Sol Reklam

Bulundu Metin Taşı Skripti Acil Kodlayabilcek !

Durum
Mesaj gönderimine kapalı.

Puding Bey

Elimi tutan yoktu emanetime tutundum.
Katılım
8 Şubat 2017
Mesajlar
857
Elmaslar
710
Puanlar
15.120
Yaş
24
Yer
Suriye
Arkadaşlar merhaba. Benim sizlerden istiyceğim 1-2 şey olucak.
Tam istediğim şey Metin Taşı Skripti de. Bunu Kodlayabilcek arkadaşlar varsa pastebin, mc-tr, skype dan atabilirlermi ?

Skype: PeynirAndEkmek
 
Skriptten anlamıyorum ama komut bloğuyla sistem yapabilirim spigot ve craftbukkite özel çalışacak. lagsız
 
Tam olarak ne istediğinizi anlayamadım
 
Bende MineTurk'un Var İstersen Atabilirim.
 
Bende MineTurk'un Var İstersen Atabilirim.
çok iyi olur :)[DOUBLEPOST=1502963440,1502963374][/DOUBLEPOST]
Tam olarak ne istediğinizi anlayamadım
mesela obsidyen kırıcak ancak sectiğim obsidyeni /obsidyenayarla yazicak bir admin. ondan sonra o obsidyeni kırdıkça canı inicek 50 tane canı olucak her kırışında zombiler doğucak 5, 20, 30 falan diye sonunda kırdıklarında dia block falan verilcek.
 
Kod:
options:
    Prefix: &e| &7- &cMetinTASI &7- &e| &7

command /tasayarla:
    trigger:
        if player has permission "tas.admin":
            if targeted block is obsidian:
                if {ozeltas::%location of targeted block%} is not set:
                    set {_loc} to location of targeted block
                    set {ozeltas::%{_loc}%} to {_loc}
                    message "{@Prefix} &7Onunuzdeki obsidyeni metin tasina cevirdiniz normale cevirmek icin tekrar &c/tasayarla &7yaziniz..!"
                    stop
                else if {ozeltas::%location of targeted block%} is set:
                    clear {ozeltas::%location of targeted block%}
                    message "{@Prefix} &7Metin tasini normal obsidyene cevirdiniz tekrar metin tasi yapmak icin &c/tasayarla &7yaziniz..!"
            else:
                message "{@Prefix} &7Bu komutu gerceklestirebilmek icin bir &cobsidyene &7dogru bakiyor olmaniz gerekmektedir..!"
        else:
            message "{@Prefix} &7Bunun icin gerekli yetkiye sahip degilsin.."

on break of obsidian:
    if {ozeltas::can} is smaller than 0:
        message "&f[&a%{ozeltas::can}% &7x &cMetin Tasini Kirdin !i&f]"
        drop 30 Gray dye named "&c&lTas Parcasi"
        drop 20 Rose red named "&c&lPet Parcasi"
        drop 2 diamond helmet of protection 75, unbreaking 75 named "&c&lYildiz Kask"
        drop 2 diamond chestplate of protection 75, unbreaking 75 named "&c&lYildiz Zirh"
        drop 2 diamond leggings of protection 75, unbreaking 75 named "&c&lYildiz Pantolon"
        drop 2 diamond boots of protection 75, unbreaking 75 named "&c&lYildiz Ayakkabi"
        drop 2 diamond sword of sharpness 90, unbreaking 90, smite 90 named "&c&lYildiz Silah"
        set {ozeltas::can} to 400
        set event-block to air
        message "&e| &7- &cMetinTASI &7- &e| &7Oyuncular &cmetin tasini &7parcaladi , &c3 dakika &7icinde tekrar cikacaktir..!" to players
        wait 180 seconds
        set event-block to obsidian
        message "&e| &7- &cMetinTASI &7- &e| &cMetin tasi &7yeniden dustu , &c/warp metintasi &7giderek metin tasini kesebilirsiniz..!" to players
    if {ozeltas::%location of event-block%} is set:
        message "&f[ &cCAN &7x &a%{ozeltas::can}% &7x &f]"
        remove 1 from {ozeltas::can}
        chance of 20%:
            damage the player by 3 heart
            chance of 20%:
                damage the player by 6 heart
                message "&e| &7- &cMetinTASI &7- &e| &7Metin tasina &4Kritik Vurus &7yaptin .. !!" to player
            chance of 5%:
                damage the player by 8 heart
                message "&e| &7- &cMetinTASI &7- &e| &7Metin tasina &cDelici Vurus &7yaptin .. !!" to player
            chance of 70%:
                spawn 50 zombie at player's location
            chance of 50%:
                spawn 80 zombie at player's location
            chance of 30%:
                spawn 90 zombie at player's location
                spawn 12 skeleton at player's location
            chance of 15%:
                spawn 100 zombie at player's location
                spawn 24 skeleton at player's location
                spawn 12 creeper at player's location
        cancel event
        stop
        set {ozeltas::can} to 400
[DOUBLEPOST=1502963547,1502963504][/DOUBLEPOST]
çok iyi olur :)[DOUBLEPOST=1502963440,1502963374][/DOUBLEPOST]
mesela obsidyen kırıcak ancak sectiğim obsidyeni /obsidyenayarla yazicak bir admin. ondan sonra o obsidyeni kırdıkça canı inicek 50 tane canı olucak her kırışında zombiler doğucak 5, 20, 30 falan diye sonunda kırdıklarında dia block falan verilcek.
tamda İstediğin Skript Dostum :D[DOUBLEPOST=1502976518][/DOUBLEPOST]Konu Çözüldüyse Belirtin.
 
Kod:
options:
    Prefix: &6&lMETINTAŞI &f&l»&7

command /taşayarla:
    trigger:
        if player has permission "taş.admin":
            if targeted block is obsidian:
                if {ozeltas::%location of targeted block%} is not set:
                    set {_loc} to location of targeted block
                    set {ozeltas::%{_loc}%} to {_loc}
                    send "{@Prefix} Önünüzdeki obsidyen artık metintaşı, metintaşının özelliğini kaldırmak için /taşayarla yazabilirsin."
                    stop
                else if {ozeltas::%location of targeted block%} is set:
                    clear {ozeltas::%location of targeted block%}
                    send "{@Prefix} Önünüzdeki obsidyen artık metintaşı değil, tekrar metintaşı yapmak için /taşayarla yazabilirsin."
            else:
                send "{@Prefix} Bunu kullanabilmek için bir obsidyene bakman gerek!"
        else:
            send "{@Prefix} Bunun için iznin yok"

on break of obsidian:
    if {ozeltas::%location of event-block%} is set:
        if {ozeltas::can} is equal to 20:
            send "&f[&a%{ozeltas::can}% &7x &c❤&f]"
            remove 1 from {ozeltas::can}
            cancel event
            stop
        else if {ozeltas::can} is equal to 19:
            send "&f[&a%{ozeltas::can}% &7x &c❤&f]"
            remove 1 from {ozeltas::can}
            cancel event
            stop
        else if {ozeltas::can} is equal to 18:
            send "&f[&a%{ozeltas::can}% &7x &c❤&f]"
            remove 1 from {ozeltas::can}
            cancel event
            stop
        else if {ozeltas::can} is equal to 17:
            send "&f[&a%{ozeltas::can}% &7x &c❤&f]"
            remove 1 from {ozeltas::can}
            cancel event
            stop
        else if {ozeltas::can} is equal to 16:
            send "&f[&a%{ozeltas::can}% &7x &c❤&f]"
            remove 1 from {ozeltas::can}
            cancel event
            stop
        else if {ozeltas::can} is equal to 15:
            send "&f[&a%{ozeltas::can}% &7x &c❤&f]"
            remove 1 from {ozeltas::can}
            spawn 3 zombie at event-block
            cancel event
            stop
        else if {ozeltas::can} is equal to 14:
            send "&f[&a%{ozeltas::can}% &7x &c❤&f]"
            remove 1 from {ozeltas::can}
            cancel event
            stop
        else if {ozeltas::can} is equal to 13:
            send "&f[&a%{ozeltas::can}% &7x &c❤&f]"
            remove 1 from {ozeltas::can}
            cancel event
            stop
        else if {ozeltas::can} is equal to 12:
            send "&f[&a%{ozeltas::can}% &7x &c❤&f]"
            remove 1 from {ozeltas::can}
            cancel event
            stop
        else if {ozeltas::can} is equal to 11:
            send "&f[&a%{ozeltas::can}% &7x &c❤&f]"
            remove 1 from {ozeltas::can}
            cancel event
            stop
        else if {ozeltas::can} is equal to 10:
            send "&f[&a%{ozeltas::can}% &7x &c❤&f]"
            remove 1 from {ozeltas::can}
            cancel event
            spawn 3 zombie at event-block
            stop
        else if {ozeltas::can} is equal to 9:
            send "&f[&a%{ozeltas::can}% &7x &c❤&f]"
            remove 1 from {ozeltas::can}
            cancel event
            stop
        else if {ozeltas::can} is equal to 8:
            send "&f[&a%{ozeltas::can}% &7x &c❤&f]"
            remove 1 from {ozeltas::can}
            cancel event
            stop
        else if {ozeltas::can} is equal to 7:
            send "&f[&a%{ozeltas::can}% &7x &c❤&f]"
            remove 1 from {ozeltas::can}
            cancel event
            stop
        else if {ozeltas::can} is equal to 6:
            send "&f[&a%{ozeltas::can}% &7x &c❤&f]"
            remove 1 from {ozeltas::can}
            cancel event
            stop
        else if {ozeltas::can} is equal to 5:
            send "&f[&a%{ozeltas::can}% &7x &c❤&f]"
            remove 1 from {ozeltas::can}
            cancel event
            spawn 6 zombie at player's location
            stop
        else if {ozeltas::can} is equal to 4:
            send "&f[&a%{ozeltas::can}% &7x &c❤&f]"
            remove 1 from {ozeltas::can}
            cancel event
            stop
        else if {ozeltas::can} is equal to 3:
            send "&f[&a%{ozeltas::can}% &7x &c❤&f]"
            remove 1 from {ozeltas::can}
            cancel event
            spawn 6 zombie at player's location
            stop
        else if {ozeltas::can} is equal to 2:
            send "&f[&a%{ozeltas::can}% &7x &c❤&f]"
            remove 1 from {ozeltas::can}
            cancel event
            spawn 9 zombie at player's location
            stop
        else if {ozeltas::can} is equal to 1:
            send "&f[&a%{ozeltas::can}% &7x &c❤&f]"
            remove 1 from {ozeltas::can}
            cancel event
            spawn 12 zombie at player's location
            stop
        else if {ozeltas::can} is equal to 0:
            send "&f[&a%{ozeltas::can}% &7x &c❤&f]"
            drop 2 diamond
            drop 4 iron ingot
            drop 5 redstone
            drop 1 coal block
            set {ozeltas::can} to 20
            stop
        set {ozeltas::can} to 20
Değerli ziyaretçimiz, içeriği görebilmek için şimdi giriş yapın veya kayıt olun.

Değerli ziyaretçimiz, içeriği görebilmek için şimdi giriş yapın veya kayıt olun.

Buda başka bir skript. Ayrıca alıntıdır.
Ek olarak sorun çözüldüyse lütfen belirtiniz. İyi forumlar.
 
Kod:
options:
    Prefix: &6&lMETINTAŞI &f&l»&7

command /taşayarla:
    trigger:
        if player has permission "taş.admin":
            if targeted block is obsidian:
                if {ozeltas::%location of targeted block%} is not set:
                    set {_loc} to location of targeted block
                    set {ozeltas::%{_loc}%} to {_loc}
                    send "{@Prefix} Önünüzdeki obsidyen artık metintaşı, metintaşının özelliğini kaldırmak için /taşayarla yazabilirsin."
                    stop
                else if {ozeltas::%location of targeted block%} is set:
                    clear {ozeltas::%location of targeted block%}
                    send "{@Prefix} Önünüzdeki obsidyen artık metintaşı değil, tekrar metintaşı yapmak için /taşayarla yazabilirsin."
            else:
                send "{@Prefix} Bunu kullanabilmek için bir obsidyene bakman gerek!"
        else:
            send "{@Prefix} Bunun için iznin yok"

on break of obsidian:
    if {ozeltas::%location of event-block%} is set:
        if {ozeltas::can} is equal to 20:
            send "&f[&a%{ozeltas::can}% &7x &c❤&f]"
            remove 1 from {ozeltas::can}
            cancel event
            stop
        else if {ozeltas::can} is equal to 19:
            send "&f[&a%{ozeltas::can}% &7x &c❤&f]"
            remove 1 from {ozeltas::can}
            cancel event
            stop
        else if {ozeltas::can} is equal to 18:
            send "&f[&a%{ozeltas::can}% &7x &c❤&f]"
            remove 1 from {ozeltas::can}
            cancel event
            stop
        else if {ozeltas::can} is equal to 17:
            send "&f[&a%{ozeltas::can}% &7x &c❤&f]"
            remove 1 from {ozeltas::can}
            cancel event
            stop
        else if {ozeltas::can} is equal to 16:
            send "&f[&a%{ozeltas::can}% &7x &c❤&f]"
            remove 1 from {ozeltas::can}
            cancel event
            stop
        else if {ozeltas::can} is equal to 15:
            send "&f[&a%{ozeltas::can}% &7x &c❤&f]"
            remove 1 from {ozeltas::can}
            spawn 3 zombie at event-block
            cancel event
            stop
        else if {ozeltas::can} is equal to 14:
            send "&f[&a%{ozeltas::can}% &7x &c❤&f]"
            remove 1 from {ozeltas::can}
            cancel event
            stop
        else if {ozeltas::can} is equal to 13:
            send "&f[&a%{ozeltas::can}% &7x &c❤&f]"
            remove 1 from {ozeltas::can}
            cancel event
            stop
        else if {ozeltas::can} is equal to 12:
            send "&f[&a%{ozeltas::can}% &7x &c❤&f]"
            remove 1 from {ozeltas::can}
            cancel event
            stop
        else if {ozeltas::can} is equal to 11:
            send "&f[&a%{ozeltas::can}% &7x &c❤&f]"
            remove 1 from {ozeltas::can}
            cancel event
            stop
        else if {ozeltas::can} is equal to 10:
            send "&f[&a%{ozeltas::can}% &7x &c❤&f]"
            remove 1 from {ozeltas::can}
            cancel event
            spawn 3 zombie at event-block
            stop
        else if {ozeltas::can} is equal to 9:
            send "&f[&a%{ozeltas::can}% &7x &c❤&f]"
            remove 1 from {ozeltas::can}
            cancel event
            stop
        else if {ozeltas::can} is equal to 8:
            send "&f[&a%{ozeltas::can}% &7x &c❤&f]"
            remove 1 from {ozeltas::can}
            cancel event
            stop
        else if {ozeltas::can} is equal to 7:
            send "&f[&a%{ozeltas::can}% &7x &c❤&f]"
            remove 1 from {ozeltas::can}
            cancel event
            stop
        else if {ozeltas::can} is equal to 6:
            send "&f[&a%{ozeltas::can}% &7x &c❤&f]"
            remove 1 from {ozeltas::can}
            cancel event
            stop
        else if {ozeltas::can} is equal to 5:
            send "&f[&a%{ozeltas::can}% &7x &c❤&f]"
            remove 1 from {ozeltas::can}
            cancel event
            spawn 6 zombie at player's location
            stop
        else if {ozeltas::can} is equal to 4:
            send "&f[&a%{ozeltas::can}% &7x &c❤&f]"
            remove 1 from {ozeltas::can}
            cancel event
            stop
        else if {ozeltas::can} is equal to 3:
            send "&f[&a%{ozeltas::can}% &7x &c❤&f]"
            remove 1 from {ozeltas::can}
            cancel event
            spawn 6 zombie at player's location
            stop
        else if {ozeltas::can} is equal to 2:
            send "&f[&a%{ozeltas::can}% &7x &c❤&f]"
            remove 1 from {ozeltas::can}
            cancel event
            spawn 9 zombie at player's location
            stop
        else if {ozeltas::can} is equal to 1:
            send "&f[&a%{ozeltas::can}% &7x &c❤&f]"
            remove 1 from {ozeltas::can}
            cancel event
            spawn 12 zombie at player's location
            stop
        else if {ozeltas::can} is equal to 0:
            send "&f[&a%{ozeltas::can}% &7x &c❤&f]"
            drop 2 diamond
            drop 4 iron ingot
            drop 5 redstone
            drop 1 coal block
            set {ozeltas::can} to 20
            stop
        set {ozeltas::can} to 20
Değerli ziyaretçimiz, içeriği görebilmek için şimdi giriş yapın veya kayıt olun.

Değerli ziyaretçimiz, içeriği görebilmek için şimdi giriş yapın veya kayıt olun.

Buda başka bir skript. Ayrıca alıntıdır.
Ek olarak sorun çözüldüyse lütfen belirtiniz. İyi forumlar.

Hocam Attığımla Aynı Sadece Türkçe Karakterler Ayarlanmış.
 
Hocam Attığımla Aynı Sadece Türkçe Karakterler Ayarlanmış.
İyice baktığınız zaman biraz farklı olacağını görebilirsiniz.
Arkadaşlar merhaba. Benim sizlerden istiyceğim 1-2 şey olucak.
Tam istediğim şey Metin Taşı Skripti de. Bunu Kodlayabilcek arkadaşlar varsa pastebin, mc-tr, skype dan atabilirlermi ?

Skype: PeynirAndEkmek
Ayrıca sorun çözüldü ise lütfen belirtiniz. İyi forumlar.
 
İyice baktığınız zaman biraz farklı olacağını görebilirsiniz.

Ayrıca sorun çözüldü ise lütfen belirtiniz. İyi forumlar.
çözdüldü smt bey.
 
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Yukarı