Sol Reklam
Sağ Reklam

Oyun İncelemeleri #3 - Sekiro: Shadows Die Twice

  • Konuyu başlatan ThanatosUltio
  • Başlangıç Tarihi
  • 661
T

ThanatosUltio

Ziyaretçi
Herkese merhaba MC-TR üyeleri, bugün sizlere "Oyun İncelemeleri #3 - Sekiro: Shadows Die Twice" adlı konumu sunarak sizlerin Sekiro: Shadows Die Twice adlı oyun hakkında bilgilenmenizi sağlayacağım. Eğer konumu beğendiyseniz, like atıp yorum yazmayı unutmayın.

54523638_1699443240202052_532125883670986752_o-1152x648.jpg


Sekiro: Shadows die Twice, Dark Souls, demon's Souls ve Bloodborne kalıplarında bir oyundur – sizi öldürmek isteyen şeylerle dolu garip bir araziyi keşfedersiniz, manuel olarak aktive edilen kontrol noktaları arasında kademeli ilerleme kaydedersiniz.

Japonya'nın Sengoku döneminde genç bir efsaneye söz veren bir şinobi olarak oynuyorsunuz. Senin görevin onu yakalayan kötü adamlardan geri almak. Oyunun yapımcı firması, From Software firmasıdır.Oyunumuz ölüm ve yeniden doğuş, yaşam gücü gibi temaları da bulunurduruyor oyunumuz. Fark şu ki, bu sefer kahramanı bir sesle gerçek bir karakter ve hikaye sadece ezoterik madde açıklamalarına ve çevresel ayrıntılara güvenmek yerine diyalog aracılığıyla anlatılıyor.

sekiro-combat-2-1152x647.png


İnsanlar Soulsborne oyunları hakkında konuşurken, zorluk bir odak noktasıdır. “Zor, ama adil. Her ölüm senin suçun gibi hissediyor” türün savunucuları size söyleyecektir. Sekiro'ya uygulandığında bu iddia aslında daha doğrudur.

Sekiro ucuz numaralara güvenmiyor. Zemin senin altından çıkmayacak. Dev kayalar ile dolu bir karanlık labirentte gezinmek zorunda kalmazsınız. Seni bir kez vuracak olan on katil seni düşünmeyecek. Size karşı yapılan saldırılar, çoğu zaman sizi şaşırtabilir. Oynanamayan bir alana düşerseniz, sağlığınız varsa bile ölmezsiniz - sadece küçük bir penaltıyla düştüğünüz yere geri dönersiniz.

Dark Souls'un ana cazibesi patron karşılaşmalarıdır: trajik arka planlarla ve devasa sağlık havuzları ile ekran dolduran canavarlar. Sekiro'nun en büyük karşılaşmalarının çoğu, bloodborne'un Gascoigne dövüşüne daha çok benziyor: rakibinizin benzer araçlara sahip olduğu bire bir düellolar. Bu, kurulumları denemekle ve doğru yapıyı elde etmek için istatistik deneyim ile ilgili değil, yeteneklerinizi ölümcül ve verimli düşmanlara karşı test etmekle ilgili.

54731132_1699443100202066_6732143361379008512_o-1152x648.jpg


Ruhlar gibi kaplumbağalaşamazsınız, çünkü bir kalkanınız yoktur, böylece düşmanın hızlı bir şekilde kırılması - bunun yerine, düşmanın saldırısına iniş, sapma gerçekleştirme ile çakışmak için blok düğmesine basmanız gerekir. Ayrıca, doğru şekilde zaman alırsanız, duruş zararı da verilir. Düşman da sadece bir kez saldıramaz - darbelerin kadansı değişir ve bazen ölümcül bir telaşa neden olur, bu da on hızlı, ardışık grevi engellemeniz ve derhal bir karşı saldırı başlatmaya hazır olmanız gerektiği anlamına gelir. Çılgınca, ama bir kez onunla başa çıktıktan sonra inanılmaz hissediyor. FromSoftware'deki bir kişi Metal Gear Rising'e baktı: Revengeance'ın parry sistemi ve “Evet, bundan biraz alacağız” dedi.

Elbette, bundan daha fazlası var. Düşmanlar ayrıca bir dizi engellenemez saldırıya sahiptir: kapma, itme ve tarama. Kaçmaktan kaçınmak gerekirken, iticilerin size neyin atıldığını tespit etmek için sabit dururken atlatmaya dokunmanıza izin veren kilidi açılmış bir beceri ile karşılanmaları gerekir. Süpürmeler için, zıplamanız gerekir - evet, özel bir atlama düğmesi var - ve salıncağın altından geçmesine izin verin. Ayrıca bir süpürme tezgahının parçası olarak büyük duruş hasarı vermek için düşmanı bir goomba gibi atlayabilirsiniz.

Bütün bunların üzerine katmanlı çoklu yetenek ağaçlarıdır. İstatistiklerinizi düşmanları yetiştirerek yükseltmek yerine, sadece yeni hamlelerin kilidini açarsınız. Bazıları sadece büküm, yayılma, dikey fikirlere sahip oyun dünyasının derinliklerine gömülmüş gizli metinleri keşfederek bulunur ve bazıları istenildiği zaman açılabilir. Sahte bir düşmanın üzerine backstab ile bitirmek için geriye doğru atlamanıza izin veren hareketler var, keşiş tarzı hurma izleri ve hatta arteriyel spreyi dumanlı bir ekrana dönüştüren ninjutsu yetenekleri bile var - çift, kapaklı ve ekstra destek için geçen Soğuk noktalar.

54428464_1699442983535411_9213962283200282624_o-1152x648.jpg


Protez kolunuz için shuriken'den havai fişeklere ve hatta rüzgarla çalışan yapraklara kadar birçok mod var. Bunların birçoğu yeni işlevselliklerin kilidini açmak için yükseltilebilir ve eğer bunlara sahipseniz, ana karşılaşmaların bazıları daha kolay olabilir. Monte edilmiş samuraylara karşı erken bir savaş yapın: havai fişekleriniz varsa, atlarını para kazanmak için kullanabilirsiniz, bazı ücretsiz vuruşlar yapmanıza izin verir. Bu bilgileri çatıların üzerinden geçirerek ve gardiyanları gizlice dinleyerek buluyorsunuz, o zaman havai fişek ataşmanını nereden aldığınızı bulmak zorundasınız. Oyun elinizi tutuyor gibi gelebilir ama gelmiyor.

Bazı karartılmış geç oyun alanlarındaki birkaç küçük aksanın yanı sıra - endişelenmeyin, Blighttown fena değil - oyun PS4 Pro'da inanılmaz derecede iyi çalışıyor. Bu iyi bir iş çünkü sürekli olarak gelen grev sınırlarına yetişmek için her kareye ihtiyacınız var. Sekiro ile olan tek yakınlığım, gizliliğin biraz korkak olması. İnsanları arka koltukta sürünebilir, uzun otların arasında saklanabilir, yukarıdan aşağıya atlayabilir ve sırtınızı duvara yasladığınız köşelerde insanları pusuya sokabilirsiniz. Dikkat dağıtıcı olarak fırlatabileceğiniz seramik tabaklar da var. İşi yapıyor ve gizlilik açıkça burada odak noktası değil, ama bilirsin, bir ninja gibi hissetmek isterdim.

Sekiro, birçok insanın sıçrayacağı bir oyundur. Bu, “git gud” kalabalığı için bir tanesidir - en modern üçlü-A deneyimlerinde Seviye 20 Pantolonunu bulmaktan aldığınız sahte başarıdan ziyade, başarı hissetmek isteyenler için. FromSoftware, en kendinden emin, en unapologetic'inde. Kanlı ama daha hızlı, daha az koltuk değneği ile, bir şekilde daha adil. Aynı zamanda şimdiye kadar güçlü bir 2019'a benzeyen şeyde ortaya çıkan en iyi oyunlardan biri.

619128fa-6aa4-436c-b038-6d3cee549c29.jpeg


Oyun Hakkında Genel Bilgiler:

İlk çıkış tarihi : 22 Mart 2019
Geliştirici : From Software
Tür : Aksiyon-macera oyunu
Modu : Tek oyunculu video oyunu
Yayıncı : Yazılım itibaren , Activision , Activision (Japonya ve Asya hariç) , 方块游戏(Asya)
Platformlar : PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows

Sekiro: Shadows Die Twice Sistem Gereksinimleri:
Resmi Minimum Gereksinimleri:
  • İşletim sistemi: Windows 7 64 bit | Windows 8 64 bit | Windows 10 64 bit
  • İşlemci: Intel Core i3-2100 | AMD FX-6300
  • Bellek: 4 GB RAM
  • Grafik: NVIDIA GeForce GTX 760 | AMD Radeon HD 7950
  • DirectX: Sürüm 11
  • Ağ: Genişbant İnternet bağlantısı
  • Depolama: 25 GB boş alan
  • Ses Kartı: DirectX 11 Uyumlu
Resmi Önerilen Gereksinimleri:
  • İşletim sistemi: Windows 7 64 bit | Windows 8 64 bit | Windows 10 64 bit
  • İşlemci: Intel Core i5-2500K | AMD Ryzen 5 1400
  • Bellek: 8 GB RAM
  • Grafik: NVIDIA GeForce GTX 970 | AMD Radeon RX 570
  • DirectX: Sürüm 11
  • Ağ: Genişbant İnternet bağlantısı
  • Depolama: 25 GB boş alan
  • Ses Kartı: DirectX 11 Uyumlu

Evet MC-TR üyeleri bu konum burada sonlanmakta, eğer gerçekten size Sekiro: Shadows Die Twice oyunu hakkında bilgi verebildiysem ne mutlu bana eğer siz de bir nebze bir şeyler öğrendiyseniz konumdan aşağıdan beğenip yorum yazmayı unutmayın iyi günler!
 
Son düzenleyen: Moderatör:
S

Silinen üye 79251

Ziyaretçi

Oyunun sistem gereksinimleri çok uygun ve düşükmüş. Sanırım bu oyunu alacağım. Umarım güzel bir şey çıkar :D
 
Neden altınlarını Discord sunucumuzda kazmıyorsun? TIKLA VE KATIL!
Yukarı