Ayarliyabilirdi kusura bakmada buraya bosa mesaj atmayin.ölünce itemlerin gitmemesini ayarlıyabilirsin .
Maalesef anlayamadım :(. Bu işlerde yeniyim Discorddan eklesem ve ya mesaj atsam daha detaylı anlatabilir misin.Mantığını anlatıyorum. Bir şekilde eşyaya gizli bir nbt veya enchant ver. Oyuncu öldüğünde envanterini kontrol et (loop). Eğer o item varsa onu bir listeye kaydet. Önemli, çünkü bu noktada eşya veremezsin. Bu kısmı bitti.
İkici kısım ise doğma. on respawn gibi bir şey vardı hatırlamıyorum anladın, doğduğunda o listede eşyasının olup olmadığına bak. (Örnek: soulbound.%player%::* değişkeni gibi) Eğer listesi varsa o listeyi looplayıp teker teker ver. En sonunda listeyi tamamen sil ki karışıklık olmasın.
Umarım anlatabilmişimdir, iyi forumlar.
Merhaba,Maalesef anlayamadım :(. Bu işlerde yeniyim Discorddan eklesem ve ya mesaj atsam daha detaylı anlatabilir misin.
! Berke#0001Merhaba,
Beni discordunuza ekliyebilir misiniz? size yardımcı olabilmek isterim, discord adresinizi buraya bırakır mısınız?
Hmm teşşekürler oxaman bende diger skriptleri arkadssa yapayim.Skript ile çözülecek bir olay değildir.
Bunu indirin sonra eşyanızı elinize alarak /bind yazın.
bind yapdığımız eşyayı elimize alınca = -/ah ihale v.b yerlere koyabiliyormuyuzSkript ile çözülecek bir olay değildir.
Bunu indirin sonra eşyanızı elinize alarak /bind yazın.
on load:
set {dusmeyen_item} to 1 diamond sword named "Düşmez Bu!"
on death:
set {_drops::*} to drops
{_drops::*} contains {dusmeyen_item}
remove {dusmeyen_item} from the drops
set {ver_itemi::%player%} to true
on respawn:
{ver_itemi::%player%} is true
give {dusmeyen_item} to player
set {dusmeyen_item} to 1 diamond sword named "Düşmez Bu!"
kısmını değiştirebilirsiniz.Oldu ancak oyuncu 2. ölüşünde envanterden düşüyor kılıç, bunun bir çözümü varmıdır ?Skript ile çözülecek bir olay değildir.
Bunu indirin sonra eşyanızı elinize alarak /bind yazın.