- Katılım
- 10 Ağustos 2017
- Mesajlar
- 455
- Elmaslar
- 159
- Puanlar
- 9.270
- Yaş
- 23
- Yer
- İzmir
- Minecraft
- EfeByc
- https://www.facebook.com/efeboyaci21
Merhaba .
Özelden çok kişi istedi, teşekkür ederim öncelikle. Bu kadar ilgiyi karşılıksız bırakamazdım.
Tanıtım konusu: Resimleri, komutları hepsini bulabilirsiniz.
Konu
Kod:
Bu skripti yazalı bayağı oluyor, geliştirebilir ve eksikleri kapatabilirim yakında. İyi forumlar.
Özelden çok kişi istedi, teşekkür ederim öncelikle. Bu kadar ilgiyi karşılıksız bırakamazdım.
Tanıtım konusu: Resimleri, komutları hepsini bulabilirsiniz.
Konu
Kod:
Kod:
options:
prefix: &f[&aObsidyenWar&f] #Prefix
maks: 10 #Maksimum oyuncu
min: 1 #Minimum oyuncu
map1: arena #Kurduğunuz arenanın ismi, buraya yazmazsanız çalışmaz.
#discord: Efe#0754
command /ObsidyenWar [<text>] [<text>] [<text>]:
trigger:
if arg 1 is "kur" or "create":
player has permission "kk.admin":
if arg 2 is set:
set {ObsidyenWar::arenaList::%arg 2%} to true
send "{@prefix} &eArena kuruldu."
set {ObsidyenWar::maks} to {@maks}
set {ObsidyenWar::min} to {@min}
set {sayı::%arg 2%} to 0
set {sayımavi::%arg 2%} to 0
set {sayıkırmızı::%arg 2%} to 0
else:
send "{@prefix} &eArena ismi seç."
if arg 1 is not set:
player has permission "kk.admin":
send "{@prefix} &6/ObsidyenWar setlobi"
send "{@prefix} &6/ObsidyenWar kur [arena]"
send "{@prefix} &6/ObsidyenWar setbekleme [arena]"
send "{@prefix} &6/ObsidyenWar spawn [arena] mavi/kırmızı"
send "{@prefix} &6/ObsidyenWar liste"
send "{@prefix} &6/ObsidyenWar sil [arena]"
send "{@prefix} &6/ObsidyenWar gir [arena]"
else:
send "{@prefix} &6/ObsidyenWar gir [arena]"
if arg 1 is "liste":
loop {ObsidyenWar::arenaList::*}:
send "&a---&6Liste&a---"
send "&6-> &e%loop-index%"
if arg 1 is "sil" or "delete" or "remove":
player has permission "kk.admin":
if arg 2 is set:
if {ObsidyenWar::arenaList::%arg 2%} is set:
delete {ObsidyenWar::arenaList::%arg 2%}
send "{@prefix} &eSilindi."
if arg 1 is "gir" or "katıl" or "katil" or "join":
if arg 2 is set:
if {sayı::%arg 2%} is less than {ObsidyenWar::maks}:
add 1 to {sayı::%arg 2%}
add player to {ObsidyenWar::arenaPlayers::%arg 2%::*}
set {takım::%player%} to 0
wait 1 tick
if {takım::%player%} is 0:
if {sayımavi::%arg 2%} is greater than {sayıkırmızı::%arg 2%}:
add player to {ObsidyenWar::kirmizi::%arg 2%::*}
add 1 to {sayıkırmızı::%arg 2%}
give 1 red wool named "&lTakım" to player
set {takımrenk::%player%::%arg 2%} to 1
else:
add player to {ObsidyenWar::mavi::%arg 2%::*}
add 1 to {sayımavi::%arg 2%}
give 1 blue wool named "&lTakım" to player
set {takımrenk::%player%::%arg 2%} to 0
teleport player to {ObsidyenWar::bekleme::%arg 2%}
loop {ObsidyenWar::arenaPlayers::%arg 2%::*}:
send "{@prefix} &e%player% &egirdi." to loop-value
send "{@prefix} &eYeterli kişi olursa oyun 30 saniye içinde başlayacak." to player
wait 30 seconds
if {sayı::%arg 2%} is greater than or equal to {ObsidyenWar::min}:
send {ObsidyenWar::arenaPlayers::%arg 2%::*} title "&b5"
wait 1 seconds
send {ObsidyenWar::arenaPlayers::%arg 2%::*} title "&b4"
wait 1 seconds
send {ObsidyenWar::arenaPlayers::%arg 2%::*} title "&a3"
wait 1 seconds
send {ObsidyenWar::arenaPlayers::%arg 2%::*} title "&a2"
wait 1 seconds
send {ObsidyenWar::arenaPlayers::%arg 2%::*} title "&a1"
wait 1 seconds
clear player's inventory
give 1 wooden sword to player
give 1 diamond pickaxe to player
set {oyunda::%player%} to 1
set {ObsidyenWar::oyunda::%arg 2%} to 1
loop {ObsidyenWar::kirmizi::%arg 2%::*}:
teleport loop-value-1 to {ObsidyenWar::kirmizi::%arg 2%::spawn}
send "{@prefix} &6Oyun başladı." to loop-value-1
set {back::%player%} to location of player
loop {ObsidyenWar::mavi::%arg 2%::*}:
teleport loop-value-2 to {ObsidyenWar::mavi::%arg 2%::spawn}
send "{@prefix} &6Oyun başladı." to loop-value-2
set {back::%player%} to location of player
if arg 1 is "spawn":
if arg 2 is set:
if arg 3 is "mavi":
set {ObsidyenWar::mavi::%arg 2%::spawn} to location of player
send "{@prefix} &6Spawn mavi takım için kaydedildi."
if arg 3 is "kırmızı":
set {ObsidyenWar::kırmızı::%arg 2%::spawn} to location of player
send "{@prefix} &6Spawn kırmızı takım için kaydedildi."
if arg 1 is "setlobi":
player has permission "kk.admin":
set {ObsidyenWar::lobi} to location of player
send "{@prefix} &eLobi ayarlandı."
if arg 1 is "setbekleme":
player has permission "kk.admin":
if arg 2 is set:
set {ObsidyenWar::bekleme::%arg 2%} to location of player
send "{@prefix} &eBekleme lobisi ayarlandı."
if arg 1 is "lobi":
teleport player to {ObsidyenWar::lobi}
on step on red wool:
pvp is disabled
on step on blue wool:
pvp is disabled
on break:
if player has permission "kk.admin":
stop
if target block is not obsidian:
cancel event
on break of obsidian:
if {ObsidyenWar::oyunda::{@map1}} is 1:
loop {ObsidyenWar::arenaPlayers::{@map1}::*}:
if {takımrenk::%player%::{@map1}}:
send "{@prefix} &cKırmızı &6takım kazandı."
send "{@prefix} &6%player% yumurtayı kırdı!"
else:
send "{@prefix} &bMavi &6 takım kazandı."
send "{@prefix} &6%player% yumurtayı kırdı!"
teleport loop-value to {ObsidyenWar::lobi}
wait 1 tick
set {sayı::{@map1}} to 0
set {sayımavi::{@map1}} to 0
set {sayıkırmızı::{@map1}} to 0
remove player from {ObsidyenWar::arenaPlayers::{@map1}::*}
remove player from {ObsidyenWar::mavi::{@map1}::*}
remove player from {ObsidyenWar::kırmızı::{@map1}::*}
set {oyunda::%player%} to 0
set {ObsidyenWar::oyunda::{@map1}} to 0
on death of player:
if {oyunda::%victim%} is 1:
set death message to "{@prefix} &6%victim%, %attacker% tarafından öldürüldü."
on death of player:
if {oyunda::%player%} is 1:
clear drops
force event-player to respawn
on respawn:
if {oyunda::%player%} is 1:
wait 10 tick
teleport player to {back::%player%}
give 1 wooden sword to player
give 1 diamond pickaxe to player
on rightclick on sign:
if line 1 of clicked block is "[ObsidyenWars]": #TABELA 1.SATIR
if line 2 of clicked block is "{@map1}": #Map ismi
if line 3 of clicked block is "GIR":
if line 4 of clicked block is "":
make player execute command "/obsidyenwar gir {@map1}" #arenaya giriş komutu
Bu skripti yazalı bayağı oluyor, geliştirebilir ve eksikleri kapatabilirim yakında. İyi forumlar.
Son düzenleyen: Moderatör: