#Merhaba tekrar skript yazdım bu sefer test ettim çalışıyor sorunsuz
variables:
{mobcoin::%player%} = 0
on first join:
set {mobcoin::%player%} to 0
#Dostum on death alanını victim is (zombie) alanını kendine göre ayarlarsın
on death:
loop players:
victim is zombie
add 100 to {mobcoin::%loop-player%}
send "&c&n100 &aMobCoin Hesabınıza eklendi" to loop-player
on death:
loop players:
victim is skeleton
add 100 to {mobcoin::%loop-player%}
send "&c&n100 &aMobCoin Hesabınıza eklendi" to loop-player
on death:
loop players:
victim is spider
add 100 to {mobcoin::%loop-player%}
send "&c&n100 &aMobCoin Hesabınıza eklendi" to loop-player
command /mobcoinbak:
trigger:
send "&b%{mobcoin::%player%}%" to player
#MobCoin ekliyebilmen için komut hazırladım
command /mobcoin [<text>] [<player>] [<number>]:
permission: mobcoin.skript
trigger:
if arg 1 is "ekle":
if arg 2 is "%player%":
add arg 3 to {mobcoin::%arg 2%}
send "&c%arg 3% &aMobCoin Hesabına ekledin &b%arg 2% &akişiye" to player
send "&c%player% &aHesabınıza ekledi &b%arg 3%" to arg 2
stop
else:
send "&cOyucu bulunamadı" to player
else:
if arg 1 is "kaldır":
if arg 2 is "%player%":
remove arg 3 from {mobcoin::%arg 2%}
send "&c%arg 3% &aMobCoin Hesabından kaldırdın &b%arg 2% &adan" to player
send "&c%player% &aHesabınızdan kaldırıldı &b%arg 3% &aMobCoin" to arg 2
stop
else:
send "&cOyucu bulunamadı" to player
else:
if arg 1 is "sıfırla":
if arg 2 is "%player%":
set {mobcoin::%arg 2%} to 0
send "&b%player% &aHesabını sıfırladınız" to player
stop
else:
if arg 1 is "sıfırla":
loop all players:
set {mobcoin::%loop-player%} to 0
send "&aTüm Oyuncular da sıfırlandı mobcoin" to player
stop
else:
#MobMarket skript
command /mobmarket:
permission: mobmarket.genel
trigger:
open virtual chest with size 6 named "&9&nMobMarket" to player
make gui slot 10 of player with 276 named "&c&lÖZEL KILIÇ" with lore "&eKeskinlik 10" to close then run player command "özelkılıç"
#Komutlu satın alma sistemi bu
command /özelkılıç:
permission: özelkılıç.sk
trigger:
if {mobcoin::%player%} is bigger than or equal to 10000:
remove 10000 from {mobcoin::%player%}
add 1 276 of sharpness 10 named "&c&l&m&kfd&r &aÖZEL KILIÇ &r&c&l&m&kfd&r" to player
else:
send "&cMobCoin yetersiz kılıc için" to player
#Function halini böyle kullanımı eğer skript sürümünüz güncel sürüm ise functionla kısaltabilirsiniz kodu
#Function versionu MobMarket skript
command /mobmarket2: #komutta mobmarket (2) silebilirsiniz çünkü ben 2 yazdım 2 kez aynı komut kullanılmıyor skript kuralına göre
permission: mobmarket.genel
trigger:
open virtual chest with size 6 named "&9&nMobMarket" to player
make gui slot 10 of player with 276 named "&c&lÖZEL KILIÇ" with lore "&eKeskinlik 10" to close then run function özelkılıç(player) #Bu function hali
function özelkılıç(p: player):
if {mobcoin::%{_p}%} is bigger than or equal to 10000:
remove 10000 from {mobcoin::%{_p}%}
add 1 276 of sharpness 10 named "&c&l&m&kfd&r &aÖZEL KILIÇ &r&c&l&m&kfd&r" to {_p}
else:
send "&cMobCoin yetersiz kılıc için" to {_p}
#buradan indiriebilirsiniz:
https://www.mediafire.com/file/3tbytx0r8lgc24h/mobcoinsmarket.sk/file
#çünkü mc-tr tabları saymadı için zor oluyor
#ama oyuncu eğer ard arda keserse balzen saymıyor yani coin ekleniyor ama chate yazı çıkmıyor ora belki wait 0.5 seconds ekliyebilirsin