Dostum komut bloğu çok sorunlu, butona basan kişiyi algılarsa çok güzel olur belki vardır bnun bir çözüm yolu.Böyle bir şey olanaksız.
EMEKTAR
on right click:
if clicked block is stone button or wooden button:
execute player command "oyuncunungireceğikomut"
stop
on right click:
if player is in "dünyadı":
if clicked block is stone button or wooden button:
execute player command "oyuncunungireceğikomut"
stop
Dostum komut bloğu çok sorunlu, butona basan kişiyi algılarsa çok güzel olur belki vardır bnun bir çözüm yolu.Böyle bir şey olanaksız.
Dostum yaptığın sistemi anlamadım ama sen sadece 1 komut için yapmışsın heralde benim demek istediğim o değil. Benim server'da bayağı komut bloğu var ve bu komut bloklarını aktif etmek için birisi butona basınca en yakındakiyi algılıyor yani butona basan kişinin önünde biri varsa o kişiyi algılayıp komutu onun üstünde uyguluyor ama ben direk butona basanı algılamasını istiyorum. Senin attığın skript sadece 1 komut için çalışıyor benim server'de her komut bloğunda farklı bir komut var meslea birinde /give @p 100 iken diğerinde /give @p 154 falan tek isteğim şu komut bloğu en yakındakini değilde onu aktif eden kişiyi algılasın.Tüm dünyalarda butona sağ tıkladığında işleyecek skript.
Belirlediğin dünyada butona sağ tıklayınca çalışacak skript.Kod:on right click: if clicked block is stone button or wooden button: execute player command "oyuncunungireceğikomut" stop
Kod:on right click: if player is in "dünyadı": if clicked block is stone button or wooden button: execute player command "oyuncunungireceğikomut" stop
Zaten onu kullanıyorum ancak mesela butona basan kişi butona bastığında önüne bir oyuncu koşarak gelip atlarsa o oyuncuyu algılayacak ve saçma olacak.pl yada sk ile varmıdır bilmem ama komut blogunu sadece belirlii alan icerisinde oyuncu varsa calıştırtabilirsin
örneğin tp @p[r=3] ~ ~10 ~
buton ile algılatmayı yapamadım fakat onun yerine direkt komut bloguna sağ yada sol tıkladıgında komut başlamasını yaptım eğer kullanmak istersen bi blockta en fazla 1 kere işe yarıyo ve blogun kordinatlarına göre haraket ediyoZaten onu kullanıyorum ancak mesela butona basan kişi butona bastığında önüne bir oyuncu koşarak gelip atlarsa o oyuncuyu algılayacak ve saçma olacak.
on leftclick on command block:
if {x::%location%::%player%} is not set:
cancel event
execute player command "/ha" #ha yazan yere komut yazılacak
wait 10 ticks
set {x::%location%::%player%} to event-block
on rightclick on command block:
cancel event
if {x::%location%::%player%} is not set:
cancel event
execute player command "/ha" #ha yazan yere komut yazılacak
wait 10 ticks
set {x::%location%::%player%} to event-block