyun döngüsü, üssü terk etmek, kaynakları bulmak, onları üsse geri getirmek, işçiliği yapmak / iyileştirmek, yemek / içmek ve ardından tekrar üssünden çıkmaktan ibarettir. Yiyecek ve su geçidinden ne kadar süre kaideye uzak olabiliyorsunuz. Seyahatinizi uzatmak için bu kaynakları yanınıza almayı seçebilir ve zamanla menzilinizi daha da genişletmek için daha fazla baz veya mobil baz oluşturabilirsiniz.

2. Oksijen (solunabilir hava). Serbest dalış yaptığınızda daha fazla oksijen taşıyabilir, daha derin ve daha uzun dalış yapabilirsiniz. Oksijen tankları donanılarak oksijen uzunluğu artırılabilir. Birden fazla oksijen tankı kademesi mevcuttur. Temelden uzakta iken, temel serbest dalış oyun döngüsü yüzeyin altına inmeyi, araştırmayı, kaynakları toplamayı ve sonra yüzeye (veya başka bir oksijen kaynağını) geri döndürmeyi ve sonra tekrar dalmayı içerir. Diğer oksijen kaynakları genellikle oyuncu tarafından oluşturulan tabanları, araçları veya boru sistemlerini içerir. Oyuncunun kişisel oksijen kaynağı, bir oksijen kaynağından ne kadar süre serbest bırakılabileceğinizi gösterir.

3. Basınç. Okyanusa ne kadar derine inersen, basınç o kadar artar. Müzikçalar her derinlikte serbestçe dalış yapabilmesine rağmen (bildiğimiz kadarıyla), tüm araçlarda sınırlı "ezilme derinliği" vardır, bunun altında periyodik hasar alırlar. Daha iyi araçlar bulmak veya araç modlarıyla aracın ezilme derinliklerini iyileştirmek için ilerlemesi gerekir.

4. Radyasyon. Oyunun bazı bölgeleri radyasyonla kirlendi. Bu alanlara girebilmek için radyasyona karşı korunmaya ihtiyacınız olacak.

5. Isı. Oyunun bazı alanları aşırı derecede sıcak ve suyun sıcaklığı neredeyse kaynama noktasına ulaşıyor. Bu alanlara girmek için sıcağa karşı korumanız gerekir.


68069


Teknoloji Katmanları
Subnautica'daki ilerleme, gayri resmi olarak aşağıdaki teknoloji katmanlarına ayrılabilir.

Tüm teknolojilerle hemen başlamadığınızı unutmayın. Menülerinizde yapılandırılabilir olarak görünmeden önce bazı öğelerin oyunda keşfedilmesi gerekir. Aslında, bu listedeki teknolojilerden bazıları son oyun teknolojileridir, bu yüzden onları çok kısa sürede elde etmeyi beklemeyin; ve siz yaptıktan sonra bile, her önceki teknoloji katmanı faydalı kalacaktır.

1. Serbest dalış. Oyuncu karakteri okyanusun derinliklerinde serbest dalışlar. Oyuncunun oksijeni, Oksijen Tankları tarafından artırılabilir ve yüzme yetenekleri Yüzgeçlerle artırılabilir. Müzik Çalar havası olan bir ortamda (yüzey veya nefes alan hava aracı) bulundukları zaman oksijeni ücretsiz olarak kurtarır.
DIKKAT: Oyuncu, su altında saniyede yaklaşık 5.7 metre yüzüyor. Kanatlar, oyuncunun yüzme hızını başlangıçta % 15 (+1 m / s) ve daha sonra yükseltme ile% 30 (+ 2 / ms) artırır.

2. Seaglide. Önemli ölçüde geliştirilmiş ilk ulaşım şekli olan Seaglide, el tipi bir su altı itme sistemidir. Seaglide daha hızlı yüzmenizi sağlar ve bu nedenle de yumurtlamanızdan daha derin derinliklere ve yerlere ulaşır. Seaglide batarya ile çalışır ve yeniden şarj edilmesi gerekir; bu da bataryayı baz alarak ya da değiştirmeden ne kadar süre seyahat edebileceğinizi sınırlar.
DIKKAT: Araçlarla desteklendiğinde bile sık sık serbest dalış yaptığınız için Seaglide tüm oyun boyunca faydalı olmaya devam eder. Seaglide ayrıca yerleşik bir el feneri ve bölgenin küçük 3B haritasını da sağlar. Seaglid'in en yüksek hızı saniyede 9,5 metredir (yüzgeçlerden bağımsız olarak).

3. Seamoth. Seamoth gerçek bir su altı aracı, tek kişilik bir denizaltı. Oksijenli bir ortamda ve Seaglide'den çok daha iyi bir hızda, Seamoth'u elde ettiğinizde, menzili bulma ve keşfetme konusundaki ilk gerçek yeteneğiniz olacaktır. Seamoth, saniyede 13 metreden az bir maksimum hıza sahip olan oyundaki en hızlı araçtır. Hızı uzak bölgelere seyahat etmeyi, kaynakları toplamayı ve transit çok fazla zaman kaybetmeden geri dönmeyi mümkün kılar.

DIKKAT: Seamoth'un bir oksijen atmosferi içerisine sahip olduğu için, kayda değer bir derinliğe park edebilir ve daha sonra yüzeye geri dönmekten çok daha hızlı bir toplama taktiği olan kaynakları elde etmek için serbestçe uzağa dalış yapabilirsiniz. Seamoth başlangıçta su altında 200 metreye dalabilir (ezilme derinliği) ve daha derine dalarak yükseltilebilir. Ayrıca her baskının verimini arttırmak için araca depolama alanı ekleyebilirsiniz.

4.
Cyclops Denizaltı ve Karides Takımı. Tepegöz denizaltı gerçek bir mucizedir. Seamoth, tek bir koltuğun büyüklüğü ve bonus envanteri olmasa da, Cyclops muazzam ve temel tesisleri kurduğunuz ve eşyaları sakladığınız geniş, çok seviyeli bir iç alana sahip. Tepegöz öyle büyük ki Seamoth veya Karides elbisesi gibi içine başka bir araç yerleştirebilirsin.
DIKKAT: Bunlar oyun sonu teknolojileridir, bu nedenle ilk oyununuzda çok yakında bunları elde etmeyi beklemeyin! Onları bu noktada rehberde belirtmekte tereddüt ettik, ancak onları dört gözle bekledikleri için eğlenceli bir teknoloji olduklarından tutmaya karar verdik.


Tepegöz, yalnızca saklama alanı değil diğer temel donanımlarla birlikte hareketli bir temel işlevi görür. Yükseltmelerden önce 500 metreye dalabilir.

Her ne kadar Cyclops saniyede sadece 10 metreye (Seamoth'tan hala daha yavaş) sıçramasına rağmen, en hızlı belirsiz seyir hızı saniyede 9 metrenin altında veya Seamoth'un yaklaşık% 70'i kadardır. Tepegöz Seamoth'tan daha yavaş olsa da, taban tesisleri ve depolama için büyük bir iç bölüme sahip olması, oyuncunun sadece Seamoth'ta pratik olmayacak uzun yolculuklarda kullanabileceği anlamına gelir. Yerleştirme istasyonu, yanınıza bir araç (örneğin Seamoth) getirebileceğiniz anlamına gelir; ve dahili depolaması, oyuncuların envanter büyüklüğünde birden fazla kaynak toplama aracı toplayabilmeniz ve sabit bir üsse dönmeden önce içinde saklamanız anlamına gelir.

Karides takımı bir exosuit aracıdır. Seamoth gibi elektrikle çalışır ve bir atmosfere sahiptir. Seamoth'un aksine okyanus tabanı boyunca yürür. Düşman avcıların zarar görmesini engellemek, ısıya bağışıklık kazanmak için zırhlıdır ve başlangıçta 900 metreye dalar.

Teknik kademeler hakkında not: Yukarıdaki araçların her biri yeteneklerini daha da geliştirmek için yükseltilebilir veya artırılabilir; bu nedenle, yalnızca bir aracı edinmek, ilerlemesinin sonuna ulaştığınız anlamına gelmez. Örneğin, Seamoth başlangıçta 200 metreye dalabilirken, ilk geliştirmelerinden biri keşfedilebilecek tüm yeni alanları açan ilave bir 100 metreye dalabiliyor. Bunları temel katman olarak görmeme rağmen, her katman gerçekten bir gruptur; teknoloji katmanlarının tümü birlikte çalışır.

Subnautica'nın mükemmel oyun tasarımı, teknoloji yükseltmelerinden hiçbirinin öncekini es geçmeyeceği anlamına gelir: hepsi oyuncuyu daha etkili hale getirmek için birlikte çalışır.


Başlarken: Temel Bilgiler
Bu bölüm, oyunun başında ne yapılması gerektiği ve diğer temel ipuçları ile püf noktaları hakkında önerilerde bulunur.

Biyom
Subnautica çoklu biyomlara sahiptir oyunda kendi arazilerine, kaynaklarına ve yaratıklarına sahip olan alanlar. İlk yumurtladığınızda, Güvenli Sığlar adlı bir biyomede olacaksınız. Hayatınızın kabuğunun yer aldığı kesin yer rastgele fakat dünyanın merkezine yakın olan Güvenli Sığınlarda bir yerde olacak.

Güvenli Sığlıklar, birçok temel kaynak ve balık tarafından doldurulur. Yüz ve biraz topla! İlgili olduklarında diğer biyomları tanıtacağız. Bu alanda sizi tehdit edecek çok şey yok, ancak dikkat etmeli ve tehdit edici görünen şeylere dikkat etmelisiniz.


Kaçış Kapsülü
Çöktüğünüz Escape Pod veya Lifepod, başından itibaren çok önemli özellikler sağlar. Yiyecek ve suyu içeren depolamaya sahiptir. Aynı zamanda planları denilen tariflerle kaynakları faydalı öğelere dönüştüren bir üretim istasyonu olan bir Fabrikatöre sahiptir. PDA'nızı açmak için sekme tuşuna basarak ve taslaklar menüsüne bakarak bildiğiniz tüm taslakları görebilirsiniz. Lifepod ayrıca bir Radyo (onarmanız gerekecek) ve bir Medikal Kit İmalatçısı içerir. Telsiz perodik olarak sizi ilgilendiğiniz konular hakkında bilgilendirir ve Medical Kit İmalatçı, periyodik olarak ücretsiz bir medikal kit üretir.

Hayatta Kalma: Açlık ve Susuzluk
Yapmak isteyeceğiniz ilk şeylerden biri açlığınızı ve susuzluğunuzu tatmin etmektir. Daha sonra bekleyebilirsiniz, ancak açlıktan çılgınca avlanmamanız için hazır kaynakların hazır olması yararlıdır.

İlk birkaç hayatta kalma kaynağı, Güvenli Sığırlarda yakalamak isteyeceğiniz balıklardır. Onlardan bazıları:

Bladderfish
Mesane balığı susuzluğunu gidermek için en kolay yoldur. Fabrikatörde bir su şişesine dönüştürülebilirler. Tüm balıklar gibi, onlarla yüzebilir ve onları yakalamak ve envanterinize eklemek için üzerlerine tıklayabilirsiniz.

röntgenci
Peeper, erken oyun balıklarından herhangi birinin en yüksek besin değerine sahiptir. Ayrıca dev gözleriyle tanımaları da kolaydır.

Bumerang
Yenilebilir küçük bir balık. Fabrikatörde pişmiş balığa çevirin.

Garyfish

Başka bir yenilebilir balık.
Balık günün farklı saatlerinde farklı davranışlar sergiler. Bladderfish geceleri nispeten savunmasız, bu yüzden Bladderfish güzel vurgun yakalamak için gece to kullanmayı düşünün. Çevrede bulduğunuz balıkların ve canlıların çoğu yenilebilir. Onları yakala ve öğren!

Yiyecek ve su için balık yakalamak, Subnautica'da hayatta kalmak için yapmanız gereken temel periyodik aktivitedir.

İpucu: Canlı balık, kurutulmuş balık (tuzla birleştirilmiş balık) ve su şişeleri süresiz olarak depoda kalır. Ancak pişmiş balık ve diğer yiyecekler hızla çürür. Bu nedenle, balıkları gerektiği gibi yakalamanızı veya aç olana kadar pişmemiş veya kurutulmuş formda tutmanızı öneririz. (Lifepod'unuzun durum menüsünde yerleşik bir depoda bulunduğunu unutmayın!). Sertleştirme için tuz, diğer maddeleri yapmak için ihtiyaç duyduğunuzda henüz çok fazla miktarda yetmez, ancak oyunda daha kolay bir şekilde üretebileceksiniz.

Yiyecek ve içecek yaparak kendinizi hayatta tutmak konusunda kendinizi rahat hissettiğinizde, Temel Hazırlama Kılavuzumuza devam edin.

1. ve 2. Gün: Temel El İşi
1. Gün: Oksijen Deposu ve Tarayıcı: Elde etmek isteyeceğiniz ilk ekipmanlardan biri Standart Oksijen Deposu. Metal Kurtarma'dan gelen üç adet Titanyum kullanarak Fabrikatör'de üretebilirsiniz. Oyunda ilk gününüzde, yaşam alanınızın etrafındaki okyanus tabanını arayın. İlk kurtarmanızı bulduğunuzda, tekrar Titanyum'a ve daha sonra bir Oksijen Deposuna dönüştürmek için lifepod'a geri dönün. Bunu hemen yapmak istersiniz, çünkü bonus oksijen dalış sürenizi önemli ölçüde uzatacak ve böylece yapmanız gereken her şeyi kolaylaştıracaktır. Oksijen Deposunu yaptıktan sonra, PDA'nızı kullanarak karakterinize donatın (veya otomatik olarak dağıtabilir). Artık daha uzun ve daha derin derinliklere dalabilirsiniz!

Tarayıcı: Ardından, Tarayıcıyı oluşturmak isteyeceksiniz. Bu önemli araç, ortamınızdaki öğeleri taramayı ve bunlar hakkında daha fazla bilgi edinmenizi sağlar. Ayrıca, ortamdaki öğelerin parçalarını tarayarak teknolojiler elde edebilirsiniz. Oyunda öğeleri taramak, teknoloji ağacında ilerlemenin birincil yoludur. Tarayıcıyı bir Pil ve bir Titanyum parçası kullanarak Üreticinizde yapabilirsiniz. Batarya oldukça basit bir reçete ve muhtemelen oyunda çok fazla şey üreteceğiniz bir eşya. Bataryalar iki Asit Mantar ve bir Bakır Cevheri ile üretilir.
İpucu : Ekranınız taranabilir bir nesnenin üzerine geldiğinde, alt kısmında bir simge belirecektir.

Bu kaynaklar etrafınızdaki tüm ortamlarda bulunabilir. Yüzün ve keşfedin! Kaynaklar genellikle deniz tabanında, özellikle mağaralar ve dar yerlerde bulunur. Yakınlarda mercan tüpleri ve mağara sistemleri arayın bunlar Bakır Cevheri veren Kireçtaşı Çıkmalarını bulabileceğiniz yerlerdir. yanı sıra Kuvars ve diğer değerli.

Dikkat: Agresif bir balık sizi kovalayabilecek mağaralarda yaşar. Sizi fark ederse duyacaksınız. Size doğru bir başlangıç yapar ve küçük bir patlamada gösterir. Sizi kovaladığını duyarsanız, kaçın ve yüzün. Gittiğinde, önemli bir kaynağı keşfetmek için nereden geldiğini kontrol et, Mağara Sülfürü.

İpucu : Işık ilk gününüzde azaldıkça ve keşfedilmesi zorlaştığında, etrafınızdaki alanda balık avlamak için zaman ayırmayı düşünün. Parladıkları için balık avı geceleri yapmak kolay ve güvenli bir aktivitedir. İpucu : Işık ilk gününüzde azaldıkça ve keşfedilmesi zorlaştığında, etrafınızdaki alanda balık avlamak için zaman ayırmayı düşünün. Parladıkları için balık avı geceleri yapmak kolay ve güvenli bir aktivitedir.

2. Gün: Sağkalım Bıçağı ve Onarım Aracı: Tarayıcınızı yaptıktan sonra, önemli araçlar yapmaya devam etme zamanı. Listemizde bir sonraki Survival Knife , Repair Tool ve Fins. İlerleme göstermeye devam etmek için, Kelp Ormanı adı verilen yakındaki yeni bir biyomuma gitmemiz gerekecek. Bunu tipik olarak Lifepod'unuzdan istediğiniz yöne yüzerek bulabilirsiniz.

Kelp Ormanı uzun boylu yosunlarla doludur ve diğer bitkilerle birlikte kalındır. Su bulanık ve görülmesi daha zor olabilir.

Dikkat: Bu biyomun sizi kovalayabilen avcıları var. Bununla birlikte, çok agresif değiller ve eğer kaçar ya da yüzerseniz, sizi kısa bir süre içinde yalnız bırakmalılar. Size saldırırlarsa, zarar oldukça azdır.

Bu biyomda Creepvine Seed Cluster adlı bir kaynağı toplamak isteyeceksiniz. Bunlar, uzun, uzun yosun saplarına bağlı sarı parlayan bitlerdir. Özellikle geceleri tespit etmek kolaydır. Üreticiyi kullanarak, bu tohum kümelerini bir sonraki araçlarımız için çok önemli bir bileşen olan Silikon Kauçuğuna rafine edebiliriz.

Silikon Kauçuğu için gerekli olan Creepvine Tohum Kümeleri toplandıktan sonra en kısa sürede Fins yapmak isteyeceksiniz. Oksijen Tankı gibi, Fins de kaynakları keşfetme ve toplama yeteneğinizde önemli ve önemli bir destek sağlar, bu yüzden önceliklendirmek akıllıca olacaktır. Yüzgeçler% 15 daha hızlı yüzmenizi sağlar ve yaptığınız her şeyi daha verimli hale getirir. Ardından, Onarım Aracını yapmamız gerekiyor. Bu araç Lifepod'umuzdaki sistemleri (oyuna başlayıp oyun boyunca ilerlemek için gerekli) ve aynı zamanda onarmamız gereken (araçlarımız ve temel tesislerimiz gibi) herhangi bir şeyi onarmak için kullanılır.

Onarım Aracınızı yapmak için Silikon Kauçuk, Mağara Sülfür ve Titanyum'a ihtiyacınız olacaktır. Silikon Kauçuğu'nun nasıl yapıldığını zaten biliyorsunuz ve malzemelerin geri kalanını Güvenli Sığlıklar boyunca bulabilirsiniz.

Onarım aletini yaptıktan sonra, Telsiz ve İkincil Sistemler de dahil olmak üzere Lifepod sisteminizi (Fabrikatörün solunda) onarmak için kullanın.

İpucu: Onarım ekipmanının içine girmesi gereken gizli alanları keşfedebilirsiniz, bu nedenle her zaman Yanınızda bir Onarım Aracı taşımayı düşünebilirsiniz. Ya öyle ya da daha sonra tekrar gel.


Foward Gidiyor!
Artık yüzgeçler, bir oksijen deposu, bir tamir aleti ve bir hayatta kalma bıçağına sahip olduğun için maceranızın bir sonraki aşamasına başlamak için hazır olmalısınız!

İpucu: Radyo size düzenli olarak araştırmanız gereken yerler veya diğer yaşam modları hakkında mesajlar verecektir. Genel bir kural olarak, bu misyonların amacı sadece amacı bulmadaki hikaye ilerlemesi değil, misyonlar ayrıca sizi temel yeni kaynakları ve planları (tehlikelerin yanı sıra) içerecek yeni biyomlara götürür. Ne zaman yeni bir yere gelsen biraz etrafına bakmaya çalış.

Devam Eden Çalışmalar
Şimdiye kadar yazdıklarımız buydu. Aşağıdaki bölümler henüz eklenmemiş içeriğin ana hatlarıdır.
Şimdiye kadar sahip olduklarımızı beğendin mi? Daha fazla yazmalı mıyız? Lütfen yorumlarınızı bize bildirirseniz memnun oluruz! :)
 

Cylonce

El truco está en hablar menos y demostrar mas.

Discord:

Cylonce#4109

Katılım
30 Aralık 2017
Mesajlar
1.501
Elmaslar
2.024
Puanlar
0
Minecraft
Cylonce
Güzel konu, başarılar dilerim.
 
S

Silinen üye 78915

Ziyaretçi

fugue

Zümrüt Hojtir, Ama Benenah
Emektar

Discord:

srcn.

Katılım
28 Ekim 2014
Mesajlar
1.100
Elmaslar
896
Puanlar
16.080
Yer
İzmir
Eğlenceli bir oyunu konu almışsın. Gayet güzel, başarılarının devamını dilerim.
 
S

Silinen üye 78915

Ziyaretçi
S

Silinen üye 79251

Ziyaretçi
Günümüzün oyunlarına göre değişik bir oyun türü tanıtman gerçekten güzel olmuş. Konu yalın ve hoş olmuş.
 
Neden altınlarını Discord sunucumuzda kazmıyorsun? TIKLA VE KATIL!
Yukarı