Son kullanma tarihi geçmiş, bayatlamış bir tarayıcı kullanıyorsanız. Mercedes kullanmak yerine tosbaya binmek gibi... Websiteleri düzgün görüntüleyemiyorsanız eh, bi zahmet tarayıcınızı güncelleyiniz. Modern Web standartlarını karşılayan bir tarayıcı alternatifine göz atın.
Öncelikle Merhabalar Ben Lav Yükseliyor Sunucusu Yapıyorum 2 Tane World Var Birisi Lobi Biriside Oynuyacakları Dünya Benim İstediğim Şey İse Oyunculara Oyuna Girdiklerinde Yönetici Oyunu Başlatıcak Başlattıktan Sonra Eğer Birisi Ölürse O İzleyiciye Atıcak Buraya Kadar Çalışıyor Fakat Eğer Oyun Başlamışken Oyuna Giren Birisi Olursa Onu İzleyici Yapmasını İstiyorum Bilen Varsa Yardım Evet Çok Uzun Oldu (ACİL)
command /baslat:
permission: op
permission message: Bu komutu kullanmak icin iznin yok!
trigger:
if number of all players is smaller than or equal to 1:
delete {oyunbasladi}
send "&4Yeterli oyuncu olmadığı için oyun başlatılamadı"
else:
set {oyunbasladi} to true
clear {sonakalan::*}
loop all players:
set loop-player's gamemode to survival
set {sonakalan::%loop-player%} to loop-player
on death of a player:
if {oyunbasladi} is true:
execute console command "gamemode spectator %player%"
send "&AÖldüğün için artık izleyici modundasın"
if {sonakalan::%player%} is set:
delete {sonakalan::%player%}
if size of {sonakalan::*} is smaller than or equal to 1:
delete {oyunbasladi}
loop {sonakalan::*}:
send "&a%loop-value% oyunu kazandı!" to all players
on quit:
if {oyunbasladi} is true:
if {sonakalan::%player%} is set:
delete {sonakalan::%player%}
if size of {sonakalan::*} is smaller than or equal to 1:
delete {oyunbasladi}
loop {sonakalan::*}:
send "&a%loop-value% oyunu kazandı!" to all players
on join:
if {oyunbasladi} is true:
execute console command "gamemode spectator %player%"
send "&aOyun çoktan başladığı için izleyici modundasın"
else:
set player's gamemode to adventure
on world change:
if {oyunbasladi} is true:
execute console command "gamemode spectator %player%"
send "&aOyun çoktan başladığı için izleyici modundasın"
else:
set player's gamemode to adventure
ile discord üzerinden sorunu hallettiğimize inanıyorum.
command /baslat:
permission: op
permission message: Bu komutu kullanmak icin iznin yok!
trigger:
if number of all players is smaller than or equal to 1:
delete {oyunbasladi}
send "&4Yeterli oyuncu olmadığı için oyun başlatılamadı"
else:
set {oyunbasladi} to true
clear {sonakalan::*}
loop all players:
set loop-player's gamemode to survival
set {sonakalan::%loop-player%} to loop-player
on death of a player:
if {oyunbasladi} is true:
execute console command "gamemode spectator %player%"
send "&AÖldüğün için artık izleyici modundasın"
if {sonakalan::%player%} is set:
delete {sonakalan::%player%}
if size of {sonakalan::*} is smaller than or equal to 1:
delete {oyunbasladi}
loop {sonakalan::*}:
send "&a%loop-value% oyunu kazandı!" to all players
on quit:
if {oyunbasladi} is true:
if {sonakalan::%player%} is set:
delete {sonakalan::%player%}
if size of {sonakalan::*} is smaller than or equal to 1:
delete {oyunbasladi}
loop {sonakalan::*}:
send "&a%loop-value% oyunu kazandı!" to all players
on join:
if {oyunbasladi} is true:
execute console command "gamemode spectator %player%"
send "&aOyun çoktan başladığı için izleyici modundasın"
else:
set player's gamemode to adventure
on world change:
if {oyunbasladi} is true:
execute console command "gamemode spectator %player%"
send "&aOyun çoktan başladığı için izleyici modundasın"
else:
set player's gamemode to adventure
ile discord üzerinden sorunu hallettiğimize inanıyorum.
command /baslat:
permission: op
permission message: Bu komutu kullanmak icin iznin yok!
trigger:
if number of all players is smaller than or equal to 1:
delete {oyunbasladi}
send "&4Yeterli oyuncu olmadığı için oyun başlatılamadı"
else:
set {oyunbasladi} to true
clear {sonakalan::*}
loop all players:
set loop-player's gamemode to survival
set {sonakalan::%loop-player%} to loop-player
on death of a player:
if {oyunbasladi} is true:
execute console command "gamemode spectator %player%"
send "&AÖldüğün için artık izleyici modundasın"
if {sonakalan::%player%} is set:
delete {sonakalan::%player%}
if size of {sonakalan::*} is smaller than or equal to 1:
delete {oyunbasladi}
loop {sonakalan::*}:
send "&a%loop-value% oyunu kazandı!" to all players
on quit:
if {oyunbasladi} is true:
if {sonakalan::%player%} is set:
delete {sonakalan::%player%}
if size of {sonakalan::*} is smaller than or equal to 1:
delete {oyunbasladi}
loop {sonakalan::*}:
send "&a%loop-value% oyunu kazandı!" to all players
on join:
if {oyunbasladi} is true:
execute console command "gamemode spectator %player%"
send "&aOyun çoktan başladığı için izleyici modundasın"
else:
set player's gamemode to adventure
on world change:
if {oyunbasladi} is true:
execute console command "gamemode spectator %player%"
send "&aOyun çoktan başladığı için izleyici modundasın"
else:
set player's gamemode to adventure
ile discord üzerinden sorunu hallettiğimize inanıyorum.