Sol Reklam

Skript Paylaşımı Element Skripti | Menü Destekli, Ödüllü, İstatistikli, Şekilli Şukullu

Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
F

Furkan Doğan

Ziyaretçi
element.png

● Skript baştan aşağı yenilendi, artık daha kısa, performanslı, ve mantık hataları giderilen bir kod haline getirildi.

● Skript, size sadece bir kerelik element seçme hakkı sunar, bunlar; ateş, su, toprak ve hava. Seçtiğiniz elementlerin
özelliklerine göre her 1 saatte oyunda iseniz efekt, eşya ve para kazanırsınız.

● Sistemin çalışması için gereken eklentiler ise şunlardır: Skript-2.2dev36, TuSKe, SkQuery ve Skrayfall.

● Fikir bana ait değildir.


komutlar.png

● /element
● /element sıfırla <oyuncu> | oyuncunun elementi ve element seçme hakkı sıfırlanır.
● /elementbugfix <oyuncu> | eğer ki, göstergeler, değişkenler ve oyuncunun element seçme hakkı sorun
çıkartıyorsa bu komutu kullanarak önüne geçebilirsiniz.

görseller.png


Olayın Başladığı Kısım
Element.png


Açılan Menü
element1.png


Bilgilendirme Kısmı
element2.png


Ateş Elementi & Özellikleri
element3.png


Su Elementi & Özellikleri
element4.png


Toprak Elementi & Özellikleri
element5.png


Hava Elementi & Özellikleri
element6.png


Element'in Var Mı/Yok Mu Bilgilendiren kısım
element7.png


İstatistikler Kısmı
element8.png


Menüyü Kapat kısmı
element9.png


Element Seçme Kısmı ( Ben Örnek Olarak Ateş'i Seçiyorum.)
element10.png


Menüdeki Veriler Güncellendi;
element11.png
element12.png


Sıfırlama kısmı
element13.png


Menüdeki Veriler Tekrar Güncellendi;
element7.png
element8.png


Ödül kısmı
Element21.png



kod.png

Kod:
options:
    prefix: &3&lELEMENT &8»

variables:
    {ates} = 0
    {su} = 0
    {toprak} = 0
    {hava} = 0
  
on first join:
    set {element::%player%} to "Yok"
    set {elementivar::%player%} to false    

command /element [<text>] [<player>]:
    trigger:
        if arg 1 isn't set:
            elementMenu(player)
        if arg 1 is "sıfırla" or "sifirla" or "reset":
            if player is op:
                if arg 2 is set:          
                    elementReset(args 2)
                    send "{@prefix} &e%arg 2% &7Adlı Oyuncunun &aElementi &7Sıfırlandı." to player            
                else:
                    send "{@prefix} &7Bir Oyuncu Girmelisin." to player
            else:
                send "{@prefix} &7Yetkin Yok."                 
        if arg 1 is "bugfix":
            if player is op:
                if arg 2 is set:
                    elementBugFix(args 2)
                    send "{@prefix} &e%arg 2% &7Adlı Oyuncunun &aElement &7Sorunu Çözüldü." to player
                else:
                    send "{@prefix} &7Bir Oyuncu Girmelisin." to player
            else:
                send "{@prefix} &7Yetkin Yok."

function elementMenu(p: player):
    open virtual chest with size 6 named "&6Element Menüsü" to {_p}    
    make gui slot 4 of {_p} with book and quill named "&6Bilgilendirme" with lore "||&eElement Nedir? ||  ||&7Sadece Bir Kere Seçebileceğiniz Bu Element, ||&7Seçiminize Göre Size Para/Eşya/Özellik Kazandırır.|| ||&7Hangi Elementin Ne Kazandırdığına Bakmak Için ||&7Mouse Imlecini Seçeceğin Elementin Üzerine Getirebilirsin.||"
    make gui slot 19 of {_p} with red wool block named "&6Ateş Elementi" with lore "||&eÖzellikler; ||  ||&7Sınırsız &aAteş Direnci &7Efekti ||&760 Dakikada Bir &a50.000 &7Oyun Parası||&760 Dakikada Bir &a64 Nether Tuğlası||&760 Dakikada Bir &a2 Lav Kovası||  ||&4&lNOT: &c60 Dakikada Bir Verilen Ödülleri Almak||&cIçin Oyunda Aktif Olman Gerekmektedir.||" to run:        
        elementSelect({_p}, "Ateş")
        close {_p}'s inventory          
    make gui slot 21 of {_p} with blue wool block named "&6Su Elementi" with lore "||&eÖzellikler; ||  ||&7Sınırsız &aSu Altında Nefes Alma &7Efekti ||&7&760 Dakikada Bir &a50.000 &7Oyun Parası||&7&760 Dakikada Bir &a64 Prizmarin||&7&760 Dakikada Bir &a2 Su Kovası||  ||&4&lNOT: &c60 Dakikada Bir Verilen Ödülleri Almak||&cIçin Oyunda Aktif Olman Gerekmektedir.||" to run:
        elementSelect({_p}, "Su")
        close {_p}'s inventory          
    make gui slot 23 of {_p} with brown wool block named  "&6Toprak Elementi" with lore "||&eÖzellikler; ||  ||&7Sınırsız &aZıplama Desteği &2(&aIII&2) &7Efekti ||&7&760 Dakikada Bir &a50.000 &7Oyun Parası||&7&760 Dakikada Bir &a64 Toprak||&7&760 Dakikada Bir &a64 Çimenli Toprak||  ||&4&lNOT: &c60 Dakikada Bir Verilen Ödülleri Almak||&cIçin Oyunda Aktif Olman Gerekmektedir.||" to run:
        elementSelect({_p}, "Toprak")
        close {_p}'s inventory          
    make gui slot 25 of {_p} with light blue wool block named  "&6Hava Elementi" with lore "||&eÖzellikler; ||  ||&7Sınırsız &aGüç Ve Direnç &2(&aIII&2) &7Efekti ||&7&760 Dakikada Bir &a50.000 &7Oyun Parası||&7&760 Dakikada Bir &a32 Altın Blok||&7&760 Dakikada Bir &a16 Elmas Blok||  ||&4&lNOT: &c60 Dakikada Bir Verilen Ödülleri Almak||&cIçin Oyunda Aktif Olman Gerekmektedir.||" to run:
        elementSelect({_p}, "Hava")
        close {_p}'s inventory          
    make gui slot 39 of {_p} with book named "&6Elementin" with lore "||&7Senin Elementin: &a%{element::%{_p}%}%||"
    make gui slot 41 of {_p} with book named "&6Istatistikler" with lore "||&aAteş &7Elementini Seçen Kişi Sayısı: &e%{ates}% &7Kişi||&aSu &7Elementini Seçen Kişi Sayısı: &e%{su}% &7Kişi||&aToprak &7Elementini Seçen Kişi Sayısı: &e%{toprak}% &7Kişi||&aHava &7Elementini Seçen Kişi Sayısı: &e%{hava}% &7Kişi"
    make gui slot 53 of {_p} with arrow named "&4Menüyü Kapat" to run:
        close {_p}'s inventory

function elementSelect(p: player, element: text):
    if {_element} is "Ateş":
        if {elementivar::%{_p}%} is false:  
            set {elementivar::%{_p}%} to true       
            set {element::%{_p}%} to "Ateş"
            add 1 to {ates}         
            execute console command "manuaddp %{_p}% element.ates"
            send "{@prefix} &aAteş &7Elementi Seçildi." to {_p}      
        else:
            send "{@prefix} &7Zaten Bir Element Seçmişsin. Senin Elementin: &a%{element::%{_p}%}%" to {_p}
    if {_element} is "Su":
        if {elementivar::%{_p}%} is false:  
            set {elementivar::%{_p}%} to true       
            set {element::%{_p}%} to "Su"
            add 1 to {su}         
            execute console command "manuaddp %{_p}% element.su"
            send "{@prefix} &aSu &7Elementi Seçildi." to {_p}      
        else:
            send "{@prefix} &7Zaten Bir Element Seçmişsin. Senin Elementin: &a%{element::%{_p}%}%" to {_p}
    if {_element} is "Toprak":
        if {elementivar::%{_p}%} is false:  
            set {elementivar::%{_p}%} to true       
            set {element::%{_p}%} to "Toprak"
            add 1 to {toprak}         
            execute console command "manuaddp %{_p}% element.toprak"
            send "{@prefix} &aToprak &7Elementi Seçildi." to {_p}      
        else:
            send "{@prefix} &7Zaten Bir Element Seçmişsin. Senin Elementin: &a%{element::%{_p}%}%" to {_p}
    if {_element} is "Hava":
        if {elementivar::%{_p}%} is false:  
            set {elementivar::%{_p}%} to true       
            set {element::%{_p}%} to "Hava"
            add 1 to {hava}         
            execute console command "manuaddp %{_p}% element.hava"
            send "{@prefix} &aHava &7Elementi Seçildi." to {_p}      
        else:
            send "{@prefix} &7Zaten Bir Element Seçmişsin. Senin Elementin: &a%{element::%{_p}%}%" to {_p}                                

function elementReset(p: player):
    if {elementivar::%{_p}%} is true:
        set {elementivar::%{_p}%} to false   
        set {element::%{_p}%} to "Yok"
        send "{@prefix} &7Elementin Sıfırlandı." to {_p}
        if {_p} has permission "element.ates":
            execute console command "manudelp %{_p}% element.ates"                    
            remove 1 from {ates}
        if {_p} has permission "element.su":
            execute console command "manudelp %{_p}% element.su"                    
            remove 1 from {su}
        if {_p} has permission "element.toprak":
            execute console command "manudelp %{_p}% element.hava"                    
            remove 1 from {toprak}
        if {_p} has permission "element.hava":
            execute console command "manudelp %{_p}% element.hava"                    
            remove 1 from {hava}

function elementPrize(t: text): 
    loop all players:
        if loop-players has permission "element.ates":
            apply potion of fire resistance of tier 255 to loop-players for 10000 second        
            add 50000 to loop-players's balance
            give 64 nether brick block to loop-players
            give 2 lava bucket to loop-players
            send "{@prefix} &aAteş &7Elementinin Sana Kazandırdığı Ödüller Verildi, 60 Dakika Sonra Yeniden Alacaksın." to loop-players   
        else if loop-players has permission "element.su":
            apply potion of water breathing of tier 255 to loop-players for 10000 second      
            add 50000 to loop-players's balance
            give 64 prismarine to loop-players
            give 2 water bucket to loop-players
            send "{@prefix} &aSu &7Elementinin Sana Kazandırdığı Ödüller Verildi, 60 Dakika Sonra Yeniden Alacaksın." to loop-players
        else if loop-players has permission "element.toprak":
            apply potion of jump boost of tier 3 to loop-players for 10000 second       
            add 50000 to loop-players's balance
            give 64 grass block to loop-players
            give 64 dirt to loop-players
            send "{@prefix} &aToprak &7Elementinin Sana Kazandırdığı Ödüller Verildi, 60 Dakika Sonra Yeniden Alacaksın." to loop-players
        else if loop-players has permission "element.hava":
            apply potion of strength of tier 3 to loop-players for 10000 second
            apply potion of resistance of tier 3 to loop-players for 10000 second        
            add 50000 to loop-players's balance
            give 32 gold block to loop-players
            give 16 diamond block to loop-players
            send "{@prefix} &aHava &7Elementinin Sana Kazandırdığı Ödüller Verildi, 60 Dakika Sonra Yeniden Alacaksın." to loop-players

function elementBugFix(p: player):
    set {element::%{_p}%} to "Yok"
    set {elementivar::%{_p}%} to false
    execute console command "manudelp %{_p}% element.ates element.su element.toprak element.hava"
    send "{@prefix} &7Element Sorunun Yetkili Tarafından Çözüldü." to {_p}

on join:
    if player has permission "element.ates":
        apply potion of fire resistance of tier 255 to player for 10000 second
    else if player has permission "element.su":
        apply potion of water breathing of tier 255 to player for 10000 second
    else if player has permission "element.toprak":
        apply potion of jump boost of tier 3 to player for 10000 second
    else if player has permission "element.hava":
        apply potion of strength of tier 3 to player for 10000 second
        apply potion of resistance of tier 3 to player for 10000 second
      
on respawn:
    if player has permission "element.ates":
        apply potion of fire resistance of tier 255 to player for 10000 second
    else if player has permission "element.su":
        apply potion of water breathing of tier 255 to player for 10000 second
    else if player has permission "element.toprak":
        apply potion of jump boost of tier 3 to player for 10000 second
    else if player has permission "element.hava":
        apply potion of strength of tier 3 to player for 10000 second
        apply potion of resistance of tier 3 to player for 10000 second
      
every 1 hour:
    elementPrize("ELEMENT")

açıklamalar.png

● Skripti baştan aşağı düzenleyebilirsiniz.
● Skript, izin eklentisi olarak GroupManager kullanmaktadır, Eğer başka bir izin eklentisi kullanıyorsanız; 63, 72, 81, 90, 101, 104, 107, 110 ve 144. satırda bulunan kodları değiştirmelisiniz.
 

Ekler

  • Element2.png
    Element2.png
    10,9 KB · Görünt.: 368
  • Element3.png
    Element3.png
    23 KB · Görünt.: 366
  • Element4.png
    Element4.png
    23,9 KB · Görünt.: 367
  • Element5.png
    Element5.png
    24,8 KB · Görünt.: 365
  • Element6.png
    Element6.png
    26,8 KB · Görünt.: 360
  • Element7.png
    Element7.png
    28,1 KB · Görünt.: 357
  • Element8.png
    Element8.png
    13,3 KB · Görünt.: 81
  • Element8.png
    Element8.png
    13,3 KB · Görünt.: 352
  • Element9.png
    Element9.png
    23,9 KB · Görünt.: 344
  • Element10.png
    Element10.png
    13,3 KB · Görünt.: 340
  • Element11.png
    Element11.png
    5,4 KB · Görünt.: 77
  • Element11.png
    Element11.png
    5,4 KB · Görünt.: 340
  • Element12.png
    Element12.png
    13,8 KB · Görünt.: 331
  • Element13.png
    Element13.png
    23,8 KB · Görünt.: 323
  • Element15.png
    Element15.png
    1,5 KB · Görünt.: 328
  • Element16.png
    Element16.png
    1,7 KB · Görünt.: 320
  • Element17.png
    Element17.png
    4,7 KB · Görünt.: 319
  • Element18.png
    Element18.png
    1,4 KB · Görünt.: 322
  • Element19.png
    Element19.png
    2,5 KB · Görünt.: 321
  • elementtasarim.png
    elementtasarim.png
    34,6 KB · Görünt.: 477
  • elementtasarim2.png
    elementtasarim2.png
    35,7 KB · Görünt.: 463
  • elementtasarim3.png
    elementtasarim3.png
    35,8 KB · Görünt.: 468
  • element2.png
    element2.png
    22,8 KB · Görünt.: 51
  • element2.png
    element2.png
    22,8 KB · Görünt.: 64
  • element12.png
    element12.png
    23,8 KB · Görünt.: 66
Son düzenleme:

pwd

Birisi mi Spawnlandı?
Katılım
2 Mart 2021
Mesajlar
0
Elmaslar
-4
Puanlar
1.500
Merhabalar, Bu Konuda Fikri Bana Ait Olmayan Fakat Kendi Ellerimle Yazmış Olduğum Element Skriptini Tanıtıyorum.

Skriptin Amacı Sadece Bir Kereye Mahsus Olarak Seçebileceğiniz 4 Adet Element Sunar, Seçtiğiniz Elementlerin
Özelliğine Göre Efekt, Para Ve Eşya Kazanırsınız.

* Komutlar:

/element
- Element Menüsünü Açar.
/elementsıfırla <oyuncu> <element> - Seçtiğiniz Oyuncunun Elementini Ve Seçme Hakkını Sıfırlarsınız. Yetkili Komutu
/istatistiksıfırla
- Kaç Kişinin Hangi Elementi Seçtiğini Gördüğünüz Tabloyu Sıfırlar. Yetkili Komutu

* Sistemden Görüntüler:


Olayın Başladığı Kısım
Eki Görüntüle 170104

Açılan Menü
Eki Görüntüle 170105

Element Hakkında Bilgi
Eki Görüntüle 170106

Ateş Elementi Özellikleri
Eki Görüntüle 170107

Su Elementi Özellikleri
Eki Görüntüle 170108

Toprak Elementi Özellikleri
Eki Görüntüle 170109

Hava Elementi Özellikleri
Eki Görüntüle 170110

Elementin Var Mı/Yok Mu Bilgilendirme Kısmı
Eki Görüntüle 170112

İstatistik Kısmı
Eki Görüntüle 170113

Menüyü Kapat Kısmı :;p
Eki Görüntüle 170114

Element Seçince ( Ben Örnek Olarak Ateş Seçtim)
Eki Görüntüle 170116

Seçince Menüde Elementim Kısmı, İstatistik Kısmı Ve Scoreboard Göstergesinin Güncellenmesi Güncellenmesi

Scoreboard'da Göstermek İsteyen Arkadaşlar İçin;

TitleManager + PlaceholderAPI = %skript_oyuncununelementi.{player}%
FeatherBoard + MVdWPlaceholderAPI = {skriptomgyuncununelementi.%player%}

Eki Görüntüle 170117Eki Görüntüle 170118Eki Görüntüle 170119

Sıfırlama Kısmı
Eki Görüntüle 170120
Bizim Elementimiz Ateş İdi, Gelen Sonuç:
Eki Görüntüle 170121

Doğru Sıfırlama
Eki Görüntüle 170122
Sonuç:
Eki Görüntüle 170123

Ve Ardından Scoreboard Ve Menüdeki Veriler Güncellendi.

60 Dakikada Bir Verilen Ödüller
Eki Görüntüle 170124

* Ek Açıklamalar

* 60 Dakikada Bir Verilen Ödüllerin Verilebilmesi İçin GroupManager Gerekmektedir. Başka Bir
Permission Eklentisi Kullanıyorsanız 30, 49, 68 Ve 87. Satırlarda Bulunan Komutu Değiştirebilirsiniz.
Ayrıca Sistemi Kendi Sunucunuza Göre Değiştirebilirsiniz. Ödülleri Değiştirmek İçin 178. Satıra İnmelisiniz.
Son Sözüm, Skript Konusunda Acemi Sayılırım Ve Bu 3. Skriptim, Nerede Ne Kullanılır Tam Olarak Bilmiyorum..

* Sistem

Kod:
options:
    prefix: &3&lELEMENT &8»

variables:
    {secilenates::%player%} = 0  
    {secilensu::%player%} = 0  
    {secilentoprak::%player%} = 0  
    {secilenhava::%player%} = 0
    {oyuncununelementi.%player%} = 0   
  
on first join:
    set {oyuncununelementi.%player%} to "Yok"
    set {ElementiVar} to false
    delete {atessec::%player%}
    delete {susec::%player%}
    delete {topraksec::%player%}  
    delete {havasec::%player%}  
  
command /elementateş:
    trigger:  
        if {atessec::%player%} isn't set:
            if {ElementiVar} is false:      
                set {atessec::%player%} to true
                set {ElementiVar} to true          
                set {oyuncununelementi.%player%} to "Ateş"
                set {BuOyuncuAtes} to true  
                set {BuOyuncuSu} to false
                set {BuOyuncuToprak} to false  
                set {BuOyuncuHava} to false              
                execute console command "manuaddp %player% element.ates"
                send "{@prefix} &aAteş &7Elementi Seçildi." to player
                loop all players:          
                    add 1 to {secilenates::%loop-players%}
                    broadcast "{@prefix} &e%player% &7Adlı Oyuncu &aAteş &7Elementini Seçti. Bu Elementi Seçen Kişi Sayısı: &6&l%{secilenates::%loop-players%}%"
            else:
                send "{@prefix} &7Zaten Bir Element Seçmişsin. Senin Elementin: &a%{oyuncununelementi.%player%}%" to player
          
command /elementsu:
    trigger:  
        if {susec::%player%} isn't set:
            if {ElementiVar} is false:      
                set {susec::%player%} to true
                set {ElementiVar} to true          
                set {oyuncununelementi.%player%} to "Su"      
                set {BuOyuncuSu} to true
                set {BuOyuncuAtes} to false
                set {BuOyuncuToprak} to false
                set {BuOyuncuHava} to false              
                execute console command "manuaddp %player% element.su"
                send "{@prefix} &aSu &7Elementi Seçildi." to player
                loop all players:          
                    add 1 to {secilensu::%loop-players%}
                    broadcast "{@prefix} &e%player% &7Adlı Oyuncu &aSu &7Elementini Seçti. Bu Elementi Seçen Kişi Sayısı: &6&l%{secilensu::%loop-players%}%"
            else:
                send "{@prefix} &7Zaten Bir Element Seçmişsin. Senin Elementin: &a%{oyuncununelementi.%player%}%" to player      
      
command /elementtoprak:
    trigger:  
        if {topraksec::%player%} isn't set:
            if {ElementiVar} is false:      
                set {topraksec::%player%} to true
                set {ElementiVar} to true          
                set {oyuncununelementi.%player%} to "Toprak"
                set {BuOyuncuToprak} to true  
                set {BuOyuncuSu} to false
                set {BuOyuncuAtes} to false
                set {BuOyuncuHava} to false              
                execute console command "manuaddp %player% element.toprak"
                send "{@prefix} &aToprak &7Elementi Seçildi." to player
                loop all players:          
                    add 1 to {secilentoprak::%loop-players%}
                    broadcast "{@prefix} &e%player% &7Adlı Oyuncu &aToprak &7Elementini Seçti. Bu Elementi Seçen Kişi Sayısı: &6&l%{secilentoprak::%loop-players%}%"
            else:
                send "{@prefix} &7Zaten Bir Element Seçmişsin. Senin Elementin: &a%{oyuncununelementi.%player%}%" to player  
              
command /elementhava:
    trigger:  
        if {havasec::%player%} isn't set:
            if {ElementiVar} is false:      
                set {havasec::%player%} to true
                set {ElementiVar} to true          
                set {oyuncununelementi.%player%} to "Hava"
                set {BuOyuncuHava} to true  
                set {BuOyuncuSu} to false
                set {BuOyuncuAtes} to false  
                set {BuOyuncuToprak} to false              
                execute console command "manuaddp %player% element.hava"
                send "{@prefix} &aHava &7Elementi Seçildi." to player
                loop all players:          
                    add 1 to {secilenhava::%loop-players%}
                    broadcast "{@prefix} &e%player% &7Adlı Oyuncu &aHava &7Elementini Seçti. Bu Elementi Seçen Kişi Sayısı: &6&l%{secilenhava::%loop-players%}%"
            else:
                send "{@prefix} &7Zaten Bir Element Seçmişsin. Senin Elementin: &a%{oyuncununelementi.%player%}%" to player  
  
command /istatistiksıfırla:
    permission: op
    permission message: {@prefix} &7Yetkin Yok.
    trigger:
        send "{@prefix} &7Element Istatistikleri Sıfırlandı." to player
        loop all players:
            set {secilenates::%loop-players%} to 0
            set {secilensu::%loop-players%} to 0
            set {secilentoprak::%loop-players%} to 0
            set {secilenhava::%loop-players%} to 0          

command /elementsıfırla <player> <text>:
    permission: op
    permission message: {@prefix} &7Yetkin Yok.  
    trigger:
        if arg-2 is "ateş":  
            if {BuOyuncuAtes} is true:
                set {ElementiYok} to false              
                delete {atessec::%arg-1%}
                loop all players:
                    add -1 to {secilenates::%loop-players%}          
                set {oyuncununelementi.%player%} to "Yok"
                execute console command "manudelp %arg-1% element.ates"
                set {BuOyuncuAtes} to true              
                set {ElementiVar} to false
                send "{@prefix} &e%arg-1% &7Adlı Oyuncunun &aAteş &7Elementi Sıfırlandı." to player                      
            else:
                send "{@prefix} &7Bu Oyuncunun Elementi &aAteş &7Değil. Oyuncunun Elementi: &a%{oyuncununelementi.%arg-1%}%" to player              
        else if arg-2 is "su":
            if {BuOyuncuSu} is true:  
                set {ElementiYok} to false              
                delete {susec::%arg-1%}
                loop all players:
                    add -1 to {secilensu::%loop-players%}
                set {oyuncununelementi.%player%} to "Yok"
                execute console command "manudelp %arg-1% element.su"
                set {ElementiVar} to false                  
                send "{@prefix} &e%arg-1% &7Adlı Oyuncunun &aSu &7Elementi Sıfırlandı." to player
            else:
                send "{@prefix} &7Bu Oyuncunun Elementi &aSu &7Değil. Oyuncunun Elementi: &a%{oyuncununelementi.%arg-1%}%" to player
        else if arg-2 is "toprak":
            if {BuOyuncuToprak} is true:  
                set {ElementiYok} to false              
                delete {topraksec::%arg-1%}
                loop all players:
                    add -1 to {secilentoprak::%loop-players%}
                set {oyuncununelementi.%player%} to "Yok"
                execute console command "manudelp %arg-1% element.toprak"
                set {ElementiVar} to false                  
                send "{@prefix} &e%arg-1% &7Adlı Oyuncunun &aToprak &7Elementi Sıfırlandı." to player
            else:
                send "{@prefix} &7Bu Oyuncunun Elementi &aToprak &7Değil. Oyuncunun Elementi: &a%{oyuncununelementi.%arg-1%}%" to player
        else if arg-2 is "hava":
            if {BuOyuncuHava} is true:  
                set {ElementiYok} to false              
                delete {havasec::%arg-1%}
                loop all players:
                    add -1 to {secilenhava::%loop-players%}
                set {oyuncununelementi.%player%} to "Yok"
                execute console command "manudelp %arg-1% element.hava"
                set {ElementiVar} to false                  
                send "{@prefix} &e%arg-1% &7Adlı Oyuncunun &aHava &7Elementi Sıfırlandı." to player
            else:
                send "{@prefix} &7Bu Oyuncunun Elementi &aHava &7Değil. Oyuncunun Elementi: &a%{oyuncununelementi.%arg-1%}%" to player              
  
command /element:
    trigger:
        loop all players:  
            open chest with 6 rows named "&6Element Menüsü" to player
            if inventory name of current inventory of player is "&6Element Menüsü":  
                format slot 4 of player with book and quill named "&6Bilgilendirme" with lore "||&eElement Nedir? ||  ||&7Sadece Bir Kere Seçebileceğiniz Bu Element, ||&7Seçiminize Göre Size Para/Eşya/Özellik Kazandırır.|| ||&7Hangi Elementin Ne Kazandırdığına Bakmak Istersen ||&7Mouse Imlecini Seçeceğin Elementin Üzerine Getir.||" to close then run [execute player command "element"]  
                format slot 19 of player with red wool named "&6Ateş Elementi" with lore "||&eÖzellikler; ||  ||&7Sınırsız &aAteş Direnci &7Efekti ||&760 Dakikada Bir &a50.000 &7Oyun Parası||&760 Dakikada Bir &a64 Nether Tuğlası||&760 Dakikada Bir &a2 Lav Kovası||  ||&4&lNOT: &c60 Dakikada Bir Verilen Ödülleri Almak||&cIçin Oyunda Aktif Olmanız Gerekmektedir.||" to close then run [execute player command "elementateş"]  
                format slot 21 of player with blue wool named "&6Su Elementi" with lore "||&eÖzellikler; ||  ||&7Sınırsız &aSu Altında Nefes Alma &7Efekti ||&7&760 Dakikada Bir &a50.0000 &7Oyun Parası||&7&760 Dakikada Bir &a64 Prizmarin||&7&760 Dakikada Bir &a2 Su Kovası||  ||&4&lNOT: &c60 Dakikada Bir Verilen Ödülleri Almak||&cIçin Oyunda Aktif Olmanız Gerekmektedir.||" to close then run [execute player command "elementsu"]  
                format slot 23 of player with brown wool named "&6Toprak Elementi" with lore "||&eÖzellikler; ||  ||&7Sınırsız &aZıplama Desteği &2(&aIII&2) &7Efekti ||&7&760 Dakikada Bir &a50.0000 &7Oyun Parası||&7&760 Dakikada Bir &a64 Toprak||&7&760 Dakikada Bir &a64 Çimenli Toprak||  ||&4&lNOT: &c60 Dakikada Bir Verilen Ödülleri Almak||&cIçin Oyunda Aktif Olmanız Gerekmektedir.||" to close then run [execute player command "elementtoprak"]          
                format slot 25 of player with light blue wool named "&6Hava Elementi" with lore "||&eÖzellikler; ||  ||&7Sınırsız &aGüç Ve Direnç &2(&aIII&2) &7Efekti ||&7&760 Dakikada Bir &a50.0000 &7Oyun Parası||&7&760 Dakikada Bir &a32 Altın Blok||&7&760 Dakikada Bir &a16 Elmas Blok||  ||&4&lNOT: &c60 Dakikada Bir Verilen Ödülleri Almak||&cIçin Oyunda Aktif Olmanız Gerekmektedir.||" to close then run [execute player command "elementhava"]
                format slot 39 of player with book named "&6Elementin" with lore "||&7Senin Elementin: &a%{oyuncununelementi.%player%}%||" to close then run [execute player command "elementim"]
                format slot 41 of player with book named "&6Istatistikler" with lore "||&aAteş &7Elementini Seçen Kişi Sayısı: &e%{secilenates::%loop-players%}% &7Kişi||&aSu &7Elementini Seçen Kişi Sayısı: &e%{secilensu::%loop-players%}% &7Kişi||&aToprak &7Elementini Seçen Kişi Sayısı: &e%{secilentoprak::%loop-players%}% &7Kişi||&aHava &7Elementini Seçen Kişi Sayısı: &e%{secilenhava::%loop-players%}% &7Kişi" to close then run [execute player command "elementistatistik"]  
                format slot 53 of player with arrow named "&4Menüyü Kapat" to close then run [execute console command ""]

on inventory click:
    if inventory name of current inventory of player is "&6Element Menüsü":
        cancel event      

on join:
    if player has permission "element.ates":  
        execute console command "effect %player% minecraft:fire_resistance 10000 255"
    else if player has permission "element.su":
        execute console command "effect %player% minecraft:water_breathing 10000 255"
    else if player has permission "element.toprak":
        execute console command "effect %player% minecraft:jump_boost 10000 3"
    else if player has permission "element.hava":
        execute console command "effect %player% minecraft:strength 10000 3"
        execute console command "effect %player% minecraft:resistance 10000 3"

every 60 minute:
    execute console command "elementödülleriver"

command /elementödülleriver:
    permission: op
    permission message: {@prefix} &7Yetkin Yok.
    trigger:  
        loop all players:
            if loop-players has permission "element.ates":  
                execute console command "eco give %player% 50000"
                execute console command "give %player% 112 64"
                execute console command "give %player% 327 2"
                send "{@prefix} &aAteş &7Elementinin Sana Kazandırdığı Ödüller Verildi, 60 Dakika Sonra Yeniden Alacaksın." to player      
            else if loop-players has permission "element.su":
                execute console command "eco give %player% 50000"
                execute console command "give %player% 168 64"
                execute console command "give %player% 326 2"
                send "{@prefix} &aSu &7Elementinin Sana Kazandırdığı Ödüller Verildi, 60 Dakika Sonra Yeniden Alacaksın." to player
            else if loop-players has permission "element.toprak":
                execute console command "eco give %player% 50000"
                execute console command "give %player% 3 64"
                execute console command "give %player% 2 64"
                send "{@prefix} &aToprak &7Elementinin Sana Kazandırdığı Ödüller Verildi, 60 Dakika Sonra Yeniden Alacaksın." to player
            else if loop-players has permission "element.hava":
                execute console command "eco give %player% 50000"
                execute console command "give %player% 32 41"
                execute console command "give %player% 16 57"
                send "{@prefix} &aHava &7Elementinin Sana Kazandırdığı Ödüller Verildi, 60 Dakika Sonra Yeniden Alacaksın." to player
Survival, skyblock vb sunucular için gayet ideal bir skript olmuş ellerine sağlık! :<3:
 
F

Furkan Doğan

Ziyaretçi
  • Elmas
Tepkiler: pwd

Alfredo'

aynen kardeşim aras kargo, aç kapıyı

Discord:

berqtcann

Katılım
21 Ocak 2021
Mesajlar
297
Elmaslar
140
Puanlar
4.535
Yer
Bursa
Skript'e pek bir şey demeye gerek yok. 10 numara, 5 yıldız olmuş.
 
F

Furkan Doğan

Ziyaretçi

RunHeaven

HiperNW Owner & Bot Developer & Scripter

Discord:

RunHeaven

Katılım
10 Mayıs 2020
Mesajlar
385
Elmaslar
149
Puanlar
4.550
Minecraft
RunHeaven
Güzel olmuş eline sağlık, başarılar dilerim.
 
F

Furkan Doğan

Ziyaretçi

lwur

rabels oyun hizmetleri
Emekli

Discord:

lwurr

Katılım
24 Şubat 2021
Mesajlar
977
Elmaslar
627
Puanlar
7.285
Yer
Tekirdağ
Minecraft
lwurr
Bunu beğendim dostum platformumda ücretsiz paylaşabilirmiyim senin imzan altında?
 
S

Silinen üye 66370

Ziyaretçi
Güzel bir skript olmuş beğendim.
 
F

Furkan Doğan

Ziyaretçi
F

Furkan Doğan

Ziyaretçi

Deleted User 131734

Nerelerdesin Be Zümrüt?
Katılım
23 Şubat 2021
Mesajlar
559
Elmaslar
422
Puanlar
4.075
Yer
Avusturya
Bunu beğendim dostum platformumda ücretsiz paylaşabilirmiyim senin imzan altında?
Paylaşıldı paylaşıldı ama Optimizasyonlusunu paylaştık @FurkannDogann Optimizasyonlusu için Melodia discord sunucusundan erişebilirsin knk buraya Koy insanlar lag yapıyor diye gelmesin
 

FurkannCann

Birisi mi Spawnlandı?

Discord:

! Furkann#0001

Katılım
29 Nisan 2021
Mesajlar
6
Elmaslar
4
Puanlar
890
Yaş
19
Yer
Hatay/Antakya
Minecraft
vaalpt
Ellerinize sağlık çok güzel olmuş.
 
F

Furkan Doğan

Ziyaretçi
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Neden altınlarını Discord sunucumuzda kazmıyorsun? TIKLA VE KATIL!
Yukarı