Sol Reklam

Skript Paylaşımı MC-TR | Changeable Spawners | V1 | Placeholder |

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Joka
  • Başlangıç Tarihi Başlangıç Tarihi
  • Görüntüleme 3.832
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.

Joka

numb.
Katılım
31 Ocak 2017
Mesajlar
918
Elmaslar
599
Puanlar
15.445

Discord:

smojka

jQPA5g.png

Selam arkadaşlar ben Joka,
Bugün sizlere en yeni skripti tanıtıyorum

2EmPgO.png


» Biliyorsunuz forumda bir çok spawner skripti var
» Ama bu diğerlerinden farklı bir skript
Ee farkı ne
» Şu ana kadarki spawner skriptlerinde placeholder desteği ve enerji sistemi görmedim , ayrıca
» Bu sistem eğer tutarsa size para kazandırabilir
Nasıl kazandıracak ?
» Eğer emek skyblock açarsan ve bu skripti kullanırsan power modu açmak için belirli bir ücret isteyebilirsin
Eee başka ne yapıyo bu
» Placeholder ile featherboard kullanıyorsan tabloya son güç alanı ve kalan süreyi görebilirsin
Iyide ben yapamadım nasıl olcak
» Videodaki gibi tabloda yer ayır ve {x} kısmına şunları yaz
(Ama unutma boşluk olmayacak)
Son alan için: {skript: orderedthelastpowermode}
Kalan süre için: {skript: powerstatus}
Peki hangi eklentiler gerekli
» Umbaska , Skript , SkRayFall , PlaceholderAPI , Featherboard , Holographic Displays
Peki bunlar ne işe yarıyor:
» Umbaska ve PlaceholderAPI placeholder yaratmamızı sağlıyor
» Featherboard bilgilendirmeye yarıyor
» Skript komutlar için gerekli
» Holographic.. Hologram için gerekli
» SkRayFall ise spawner kırıp koyunca efekt çıkmasını sağlıyor
Oo çok iyiymiş peki video ve kod nerde
» Hemen aşağıya bak ve kodu kap :)

2EmPgO.png




2EmPgO.png



Kod:
# Joka Changeable Spawners #
# Version 2 #
# Contact: SkyPe - live:manicafada #
on place of iron block:
    if name of player's tool is "&c! &7Iron Spawner &c!":
        add event-location to {changeablespawners::*}
        create holo object "&8&m---[- &aIron Spawner &8&m-]---" with id "%location of event-block%" at location 1.5 meters above block
        set {_flame.%location of event-block%} to event-location
        show 5 "flame" particles at location of block for player offset by 0.4, 0.7, 0.4
        send "&8[&c-&8] &7Iron Spawner &bSuccesfully Placed"

on break:
    loop {changeablespawners::*}:
        cancel event
        set block to air
        remove event-location from {changeablespawners::*}
        delete holo object "%location of event-block%"
        give 1 iron block named "&c! &7Iron Spawner &c!" to player
        set {_flame.%location of event-block%} to event-location
        show 5 "flame" particles at location of block for player offset by 0.4, 0.7, 0.4
        send "&8[&c+&8] &7Iron Spawner &bSuccesfully Breaked And Received"
        stop loop

every 5 second:
    loop {changeablespawners::*}:
        loop all players:
            distance between the loop-player and loop-value is smaller than 21:
                if {power.spawners} is false:
                    drop 1 iron ingot at {changeablespawners::*}
                    stop loop
                else if {power.spawners} is true:
                    drop 3 iron ingot at {changeablespawners::*}
                    stop loop
every 1 real seconds:
    {nothing} is set:
        if {power.spawners} is true:
            loop all players:
                if {nothing} is greater than 1:
                    remove 1 from {countdownseconds}
                    set {powerstatus} to placeholder parse "%{countdownminutes}%:%{countdownseconds}% seconds" as loop-player
                    remove 1 from {nothing}
                else if {nothing} is 1:
                    set {nothing} to 60
                    set {countdownseconds} to 59
                    remove 1 from {countdownminutes}
        else:
            stop
            set {powerstatus} to placeholder parse "No Power" as player
command /changeablespawners [<text>] [<text>] [<player>]:
    permission: j.changeablespawnersadmin
    permission message: &cYou doesn't have permission : j.changeablespawnersadmin
    trigger:
        if arg 1 is "power":
            if arg 2 is "on":
                if arg 3 is set:
                    set {power.spawners} to true
                    broadcast "&c%arg 3% &bstrengthened all the private spawners for 5 minutes !"
                    set {orderedthelastpowermode} to placeholder parse "%arg 3%" as player
                    set {nothing} to 60
                    set {countdownminutes} to 4
                    set {countdownseconds} to 59
                    set {powerstatus} to placeholder parse "%{countdownminutes}%:%{countdownseconds}% seconds" as arg-3
                    wait 5 real minutes
                    set {power.spawners} to false
                    set {countdownseconds} to 00
                    set {countdownminutes} to 00
                    wait 3 seconds
                    set {powerstatus} to placeholder parse "No Power" as player
                    delete {nothing}
                else:
                    send "&cYou should write someone's name"
            
        if arg 1 is "power":
            if arg 2 is "off":
                set {power.spawners} to false
                send "&cPower mode is off"
                set {powerstatus} to placeholder parse "No Power" as player
        if arg 1 is "give":
            if arg 2 is "iron":
                if arg 3 is set:
                    give 1 iron block named "&c! &7Iron Spawner &c!" to arg-3
                    send "&cSuccessfully delivered &7Iron spawner &cto &b%arg 3%"
                else:
                    send "&cYou should write someone's name"
            else:
                send "&7Usage: /changeablespawnerss give iron <playerName>"
        if arg 1 is "get":
            if arg 2 is "iron":
                send "&cSuccessfully received" to player
                give 1 iron block named "&c! &7Iron Spawner &c!" to player
            else:
                send "&7Usage: /changeablespawnerss get iron"
        if arg 1 is not set:
            send "&a+&m---------[&r &cChangeable Spawners&r &c&m]---------&a&m+"
            send "&r&r&r&r&r&r&r &a+&m---------[&r &cUsage List&r &c&m]---------&a&m+"
            send "&cChangeable Spawners &7| &b/changeablespawners poweron/poweroff <playerName> &7| &cArgument 1 if it is off, do not write the name"
            send "&cChangeable Spawners &7| &b/changeablespawners get <spawnerName>/Iron"
            send "&cChangeable Spawners &7| &b/changeablespawners give <spawnerName>/Iron <playerName>"
        if arg 1 is not "power" or "get" or "give":
            send "&cInvalid Argument"
Değerli ziyaretçimiz, içeriği görebilmek için şimdi giriş yapın veya kayıt olun.


2EmPgO.png


Benden Bu Kadar Umarım Beğenirsiniz Tek isteğim kullanıcak olursanız belirtmeniz
Not : Şuana kadar bir bug bulamadım bulursanız bildirin

2EmPgO.png
 

Ekler

  • serit.png
    serit.png
    1,2 KB · Görünt.: 414
Son düzenleme:
T
jQPA5g.png

Selam arkadaşlar ben Joka,
Bugün sizlere en yeni skripti tanıtıyorum

2EmPgO.png


» Biliyorsunuz forumda bir çok spawner skripti var
» Ama bu diğerlerinden farklı bir skript
Ee farkı ne
» Şu ana kadarki spawner skriptlerinde placeholder desteği ve enerji sistemi görmedim , ayrıca
» Bu sistem eğer tutarsa size para kazandırabilir
Nasıl kazandıracak ?
» Eğer emek skyblock açarsan ve bu skripti kullanırsan power modu açmak için belirli bir ücret isteyebilirsin
Eee başka ne yapıyo bu
» Placeholder ile featherboard kullanıyorsan tabloya son güç alanı ve kalan süreyi görebilirsin
Iyide ben yapamadım nasıl olcak
» Videodaki gibi tabloda yer ayır ve {x} kısmına şunları yaz
(Ama unutma boşluk olmayacak)
Son alan için: {skript: orderedthelastpowermode}
Kalan süre için: {skript: powerstatus}
Peki hangi eklentiler gerekli
» Umbaska , Skript , SkRayFall , PlaceholderAPI , Featherboard
Peki bunlar ne işe yarıyor:
» Umbaska ve PlaceholderAPI placeholder yaratmamızı sağlıyor
» Featherboard bilgilendirmeye yarıyor
» Skript komutlar için gerekli
» SkRayFall ise spawner kırıp koyunca efekt çıkmasını sağlıyor
Oo çok iyiymiş peki video ve kod nerde
» Hemen aşağıya bak ve kodu kap :)

2EmPgO.png


Video en kısa sürede ekleniyor

2EmPgO.png


Kod:
# Joka Changeable Spawners #
# Version 1 #
# Contact: SkyPe - live:manicafada    #
on place of iron block:
    if name of player's tool is "&c! &7Iron Spawner &c!":
        add event-location to {changeablespawners::*}
        set {_flame.%location of event-block%} to event-location
        show 5 "flame" particles at location of block for player offset by 0.4, 0.7, 0.4
        send "&8[&c-&8] &7Iron Spawner &bSuccesfully Placed"
      
on break:
    loop {changeablespawners::*}:  
        cancel event
        set block to air
        remove event-location from {changeablespawners::*}
        give 1 iron block named "&c! &7Iron Spawner &c!" to player
        set {_flame.%location of event-block%} to event-location
        show 5 "flame" particles at location of block for player offset by 0.4, 0.7, 0.4
        send "&8[&c+&8] &7Iron Spawner &bSuccesfully Breaked And Received"
      
every 5 second:
    loop all players:
        loop {changeablespawners::*}:
            distance between the loop-player and loop-value is smaller than 21:
                if {power.spawners} is false:
                    drop 1 iron ingot at {changeablespawners::*}
                    stop
                else if {power.spawners} is true:
                    drop 3 iron ingot at {changeablespawners::*}
                    stop
every 1 real seconds:
    {nothing} is set:
        if {power.spawners} is true:
            loop all players:
                if {nothing} is greater than 1:
                    remove 1 from {countdownseconds}
                    set {powerstatus} to placeholder parse "%{countdownminutes}%:%{countdownseconds}% seconds" as loop-player
                    remove 1 from {nothing}
                else if {nothing} is 1:
                    set {nothing} to 60
                    set {countdownseconds} to 59
                    remove 1 from {countdownminutes}
        else:
            stop
              
command /changeablespawners [<text>] [<text>] [<player>]:
    permission: j.changeablespawnersadmin
    permission message: &cYou doesn't have permission : j.changeablespawnersadmin
    trigger:
        if arg 1 is "power":
            if arg 2 is "on":
                if arg 3 is set:
                    set {power.spawners} to true
                    broadcast "&c%arg 3% &bstrengthened all the private spawners for 5 minutes !"
                    set {orderedthelastpowermode} to placeholder parse "%arg 3%" as player
                    set {nothing} to 60
                    set {countdownminutes} to 4
                    set {countdownseconds} to 59
                    set {powerstatus} to placeholder parse "%{countdownminutes}%:%{countdownseconds}% seconds" as arg-3
                    wait 5 real minutes
                    set {power.spawners} to false
                    set {countdownseconds} to 00
                    set {countdownminutes} to 00
                    wait 3 seconds
                    set {powerstatus} to placeholder parse "No Power" as player
                    delete {nothing}
                else:
                    send "&cYou should write someone's name"
                  
        if arg 1 is "power":
            if arg 2 is "off":
                set {power.spawners} to false
                send "&cPower mode is off"
                set {powerstatus} to placeholder parse "No Power" as player
        if arg 1 is "give":
            if arg 2 is "iron":
                if arg 3 is set:
                    give 1 iron block named "&c! &7Iron Spawner &c!" to arg-3
                    send "&cSuccessfully delivered &7Iron spawner &cto &b%arg 3%"
                else:
                    send "&cYou should write someone's name"
            else:
                send "&7Usage: /changeablespawnerss give iron <playerName>"
        if arg 1 is "get":
            if arg 2 is "iron":
                send "&cSuccessfully received" to player
                give 1 iron block named "&c! &7Iron Spawner &c!" to player
            else:
                send "&7Usage: /changeablespawnerss get iron"
        if arg 1 is not set:
            send "&a+&m---------[&r &cChangeable Spawners&r &c&m]---------&a&m+"
            send "&r&r&r&r&r&r&r &a+&m---------[&r &cUsage List&r &c&m]---------&a&m+"
            send "&cChangeable Spawners &7| &b/changeablespawners poweron/poweroff <playerName> &7| &cArgument 1 if it is off, do not write the name"
            send "&cChangeable Spawners &7| &b/changeablespawners get <spawnerName>/Iron"
            send "&cChangeable Spawners &7| &b/changeablespawners give <spawnerName>/Iron <playerName>"
        if arg 1 is not "power" or "get" or "give":
            send "&cInvalid Argument"
Değerli ziyaretçimiz, içeriği görebilmek için şimdi giriş yapın veya kayıt olun.

2EmPgO.png


Benden Bu Kadar Umarım Beğenirsiniz Tek isteğim kullanıcak olursanız belirtmeniz
Not : Şuana kadar bir bug bulamadım bulursanız bildirin

2EmPgO.png



Tebrikler Çok Güzel Yazmşsınız Elinize Sağlık
 
niye turkish değil :) güzel olmuş.
 
Başarılı Olmuş Tebrikler
 
Türkçe olarak çevirip atabilirmiyim izninle :)
 
Muhteşem! rep verirdim ama verilmiyor <3
 
çok güzel olmuş :D
yanında ek olarak türkçede isteriz :)
 
FeatherBoard'ı ayarlayamadım :( @Joka
 
Tebirkler güzel olmuş
 
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Yukarı