Sol Reklam
Sağ Reklam

İnceleme Oyun İncelemeleri #15 - PATHWAY İnceleme!

  • Konuyu başlatan ThanatosUltio
  • Başlangıç Tarihi
  • 546
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
T

ThanatosUltio

Ziyaretçi
Herkese merhaba MC-TR üyeleri, bugün sizlere "Oyun İncelemeleri #15 -PATHWAY İnceleme!" adlı konumu sunarak sizlerin PATHWAY oyunu hakkında bilgilenmenizi sağlayacağım. Eğer konumu beğendiyseniz, like atıp yorum yazmayı unutmayın.

68779


Pathway, bir strateji oyunundan veya RPG'den çok, koşuya dayalı bir prosedürel macera oyunudur. Çöl boyunca bir yolculuğa çıkarken, jeeplerini düğümden düğüme büyük ve nispeten düz bir oyun tahtası benzeri harita üzerinde sürükleyerek yollarını çizerek dört maceracıdan oluşan bir ekibin liderliğini yaptınız. Her bir düğüm, genellikle kaynak vermek veya almak, taktiksel bir seçim sunmak veya sıralı taktikle oynanan, zorunlu (bazıları isteğe bağlı ve zorunlu olan) olmak üzere, bir avuç seçeneğe yol açan, zevkli bir metin tabanlı senaryo sunar. ızgara üzerinde savaşlar.

Her durakta yer alan bu seçimlere ek olarak, bazı ışık kaynakları yönetimi dünya haritası üzerinde daha geniş bir taktik katman yaratıyor. Jeepiniz için sınırlı miktarda gazınız vardır - harita üzerinde yapmanız gerekenden çok daha azdır, bir dükkan bulabileceğiniz birkaç vurgulanmış alana göz atmak için ayrıntılar yaparken, bunu yaparken çok daha az bunu yaparsınız. ekibinizi ücretsiz olarak dinlendirin ve iyileştirin ya da partinize yeni bir karakter ekleyin. Benzer şekilde, mürettebatınız, sık sık üstesinden gelmesi gereken bir cephane önbelleğini paylaşıyor. Her iki kaynağı da rastgele noktalarda bulacak ve bir savaş kazandıktan sonra kazanma şansını bulacaksın. Bu kaynakları yönetmek, karakterinizin sağlığı ve zırhı, sağlık ve cephaneyi riske sokan bir kavga seçmek arasında seçim yapma zamanı geldiğinde heyecan verici bir gerilim yaratır.

Bu, Pathway'in gerçekten ilginç hale geldiği ve bir kerede hepsini parçalamaya başladığı yerdir. Her yolculuğun hemen hemen her aşaması bir dereceye kadar rasgele yapılır. Taktik haritalar ve sundukları sahneler usule göre oluşturulur; Nazi kampına gizlice girip gizlice dövüşmek yerine malzemeleri çalıp çalmama gibi bir seçenek sunulduğunda, sonuçlara bir zar atılmasıyla karar verilir. Rastgeleleştirmenin vurgusu, daha önce görmüş olsanız bile, her bir senaryoyu heyecan verici kılar, çünkü nasıl başa çıkacağınızı asla ezberleyemezsiniz.

Fakat bu rasgele seviye biraz fazla ileri gidiyor, zira kendi başınıza bir hata yapmadan önce birkaç zar zarının yuvarlanmasıyla gaz tükenmek çok mümkün. Akıllıca, Pathway size bundan kaçınmanın bir yolunu sunar: Her kampanyanın değişen zorluklarına ek olarak, iki zorluk kaydırıcı vardır - biri düşmanları zayıflatır, ikincisi daha fazla gaz ve cephane ile başlamanızı sağlar. Çölü geçmek biraz drama gerektirirken, ek kaynaklarla başlamanın kaderin beni yüksek ve kuru bıraktığı birkaç kez ortaya çıkan huzursuzluğu telafi ettiğini buldum.

Değişkenliğini en üst düzeye çıkarmak için Pathway'in hikayesi, size kaçmak için daha fazla seçenek sunan daha küçük parçalara bölünür. Başlangıçta, her biri periyodda popüler filmlere dayanan bir kuruma sahip olan beş kampanyadan birini seçiyorsunuz. Bunlardan biri esas olarak Kayıp Ark'ın akıncıları; bir diğeri Mumya'nın 1999 aksiyon filmi versiyonuna çok benziyor. Ne yaparsanız yapın, işlevsel görev aynıdır: Nazileri ve / veya antik, zombi seven bir tarikatı çölde ... bir şeyler kurtarmak için yarışın. Hikayeler temel olarak önemsizdir, çünkü arsa hakkında sadece birkaç kısa parçacığı duyarsınız.

Değişkenliğini en üst düzeye çıkarmak için Pathway'in hikayesi, size kaçmak için daha fazla seçenek sunan daha küçük parçalara bölünür. Başlangıçta, her biri periyodda popüler filmlere dayanan bir kuruma sahip olan beş kampanyadan birini seçiyorsunuz. Bunlardan biri esas olarak Kayıp Ark'ın akıncıları; bir diğeri Mumya'nın 1999 aksiyon filmi versiyonuna çok benziyor. Ne yaparsanız yapın, işlevsel görev aynıdır: Nazileri ve / veya antik, zombi seven bir tarikatı çölde ... bir şeyler kurtarmak için yarışın. Hikayeler temel olarak önemsizdir, çünkü arsa hakkında sadece birkaç kısa parçacığı duyarsınız



shot15-1555534800318_1280w.png


Yolculuğun vitrin giydirmesi gibi bir şey olduğunu düşünmemelisiniz, çünkü her bir bölümünü tekrarladığınız sırada birçok kez görmeniz gerekir, ancak çoğu durumda yazı çok geniş bir şekilde çizilir. İçinde bulunduğunuz maceraların çoğu, hem merkezi araziler hem de yol boyunca karşılaştığınız bireysel sahneler, çok az ayrıntıya sahiptir ve nadiren temel bir işlevsel açıklamanın ötesine geçer. En azından benim için Pathway'in ana çizimlerinden biri estetiği ve oyunlarda tanıdık fakat nadiren kullanılan bir ortamda dünya kurma potansiyeliydi, bu nedenle yüzeyi çizmeyi ve sadece ince bir boya katmanı olduğunu hayal kırıklığına uğratıyordu. Dahası, harita ekranı başına en az 10 ila 15 sahne oynayacağınız için, bu boya ilk aşamada bile çok büyük bir alana rutin olarak gerilir, ancak onda biri olur.

Her koşunun oldukça değişken olmasına rağmen, Pathway bir “roguelite”, yani karakterinizin güncellemelerinin bir randomize koşundan diğerine kalıcı olduğu anlamına geliyor. Her maceranın başlangıcında, klişe oyuncularından Baron Von B. German, monocle giyen kumandan, “American Globetrotter” Jackson Sheffield arasında değişen bir dizi maceracı seçtiniz. Diğer roguelitlerde olduğu gibi, karakterler her macerada evrimleşip büyür, kazanır ya da kaybedersen de tecrübe kazanır, seviye atlar ve bulduklarını ne olursa olsun saklar: Her silahın, zırh tipinin ve eşyaların ve renklerin çoklu versiyonları vardır Her biri üzerinde kodlanmış varyasyonlar bulunduğundan zamanla gelişebilme zorunluluğu vardır.

Her karakterin kendi istatistiklerine, yeteneklerine - çoğu ne tür silah kullanabileceklerini belirten - ve perks, savaş dışındaki bazı sahnelerde ekstra fırsatlar yaratabilir: Örneğin, bir senaryoda, örneğin ağlayan bir adamla karşılaştım onun devesi hasta ve ölüyordu. Çoğu zaman, bu senaryoda hiçbir şey olmuyor - devam edersiniz - ancak tıp uzmanı Natalya'ya sahipseniz, tüm ekip için bir ödül kazanmak için onu tedavi edebilir. Alternatif olarak, arkeolog Leonora De Quincey eski dilleri bilir, bu yüzden tapınak duvarları ve monolitler üzerine yazılanları okuyabilir, çoğu zaman sizi eski tuzaklara düşmekten alıkoyamaz.

Kalıcı karakterlerde bile, Pathway taktiklerinizdeki bazı varyasyonları akıllıca uygular. Her hikaye boyunca, mürettebatınızı çöle dağılmış diğer rastgele üyelerini işe alarak mürettebatınızı ikiden dörde çıkarabilirsiniz. (Ayrıca kadroda olmayan, maceranıza sadece orta yolda katılabilen birkaç gizli karakter vardır). Sadece iki karakterle başlamak, ilk başlarda bir engel olabilir, ancak savaşta her zaman sayıca üstündür, gemiye yeni bir karakter getirmek her zaman heyecan vericidir ve çalışmak için inşa edilmemiş bir ekibin nasıl kullanılacağını bulmak her zaman heyecan vericidir. birlikte kendi zorluklarını sunar.

shot19-1555534800322_1280w.png


Bir kavgaya girdiğinizde, savaş çok basit, çok standart bir taktiksel RPG ücreti gibi geliyor. En yüksek amaç yüzdesini verirken, vurma riskinizi en aza indiren, rakiplerinizi düşürme şansınızı artıran XCOM tarzı tam veya yarım kapak pozisyonları arayan bir ızgara etrafında hareket edersiniz. Savaşın hızlı hareket etmesi amaçlanıyor - sağlığınız ve zırhınız, her ikisi de yalnızca kurtarma malzemelerini kullanarak toparlanan, oldukça sınırlı kaynaklar olduğu için, düşmanları gemiden mümkün olduğunca çabuk almanız gerekir.

Bu izler sürerken - savaşlarımın çoğu sadece birkaç dakika sürdü - kavgalar bu kadar taktik hissetmiyor. Her karakter, ekipmanlarına ve her silah tipine bağlı olarak birkaç özel yetenek kazanır ve çoğu zırh, standart bir saldırı kullandığınızda kazandığınız Bravery puanlarıyla güçlendirilen özel bir savaş eylemi sağlar. Bu yeteneklerin birçoğu size daha fazla ateş gücü verir - hem av tüfeği hem de saldırı tüfeği, AI modellerini değiştirmenize ve savaşı “kontrol etmenize” izin verecek taktiksel bir avantaj yerine, örneğin, düşman gruplarını çekmenize izin veren özel saldırılara sahiptir. Savunma ya da hareketliliği engelleme konusunda pek çok seçenek olmadan, çoğu kavga diğerinin önüne geçen ve tetiği en hızlı çekenlere karşı gerçekten kaynamaktadır.

Ayrıca kazanır ya da kaybedersiniz, seyahatinizde ölen herhangi bir karakter, iyileşmelerini hızlandırmak için kalıcı para birimini ödediğiniz sürece bir sonraki koşunuzda kalmalıdır. Bu sistemin avantajları ve dezavantajları vardır: Bir yandan, özellikle az sayıda seçeneğiniz olduğunda, özellikle erken olanlarda, seçilen birkaç kişiye odaklanmak yerine, tüm karakterlerinizi kullanmaya ve oluşturmaya zorlar. Her bir başlangıç çiftinin kendi çekiciliği olması için yeterince farklılar. Öte yandan, özellikle ilk kez kampanyalar üzerinde çalışırken, bir hayranlık uyandıran hız belirliyor. A-ekibiniz olarak belirli bir ikili görüyorsanız, diğer her turda diğer karakterleri kullanmak zaman kaybı gibi hissettirir.



shot5-1555534800307_1280w.png


Pathway Sistem Gereksinimleri:
  • MİNİMUM:
    • 64-bit işlemci ve işletim sistemi gerektirir
    • İşletim Sistemi: Windows 7, 64-bit
    • İşlemci: 2.0 Ghz DualCore CPU
    • Bellek: 8 GB RAM
    • Ekran Kartı: Intel HD4000 or better, OpenGL 3.3
    • Depolama: 2 GB kullanılabilir alan
  • ÖNERİLEN:
    • 64-bit işlemci ve işletim sistemi gerektirir
    • İşletim Sistemi: Windows 10, 64-bit
    • İşlemci: 2.0+ Ghz QuadCore CPU
    • Bellek: 8 GB RAM
    • Ekran Kartı: NVIDIA Geforce 660 or AMD Radeon HD 7000 Series, OpenGL 3.3
    • Depolama: 2 GB kullanılabilir alan

Evet MC-TR üyeleri bu konum burada sonlanmakta, eğer gerçekten size PATHWAY hakkında bilgi verebildiysem ne mutlu bana eğer siz de bir nebze bir şeyler öğrendiyseniz konumdan aşağıdan beğenip yorum yazmayı unutmayın iyi günler!





























 
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Neden altınlarını Discord sunucumuzda kazmıyorsun? TIKLA VE KATIL!
Yukarı