Sol Reklam
Sağ Reklam

Oyun İncelemeleri #4 - Tom Clancy's The Division 2

  • Konuyu başlatan ThanatosUltio
  • Başlangıç Tarihi
  • 833
T

ThanatosUltio

Ziyaretçi
Herkese merhaba MC-TR üyeleri, bugün sizlere "Oyun İncelemeleri #4 - Tom Clancy's The Division 2" adlı konumu sunarak sizlerin Tom Clancy's The Division 2 adlı oyun hakkında bilgilenmenizi ve yeni bir oyun kefşedip dilerseniz güzel vakitler geçirebileceğiz bir oyunu sunacağım. Eğer konumu beğendiyseniz, like atıp yorum yazmayı unutmayın.

Tom Clancy's The Division 2 dünyasında , ABD bir virüs tarafından perişan edildi ve toplum çöktü. Kalanlar çeşitli eğilimlere sahip gruplar halinde gruplaşarak hayatta kalmaya çalışırken, Stratejik Vatan Bölümü, düzeni denemek ve yenilemek için son derece uzmanlaşmış uyuyan ajanları harekete geçirir. Muhtemelen, modern toplumumuzun ve hükümetimizin yapılarını inceleyen bir parçalayıcı tekno-gerilim hikayesini anlatmak veya belki de çok sayıda idealist grup iktidar mücadelesinde çarpıştığında meydana gelen kaosu kaldıran bir video oyunu yapmak için potansiyel olarak olgun bir ortamdır. kanunsuz bir şehirde. Bölüm 2 bunlardan sadece birini yapar.


image


Bu hikaye değil. 2. Bölümün ana kampanyasının tamamı boyunca, oyun hiçbir zaman genel bir arsada herhangi bir semblance ya da sözde önemli rakamlarının çıkmazlarına tatmin edici bir zaman harcamamıştı. Hiçbir karakter yayı yoktur, sadece ani kurulumlar ve sonuçlar ortaya çıkar. Dünyada bulunan ses kayıtları gibi anlatı aygıtları çok az sonuç veriyor. Oyunun en büyük macguffinleri bile - Amerika Birleşik Devletleri Başkanı ve virüsü tedavi eden evrak çantası - kesinlikle unutulmaz bir ekran süresi var. The Division 2'yi anlamlı bir kurgu oluşturmak için kullanma fırsatı boşa harcanmaktadır.

Bunun yerine Bölüm 2, anlatı pirzolalarını dünya yapımına odaklar. Perişan bir Washington DC olan şehir, başlangıçta Batılı şehirlerin çoğunda olduğu gibi homojen hissediyor. Ancak bir süre sonra, farklı bölgelerin kişiliği - binalar, yerler, doğal alanlar ve felaketten geri döndürülen ya da etkilenen biçimler - parlamaya başlar. The Division 2 için bir video oyunu olarak çok güçlü bir temel oluşturan, etkileyici, inanılır ve bitişik bir açık dünya yaratan bu çevre gücüdür.


the-division-2_6035183.jpg


Güvenli yerinizden açık dünyaya ve bir sonraki görev alanınıza geçmek neredeyse tamamen kusursuz. Orijinal Bölüm için de geçerli olan bir şeydir, ancak Bölüm 2'deki bir yerden bir yere gidip gelme eyleminin oyunun daha ödüllendirici yönlerinden biri olduğu gerçeğini ortadan kaldırmaz. Bir yol rakip bir devriye ya da isteğe bağlı bir aktiviteyle çarpışmaya yol açabilir, bir diğeri size sabah güneşinde başka bir heyecan verici kentsel çürüme sahnesi verebilir. Bir apartman bloğundan gizlenmiş bir kısayol, terkedilmiş bir evde, sivillerin hayatlarını yeniden inşa etmeye çalıştıkları geçici yerleşimlere bağışlamaya karar verebileceğiniz bazı yararlı öğeleri ortaya çıkarabilir.

s1-cfc6ae8351d7900b02e00fde282e095e.jpg


Bu yerleşimleri ziyaret etmek - başlangıçta kürekler gibi, yavaş yavaş büyüyüp dünyadaki gayretlerinizle daha cazip, daha canlı hale gelmeden önce - kovalamak için bir arsa yokluğunda erkenden güçlü bir motivasyon haline gelir. Rakip grupların zayıflamasına ve ayrım gözetmeyen hedeflerin gerçekleştirilmesine adanmış ana görevlerin dışında, oyunun "Projeleri" karakterinizi daha iyi hale getirmenin en kazançlı yollarından biri. Projeler sizden dünyada bulduğunuz kaynakları bağışlamanızı ve yan etkinliklere katılmanızı, dünyada daha fazla zaman geçirmenizi, yeni alanlar görmenizi, yeni savaşlarla mücadele etmenizi, kullanılacak yeni ekipman aramanızı ve bundan keyif almanızı istiyor. Bölüm 2, sonuçta, sürekli bir sürükleyici çatışma akışı, değerli ödüller sunmaya adanmış bir oyundur, ve bunları yaparken sürekli bir ilerleme ve memnuniyet duygusu. Bu şeyleri çok iyi yapıyor.

Kapağın ardında gizlenen ve kendilerini açığa vurmak için yeterince aptalca ateş etmek için dışarı çıkarak çok zaman harcıyorsunuz. Çok sayıda silah çeşidi mevcut olduğu için, bu tanıdık savaş şekli kendi içinde sağlamdır. Buna ek olarak, iki özel beceriyi olası bir sekizden donatma yeteneğini (isyan kalkanları, dronlar ve toplayabildiğim şeyler gibi bir tür robot arılar gibi) ve savaşın oldukça ilginç hale geldiğini de ekleyin. Fakat The Division 2'nin 60 saat boyunca mücadelesini canlı tutan gerçek, düşman tiplerinin davranışı ve çeşitliliğidir.


619zbKBZhnL.jpg


Örtüyü harcadığın zaman? 2.Bölüm orada kalmanı istemiyor. Açık havada iseniz çok hızlı bir şekilde aşağı inebilirsiniz, ancak oyunun bu riskleri almaya ve daha iyi ateşleme pozisyonları bulmaya devam etmenizi sağlayacak düzinelerce yolu var - agresif yakın dövüş birimleri, testere bıçaklarıyla donatılmış uzaktan kumandalı araçlar, hatta normal saldırı birimleri sık sık sizi dışa vurmaya çalışır. Bu özel yetenekler? Öncelikli bir hedefe odaklanırken düşmanları uzaklarda tutmak için arayan madenleri veya otomatik taretleri fırlatıp atmak ya da ateş yakmak için kimyasal başlatıcıyı kullanmak gibi, bazı karşılaşmalarda hayatta kalmak için bunları potansiyel olarak kesinlikle kullanmanız gerekir. bir inkar bölgesi oluştur.

Bir rakibi ele geçirmek için gereken çaba, savaş modelinin RPG doğasını önceleyen bir tetikçi için göreceli olarak makul, ancak bazı sert düşmanların kritik bir arazi kurmak istiyorsan kırmaya odaklanmanız gereken ek, görünür koruma katmanları var. isabetler. Kapak tarafında, bazı düşmanlar ek avantajlara sahip olurlar, ancak sizin lehinize çalışabilecek zayıf noktalara, ancak onlara vurabilirseniz. Bir alev makinesi ünitesinin arkasındaki yakıt deposu uygun olabilir, ancak kampanya sonrası etkinliklerde dörtlü bir şekilde ürkütücü bir robotla karşılaşmaya başladığınızda, küçük zayıf noktası yıkıcı demiryolu tabancasını ateşlemeden sadece birkaç saniye önce ortaya çıkaran korkutucu Size baskı yapan diğer tüm şeyler arasında bu zorlukla başa çıkmayı göze alabilirsiniz. 2. bölüm size çok fazla engel atıyor aynı zamanda onları hızlıca çözme ve çözme yollarını da sunar. Bir çok topun aynı anda oynamasına izin verip vermemeniz, sürekli ve heyecan verici bir şekilde mücadele etmeye devam ediyor.

s4-8c74b228e5a3b4230cafd9d580c02ad1.jpg


Aynı zamanda heyecan verici olan, bu eldiveni sonunda hazinesidir. Unutulmaz savaş alanlarına yeniden yapılandırılmış Washington yerleri genellikle kendi başlarına ödüllendirici oluyor (bir planetaryumda kavga erken bir duraksamadır). Ancak, donanımınızı geliştirmek, ilerleme kaydettiğiniz hissini veren hayati, somut kısımdır. Bir miktar düşman tarafından düşürülen ya da dünyada bulunan bir konteynırdan yağmalanan cömert miktarlarda yeni teçhizat alırsınız, diğerleri bir görevi tamamlarken ödüllendirilir ve bir sonraki doz her zaman ulaşılabilir hisseder. Silah çeşitliliği sizi güç artışından yararlanmak için tamamen farklı bir şey olarak düşünmeye zorlar ve zırh çeşitliliği etkileyici sayıda farklı kozmetik görünüm sağlar. Bölüm 2, önemsiz giyim seçenekleri için bir mikro dönüşüm ve yağma kutusu sistemi içerir.

Dövüş gibi, donanım da Bölüm 2 boyunca ilgi çekici olmaya devam ediyor, sadece kişiliğinize daha büyük rakamlar koyma ve oyunun zorlukları boyunca ilerlemeye devam etme arzusundan dolayı değil, aynı zamanda “yetenekler” salıyla da. Bunlar, belirli bir aralıktaki bonusları vermek veya düşmanlar yanarken ya da zırhınız tükendiğinde belirli yetenekleri veya oyun tarzlarını tamamlayan benzersiz avantajlar sağlar. Zırh markalarının da oynayacakları bir parça vardır, bu sayede bir parçadan tek bir üreticiden teçhiz etmek ek avantajlar sağlar. Bu bonuslar, dünya Black Tusk adlı daha sert, daha acımasız bir düşman topluluğu tarafından ele alındığında, oyunun sonunda takıntı yapmak için özellikle çekici hale geliyor ve onlarla savaşabilmeniz için elinizden gelenin en iyisi olduğundan emin olmalısınız.

Kaçınılmaz olarak atmak isteyeceğiniz yüzlerce parça için, bunları satın almak ya da zanaat parçalarına satmak ya da sökmek, almak istediğiniz her şeye değer verir. Ya da yeteneklerini aynı tip daha iyi teçhizata taşımak için onları koruyabilirsiniz, Ve, harika bir kolaylık olarak, The Division 2, bulduğunuz şeyleri hızlı ve zarif bir şekilde incelemek, işaretlemek, parçalamak veya donatmak için sayısız özellik uygular. bazen bir menüye girmek zorunda kalmadan - kendi dünyasında olma deneyimini geliştirir.

s7-2ae13a4d4ba56b2bd3bc4c37f95627ef.jpg


Aynı şey, oyunun arkadaşlarınızla kolayca gruplanmanıza ve ilerlemenize izin veren çok oyunculu entegrasyon için de söylenebilir (oyun, herhangi bir güç vermeyen oyuncuyu en güçlü eşleşecek şekilde ölçeklendirir). Ayrıca haftalık olarak çeşitli zorluklar ortaya çıkaran, değerli ödüller kazandıran ve oyun çapında entegre grup iletişim seçenekleri sunan bir klana başlayabilir veya katılabilirsiniz. Sadece yalnız oynamakla ilgileniyor olsanız bile (ki bu daha zorlayıcıdır, ancak son oyun faaliyetlerinin en zorlu olanı olan her şey için tamamen uygulanabilir), daha önce de açık dünyada olsun, herhangi bir zamanda diğer oyuncularla eşleştirme yeteneği Bir göreve başlarsınız ya da son bir patrondayken, çok hoş ve yararlı bir özelliktir.

Ve oyunun son görevinin son patronunu yendiğinde (Bölüm 2'nin arsa çerçevelemesine rağmen, dürüstçe size hayatımı kurtarmak için adını söyleyemedim) ve sonunda hazineniz bittiğini düşünüyorsunuz seni daha fazla dövüşe sokmaya devam etmek için mecazi masa çevrildi. Sert çevirdi. Çok uzun zamandır rakip gruplardan kurtulmak için harcadığınız Washington DC, söz konusu Black Tusk tarafından tamamen yeniden ele geçirilir. Her biri kendi yetenek ağacı olan üç benzersiz sınıf uzmanlığının kilidini açarsınız. Karakterinizde iki basamaklı sayıları büyütmeye odaklanmanız (seviyeniz) üç basamaklı sayılara (donanımınızın kalitesi) geçer. Kampanyayı tamamladıktan sonra size sunulan aktivite zenginliği çok büyük ve ivme kazancınızı arttırıyor. Daha fazlasını görmeye devam etmek, daha fazlasını yapmak için sizi motive eder,

Daha zorlu, remix edilmiş kampanya görevlerinin sürümleri ve Black Tusk'ı içeren daha uzun kaleler. Bu "İstilalı" misyonlar sıklıkla, zorlu mücadelenin istikrarlı yükselişini koruyan korkunç yeni savaş senaryoları oluşturmak için yeni düşman türlerinden yararlanır ve unutulmaz savaş alanlarını tekrar ziyaret etmek için harika bir neden sunarlar. Açık dünya olayları daha dinamik ve daha riskli hale geliyor - hizipler bölgelerin kontrolü için daha sık çarpışıyor ve bazı faaliyetlere katılımınız diğerlerinde tehlikeyi ve ödülleri önemli ölçüde artırabilir. Yeni Projeler, daha yüksek zorluk gerektiren görevler ve dünyada bulunan ilave ödül hedefleri şeklini alan sınırlı süreli zorluklar, daha kazançlı bonuslar için yollar sunuyor. Bunun ötesinde daha da fazla aktivite var.


3511802-tom+clancy%27s+the+division+2+2019.03.14+-+12.33.02.02.jpg


Daha yüksek zorluk seviyesine ve içeriğe hak kazanmak için Dişli Puanınızı arttırma yolculuğu her zaman açıktır. Oyun, ne yaparsanız yapın, her zaman anlamlı bir şekilde ödüllendirildiğinizden emin olmaya devam eder ve karakterinizi iyileştirme duygusu devam eder. Oyunun, içeriğin tam genişliğini görmeniz için ne kadar kolaylaştıracağı ve bu hissi koruduğu dikkat çekicidir. Acımanın sonuna kadar devam eden ilerleme, özellikle önemsiz parsellerine, karakterlerine ve anlatı temalarına rağmen. Sonunda oyunun ilerleyişindeki mevcut yumuşak başlığına vurduğumda, ne kadar devam edeceğinden çok etkilendim.

Bölüm 2 dünyası ayrıca, kampanya boyunca sistematik olarak erişilebilen ve yüksek kalitede ekipman imkanı vaat eden, ancak normal açık dünyanın ötesinde daha fazla risk teşkil eden üç ayrı Karanlık Bölge alanına sahiptir. Siz ve düşmanlarınız arasındaki güç dinamiği normalleştirildi ve etkileşimde diğer oyunculara sahip olmanın belirsiz bir unsuru var. Karanlık Bölgede, oyuncular düşman çıkışlarını temizlemek ve ekipman bölgelerini keşfetmek için dünyadaki diğer insanlarla işbirliği yapmayı seçebilir, ancak 'Rogue' seçeneğine gitme ve diğer oyuncuların çalışmalarını baltalama seçeneği, Kurtulmadığınız takdirde büyük kayıp riski. Karanlık Bölge'yi keşfetmek, Bölüm 2'nin ek gerileme, güvensizlik yönlerini ekleyen büyüleyici bir yönüdür. ve zaten yüksek riskli mücadele içeren bir oyuna şerefsizlik. Dahası, oyunun en yüksek başarı seviyelerine ulaşmak için tamamen isteğe bağlı bir yoldur. Oyunun benzer şekilde isteğe bağlı Çatışma aktiviteleri, oynadığım birkaç maçta işe yarayabilecek, ancak yazım sırasındaki diğer çöpçatanlık mahallerine kıyasla nispeten düşük seviyeli olan geleneksel takım tabanlı çok oyunculu modlara katılmak için dişli teşvikleri sunmaktadır.

724181_scr11_a.png


Bölüm 2'nin ayarı potansiyel için olgunlaşmıştır ve oyunun herhangi bir şey söylemek için kullanmadığı bir utançtır. Neden burada olduğumu, kimsenin motivasyonunun ne olduğu hakkında hiçbir fikrim yok ve keşke ilerlemeye olan sonsuz açlığımın arkasındaki bir amacı besleyen güçlü bir anlatı şoförüm olsaydı. Bu hayal kırıklığı, oyunun ilk saatlerinde göz ardı etmek zordur, ancak sistemlerin gücü ve tasarımın gücü olan tasarım gücü The Division 2'yi bir oyun olarak sizi düzinelerce daha büyülemeniz için yeterince zorlayıcıdır. Düşman tipleri yelpazesi, savaş karşıtı karşılaşmaları zorlayıcı tutmaya devam ediyor, kazandığım ve topladığım ekipman farklı, değerli hissetmeye devam ediyor ve yeni oyun biçimleri düşünmemi istiyor. Yıpranmış ortamlar merak uyandırmaya devam ediyor ve bazen o kadar etkileyici ki, devam etmeden önce kendimi ekran görüntüsü almaya ihtiyaç duyuyorum.

Tom Clancy's The Division 2 Sistem Gereksinimleri:

Resim Şeklinde Sistem Gereksinimleri:

division2-compare-specs.jpg


Metin Şeklinde Sistem Gereksinimleri:
Minimum PC Gereksinimleri - 1080p, 30 FPS
  • İşletim Sistemi: Windows 7/8/10
  • CPU: AMD FX-6350 / Intel Core I5-2500K
  • RAM: 8 GB
  • GPU: AMD Radeon R9 270 / Nvidia Geforce GTX 670
  • VRAM: 2 GB
  • DIRECT X : DirectX 11/12
Önerilen PC Gereksinimleri - 1080p, 60 FPS
  • İşletim Sistemi: Windows 7/8/10
  • CPU: AMD Ryzen 5 1500X | Intel Core I7-4790
  • RAM: 8 GB
  • GPU: AMD RX 480 / Nvidia Geforce GTX 970
  • VRAM: 4 GB
  • DIRECT X : DirectX 11/12
Yüksek - 1440p, 60 FPS
  • İşletim Sistemi: Windows 7/8/10
  • İşlemci: AMD Ryzen 7 1700 | Intel Core I7-6700K
  • RAM: 16 GB
  • GPU: AMD RX Vega 56 / Nvidia Geforce GTX 1070
  • VRAM: 8 GB
  • DIRECT X : DirectX 11/12
Elit - 4K, 60 FPS
  • İşletim Sistemi: Windows 7/8/10
  • İşlemci: AMD Ryzen 7 2700X | Intel Core I9-7900X
  • RAM: 16 GB
  • GPU: AMD Radeon VII / Nvidia Geforce RTX 2080 TI
  • VRAM: 11 GB
  • DIRECT X : DirectX 11/12

Evet MC-TR üyeleri bu konum burada sonlanmakta, eğer gerçekten sizlere gerçekten Tom Clancy's The Division 2 oyunu hakkında bilgi verip, size bir şeyler katabildiysem ne mutlu bana eğer siz de bir nebze bir şeyler öğrendiyseniz konumdan aşağıdan beğenip yorum yazmayı unutmayın iyi günler!















 

BloodyX

İyi olmaya devam et. ;)
Premium
Emektar
Hosting Görevlisi

Discord:

BloodyX#4069

Katılım
9 Mart 2015
Mesajlar
2.884
Elmaslar
1.816
Puanlar
19.975
Yer
Adıyaman
Minecraft
TheGaMeLiFe_HD
Güzel bir oyun oyundan ziyade silah güzel xd
 

Cremranyec78

Burak AYDIN
Emektar

Discord:

Cremranyec78#5276

Katılım
21 Nisan 2015
Mesajlar
1.002
Elmaslar
1.676
Puanlar
17.030
Yer
İstanbul
Minecraft
Cremranyec78
Güzel bir oyuna benziyor :D
 

yercekimsiz

sv_gravity 0

Discord:

Libris#7386

Katılım
12 Temmuz 2019
Mesajlar
389
Elmaslar
481
Puanlar
7.305
Oyun güzel ancak, konuya başlıklar ekleyebilirdin ve tasarımı değiştirebilirdin. Çok sade duruyor.
 
Neden altınlarını Discord sunucumuzda kazmıyorsun? TIKLA VE KATIL!
Yukarı