Merhaba değerli forum üyeleri, bugün sizlerle beraber Crackdown adlı oyunun üçüncü serisini birlikte inceleyeceğiz. Keyifli okumalar!
Öncelikle oyunun piyasaya sürülme tarihi 15 Şubat 2019 olarak belirlenmiş durumda. Yayıncı firma Microsoft Studios ve oyun motoru olarak Unreal Engine kullanılmış. Oyun ilk olarak Xbox One platformunda ve Windows 10 platformunda oyun severlere kavuşacak.
Oyunun sistem gereksinimlerine gelirsek;
Minimum
DirectX: DirectX 12 API, Donanım Özellik Seviyesi 11
Bellek: 8 GB
Video Belleği: 2 GB
İşlemci: Intel i5 3470 | AMD FX-6300
Ekran Kartı: Geforce 750 Ti | Radeon R7 260X
Önerilen
DirectX: DirectX 12 API, Donanım Özellik Seviyesi 11
Bellek: 8 GB
Video Belleği: 4 GB
İşlemci: Intel i5 4690 | AMD FX-8350
Ekran Kartı: Geforce 970 veya Geforce 1060 | Radeon R9 290X veya Radeon RX 480
Oyunun genel olarak amacı düşmanlarla savaşmak ve savaştığı alanı yok edip tozu dumana katmak. Oyunun en güzel yanı ise yıkılacak yerin nasıl yıkılacağının ve yıkımın ölçüsünün önceden belirlenmemiş olması.
Oyunda işlemci gücünün neredeyse tamamını yıkımlar kullanacak gibi duruyor ve Xbox'ın işlemcileri bunu kaldıramayacağı için yayıncılar Microsoft Cloud adlı bir teknoloji geliştirmişler. Bu işlemci sayesinde en ufak patlama başladığı anda bu sistem devreye giriyor ve Microsoft'un sunucuları o anlık işi devralıyor ve işlemciyi yormuyor.
Oyuna ilk başladığımızda 3 adet oyun modu karşımıza çıkıyor, bu modlar sırasıyla; tek kişilik kariyer, çok oyunculu kariyer ve yıkım bölgesi. Herhangi bir oyun modu seçildikten sonra karşımıza ajan yaratma kısmı geliyor ve bize 5 adet slot imkânı sunuyor. Sonrasında herhangi bir slota tıkladığımızda karşımıza her oyunda olduğu gibi karakter yani ajan seçme kısmı geliyor ve her ajana özel patlamalardaki %10'luk seviye artışları gibi yetenekler bulunuyor.
Sonrasında karşımıza dünya yaratma kısmı geliyor ve aynı ajan yaratma kısmında olduğu gibi 5 adet slot yer alıyor.
Herhangi bir slotu seçtikten sonra karşımıza dünya hedefleri çıkıyor. Bu hedefler sırasıyla lojistikler, sanayiler ve güvenlik hedefleri. Bu konuyu tam olarak anlamadım fakat paylaşmak istedim. Oyun çıkınca daha detaylı şekilde öğrenebilirsiniz.
Oyunu Xbox Game Pass sahipleri 15 Şubat'tan itibaren oynayabilecekler fakat oyunu satın almak istiyorsanız bu bağlantıdan oyunu 260 liraya satın alabilirsiniz. Oldukça ucuz, öyle değil mi?
Benim fikrime gelecek olursak gerek oyun mekaniği olsun, fiziği olsun Saints Row ve Just Cause gibi oyunlara taş çıkartacak gibi görünüyor. En hoşuma giden özelliği ise Microsoft Cloud adındaki geliştirdikleri teknolojiyle beraber oyundaki anlık patlama gibi olayları Microsoft'un kendi sunucuları devralıyor ve normal işlemcilerden kat kat daha güçlü bir işlemciyi bize geri gönderiyor. Bu konuda detaylı bir şey söylenmemiş fakat oldukça iyi bir şey olacak gibi duruyor.
Oyunun tanıtım videosunu buradan ve 17 dakikalık oynanış videosunu buradan izleyebilirsiniz. İyi forumlar!
Oyunun sistem gereksinimlerine gelirsek;
Minimum
DirectX: DirectX 12 API, Donanım Özellik Seviyesi 11
Bellek: 8 GB
Video Belleği: 2 GB
İşlemci: Intel i5 3470 | AMD FX-6300
Ekran Kartı: Geforce 750 Ti | Radeon R7 260X
Önerilen
DirectX: DirectX 12 API, Donanım Özellik Seviyesi 11
Bellek: 8 GB
Video Belleği: 4 GB
İşlemci: Intel i5 4690 | AMD FX-8350
Ekran Kartı: Geforce 970 veya Geforce 1060 | Radeon R9 290X veya Radeon RX 480
Oyunun genel olarak amacı düşmanlarla savaşmak ve savaştığı alanı yok edip tozu dumana katmak. Oyunun en güzel yanı ise yıkılacak yerin nasıl yıkılacağının ve yıkımın ölçüsünün önceden belirlenmemiş olması.
Oyunda işlemci gücünün neredeyse tamamını yıkımlar kullanacak gibi duruyor ve Xbox'ın işlemcileri bunu kaldıramayacağı için yayıncılar Microsoft Cloud adlı bir teknoloji geliştirmişler. Bu işlemci sayesinde en ufak patlama başladığı anda bu sistem devreye giriyor ve Microsoft'un sunucuları o anlık işi devralıyor ve işlemciyi yormuyor.
Oyuna ilk başladığımızda 3 adet oyun modu karşımıza çıkıyor, bu modlar sırasıyla; tek kişilik kariyer, çok oyunculu kariyer ve yıkım bölgesi. Herhangi bir oyun modu seçildikten sonra karşımıza ajan yaratma kısmı geliyor ve bize 5 adet slot imkânı sunuyor. Sonrasında herhangi bir slota tıkladığımızda karşımıza her oyunda olduğu gibi karakter yani ajan seçme kısmı geliyor ve her ajana özel patlamalardaki %10'luk seviye artışları gibi yetenekler bulunuyor.
Sonrasında karşımıza dünya yaratma kısmı geliyor ve aynı ajan yaratma kısmında olduğu gibi 5 adet slot yer alıyor.
Herhangi bir slotu seçtikten sonra karşımıza dünya hedefleri çıkıyor. Bu hedefler sırasıyla lojistikler, sanayiler ve güvenlik hedefleri. Bu konuyu tam olarak anlamadım fakat paylaşmak istedim. Oyun çıkınca daha detaylı şekilde öğrenebilirsiniz.
Oyunu Xbox Game Pass sahipleri 15 Şubat'tan itibaren oynayabilecekler fakat oyunu satın almak istiyorsanız bu bağlantıdan oyunu 260 liraya satın alabilirsiniz. Oldukça ucuz, öyle değil mi?
Benim fikrime gelecek olursak gerek oyun mekaniği olsun, fiziği olsun Saints Row ve Just Cause gibi oyunlara taş çıkartacak gibi görünüyor. En hoşuma giden özelliği ise Microsoft Cloud adındaki geliştirdikleri teknolojiyle beraber oyundaki anlık patlama gibi olayları Microsoft'un kendi sunucuları devralıyor ve normal işlemcilerden kat kat daha güçlü bir işlemciyi bize geri gönderiyor. Bu konuda detaylı bir şey söylenmemiş fakat oldukça iyi bir şey olacak gibi duruyor.
Oyunun tanıtım videosunu buradan ve 17 dakikalık oynanış videosunu buradan izleyebilirsiniz. İyi forumlar!
Son düzenleme: