Sol Reklam
Sağ Reklam

Bulundu Menülü Jackpot

Durum
Mesaj gönderimine kapalı.

Burrti

Somon Balığı Selam Vermeye Geldi
Katılım
22 Haziran 2021
Mesajlar
21
Elmaslar
2
Puanlar
85
Yaş
23
Merhaba https://prnt.sc/17nyhr8 bu tarz bir menülü jackpot skripti var mı acaba?
aradığım skript şu şekilde;

- Menülü.
- Belli bir ücreti olucak ve sadece bir kere bilet satın alınabilecek.
- Satın alanlar arasından rastgele çekilicek.

Şimdiden teşekkürler.
 
Son düzenleme:
W

Wafe

Ziyaretçi

Burrti

Somon Balığı Selam Vermeye Geldi
Katılım
22 Haziran 2021
Mesajlar
21
Elmaslar
2
Puanlar
85
Yaş
23
W

Wafe

Ziyaretçi

Burrti

Somon Balığı Selam Vermeye Geldi
Katılım
22 Haziran 2021
Mesajlar
21
Elmaslar
2
Puanlar
85
Yaş
23
Hayır şöyle sabit bir fiyat olucak ve tek bir bilet alınabilecek
 

Burrti

Somon Balığı Selam Vermeye Geldi
Katılım
22 Haziran 2021
Mesajlar
21
Elmaslar
2
Puanlar
85
Yaş
23
Yardımcı olabilecek var mı acaba?
 

Burrti

Somon Balığı Selam Vermeye Geldi
Katılım
22 Haziran 2021
Mesajlar
21
Elmaslar
2
Puanlar
85
Yaş
23
Konu hala aktif bu arada arkadaşlar yardımcı olabilecek varsa çok mutlu olurum gerçekten.
 

Admin OUa:

Hâlâ Zümrüt Bulamadım!

Discord:

MrMistry#5436

Katılım
13 Ocak 2021
Mesajlar
670
Elmaslar
209
Puanlar
5.505
Yaş
22
Yer
Şanlı Urfa - Viranşehir
Minecraft
LifeLesS
Gerekli Addonlar / Eklentiler / Diğerleri

Skript aşağıda belirtilen eklentiler ve versiyonlarda denenmiştir ve sıkıntısız bir şekilde çalışmaktadır.

PaperSpigot-1509 / MC:1.12.2 (Son Sürüm)
Skript 2.2-Dev37c (Son Sürüm)
SkQuery 3.6.0-Lime (Son Sürüm|UnOfficial)
TuSKe 1.8.2-Pikachu-Patch-3 (Son Sürüm)

Skript Benim Değil MC-TR formu üzerinde paylaşılmış.
Kod:
options:
    prefix: &4&lF&f&lC &8&l»&7
    otomatik çekiliş: 1 # ( 1 - açık / 0 - kapalı)
    minimum katılım: 2
    maksimum katılım: 50
    versiyon: 2.1 # Burası sadece karşılaştırmanız için!

every 15 minutes:
    {@otomatik çekiliş} is 1:
        jackpot()

function jackpot():
    size of {jackpot::liste::katılan::*} is bigger than {@minimum katılım}
    set {jackpot::dönüyor} to 1
    set {_z} to 6
    loop 5 times:
        remove 1 from {_z}
        broadcast "{@prefix} JackPot için son %{_z}% saniye."
        wait 1 second
    broadcast "{@prefix} JackPot dönüyor, katılan herkese bol şans!"
    wait 1 second
    loop {jackpot::liste::katılan::*}:
        set {_sans} to  (1/({jackpot::liste::yatırılan}/{jackpot::%loop-value%::yatırılan}))*100
        set {_sans} to rounded {_sans}
        loop {_sans} times:
            add loop-value-1 to {_jackpotdönüyor::*}
    wait 1 second
    set {_kazanan} to random element out of {_jackpotdönüyor::*}
    wait 1 second
    broadcast "{@prefix} &3JackPot kazananı &a%{_kazanan}%!%nl% &3Yatırdığı Para &8&l► &f%{jackpot::%{_kazanan}%::yatırılan}%$%nl% &3Toplam Kazandığı Para &8&l► &f%{jackpot::liste::yatırılan}%$"
    wait 3 tick
    add {jackpot::liste::yatırılan} to {_kazanan}'s money
    wait 3 tick
    delete {jackpot::*}

command /jackpot [<int>]:
    usage: /jackpot [<Yatırılacak Miktar>]
    aliases: jp
    trigger:
        arg 1 is not set:
            {jackpot::liste::yatırılan} is not set:
                set {jackpot::liste::yatırılan} to 0
            create a gui with virtual chest with 6 rows named "&4&lJack&f&lPot":
                make gui integers from 1 to 52 with black stained glass pane
                make gui 0 with paper named "&7&l» » » &a&lBilgiler &7&l« « «" with lore "&eKatılan Kişi Sayısı &8&l► &f%size of {jackpot::liste::katılan::*}% Kişi||&ePottaki Para &8&l► &f%{jackpot::liste::yatırılan}%$"
                make gui 53 with sunflower named "&7&l&m » » » » »&r &aPara Yatır &7&l&m« « « « «":
                    execute player command "/jackpot 10000"
                set {_x} to 0
                loop {jackpot::liste::katılan::*}:
                    add 1 to {_x}
                    set {_sans} to  (1/({jackpot::liste::yatırılan}/{jackpot::%loop-value%::yatırılan}))*100
                    make gui {_x} with loop-value's skull named "&7&l&m » » » » »&r &4Jack&fPot &7&l&m« « « « «" with lore "||&eOyuncu &8&l► &f%loop-value%||&eYatırılan &8&l► &f%{jackpot::%loop-value%::yatırılan}%$||&eŞans &8&l► &f%%%{_sans}%||||&7&l&m » » » » »&r &4Jack&fPot &7&l&m« « « « «"
            open last gui to player
        arg 1 is set:
            arg is bigger than 0:
                {jackpot::dönüyor} isn't set:
                    size of {jackpot::liste::katılan::*} is bigger than {@maksimum katılım}:
                        send "{@prefix} Üzgünüm, JackPot'a maksimum sayıda kişi katılmış."
                        stop
                    player's money is less than arg:
                        send "{@prefix} JackPot'a yatırmak istediğin kadar paran yok."
                        stop
                    set {m::%player%} to arg
                    create a gui with virtual chest named "&4&lJack&f&lPot" and shape "xxxxxxxxxxqwexaxdxxxxxxxxxz":
                        make gui slot "x" with black stained glass pane
                        make gui slot "q" with iron ingot named "&7&l&m » » » » »&r &4Jack&fPot &7&l&m« « « « «" with lore "&eSol Tıklayarak||&a10.000$ Ekle||&eSağ Tıklayarak||&c10.000$ Azalt":
                            gui-click-action is left mouse button:
                                add 10000 to {m::%player%}
                                make gui slot 14 with glowing sunflower named "&7&l&m » » » » »&r &4Jack&fPot &7&l&m« « « « «" with lore "||&eYatıracağın miktar &8&l► &f%{m::%player%}% $"
                            gui-click-action is right mouse button:
                                {m::%player%} is bigger than 9999
                                remove 10000 from {m::%player%}
                                make gui slot 14 with glowing sunflower named "&7&l&m » » » » »&r &4Jack&fPot &7&l&m« « « « «" with lore "||&eYatıracağın miktar &8&l► &f%{m::%player%}% $"
                        make gui slot "w" with gold ingot named "&7&l&m » » » » »&r &4Jack&fPot &7&l&m« « « « «" with lore "&eSol Tıklayarak||&a100.000$ Ekle||&eSağ Tıklayarak||&c100.000$ Azalt":
                            gui-click-action is left mouse button:
                                add 100000 to {m::%player%}
                                make gui slot 14 with glowing sunflower named "&7&l&m » » » » »&r &4Jack&fPot &7&l&m« « « « «" with lore "||&eYatıracağın miktar &8&l► &f%{m::%player%}% $"
                            gui-click-action is right mouse button:
                                {m::%player%} is bigger than 99999
                                remove 100000 from {m::%player%}
                                make gui slot 14 with glowing sunflower named "&7&l&m » » » » »&r &4Jack&fPot &7&l&m« « « « «" with lore "||&eYatıracağın miktar &8&l► &f%{m::%player%}% $"
                        make gui slot "e" with diamond named "&7&l&m » » » » »&r &4Jack&fPot &7&l&m« « « « «" with lore "&eSol Tıklayarak||&a1.000.000$ Ekle||&eSağ Tıklayarak||&c1.000.000$ Azalt":
                            gui-click-action is left mouse button:
                                add 1000000 to {m::%player%}
                                make gui slot 14 with glowing sunflower named "&7&l&m » » » » »&r &4Jack&fPot &7&l&m« « « « «" with lore "||&eYatıracağın miktar &8&l► &f%{m::%player%}% $"
                            gui-click-action is right mouse button:
                                {m::%player%} is bigger than 999999
                                remove 1000000 from {m::%player%}
                                make gui slot 14 with glowing sunflower named "&7&l&m » » » » »&r &4Jack&fPot &7&l&m« « « « «" with lore "||&eYatıracağın miktar &8&l► &f%{m::%player%}% $"
                        make gui slot "a" with glowing sunflower named "&7&l&m » » » » »&r &4Jack&fPot &7&l&m« « « « «" with lore "||&eYatıracağın miktar &8&l► &f%{m::%player%}% $"
                        make gui slot "d" with nether star named "&7&l&m » » » » »&r &aOnayla &7&l&m« « « « «":
                            {m::%player%} is bigger than 0:
                                remove {m::%player%} from player's money
                                {jackpot::liste::katılan::*} contains player:
                                    add {m::%player%} to {jackpot::%player%::yatırılan}
                                    add {m::%player%} to {jackpot::liste::yatırılan}
                                    set {_sans} to  (1/({jackpot::liste::yatırılan}/{jackpot::%player%::yatırılan}))*100
                                    send "{@prefix} JackPot'a para yatırdın!%nl%&eToplam Yatırdığın Para &8&l► &f%{jackpot::%player%::yatırılan}%$%nl%&eŞans &8&l► &f%%%{_sans}%"
                                    delete {m::%player%}
                                    close player's inventory
                                else:
                                    add player to {jackpot::liste::katılan::*}
                                    add {m::%player%} to {jackpot::%player%::yatırılan}
                                    add {m::%player%} to {jackpot::liste::yatırılan}
                                    set {_sans} to  (1/({jackpot::liste::yatırılan}/{jackpot::%player%::yatırılan}))*100
                                    send "{@prefix} JackPot'a para yatırdın!%nl%&eToplam Yatırdığın Para &8&l► &f%{jackpot::%player%::yatırılan}%$%nl%&eŞans &8&l► &f%%%{_sans}%"
                                    delete {m::%player%}
                                    close player's inventory
                            else:
                                send "{@prefix} Geçersiz bir değer girdin!" to player
                                close player's inventory
                        make gui slot "z" with barrier named "&7&l&m » » » » »&r &aListeye Dön &7&l&m« « « « «":
                            execute player command "/jackpot"
                        run when close gui:
                            delete {m::%player%}
                    open last gui to player
                else:
                    send "{@prefix} JackPot şuanda dönüyor, lütfen bitmesini bekle."
            else:
                send "{@prefix} Geçersiz bir değer girdin!"
Bi Deneyin İstediğiniz Türdense Eniyi cevap olarak belirleyin :)
 

Burrti

Somon Balığı Selam Vermeye Geldi
Katılım
22 Haziran 2021
Mesajlar
21
Elmaslar
2
Puanlar
85
Yaş
23
İlginiz için teşekkür ediyorum fakat aradığım skript şu şekilde;

- Menülü.
- Belli bir ücreti olucak ve sadece bir kere bilet satın alınabilecek.
- Satın alanlar arasından rastgele çekilicek.
 

Admin OUa:

Hâlâ Zümrüt Bulamadım!

Discord:

MrMistry#5436

Katılım
13 Ocak 2021
Mesajlar
670
Elmaslar
209
Puanlar
5.505
Yaş
22
Yer
Şanlı Urfa - Viranşehir
Minecraft
LifeLesS
İlginiz için teşekkür ediyorum fakat aradığım skript şu şekilde;

- Menülü.
- Belli bir ücreti olucak ve sadece bir kere bilet satın alınabilecek.
- Satın alanlar arasından rastgele çekilicek.
Biraz Forumlardan araştırın fakat bunun daha iyi olacağını düşünüyorum.
 

Burrti

Somon Balığı Selam Vermeye Geldi
Katılım
22 Haziran 2021
Mesajlar
21
Elmaslar
2
Puanlar
85
Yaş
23
Biraz Forumlardan araştırın fakat bunun daha iyi olacağını düşünüyorum.
Araştırma yaptım fakat bulamadım eksiden paylaşılmıştı diye hatırlıyorum ama bilemiyorum. Dediğim gibi bulamadım ve çareyi burada aramaya karar verdim :'D
 
W

Wafe

Ziyaretçi
İlginiz için teşekkür ediyorum fakat aradığım skript şu şekilde;

- Menülü.
- Belli bir ücreti olucak ve sadece bir kere bilet satın alınabilecek.
- Satın alanlar arasından rastgele çekilicek.
dostum menüyü kendin yapsana neden bu kadar uğraşıyorsun cevap bekliyorsun
 

Burrti

Somon Balığı Selam Vermeye Geldi
Katılım
22 Haziran 2021
Mesajlar
21
Elmaslar
2
Puanlar
85
Yaş
23
dostum menüyü kendin yapsana neden bu kadar uğraşıyorsun cevap bekliyorsun
Skript bilgim olsa gerçekten açmazdım bu tarz bir "İSTEK" başlığı altında bir konu.
Menüyü yaptık diyelim, jackpotdan bilet satın alanlar nasıl gelicek ki menüye?
Sabit bir fiyat ve tek seferlik bilet alınmasını nasıl sağlıyacağım ki.
Bunları bilmiyorum :(
 

Burrti

Somon Balığı Selam Vermeye Geldi
Katılım
22 Haziran 2021
Mesajlar
21
Elmaslar
2
Puanlar
85
Yaş
23
Yardımcı olabilecek var mı?
 
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Neden altınlarını Discord sunucumuzda kazmıyorsun? TIKLA VE KATIL!
Yukarı