Sol Reklam
Sağ Reklam

Bulundu Otomatik sandık eşya koyma

Durum
Mesaj gönderimine kapalı.

cem4891

Odunlara Vur Vur Vur!

Discord:

Cem_#4458

Katılım
5 Haziran 2022
Mesajlar
27
Elmaslar
0
Puanlar
895
Yaş
21
Yer
İstanbul
Minecraft
_Cem_
Merhaba bana bir konuda yardım edermisiniz bir sunucu kurdum ve sunucuda bazı bölgelerde boş sanıklar var bunlara otomatik olarak eşya koymak için bir skript varmı gui li olursa çok sevinirim.
 

yunanmadenci

Eküidistans

Discord:

yunanmadenci

Katılım
28 Şubat 2022
Mesajlar
807
Elmaslar
328
Puanlar
3.580
Yaş
18
Yer
İzmir, Selçuk
Minecraft
yunanmadenci
Hangi tür eşyalar koymak istiyorsunuz? Bir istekte bulunurken isteğinizi anlaşılır bir şekilde iletmelisiniz.
 

cem4891

Odunlara Vur Vur Vur!

Discord:

Cem_#4458

Katılım
5 Haziran 2022
Mesajlar
27
Elmaslar
0
Puanlar
895
Yaş
21
Yer
İstanbul
Minecraft
_Cem_

Knokko's Custom Items adlı bir pluginden modeli eşya oluşturdum oluşturduğum eşyayı dünyadaki boş sandıklara koyucam tek tek koymak zor olur o yüzden gui li olunca hep modeli gui koyarım guide otomatik olarak boş sandıklara bir kerede koyulmuş olur​

 

yunanmadenci

Eküidistans

Discord:

yunanmadenci

Katılım
28 Şubat 2022
Mesajlar
807
Elmaslar
328
Puanlar
3.580
Yaş
18
Yer
İzmir, Selçuk
Minecraft
yunanmadenci
Buyrun şöyle bir kod yazdım, /sandık komutunu kullandığınızda menü açılır, /sandık ver ile elinize sandık alabilirsiniz. Sadece /sandık ver komutu ile aldığınız sandıklar menüde yedeklenir. Sandıklara ışınlanabilir, içeriklerini GUI üzerinden değiştirebilir veya silebilirsiniz.

Sandığı shift+sağ tık ile sildiğinizde sandık oyun içi konumunda yok olur ve patlama efekti oynatır.

1656608124847.png
1656608153092.png
1656608172718.png

1656608231747.png


JavaScript:
command sandık [<text>]:
    permission: yetkili
    trigger:
        arg 1 is set:
            give player a chest named "&rKonum Sandığı" with lore "&7Yerleştirildiğinde uzaktan%nl%&7eşya içeriği değiştirilebilir&8." if arg 1 = "ver"
            stop
        sandık(player)
        stop
inventory click:
    event-inventory = player's metadata "sandık"
    cancel event
    event-slot = bell:
        delete {sandıklar::*}
        send "&eSilindi."
        sandık(player)
        stop
    event-slot = chest
    loop blocks in radius 0.1 of {sandıklar::%event-slot's index-8%} where [input = chest]:
        set {_} to loop-block
        exit loop
    click type = left mouse button:
        open {_}'s inventory to player
        stop
    click type = right mouse button:
        loop blocks in radius 2 of {_} where [input = air]:
            teleport player to loop-value
            exit loop
        stop
    click type = right mouse button with shift:
        set block at location of {_} to air
        create fake explosion at location of {_}
        remove {sandıklar::%event-slot's index-8%} from {sandıklar::*}
        set {sandıklar::%event-slot's index-8%} to 1
        sandık(player)
    stop
function sandık(.:player):
    set {_.}'s metadata "sandık" to a chest inventory with 6 rows named "Sandıklar"
    set {_} to {_.}'s metadata "sandık"
    set slot numbers between 0 and 8 and numbers between 45 and 53 of {_} to gray stained glass pane
    set slot 22 of {_} to barrier named "&cSandık Bulunamadı" with lore "&f%nl%&cYönetim tarafından eklenmiş%nl%&cherhangi bir sandık bulunamadı" if {sandıklar::*} isn't set
    set slot 49 of {_} to bell named "&eSandıkları Sil" with lore "&7Oyunda bulunan &e%size of {sandıklar::*}%"
    set {_1} to 9
    loop {sandıklar::*}:
        set slot {_1} of {_} to barrier named "&cSandık %{_1}-8%" with lore "&f%nl%&cBu sandık silindi." if {sandıklar::%{_1}-8%} = 1
        set slot {_1} of {_} to chest named "&eSandık %{_1}-8%" with lore "&7Eşyaları incelemek için &esol tıkla%nl%&7Sandığa ışınlanmak için &esağ tıkla%nl%&7Sandığı silmek için &eshift&8+&esağ tık" if {sandıklar::%{_1}-8%} != 1
        add 1 to {_1}
        exit loop if {_1} > 44
    open {_} to {_.}
break chest:
    {sandıklar::*} contains event-block's location
    remove event-block's location from {sandıklar::*}
    send "&eBir sandık kırıldı." to ops
place chest:
    player's held item = a chest named "&rKonum Sandığı" with lore "&7Yerleştirildiğinde uzaktan%nl%&7eşya içeriği değiştirilebilir&8."
    send "&eSandık listeye eklendi."
    add event-block's location to {sandıklar::*}
 

ReaNetwork

Somon Balığı Selam Vermeye Geldi
Katılım
27 Ağustos 2022
Mesajlar
17
Elmaslar
8
Puanlar
610
Yer
İstanbul
güzel başarılı bir skript olmuş
 
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Neden altınlarını Discord sunucumuzda kazmıyorsun? TIKLA VE KATIL!
Yukarı