Sol Reklam

Oyun İçerisinden Ayarlanabilen Event Sistemi (Title - Subtitle - Süre) Tarihte Yeni!

Sistemin Yeni Versiyonu Gelsinmi ?


  • Oy Verenler
    5
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.

Cloneix

Örümcek Hoşt!
Yasaklandı
Katılım
3 Haziran 2017
Mesajlar
370
Elmaslar
148
Puanlar
0
Yaş
21
ayrac-fw_-300x18-png.17880


Merhaba MC-TR Takipçileri;
Oyun İçerisinden Ayarlanabilen
(Title - SubTitle - Süre) Skripti Yaptım!
Bunuda Size Paylaşmak İstedim!

ayrac-fw_-300x18-png.17880


Bunun Diğerlerinden Farkı Ne ?

Oyun İçerisinden Title Subtitle Süre Ayarlanabilmesi!
Kodun İlk Satırlarından İse Eşyaların Ayarlanabilmesi!

ayrac-fw_-300x18-png.17880


Lag Sorunu Varmı ?

Lağ sorununu %100 Olarak Kaldırmaya Çalıştım!
Oyundan Atma Sorununuda Kaldırdım!
Sorunsuz Çalışıyor!

ayrac-fw_-300x18-png.17880


Eventin Süresi Bittiğinde Birdaha Başlatırsak Nolacak ?

Onuda Düşünüp Yaptım!
Event Yeniden Başlatıldığında
Otomatik Olarak Eski Ayarladığınız Süreden Başlıyor

ayrac-fw_-300x18-png.17880


Kullanımı;

1 = Event.sk Dosyasından Eşyaları Ayarla
2 = /Event ayarla (Title) (SubTitle) (Saniye)
3 = /Event baslat

Kullanımı Bu Kadar Basittir!

ayrac-fw_-300x18-png.17880


Komutlar;

Oyun İçerisinden
- /Event baslat=> Yazarak Eventi Başlatabilirsin!
- /Event ayarla (Title) (SubTitle) (Saniye) => Yazarak Eventi Ayarlıyabilirsin!
- /Event durdur => Yazarak Eventi Durdurabilirsin!
- /Event yardim => Yazarak Yardım Alabilirsin!


ayrac-fw_-300x18-png.17880


Kod;

Kod:
options:
    adet-[1]: 192
    esya-[1]: iron block
    adet-[2]: 192
    esya-[2]: gold block
    adet-[3]: 124
    esya-[3]: diamond block
    adet-[4]: 64
    esya-[4]: emerald block

command /Event [<Text>] [<Text>] [<Text>] [<int>]:
    permission: mainmup.event
    permission message: &cBunu yapabilmek için yetkiye sahip değilsin!
    trigger:
        if arg 1 is "Ayarla":
            loop all players:
                set {title.%loop-player%} to "%arg-2%" 
                set {subtitle.%loop-player%} to "%arg-3%"
                set {sayac.%loop-player%} to arg-4
                set {sayacyedek.%loop-player%} to arg-4
                send "&aBasariyla Ayarlar Kaydedildi!" to player
        if arg 1 is "Baslat":
            loop all players:
                set {sayi.%loop-player%} to 1    
                loop 99999999999999 times:    
                    if {sayi.%loop-player%} is equal to 1:
                        send players title "&a%{title.%player%}%" with subtitle "&f%{subtitle.%player%}% &7: &a%{sayac.%loop-player%}%" for 0.6 seconds
                        add -1 to {sayac.%loop-player%}
                        wait 1 seconds
                        if {sayac.%loop-player%} is equal to 0:
                            send players title "&a%{title.%player%}%" with subtitle "&fEsyalar Veriliyor!" for 0.6 seconds
                            set {sayi.%loop-player%} to 0
                            set {sayac.%loop-player%} to {sayacyedek.%loop-player%}                        
                            wait 0.5 seconds
                            give {@adet-[1]} {@esya-[1]} to player
                            send "&aEvent: &b{@adet-[1]} &fAdet &b{@esya-[1]} &fVerildi!" to player
                            wait 0.5 seconds
                            give {@adet-[2]} {@esya-[2]} to player
                            send "&aEvent: &b{@adet-[2]} &fAdet &b{@esya-[2]} &fVerildi!" to player
                            wait 0.5 seconds
                            give {@adet-[3]} {@esya-[3]} to player
                            send "&aEvent: &b{@adet-[3]} &fAdet &b{@esya-[3]} &fVerildi!" to player
                            wait 0.5 seconds
                            give {@adet-[4]} {@esya-[4]} to player
                            send "&aEvent: &b{@adet-[4]} &fAdet &b{@esya-[4]} &fVerildi!" to player
                            stop                        
                    else:
                        set {sayac.%loop-player%} to {sayacyedek.%loop-player%}
                        stop
        if arg 1 is "durdur":
            loop all players:
                set {sayac.%loop-player%} to {sayacyedek.%loop-player%}
                set {sayi.%loop-player%} to 0
        if arg 1 is "yardim":
            send "&f&m-------------------------------------------------" to player
            send "&a-/Event Baslat &c&l» &fEventi başlatır." to player
            send "&a-/Event Ayarla &c(Title) (SubTitle) (Saniye) &c&l» &fEventi ayarlar." to player
            send "&a-/Event Durdur &c&l» &fEventi durdurur." to player
            send "&f&m-------------------------------------------------" to player

ayrac-fw_-300x18-png.17880


Resimler;

Eşya Ayarlama Merkezi!


Z9Xjgg.png


Event Ayarlama Komutu;

qGdQqQ.png


Event Başlatınca;


oOXqnq.png


Event Süresi Bitince;

jygrYg.png


Süre Bitince Ayarladığımız Gelen Eşyalar;

4ajWZY.png


Eşyalarla Birlikte Gelen Yazı;
Otomatik Olarak Eşyanın İsmini Yazar!

1J6a41.png


ayrac-fw_-300x18-png.17880


Güzel Bir Sistem Yaptığımı Düşünüyorum!
Haydi Ne Duruyorsun!
Sende Beğendiysen Yoruma!


ayrac-fw_-300x18-png.17880


 
Son düzenleme:

Cylonce

El truco está en hablar menos y demostrar mas.

Discord:

Cylonce#4109

Katılım
30 Aralık 2017
Mesajlar
1.501
Elmaslar
2.024
Puanlar
0
Minecraft
Cylonce
ayrac-fw_-300x18-png.17880


Merhaba MC-TR Takipçileri;
Oyun İçerisinden Ayarlanabilen
(Title - SubTitle - Süre) Skripti Yaptım!
Bunuda Size Paylaşmak İstedim!

ayrac-fw_-300x18-png.17880


Bunun Diğerlerinden Farkı Ne ?

Oyun İçerisinden Title Subtitle Süre Ayarlanabilmesi!
Kodun İlk Satırlarından İse Eşyaların Ayarlanabilmesi!

ayrac-fw_-300x18-png.17880


Lag Sorunu Varmı ?

Lağ sorununu %100 Olarak Kaldırmaya Çalıştım!
Oyundan Atma Sorununuda Kaldırdım!
Sorunsuz Çalışıyor!

ayrac-fw_-300x18-png.17880


Eventin Süresi Bittiğinde Birdaha Başlatırsak Nolacak ?

Onuda Düşünüp Yaptım!
Event Yeniden Başlatıldığında
Otomatik Olarak Eski Ayarladığınız Süreden Başlıyor

ayrac-fw_-300x18-png.17880


Kullanımı;

1 = Event.sk Dosyasından Eşyaları Ayarla
2 = /Event ayarla (Title) (SubTitle) (Saniye)
3 = /Event baslat

Kullanımı Bu Kadar Basittir!

ayrac-fw_-300x18-png.17880


Komutlar;

Oyun İçerisinden
- /Event baslat=> Yazarak Eventi Başlatabilirsin!
- /Event ayarla (Title) (SubTitle) (Saniye) => Yazarak Eventi Ayarlıyabilirsin!
- /Event durdur => Yazarak Eventi Durdurabilirsin!
- /Event yardim => Yazarak Yardım Alabilirsin!


ayrac-fw_-300x18-png.17880


Kod;

Kod:
options:
    adet-[1]: 192
    esya-[1]: iron block
    adet-[2]: 192
    esya-[2]: gold block
    adet-[3]: 124
    esya-[3]: diamond block
    adet-[4]: 64
    esya-[4]: emerald block

command /Event [<Text>] [<Text>] [<Text>] [<int>]:
    permission: mainmup.event
    permission message: &cBunu yapabilmek için yetkiye sahip değilsin!
    trigger:
        if arg 1 is "Ayarla":
            loop all players:
                set {title.%loop-player%} to "%arg-2%"
                set {subtitle.%loop-player%} to "%arg-3%"
                set {sayac.%loop-player%} to arg-4
                set {sayacyedek.%loop-player%} to arg-4
                send "&aBasariyla Ayarlar Kaydedildi!" to player
        if arg 1 is "Baslat":
            loop all players:
                set {sayi.%loop-player%} to 1   
                loop 99999999999999 times:   
                    if {sayi.%loop-player%} is equal to 1:
                        send players title "&a%{title.%player%}%" with subtitle "&f%{subtitle.%player%}% &7: &a%{sayac.%loop-player%}%" for 0.6 seconds
                        add -1 to {sayac.%loop-player%}
                        wait 1 seconds
                        if {sayac.%loop-player%} is equal to 0:
                            send players title "&a%{title.%player%}%" with subtitle "&fEsyalar Veriliyor!" for 0.6 seconds
                            set {sayi.%loop-player%} to 0
                            set {sayac.%loop-player%} to {sayacyedek.%loop-player%}                       
                            wait 0.5 seconds
                            give {@adet-[1]} {@esya-[1]} to player
                            send "&aEvent: &b{@adet-[1]} &fAdet &b{@esya-[1]} &fVerildi!" to player
                            wait 0.5 seconds
                            give {@adet-[2]} {@esya-[2]} to player
                            send "&aEvent: &b{@adet-[2]} &fAdet &b{@esya-[2]} &fVerildi!" to player
                            wait 0.5 seconds
                            give {@adet-[3]} {@esya-[3]} to player
                            send "&aEvent: &b{@adet-[3]} &fAdet &b{@esya-[3]} &fVerildi!" to player
                            wait 0.5 seconds
                            give {@adet-[4]} {@esya-[4]} to player
                            send "&aEvent: &b{@adet-[4]} &fAdet &b{@esya-[4]} &fVerildi!" to player
                            stop                       
                    else:
                        set {sayac.%loop-player%} to {sayacyedek.%loop-player%}
                        stop
        if arg 1 is "durdur":
            loop all players:
                set {sayac.%loop-player%} to {sayacyedek.%loop-player%}
                set {sayi.%loop-player%} to 0
        if arg 1 is "yardim":
            send "&f&m-------------------------------------------------" to player
            send "&a-/Event Baslat &c&l» &fEventi başlatır." to player
            send "&a-/Event Ayarla &c(Title) (SubTitle) (Saniye) &c&l» &fEventi ayarlar." to player
            send "&a-/Event Durdur &c&l» &fEventi durdurur." to player
            send "&f&m-------------------------------------------------" to player

ayrac-fw_-300x18-png.17880


Resimler;

Eşya Ayarlama Merkezi!


Z9Xjgg.png


Event Ayarlama Komutu;

qGdQqQ.png


Event Başlatınca;


oOXqnq.png


Event Süresi Bitince;

jygrYg.png


Süre Bitince Ayarladığımız Gelen Eşyalar;

4ajWZY.png


Eşyalarla Birlikte Gelen Yazı;
Otomatik Olarak Eşyanın İsmini Yazar!

1J6a41.png


ayrac-fw_-300x18-png.17880


Güzel Bir Sistem Yaptığımı Düşünüyorum!
Haydi Ne Duruyorsun!
Sende Beğendiysen Yoruma!


ayrac-fw_-300x18-png.17880


Skript düşüncesi harika. hoşuma gitti fakat denediğimde 2 adet hata alıyorum. -/event basla komut'u ile başlatılmıyor. iyi forumlar efendim
 

Cloneix

Örümcek Hoşt!
Yasaklandı
Katılım
3 Haziran 2017
Mesajlar
370
Elmaslar
148
Puanlar
0
Yaş
21
Skript düşüncesi harika. hoşuma gitti fakat denediğimde 2 adet hata alıyorum. -/event basla komut'u ile başlatılmıyor. iyi forumlar efendim
-/event baslat
Event basla değil
İyi Forumlar
Yorumunuz için teşekkürler[DOUBLEPOST=1519437776,1519437743][/DOUBLEPOST]
-/event baslat
Event basla değil
İyi Forumlar
Yorumunuz için teşekkürler
Hatalarıda atarsanız sevinirim bende hata vermiyor eksik plugin olabilir.
 

Deleted User 63724

Yaratık Tuzağı: Çalışıyor
Katılım
9 Nisan 2017
Mesajlar
715
Elmaslar
332
Puanlar
14.730
düşüncen güzelde verilen eşyalar, adetleri oyundan ayarlansaydı daha güzel olurdu.

ayrıca imzan satış içerikli " Onaylı Satıcı " yetkinde yok. @smt287
 
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Neden altınlarını Discord sunucumuzda kazmıyorsun? TIKLA VE KATIL!
Yukarı