Sol Reklam

Çözüldü Kredi Sistemi

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Emre060702
  • Başlangıç Tarihi Başlangıç Tarihi
  • Görüntüleme 1.665
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.

Emre060702

Fırında Isıttığım İlk Taş
Katılım
26 Ağustos 2016
Mesajlar
76
Elmaslar
16
Puanlar
0
Yaş
25
Minecraft
EmreKral
Merhaba arkadaşlar ben forumdan bir arkadaştan kredi skripti aldım ve skripte bağzı komutları çalışamıyor yapan kişide düzeltmeye çalıştı ama düzelmedi bi düzeltebilecek olan varsa bi baksa.
Değerli ziyaretçimiz, içeriği görebilmek için şimdi giriş yapın veya kayıt olun.

Taş Kazınca Ve Adam Öldürünce Kredi Gelme Sistemide Çalışmıyor.[DOUBLEPOST=1515065732,1515046915][/DOUBLEPOST]
@Green
@smt287
 
Son düzenleme:
Merhaba Dostum çok şey bulunmakta içinde bunun için bozuluo olabilir
Hepsini birinin içinde kullanmamaya çalış lütfen daha sonra sorun kalkır diye düşünüyorum.
 
Merhaba Dostum çok şey bulunmakta içinde bunun için bozuluo olabilir
Hepsini birinin içinde kullanmamaya çalış lütfen daha sonra sorun kalkır diye düşünüyorum.
Hocam Peki Başka Bi Kredi Skripti Versem Üzerine 100Cobblestone Kırınca 0.1 Coin 10 Adam Öldürünce 0.10 Coin Gelmesini ayarlıyabilirmisin.
 
Kod:
options:
    baslik: &3Kredi &8»
    vip1kredi: 5
    vip1grup: vip
    vip2kredi: 10
    vip2grup: vip2
    vip3kredi: 15
    vip3grup: vip3
    vip4kredi: 20
    vip4grup: vip4
    flykredi: 5
    repkredi: 5
first join:
    set {credit::%player%} to 0
command /kr [<text>] [<player>] [<int>]:
    aliases: kredi
    permission: op
    trigger:
        if arg 1 is set:
            if arg 1 is "ver":
                if arg 2 is set:
                    if arg 3 is set:
                        add arg 3 to {credit::%arg 2%}
                        send "{@baslik} &2%arg 2% &eadlı kişiye &3%arg 3% &ekredi verildi." to player
                        send "{@baslik} &2%player% &eHesabınıza &3%arg 3% &ekredi verildi." to arg 2
                        broadcast "{@baslik} &2%arg 2% &eadli oyuncu &3%arg-3% &eTL kredi aldi!"
                    else:
                        send "{@baslik} &3Kullanım &8» &e/kredi ver <oyuncu> <miktar>" to player
                else:
                    send "{@baslik} &3Kullanım &8» &e/kredi ver <oyuncu> <miktar>" to player
        else:
            send "{@baslik} &9Kullanım &8» &e/kredi ver &c<oyuncu> <miktar> &aOyuncuya kredi verir." to player
            send "{@baslik} &9Kullanım &8» &e/kredi sil &c<oyuncu> <miktar> &aOyuncudan kredi alır." to player
            send "{@baslik} &9Kullanım &8» &e/kredi sifirla &c<oyuncu> &aOyuncunun kredisini sıfırlar." to player
            send "{@baslik} &9Kullanım &8» &e/kredi reload &aKredi sistemine relod atar." to player
            send ""
            send "{@baslik} &9Kullanım &8» &e/kredim &aKredi miktarını gösterir." to player
            send "{@baslik} &9Kullanım &8» &e/kredimarket &aKredi marketini açar." to player
            if arg 1 is "sil":
                if arg 2 is set:
                    if arg 3 is set:
                        remove arg 3 from {credit::%player%%player%}
                        send "{@baslik} &2%player% &eAdlı kişiden &3%arg 3% &ekredi silindi." to player
                        send "{@baslik} &2%player% &eHesabınızdan &3%arg 3% &ekredi silindi." to arg 2
                    else:
                        send "{@baslik} &3Kullanım &8» &e/kredi sil <oyuncu> <miktar>" to player
                else:
                    send "{@baslik} &7Kullanım &8» &e/kredi sil <oyuncu> <miktar>" to player
                
            if arg 1 is "sifirla" or "sıfırla":
                if arg 2 is set:
                    set {credit::%player%} to 0
                    send "{@baslik} &2%arg 2% &eAdlı kişinin kredisi sıfırlandı." to player
                    send "{@baslik} &2%player% &eHesabınızdaki kredi sıfırladı." to arg 2
                else:
                    send "{@baslik} &3Kullanım &8» &e/kredi sıfırla <oyuncu>" to player
command /market:
    aliases: krmarket
    trigger:
        open chest with 1 row named "&3Kredi Magazası" to player
        wait 1 tick
        format slot 2 of player with diamond block named "&b&lVIP" with lore "&aVip çeşitleri için tıkla." to run [execute player command "pgui vip"]
        format slot 4 of player with empty map named "&a&lKredin &8» &3&l%{credit::%player%}%" to close then run [execute player command "kredim"]
        format slot 6 of player with lapis block named "&6&lÖzel Yetki" with lore "&aYetki çeşitleri için tıkla." to run [execute player command "pgui permission"]
command /pgui [<text>]:
    trigger:
        if arg 1 is "vip":
            open chest with 1 row named "&3Kredi Magazası &8» &bVIP" to player
            wait a tick
            format slot 1 of player with iron ingot named "&bVIP &8|| &d{@vip1kredi} Kredi" to close then run [execute player command "pgive vip"]
            format slot 3 of player with gold ingot named "&bVIP2 &8|| &d{@vip2kredi} Kredi" to close then run [execute player command "pgive vip2"]
            format slot 5 of player with emerald named "&bVIP3 &8|| &d{@vip3kredi} Kredi" to close then run [execute player command "pgive vip3"]
            format slot 7 of player with diamond named "&bVIP4 &8|| &d{@vip4kredi} Kredi" to close then run [execute player command "pgive vip4"]
            format slot 8 of player with wood door named "&4Geri Dön" with lore "&cGeri dönmek icin tikla!" to run [execute player command "kredimarket"]
        if arg 1 is "permission":
            open chest with 1 row named "&3Kredi Magazası &8» &6Özel Yetki" to player
            wait a tick
            format slot 3 of player with redstone named "&bFly Yetkisi &8|| &d{@flykredi} Kredi" to close then run [execute player command "pgive fly"]
            format slot 5 of player with blaze rod named "&bRepair Yetkisi &8|| &d{@repkredi} Kredi" to close then run [execute player command "pgive repair"]
            format slot 8 of player with wood door named "&4Geri Dön" with lore "&cGeri dönmek icin tikla!" to run [execute player command "kredimarket"]
command /pgive [<text>]:
    trigger:
        if arg 1 is "vip":
            if {credit::%player%} is greater than or equal to {@vip1kredi}:
                remove {@vip1kredi} from {credit::%player%}
                execute console command "manuadd %player% {@vip1grup}"
                broadcast "%display name of player% &eAdli oyuncumuz &b{@vip1grup} &esatın aldi!"
            else:
                send "{@baslik} &eYeteri kadar krediniz yok." to player
        if arg 1 is "vip2":
            if {credit::%player%} is greater than or equal to {@vip2kredi}:
                remove {@vip2kredi} from {credit::%player%}
                execute console command "manuadd %player% {@vip2grup}"
                broadcast "%display name of player% &eAdli oyuncumuz &b{@vip2grup} &esatın aldi!"
            else:
                send "{@baslik} &eYeteri kadar krediniz yok." to player
        if arg 1 is "vip3":
            if {credit::%player%} is greater than or equal to {@vip3kredi}:
                remove {@vip3kredi} from {credit::%player%}
                execute console command "manuadd %player% {@vip3grup}"
                broadcast "%display name of player% &eAdli oyuncumuz &b{@vip3grup} &esatın aldi!"
            else:
                send "{@baslik} &eYeteri kadar krediniz yok." to player
        if arg 1 is "vip4":
            if {credit::%player%} is greater than or equal to {@vip4kredi}:
                remove {@vip4kredi} from {credit::%player%}
                execute console command "manuadd %player% {@vip4grup}"
                broadcast "%display name of player% &eAdli oyuncumuz &b{@vip4grup} &esatın aldi!"
            else:
                send "{@baslik} &eYeteri kadar krediniz yok." to player
        if arg 1 is "fly":
            if {credit::%player%} is greater than or equal to {@flykredi}:
                remove {@flykredi} from {credit::%player%}
                execute console command "manuaddp %player% essentials.fly"
                broadcast "%display name of player% &eAdli oyuncumuz &bFly yetkisi &esatın aldi!"
            else:
                send "{@baslik} &eYeteri kadar krediniz yok." to player
        if arg 1 is "repair":
            if {credit::%player%} is greater than or equal to {@repkredi}:
                remove {@repkredi} from {credit::%player%}
                execute console command "manuadd %player% essentials.reapir"
                execute console command "manuadd %player% essentials.reapir.all"
                broadcast "%display name of player% &eAdli oyuncumuz &bRepair yetkisi &esatın aldi!"
            else:
                send "{@baslik} &eYeteri kadar krediniz yok." to player
command /kredim:
    aliases: krm
    trigger:
        send "{@baslik} &aKredin &8» &3%{credit::%player%}%"
on break of cobblestone:
    add 1 to {kirilantas::%player%}
    if {kirilantas::%player%} is greater than or equal to 100:
        add 0.1 to {credit::%player%}
        set {kirilantas::%player%} to 0
        send "{@baslik} &e100 Kırıktaş kırdığın için &a&l0.1 &3kredi &ekazandın!" to player
on death:
    attacker is player
    add 1 to {oldurulen::%attacker%}
    if {oldurulen::%attacker%} is greater than 10:
        add 0.10 to {credit::%attacker%}
        add 0 to {kirilantas::%attacker%}
        set {oldurulen::%attacker%} to 0
        send "{@baslik} &e10 kişi öldürdüğün için &a&l0.10 &3kredi &ekazandın!" to attacker

Denermisin
 
Kod:
options:
    baslik: &3Kredi &8»
    vip1kredi: 5
    vip1grup: vip
    vip2kredi: 10
    vip2grup: vip2
    vip3kredi: 15
    vip3grup: vip3
    vip4kredi: 20
    vip4grup: vip4
    flykredi: 5
    repkredi: 5
first join:
    set {credit::%player%} to 0
command /kr [<text>] [<player>] [<int>]:
    aliases: kredi
    permission: op
    trigger:
        if arg 1 is set:
            if arg 1 is "ver":
                if arg 2 is set:
                    if arg 3 is set:
                        add arg 3 to {credit::%arg 2%}
                        send "{@baslik} &2%arg 2% &eadlı kişiye &3%arg 3% &ekredi verildi." to player
                        send "{@baslik} &2%player% &eHesabınıza &3%arg 3% &ekredi verildi." to arg 2
                        broadcast "{@baslik} &2%arg 2% &eadli oyuncu &3%arg-3% &eTL kredi aldi!"
                    else:
                        send "{@baslik} &3Kullanım &8» &e/kredi ver <oyuncu> <miktar>" to player
                else:
                    send "{@baslik} &3Kullanım &8» &e/kredi ver <oyuncu> <miktar>" to player
        else:
            send "{@baslik} &9Kullanım &8» &e/kredi ver &c<oyuncu> <miktar> &aOyuncuya kredi verir." to player
            send "{@baslik} &9Kullanım &8» &e/kredi sil &c<oyuncu> <miktar> &aOyuncudan kredi alır." to player
            send "{@baslik} &9Kullanım &8» &e/kredi sifirla &c<oyuncu> &aOyuncunun kredisini sıfırlar." to player
            send "{@baslik} &9Kullanım &8» &e/kredi reload &aKredi sistemine relod atar." to player
            send ""
            send "{@baslik} &9Kullanım &8» &e/kredim &aKredi miktarını gösterir." to player
            send "{@baslik} &9Kullanım &8» &e/kredimarket &aKredi marketini açar." to player
            if arg 1 is "sil":
                if arg 2 is set:
                    if arg 3 is set:
                        remove arg 3 from {credit::%player%%player%}
                        send "{@baslik} &2%player% &eAdlı kişiden &3%arg 3% &ekredi silindi." to player
                        send "{@baslik} &2%player% &eHesabınızdan &3%arg 3% &ekredi silindi." to arg 2
                    else:
                        send "{@baslik} &3Kullanım &8» &e/kredi sil <oyuncu> <miktar>" to player
                else:
                    send "{@baslik} &7Kullanım &8» &e/kredi sil <oyuncu> <miktar>" to player
               
            if arg 1 is "sifirla" or "sıfırla":
                if arg 2 is set:
                    set {credit::%player%} to 0
                    send "{@baslik} &2%arg 2% &eAdlı kişinin kredisi sıfırlandı." to player
                    send "{@baslik} &2%player% &eHesabınızdaki kredi sıfırladı." to arg 2
                else:
                    send "{@baslik} &3Kullanım &8» &e/kredi sıfırla <oyuncu>" to player
command /market:
    aliases: krmarket
    trigger:
        open chest with 1 row named "&3Kredi Magazası" to player
        wait 1 tick
        format slot 2 of player with diamond block named "&b&lVIP" with lore "&aVip çeşitleri için tıkla." to run [execute player command "pgui vip"]
        format slot 4 of player with empty map named "&a&lKredin &8» &3&l%{credit::%player%}%" to close then run [execute player command "kredim"]
        format slot 6 of player with lapis block named "&6&lÖzel Yetki" with lore "&aYetki çeşitleri için tıkla." to run [execute player command "pgui permission"]
command /pgui [<text>]:
    trigger:
        if arg 1 is "vip":
            open chest with 1 row named "&3Kredi Magazası &8» &bVIP" to player
            wait a tick
            format slot 1 of player with iron ingot named "&bVIP &8|| &d{@vip1kredi} Kredi" to close then run [execute player command "pgive vip"]
            format slot 3 of player with gold ingot named "&bVIP2 &8|| &d{@vip2kredi} Kredi" to close then run [execute player command "pgive vip2"]
            format slot 5 of player with emerald named "&bVIP3 &8|| &d{@vip3kredi} Kredi" to close then run [execute player command "pgive vip3"]
            format slot 7 of player with diamond named "&bVIP4 &8|| &d{@vip4kredi} Kredi" to close then run [execute player command "pgive vip4"]
            format slot 8 of player with wood door named "&4Geri Dön" with lore "&cGeri dönmek icin tikla!" to run [execute player command "kredimarket"]
        if arg 1 is "permission":
            open chest with 1 row named "&3Kredi Magazası &8» &6Özel Yetki" to player
            wait a tick
            format slot 3 of player with redstone named "&bFly Yetkisi &8|| &d{@flykredi} Kredi" to close then run [execute player command "pgive fly"]
            format slot 5 of player with blaze rod named "&bRepair Yetkisi &8|| &d{@repkredi} Kredi" to close then run [execute player command "pgive repair"]
            format slot 8 of player with wood door named "&4Geri Dön" with lore "&cGeri dönmek icin tikla!" to run [execute player command "kredimarket"]
command /pgive [<text>]:
    trigger:
        if arg 1 is "vip":
            if {credit::%player%} is greater than or equal to {@vip1kredi}:
                remove {@vip1kredi} from {credit::%player%}
                execute console command "manuadd %player% {@vip1grup}"
                broadcast "%display name of player% &eAdli oyuncumuz &b{@vip1grup} &esatın aldi!"
            else:
                send "{@baslik} &eYeteri kadar krediniz yok." to player
        if arg 1 is "vip2":
            if {credit::%player%} is greater than or equal to {@vip2kredi}:
                remove {@vip2kredi} from {credit::%player%}
                execute console command "manuadd %player% {@vip2grup}"
                broadcast "%display name of player% &eAdli oyuncumuz &b{@vip2grup} &esatın aldi!"
            else:
                send "{@baslik} &eYeteri kadar krediniz yok." to player
        if arg 1 is "vip3":
            if {credit::%player%} is greater than or equal to {@vip3kredi}:
                remove {@vip3kredi} from {credit::%player%}
                execute console command "manuadd %player% {@vip3grup}"
                broadcast "%display name of player% &eAdli oyuncumuz &b{@vip3grup} &esatın aldi!"
            else:
                send "{@baslik} &eYeteri kadar krediniz yok." to player
        if arg 1 is "vip4":
            if {credit::%player%} is greater than or equal to {@vip4kredi}:
                remove {@vip4kredi} from {credit::%player%}
                execute console command "manuadd %player% {@vip4grup}"
                broadcast "%display name of player% &eAdli oyuncumuz &b{@vip4grup} &esatın aldi!"
            else:
                send "{@baslik} &eYeteri kadar krediniz yok." to player
        if arg 1 is "fly":
            if {credit::%player%} is greater than or equal to {@flykredi}:
                remove {@flykredi} from {credit::%player%}
                execute console command "manuaddp %player% essentials.fly"
                broadcast "%display name of player% &eAdli oyuncumuz &bFly yetkisi &esatın aldi!"
            else:
                send "{@baslik} &eYeteri kadar krediniz yok." to player
        if arg 1 is "repair":
            if {credit::%player%} is greater than or equal to {@repkredi}:
                remove {@repkredi} from {credit::%player%}
                execute console command "manuadd %player% essentials.reapir"
                execute console command "manuadd %player% essentials.reapir.all"
                broadcast "%display name of player% &eAdli oyuncumuz &bRepair yetkisi &esatın aldi!"
            else:
                send "{@baslik} &eYeteri kadar krediniz yok." to player
command /kredim:
    aliases: krm
    trigger:
        send "{@baslik} &aKredin &8» &3%{credit::%player%}%"
on break of cobblestone:
    add 1 to {kirilantas::%player%}
    if {kirilantas::%player%} is greater than or equal to 100:
        add 0.1 to {credit::%player%}
        set {kirilantas::%player%} to 0
        send "{@baslik} &e100 Kırıktaş kırdığın için &a&l0.1 &3kredi &ekazandın!" to player
on death:
    attacker is player
    add 1 to {oldurulen::%attacker%}
    if {oldurulen::%attacker%} is greater than 10:
        add 0.10 to {credit::%attacker%}
        add 0 to {kirilantas::%attacker%}
        set {oldurulen::%attacker%} to 0
        send "{@baslik} &e10 kişi öldürdüğün için &a&l0.10 &3kredi &ekazandın!" to attacker

Denermisin
İyice Bozulmuş Eskiden /Kredim /Kredi Ver Çalışıyordu sadece Şimdi Hiçbiri Çalışmıyor +Skriptte 145Tane Hata Veriyor.
 
İyice Bozulmuş Eskiden /Kredim /Kredi Ver Çalışıyordu sadece Şimdi Hiçbiri Çalışmıyor +Skriptte 145Tane Hata Veriyor.
Kodu düzgün aldığından eminmisin kod hatasız çalışıyo
 
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Yukarı