GoldBaku
Somon Balığı Selam Vermeye Geldi
- Katılım
- 5 Ocak 2016
- Mesajlar
- 14
- Elmaslar
- 9
- Puanlar
- 0
- Yaş
- 27
Herkese Iyigunler. Size tanitmis oldugum skript. Otomatik giris yapiyor. Yani Sunucuya girdiniz oyundan atdi ve ya hileden kick atildiniz. Oyuna tekrar girince. otomatik giris yapiliyor.
Suresi ayarlana bilir. Hic bir bug yok olabilecek tum buglar denendi ve giderildi. Skript yalniz ikinci girisde otomatik giris yapiyor yani otomatik giris yaptikdan sonra tekrar atilirsa o zaman /login komutunu kullanmali. Skriptde Bot Korumasida var. Skript alinti degil. Baska bir serverde boyle bir sistem gordum ama bunu kendim yaptim. Onlarin nasil yaptigi haqqinda hic bi fikrim yok. Bir tek otomatikgirisi acip kapatma menusu alinti oda alinti sayilmaz basdan sona onuda kendim editledim.
DIKKAT: Hub Sunucularda calismaz.
Ilk Girisde Gorduyunuz gibi /login istiyor
Tekrar Girisde ise /login istemeden direk Giris Basarili mesajini veriyor.
Buradada sunucuda 12 saniye durdukdan sonra atilirsa otomatik giris aktif edilir onu gosteriyorum.
Suresi ayarlana bilir. Hic bir bug yok olabilecek tum buglar denendi ve giderildi. Skript yalniz ikinci girisde otomatik giris yapiyor yani otomatik giris yaptikdan sonra tekrar atilirsa o zaman /login komutunu kullanmali. Skriptde Bot Korumasida var. Skript alinti degil. Baska bir serverde boyle bir sistem gordum ama bunu kendim yaptim. Onlarin nasil yaptigi haqqinda hic bi fikrim yok. Bir tek otomatikgirisi acip kapatma menusu alinti oda alinti sayilmaz basdan sona onuda kendim editledim.
DIKKAT: Hub Sunucularda calismaz.
Ilk Girisde Gorduyunuz gibi /login istiyor
Tekrar Girisde ise /login istemeden direk Giris Basarili mesajini veriyor.
Buradada sunucuda 12 saniye durdukdan sonra atilirsa otomatik giris aktif edilir onu gosteriyorum.
Kod:
every 1 seconds:
loop all players:
add 1 to {sure.%loop-player%}
on first join: # Bot Korumasi Icin
kick player due to "&8[&cOtoLogin&8] &7Lutfen Tekrar Giris Yapin&8!"
on join:
if {otomatikgiris} is true:
stop
else:
if {login.%player%} is not set:
set {login.%player%} to true
stop
if {login.%player%} is true:
execute console command "authme login %player%"
stop
else:
set {login.%player%} to true
wait 9 real seconds
set {sure.%player%} to 0
on quit:
if {sure.%player%} is bigger than 12: #Burayi AuthMe ye gore ayarlamaniz lazim AuthMe Config dosyasinda Timeout kac saniyeyse 2 saniye ustunu koyun.
set {sure.%player%} to 0
wait 10 real seconds
set {login.%player%} to false
else:
set {sure.%player%} to 0
set {login.%player%} to false
command /sure [<offline player>]: #Bunu deneme amacli yapdim isterseniz silebiliriniz.
trigger:
if arg-1 is not set:
message "&eOnline Süresi &8: &9|&7%{sure.%player%}%"
command /otomatikgiris [<Text>]:
permission: giris.admin
permission message: &8[&cOtoLogin&8] &cBunun icin yetkiniz yok!
trigger:
if arg 1 is not set:
open chest with 1 rows named "&eOtomatik Giris" to player
if {otomatikgiris} is true:
format slot 4 of player with gray dye named "&cOtomatik Giris Kapali!" with lore "&aTiklarsaniz acilir!" to close then run [make player execute command "/otomatikgiris ac"]
else:
format slot 4 of player with light green dye named "&aOtomatik Acik!" with lore "&cTiklarsaniz kapanir!" to close then run [make player execute command "/otomatikgiris kapat"]
else:
if arg 1 is "kapat":
send "&8[&cOtoLogin&8] &cOtomatik Giris kapatildi!"
set {otomatikgiris} to true
stop
if arg 1 is "ac":
send "&8[&cOtoLogin&8] &aOtomatik Giris acildi!"
set {otomatikgiris} to false
stop
Son düzenleme: