command spawnayarla:
trigger:
set {lobi} to location of player # Burada public değişkene atamamızın sebebi sistem 2 seçenek sunar birisi oyuncuya özel olan değişken sadece oyuncu ışınlanır, diğeri ise public bunda ise komutu kullanan tüm oyuncular ışınlanır.
command lobi:
trigger:
send "&aLobiye ışınlandınız." to player
teleport player to {lobi}
Teşekkür ederim ama oyundayken bu kodu kullanınca oyuncuyu hala oyunda sayıyorKod:command spawnayarla: trigger: set {lobi} to location of player # Burada public değişkene atamamızın sebebi sistem 2 seçenek sunar birisi oyuncuya özel olan değişken sadece oyuncu ışınlanır, diğeri ise public bunda ise komutu kullanan tüm oyuncular ışınlanır. command lobi: trigger: send "&aLobiye ışınlandınız." to player teleport player to {lobi}
Kusura bakmayın skript dosyasına bir kod eklemeyi unutmuşum şöyle kodu bırakayım;Teşekkür ederim ama oyundayken bu kodu kullanınca oyuncuyu hala oyunda sayıyor
on login:
teleport player to {lobi}