- Katılım
- 22 Ağustos 2015
- Mesajlar
- 100
- Elmaslar
- 23
- Puanlar
- 13.370
- Yaş
- 28
Evet Arkadaşlar Yakın Zamanda Kontör Skriptinin v.0.1 Beta Sürümünü Çıkarmıştım Şimdi Size v1.0 Sürümünü Göstericem Hadi Başlayalım
Kontor Skripti v0.1 Beta Sürümü : http://www.mc-tr.com/konu/sk-kontor-skript-gui-destekli.9706/
/cezabak Oyuncuismi - Bu Komutla Kimin Ne Kadar Cezasının Olduğunu Görebilirsiniz
/cezasil Oyuncuismi - Bu Komutla İstediğiniz Oyuncunun Bütün Cezalarını Silebilirsiniz
Evet Arkadaşlar Şimdi Yeni Sisteme Geçtik Bu Sistemde Her gün Hesabınızdan 1 Kontör Siliniyor Ödemezseniz Ceza Yiyorsunuz Cezanız 10 u Geçersen 1 Gün Ban Yiyorsunuz
1 Ceza Uyarısı
2 Ceza Uyarısı
3 Ceza Uyarısı
4 Ceza Uyarısı
5 Ceza Uyarısı
6 Ceza Uyarısı
7 Ceza Uyarısı
8 Ceza Uyarısı
9 Ceza Uyarısı
10 Ceza Uyarısı
9 Ceza Banı
10 Ceza Banı
ceza.admin - İnsanların Cezalarını Silmeye Yarayan Bir Yetki
Evet Arkadaşlar Skriptin Tanıtımının Sonuna Geldik Yeniden Eleştirilerinizi Yoruma Yazmanızı Bekliyorum :)
v1.1 de gelecekler
şans kutuları eklenecektir 1000 kontöre alınacak ve içinde 1 kontörden 5000 kontöre kadar çıkma şansı olacak
Not: 1 kontörden 5000 kontöre kadar çıkma şansı olacak Farklı Olabilir
Kontor Skripti v0.1 Beta Sürümü : http://www.mc-tr.com/konu/sk-kontor-skript-gui-destekli.9706/
/cezabak Oyuncuismi - Bu Komutla Kimin Ne Kadar Cezasının Olduğunu Görebilirsiniz
/cezasil Oyuncuismi - Bu Komutla İstediğiniz Oyuncunun Bütün Cezalarını Silebilirsiniz
Evet Arkadaşlar Şimdi Yeni Sisteme Geçtik Bu Sistemde Her gün Hesabınızdan 1 Kontör Siliniyor Ödemezseniz Ceza Yiyorsunuz Cezanız 10 u Geçersen 1 Gün Ban Yiyorsunuz
1 Ceza Uyarısı
2 Ceza Uyarısı
3 Ceza Uyarısı
4 Ceza Uyarısı
5 Ceza Uyarısı
6 Ceza Uyarısı
7 Ceza Uyarısı
8 Ceza Uyarısı
9 Ceza Uyarısı
10 Ceza Uyarısı
9 Ceza Banı
10 Ceza Banı
ceza.admin - İnsanların Cezalarını Silmeye Yarayan Bir Yetki
Kod:
# Kontor Skript By:Sahin
# Version: v1
# Author: Sahin
# New Version: v1.1
on first join:
set {kontor.%player%} to 50
every 1 day:
loop all players:
if {kontor.%loop-player%} is greater than 0:
remove 1 from {kontor.%loop-player%}
send "&8[&eBakiyeKesmeSistemi&8] &aGunluk Bakiyen Basariyla Kesildi" to loop-player
else:
add 1 to {bakiyeceza.%loop-player%}
send "&8[&eBakiyeKesmeSistemi&8] &cGunluk Bakiyeni Odemedigin Icin 1 Ceza Kesildi!" to loop-player
every 1 second:
loop all players:
if {cezayedi.%loop-player%} is equal to 0:
if {bakiyeceza.%loop-player%} is greater than 0:
send "&c1 Tane Cezan Bulundugundan Dolayi 10 Dakika Jail Yedin" to loop-player
add 1 to {cezayedi.%loop-player%}
execute console command "jail %loop-player% 1 10m"
if {cezayedi.%loop-player%} is equal to 1:
if {bakiyeceza.%loop-player%} is greater than 1:
send "&c2 Tane Cezan Bulundugundan Dolayi 30 Dakika Jail Yedin" to loop-player
execute console command "jail %loop-player% 1 30m"
add 1 to {cezayedi.%loop-player%}
if {cezayedi.%loop-player%} is equal to 2:
if {bakiyeceza.%loop-player%} is greater than 2:
send "&c3 Tane Cezan Bulundugundan Dolayi 45 Dakika Jail Yedin" to loop-player
execute console command "jail %loop-player% 1 45m"
add 1 to {cezayedi.%loop-player%}
if {cezayedi.%loop-player%} is equal to 3:
if {bakiyeceza.%loop-player%} is greater than 3:
send "&c4 Tane Cezan Bulundugundan Dolayi 1 Saat Jail Yedin" to loop-player
execute console command "jail %loop-player% 1 1h"
add 1 to {cezayedi.%loop-player%}
if {cezayedi.%loop-player%} is equal to 4:
if {bakiyeceza.%loop-player%} is greater than 4:
send "&c5 Tane Cezan Bulundugundan Dolayi 2 Saat Jail Yedin" to loop-player
execute console command "jail %loop-player% 1 2h"
add 1 to {cezayedi.%loop-player%}
if {cezayedi.%loop-player%} is equal to 5:
if {bakiyeceza.%loop-player%} is greater than 5:
send "&c6 Tane Cezan Bulundugundan Dolayi 2 Saat 30 Dakika Jail Yedin" to loop-player
execute console command "jail %loop-player% 1 150m"
add 1 to {cezayedi.%loop-player%}
if {cezayedi.%loop-player%} is equal to 6:
if {bakiyeceza.%loop-player%} is greater than 6:
send "&c7 Tane Cezan Bulundugundan Dolayi 2 Saat 45 Dakika Jail Yedin" to loop-player
execute console command "jail %loop-player% 1 165m"
add 1 to {cezayedi.%loop-player%}
if {cezayedi.%loop-player%} is equal to 7:
if {bakiyeceza.%loop-player%} is greater than 7:
send "&c8 Tane Cezan Bulundugundan Dolayi 3 Saat Jail Yedin" to loop-player
execute console command "jail %loop-player% 1 3h"
add 1 to {cezayedi.%loop-player%}
if {cezayedi.%loop-player%} is equal to 8:
if {bakiyeceza.%loop-player%} is greater than 8:
send "&c9 Tane Cezan Bulundugundan Dolayi 5 Saat Ban Yiyorsun" to loop-player
execute console command "ban %loop-player% &cCezan 9 Oldugu Icin 5 Saat Ban Yedin | &b5 Saat Sonra Gorusuruz"
add 1 to {cezayedi.%loop-player%}
wait 5 hours
execute console command "unban %loop-player%"
if {cezayedi.%loop-player%} is equal to 9:
if {bakiyeceza.%loop-player%} is greater than 9:
send "&c10 Tane Cezan Bulundugundan Dolayi 1 Gun Ban Yiyorsun!" to loop-player
set {cezayedi.%loop-player%} to 0
set {bakiyeceza.%loop-player%} to 0
execute console command "ban %loop-player% &cCezan 10 Oldugu Icin 1 Gun Ban Yedin Cezalarin Sifirlandi!"
wait 1 day
execute console command "unban %loop-player%"
on chat:
if {kontor.%player%} is greater than 0:
remove 1 from {kontor.%player%}
else:
message "&cYeterli Kontorun Olmadiginde Konusamiyorsun!"
cancel event
command /kontorbak:
trigger:
send "&bKontor Miktarin &c» &a%{kontor.%player%}%" to player
command /cezasil <player>:
permission: ceza.admin
trigger:
if arg 1 isn't set:
send "&bOyuncu Adi Yazman Gerekiyor!" to player
else:
set {bakiyeceza.%arg 1%} to 0
set {cezayedi.%arg 1%} to 0
send "&c%arg 1% &aAdli Oyuncunun Butun Cezalari Silindi!" to player
send "&c%player% &aAdli Admin Senin Butun Cezalarini Sildi!" to arg 1
command /cezabak <player>:
trigger:
if arg 1 isn't set:
send "&aCeza Sayin &c%{bakiyeceza.%player%}%" to player
else:
send "&aCeza Sayisi &c%{bakiyeceza.%arg 1%}%" to player
command /kontor <text>:
trigger:
if arg 1 is "menu":
open chest with 3 row named "&c&lKontorun &3%{kontor.%player%}%" to player
format slot 11 of player with paper named "&b50 Kontor" with lore "&a50 Kontor 50K" to close then run [execute player command "/kontor 50"]
format slot 13 of player with paper named "&b100 Kontor" with lore "&a100 Kontor 100K" to close then run [execute player command "/kontor 100"]
format slot 15 of player with paper named "&b150 Kontor" with lore "&a150 Kontor 150K" to close then run [execute player command "/kontor 150"]
if arg 1 is "50":
if balance of player is greater than 49999:
remove 50000 from player's balance
add 50 to {kontor.%player%}
message "&aKontor Satin Aldin"
else:
message "&cYeterli Paran Yok"
if arg 1 is "100":
if balance of player is greater than 99999:
remove 100000 from player's balance
add 100 to {kontor.%player%}
message "&aKontor Satin Aldin"
else:
message "&cYeterli Paran Yok"
if arg 1 is "150":
if balance of player is greater than 149999:
remove 150000 from player's balance
add 150 to {kontor.%player%}
message "&aKontor Satin Aldin"
else:
message "&cYeterli Paran Yok"
command /kontoryolla <player> <number>:
trigger:
if arg 1 is set:
if arg 2 is set:
add arg 2 to {kontor.%arg 1%}
remove arg 2 from {kontor.%player%}
send "&c%arg 1% &aAdli Kisiye &c%arg 2% &aKontor Yolladin" to player
send "&c%player% &aAdli Kisi Sana &c%arg 2% &aKontor Yolladi" to arg 1
else:
message "&cOyuncu Ismi Veya Rakam Yazmak Zorundasin!"
command /telmesaj <player> <text>:
trigger:
if arg 1 is not "Clement2212":
if {kontor.%player%} is greater than 4:
send "&b[&aBen&b->&c%arg 1%] &6%arg 2%" to player
send "&b[&c%player%&b->&aBen] &6%arg 2%" to arg 1
remove 5 from {kontor.%player%}
else:
message "&cYeterli Kontorun Yok!"
if arg 1 is "Clement2212":
if {kontor.%player%} is greater than 9:
send "&b[&aBen&b->&c%arg 1%] &6%arg 2%" to player
send "&b[&c%player%&b->&aBen] &6%arg 2%" to arg 1
remove 10 from {kontor.%player%}
else:
message "&cYetkiliyle Konusmak Icin Yeterli Kontorun Yok!"
command /kontoradmin <text> <player> <number>:
usage: &b/kontoradmin <al/ver> <oyuncu ismi> <kredi miktari>
permission: kontor.admin
permission message: &cSadece Yetkililer Kullanabilir!
trigger:
if arg 1 is "ver":
if arg 2 is set:
if arg 3 is set:
add arg 3 to {kontor.%arg 2%}
send "&c%arg 2% &aAdli Kisiye &c%arg 3% &aKontor Verdin" to player
else:
if arg 1 is "al":
if arg 2 is set:
if arg 3 is set:
if {kontor.%arg 2%} is greater than arg 3:
send "&c%arg 2% &aAdli Kisiden &c%arg 3% &aKontor Sildin" to player
remove arg 3 from {kontor.%arg 2%}
else:
if {kontor.%arg 2%} is arg 3:
send "&c%arg 2% &aAdli Kisiden &c%arg 3% &aKontor Sildin" to player
remove arg 3 from {kontor.%arg 2%}
else:
send "&c&lOyuncuda Yeteri Miktarda Kontor Yok!" to player
Evet Arkadaşlar Skriptin Tanıtımının Sonuna Geldik Yeniden Eleştirilerinizi Yoruma Yazmanızı Bekliyorum :)
v1.1 de gelecekler
şans kutuları eklenecektir 1000 kontöre alınacak ve içinde 1 kontörden 5000 kontöre kadar çıkma şansı olacak
Not: 1 kontörden 5000 kontöre kadar çıkma şansı olacak Farklı Olabilir