Sol Reklam

Skript Paylaşımı Köylüye Sağ Tıklayarak Işınlanma / Warp Tüm Özellikleri - Skript - CİTİZENS VE ESSENTİALS GEREKMEZ.

Skript başarılı mı?

  • Evet, kullanılabilir.

    Oylar: 9 75,0%
  • Hayır, hiç beğenmedim.

    Oylar: 3 25,0%

  • Oy Verenler
    12
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.

EfeByc21

skript falan
Katılım
10 Ağustos 2017
Mesajlar
455
Elmaslar
159
Puanlar
9.270
Yaş
23
Yer
İzmir
Minecraft
EfeByc
Facebook
https://www.facebook.com/efeboyaci21

Discord:

Efe#0754

OLQdb3.jpg


Konu başlığından da anlaşılabileceği üzere skripte tam olarak ad bulamadım. Çünkü hem ayrı Warp skripti ve NPCommands işlevi gören skript kodları sk dosyasının içinde mevcut. Bu arada kesinlikle Citizens ve Essentials gerekmiyor. Oyun içi kodları /inpc yazarak bulabilirsiniz. NPCommands özelliğini yani Köylüye sağ tık olayını düzenlemek istiyorsanız config dosyasından benim yazdığım açıklamalar niteliğinde değiştirebilirsiniz.

/inpc:
0BO2XV.png

Bu arada Developer kısmını değiştirmezseniz güzel olur ama yine de canınız sağolsun.

zBdEZg.jpg

skQuery
Skript

y3bnWM.jpg

Değerli ziyaretçimiz, içeriği görebilmek için şimdi giriş yapın veya kayıt olun.

Kod:
options:
    p: &6[&lSunucu&6] #Sunucu ismi
    u: &66400 Elmas Blok #alınacak ücret - 14.satırdan değiştirmeyi unutmayın!
    a: &6Ozel &cGiris #ışınlanacakları yerin chatte gözükecek ismi
    k:ozelgiris #Oluşturduğunuz npcnin ışınlanacağı warp ismi
    warptime: 2 #bekleme saniyesi
   
   
   
command /inpc:
    trigger:
        send "{@p} &l/iwarp &6warp oluşturur." to player
        send "{@p} &l/isinlan &6warpa isinlanirsin." to player
        send "{@p} &l/warpsil &6warp siler." to player
        send "{@p} &l/iliste &6warp listesi." to player
        send "&6-----&bNPC Komutları&6------" to player
        send "{@p} &l/npcolustur &6koylu npc olusturur." to player
        send "{@p} &6Sag tiklayinca olacak komutlari skript dosyasindan duzenleyebilirsiniz." to player
        send "{@p} &lDeveloper Iletisim: &6efe_byc" to player
       
       
       
command /iwarp [<text>]:         
    trigger:
        if player has permission "admin.warp":
            if {WARP::%arg 1%} is not set:
                set {WARP::%arg 1%} to location of player                                       #Admin komutları - Işınlanma noktası oluşturur.
                send "{@p} %arg 1% &e oluşturuldu."
            else:
                send "{@p} &4Bu ışınlanma noktası zaten mevcut."
        else:
            send "{@p} &4Bunu yapmaya yetkiniz yok."
           
command /isinlan [<text>]:
    trigger:
        if {WARP::%arg 1%} is set:
            send "&cHaraket etmeyin. &a{@warptime} saniye ."
            set {_x} to "%x-coordinate of player%"
            set {_z} to "%z-coordinate of player%"
            set {_seconds} to {@warptime} * 10
            loop {_seconds} times:
                wait 2 tick
                if "%{_x}%" is not "%x-coordinate of player%":
                    send "{@p} &4Hareket ettiginiz icin isinlanma gerceklesmedi!"       #Yapılan ışınlanma noktasına ışınlanırsınız.
                    stop
                if "%{_x}%" is not "%x-coordinate of player%":
                    send "{@p} &4Hareket ettiginiz icin isinlanma gerceklesmedi!"
                    stop
            teleport player to {WARP::%arg 1%}
   
command /iliste:
    trigger:
        set {_s} to size of {WARP::*}
        send "&aIşınlanma Noktaları &2(%{_s}%)"                 #Işınlanma noktalarının listesi
        loop {WARP::*}:
            send "&a - &e%loop-index%"
           
command /warpsil [<text>]:
    trigger:
        if player has permission "admin.warp":
            if {WARP::%arg 1%} is set:
                delete {WARP::%arg 1%}
                send "{@p} %arg 1% &e kaldırıldı."
            else:
                send "{@p} &4Bu ışınlanma noktası mevcut değil."
        else:
            send "{@p} &4Bunu yapmaya yetkiniz yok."

   
###################
#NPCLER
###################

#Örnek NPC:

command /npcolustur:
    permission: npc.olustur #izin
    description: NPC oluşturur. #açıklama                                                               #NPC Oluşturur.
    trigger:
        spawn a priest #doğacak olan köylünün türü
        set the name of the spawned villager to "Isınlayici"   #NPC'nin adı.
on rightclick on a priest:
    player has permission "npc.isinla" #gereken izin
    remove 6400 diamond block from the player #alınacak ücret                                #NPC'ye sağ tıklayınca ne olacak?
    execute player command "/isinlan {@k}" 
    send "&6{@u} alındı. &cBasari ile {@a} &6warpa girdiniz." to player

Resimler:
4M6RAY.png
AkBYVQ.png
JlPE9E.png

Configde bulacağınız örnek npc bu olacak. 6400 Elmas Blok karşılığında belirtilen yere girebiliyorsunuz. Özel Hammadde gibi şeyler yapılabilir bu sayede. Tamamen sizin yaratıcılığınıza kalmış.

Bu arada geliştirmeye de devam edeceğim, beklemede kalın. İyi günler!
 
Son düzenleyen: Moderatör:
aslında bunu hub sunucular yapabilir fakat veya komutu kendimiz oluştursak güzel olabilir.Düşünce güzel tebrik ederim[DOUBLEPOST=1503928499,1503926518][/DOUBLEPOST]aslında bunu hub sunucular yapabilir fakat veya komutu kendimiz oluştursak güzel olabilir.Düşünce güzel tebrik ederim
 
aslında bunu hub sunucular yapabilir fakat veya komutu kendimiz oluştursak güzel olabilir.Düşünce güzel tebrik ederim[DOUBLEPOST=1503928499,1503926518][/DOUBLEPOST]aslında bunu hub sunucular yapabilir fakat veya komutu kendimiz oluştursak güzel olabilir.Düşünce güzel tebrik ederim

Komutu kendin oluşturabiliyorsun zaten, teşekkürler bu arada.
 
Köylüyü Öldürebilirler O Yüzden Skriptin Sonuna Şu Kodu Ekleyebilirsiniz ;

Kod:
on damage:
   attacker is a player
   victim is a villager
   victim's name is "Isınlayici":
        cancel event
 
Güzel skript işe çok kullanışlı :8
 
OLQdb3.jpg


Konu başlığından da anlaşılabileceği üzere skripte tam olarak ad bulamadım. Çünkü hem ayrı Warp skripti ve NPCommands işlevi gören skript kodları sk dosyasının içinde mevcut. Bu arada kesinlikle Citizens ve Essentials gerekmiyor. Oyun içi kodları /inpc yazarak bulabilirsiniz. NPCommands özelliğini yani Köylüye sağ tık olayını düzenlemek istiyorsanız config dosyasından benim yazdığım açıklamalar niteliğinde değiştirebilirsiniz.

/inpc:
0BO2XV.png

Bu arada Developer kısmını değiştirmezseniz güzel olur ama yine de canınız sağolsun.

zBdEZg.jpg

skQuery
Skript

y3bnWM.jpg

Değerli ziyaretçimiz, içeriği görebilmek için şimdi giriş yapın veya kayıt olun.

Kod:
options:
    p: &6[&lSunucu&6] #Sunucu ismi
    u: &66400 Elmas Blok #alınacak ücret - 14.satırdan değiştirmeyi unutmayın!
    a: &6Ozel &cGiris #ışınlanacakları yerin chatte gözükecek ismi
    k:ozelgiris #Oluşturduğunuz npcnin ışınlanacağı warp ismi
    warptime: 2 #bekleme saniyesi
  
  
  
command /inpc:
    trigger:
        send "{@p} &l/iwarp &6warp oluşturur." to player
        send "{@p} &l/isinlan &6warpa isinlanirsin." to player
        send "{@p} &l/warpsil &6warp siler." to player
        send "{@p} &l/iliste &6warp listesi." to player
        send "&6-----&bNPC Komutları&6------" to player
        send "{@p} &l/npcolustur &6koylu npc olusturur." to player
        send "{@p} &6Sag tiklayinca olacak komutlari skript dosyasindan duzenleyebilirsiniz." to player
        send "{@p} &lDeveloper Iletisim: &6efe_byc" to player
      
      
      
command /iwarp [<text>]:        
    trigger:
        if player has permission "admin.warp":
            if {WARP::%arg 1%} is not set:
                set {WARP::%arg 1%} to location of player                                       #Admin komutları - Işınlanma noktası oluşturur.
                send "{@p} %arg 1% &e oluşturuldu."
            else:
                send "{@p} &4Bu ışınlanma noktası zaten mevcut."
        else:
            send "{@p} &4Bunu yapmaya yetkiniz yok."
          
command /isinlan [<text>]:
    trigger:
        if {WARP::%arg 1%} is set:
            send "&cHaraket etmeyin. &a{@warptime} saniye ."
            set {_x} to "%x-coordinate of player%"
            set {_z} to "%z-coordinate of player%"
            set {_seconds} to {@warptime} * 10
            loop {_seconds} times:
                wait 2 tick
                if "%{_x}%" is not "%x-coordinate of player%":
                    send "{@p} &4Hareket ettiginiz icin isinlanma gerceklesmedi!"       #Yapılan ışınlanma noktasına ışınlanırsınız.
                    stop
                if "%{_x}%" is not "%x-coordinate of player%":
                    send "{@p} &4Hareket ettiginiz icin isinlanma gerceklesmedi!"
                    stop
            teleport player to {WARP::%arg 1%}
  
command /iliste:
    trigger:
        set {_s} to size of {WARP::*}
        send "&aIşınlanma Noktaları &2(%{_s}%)"                 #Işınlanma noktalarının listesi
        loop {WARP::*}:
            send "&a - &e%loop-index%"
          
command /warpsil [<text>]:
    trigger:
        if player has permission "admin.warp":
            if {WARP::%arg 1%} is set:
                delete {WARP::%arg 1%}
                send "{@p} %arg 1% &e kaldırıldı."
            else:
                send "{@p} &4Bu ışınlanma noktası mevcut değil."
        else:
            send "{@p} &4Bunu yapmaya yetkiniz yok."

  
###################
#NPCLER
###################

#Örnek NPC:

command /npcolustur:
    permission: npc.olustur #izin
    description: NPC oluşturur. #açıklama                                                               #NPC Oluşturur.
    trigger:
        spawn a priest #doğacak olan köylünün türü
        set the name of the spawned villager to "Isınlayici"   #NPC'nin adı.
on rightclick on a priest:
    player has permission "npc.isinla" #gereken izin
    remove 6400 diamond block from the player #alınacak ücret                                #NPC'ye sağ tıklayınca ne olacak?
    execute player command "/isinlan {@k}"
    send "&6{@u} alındı. &cBasari ile {@a} &6warpa girdiniz." to player

Resimler:
4M6RAY.png
AkBYVQ.png
JlPE9E.png

Configde bulacağınız örnek npc bu olacak. 6400 Elmas Blok karşılığında belirtilen yere girebiliyorsunuz. Özel Hammadde gibi şeyler yapılabilir bu sayede. Tamamen sizin yaratıcılığınıza kalmış.

Bu arada geliştirmeye de devam edeceğim, beklemede kalın. İyi günler!
Gerçekten Başarılı Skript Devamını Bekleriz :D
 
EfeByc21 hareket edersek iptal mi oluyor?
 
Köylüyü Öldürebilirler O Yüzden Skriptin Sonuna Şu Kodu Ekleyebilirsiniz ;

Kod:
on damage:
   attacker is a player
   victim is a villager
   victim's name is "Isınlayici":
        cancel event

Böyle bir yerde wg olur diye düşünüyorum.

Güzel Skript Başarılar..

Teşekkür ederim.

Güzel skript işe çok kullanışlı :8

Teşekkürler.

EfeByc21 hareket edersek iptal mi oluyor?
Evet, hareket edersek iptal oluyor ancak onu değiştirebilirsin.

 
Shopkeepers gibi sabit bir block da yani bir yerde kalmasini sağliyabilirsin
Ayrıca tiklayinca kendi takas sistemi açiliyor onu da kapatırsan daha güzel olabilir
Ve tabi ki menü sistemi eklersen de güzel olur.
 
Güzel olmuş konu tasarımınıda çok beğendim 10/10
 
Shopkeepers gibi sabit bir block da yani bir yerde kalmasini sağliyabilirsin
Ayrıca tiklayinca kendi takas sistemi açiliyor onu da kapatırsan daha güzel olabilir
Ve tabi ki menü sistemi eklersen de güzel olur.
Hepsini dikkate aldım, birdahaki versiyonda yapacağım.

Güzel olmuş konu tasarımınıda çok beğendim 10/10
Teşekkürler.
 
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Yukarı