Sol Reklam
Sağ Reklam
  • MC-TR 4.0 Güncellemesi: Yeni Tema
    4 yılın ardından artık yeni temaya merhaba diyelim mi? Forumumuzun yeni teması nihayet yayında! Uzun süredir üzerinde çalıştığımız ve sizin geri bildirimlerinizle şekillendirdiğimiz bu yeni tema, forum deneyiminizi tamamen yenileyecek. Modern ve şık tasarımıyla göz alıcı bir deneyim sunmayı hedefleyen bu tema, forumda geçirdiğiniz zamanı daha keyifli ve verimli hale getirecek. 4.0'a geçmek için buraya tıklayabilirsiniz.

KİLL SIFIRLAMA VE ITEM GELME

Durum
Mesaj gönderimine kapalı.

yiğit_15226426

Altın Benim Yeni Sevgilim
Katılım
9 Temmuz 2017
Mesajlar
429
Elmaslar
73
Puanlar
0
Minecraft
DestroyerSlayer_

Discord:

Dropex2#3234

Öncelikle Herkese İyi Forumlar
Bi Oyuncu Diğerini Öldürünce Ona Renkli Boya Gelsin (Rengi Farketmez) adı da KillCoin Olsun
Ve ben /killsıfırla yazdğımda serverda oynayan herkesin yani çevimiçi ve çevrimdışı herkesin killerini Sıfırlamak İstiyorum Bide /killtop gibi bişi olabilir yani ilk 10 kişiyi gösterir oda en fazla kill alanları Gösterir
Yapabilecek Varsa Cidden Çok Memnun Eder
Şimdiden Çok Teşekkürler[DOUBLEPOST=1514638373,1514638115][/DOUBLEPOST]Veya Böyle Bi Plugn Varsada Yazın Lütfn :=)
 

aLoneX

a.k.a Acyd
Katılım
20 Eylül 2017
Mesajlar
615
Elmaslar
575
Puanlar
5.995
Yer
İstanbul, Türkiye
Minecraft
4cyd

Discord:

arhwn#2000

Kod:
on death of a player:
    if attacker is a player:  
        if {killlistesi::%attacker%} is not set:
            set {killlistesi.oldurme::%attacker%} to 0  
        add 1 to {killlistesi.oldurme::%attacker%}
        stop

command /killtop:
    trigger:
        loop {killlistesi.oldurme::*}:
            add 1 to {_size}
            if {_low.to.high.list::%loop-value%} is not set:
                set {_low.to.high.list::%loop-value%} to loop-index
            else:
                set {_n} to 0
                loop {_size} times:
                    set {_n} to {_n}+1
                    {_low.to.high.list::%loop-value-1%.%{_n}%} is not set
                    set {_low.to.high.list::%loop-value-1%.%{_n}%} to loop-index
                    stop loop
        wait 1 tick
        set {_n} to size of {_low.to.high.list::*}
        loop {_low.to.high.list::*}:
            set {_high.to.low.list::%{_n}%} to loop-value
            set {_n} to {_n}-1
        wait 1 tick
        send "&7&m--------------------"
        send "              &8[&aKill&7Listesi&8]     "
        send " "
        loop {_high.to.low.list::*}:
            add 1 to {_result}
            send "&a%loop-value%&8: &e%{killlistesi.oldurme::%loop-value%}% Öldürme" to player
            if {_result} is 10:
                stop
           
command /killsifirla:
    permission: killlistesi.reset
    trigger:
        delete {killlistesi.oldurme::*}
        delete {_high.to.low.list::*}
        delete {_size}
        delete {_n}
        delete {_high.to.low.list::%{_n}%}

on death:
    Victim is a player
    Attacker is a player
    Give a bone named "&fKillCoin" to attacker
[DOUBLEPOST=1514642188,1514638728][/DOUBLEPOST]Skript başarılı olduysa belirtiniz.
 

yiğit_15226426

Altın Benim Yeni Sevgilim
Katılım
9 Temmuz 2017
Mesajlar
429
Elmaslar
73
Puanlar
0
Minecraft
DestroyerSlayer_

Discord:

Dropex2#3234

Bilgisayarda Değildim Kusura Bakmayın
Elinize Sağlık SOrunsuz Çalışıyor İyi Forumlar
Konu Kilit
 
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Yukarı