- Katılım
- 3 Haziran 2017
- Mesajlar
- 370
- Elmaslar
- 148
- Puanlar
- 0
- Yaş
- 21
Merhaba MC-TR Takipçileri;
Oyun İçerisinden Ayarlanabilen
(Title - SubTitle - Süre) Skripti Yaptım!
Bunuda Size Paylaşmak İstedim!
Bunun Diğerlerinden Farkı Ne ?
Oyun İçerisinden Title Subtitle Süre Ayarlanabilmesi!
Kodun İlk Satırlarından İse Eşyaların Ayarlanabilmesi!
Lag Sorunu Varmı ?
Lağ sorununu %100 Olarak Kaldırmaya Çalıştım!
Oyundan Atma Sorununuda Kaldırdım!
Sorunsuz Çalışıyor!
Eventin Süresi Bittiğinde Birdaha Başlatırsak Nolacak ?
Onuda Düşünüp Yaptım!
Event Yeniden Başlatıldığında
Otomatik Olarak Eski Ayarladığınız Süreden Başlıyor
Kullanımı;
1 = Event.sk Dosyasından Eşyaları Ayarla
2 = /Event ayarla (Title) (SubTitle) (Saniye)
3 = /Event baslat
Kullanımı Bu Kadar Basittir!
Komutlar;
Oyun İçerisinden
- /Event baslat=> Yazarak Eventi Başlatabilirsin!
- /Event ayarla (Title) (SubTitle) (Saniye) => Yazarak Eventi Ayarlıyabilirsin!
- /Event durdur => Yazarak Eventi Durdurabilirsin!
- /Event yardim => Yazarak Yardım Alabilirsin!
Kod;
Kod:
options:
adet-[1]: 192
esya-[1]: iron block
adet-[2]: 192
esya-[2]: gold block
adet-[3]: 124
esya-[3]: diamond block
adet-[4]: 64
esya-[4]: emerald block
command /Event [<Text>] [<Text>] [<Text>] [<int>]:
permission: mainmup.event
permission message: &cBunu yapabilmek için yetkiye sahip değilsin!
trigger:
if arg 1 is "Ayarla":
loop all players:
set {title.%loop-player%} to "%arg-2%"
set {subtitle.%loop-player%} to "%arg-3%"
set {sayac.%loop-player%} to arg-4
set {sayacyedek.%loop-player%} to arg-4
send "&aBasariyla Ayarlar Kaydedildi!" to player
if arg 1 is "Baslat":
loop all players:
set {sayi.%loop-player%} to 1
loop 99999999999999 times:
if {sayi.%loop-player%} is equal to 1:
send players title "&a%{title.%player%}%" with subtitle "&f%{subtitle.%player%}% &7: &a%{sayac.%loop-player%}%" for 0.6 seconds
add -1 to {sayac.%loop-player%}
wait 1 seconds
if {sayac.%loop-player%} is equal to 0:
send players title "&a%{title.%player%}%" with subtitle "&fEsyalar Veriliyor!" for 0.6 seconds
set {sayi.%loop-player%} to 0
set {sayac.%loop-player%} to {sayacyedek.%loop-player%}
wait 0.5 seconds
give {@adet-[1]} {@esya-[1]} to player
send "&aEvent: &b{@adet-[1]} &fAdet &b{@esya-[1]} &fVerildi!" to player
wait 0.5 seconds
give {@adet-[2]} {@esya-[2]} to player
send "&aEvent: &b{@adet-[2]} &fAdet &b{@esya-[2]} &fVerildi!" to player
wait 0.5 seconds
give {@adet-[3]} {@esya-[3]} to player
send "&aEvent: &b{@adet-[3]} &fAdet &b{@esya-[3]} &fVerildi!" to player
wait 0.5 seconds
give {@adet-[4]} {@esya-[4]} to player
send "&aEvent: &b{@adet-[4]} &fAdet &b{@esya-[4]} &fVerildi!" to player
stop
else:
set {sayac.%loop-player%} to {sayacyedek.%loop-player%}
stop
if arg 1 is "durdur":
loop all players:
set {sayac.%loop-player%} to {sayacyedek.%loop-player%}
set {sayi.%loop-player%} to 0
if arg 1 is "yardim":
send "&f&m-------------------------------------------------" to player
send "&a-/Event Baslat &c&l» &fEventi başlatır." to player
send "&a-/Event Ayarla &c(Title) (SubTitle) (Saniye) &c&l» &fEventi ayarlar." to player
send "&a-/Event Durdur &c&l» &fEventi durdurur." to player
send "&f&m-------------------------------------------------" to player
Resimler;
Eşya Ayarlama Merkezi!
Event Ayarlama Komutu;
Event Başlatınca;
Event Süresi Bitince;
Süre Bitince Ayarladığımız Gelen Eşyalar;
Eşyalarla Birlikte Gelen Yazı;
Otomatik Olarak Eşyanın İsmini Yazar!
Güzel Bir Sistem Yaptığımı Düşünüyorum!
Haydi Ne Duruyorsun!
Sende Beğendiysen Yoruma!
Son düzenleme: