Son kullanma tarihi geçmiş, bayatlamış bir tarayıcı kullanıyorsanız. Mercedes kullanmak yerine tosbaya binmek gibi... Websiteleri düzgün görüntüleyemiyorsanız eh, bi zahmet tarayıcınızı güncelleyiniz. Modern Web standartlarını karşılayan bir tarayıcı alternatifine göz atın.
merhabalar arkadaşlar şöyle bir skript arıyorum:
şimdi 3 tane kılıcımız olucak lore larına göre özellikleri olucak, şu şekilde "vampir kılıcı" lore u olan bir kılıç elindeyken shift+sol tıklandığında 5x5 alandaki kişilerden can çalıp eksik canını dolduracak max 4 kalp olacak. "blaze kılıcı" lore u olan bir kılıç elindeyken shift+sol tıklandığında 5x5 alandaki herkesin ateş direnci efektini silip yakacak. "wither kılıcı" lore u olan bir kılıç elindeyken shift+sol tıklandığında baktığı yöne doğru bir wither kafası fırlatacak ve isabet ederse patlayıp 1 kalp hasar verecek ve bu tüm kılıçların özelliklerini kullanma cooldownu 30 saniye olacak ve eğer cooldowndayken kullanılmaya çalışırsa hotbarın üstünde "Bu skillin cooldownu dolmadı kalan süre: %kalansure%" yazacak (bu arada her itemin tekli cooldownu olmasını istiyorum mesela oyuncunun envanterine 2 tane wither kılıcı varsa 1 inden skill'i attıktan sonra diğerine geçip yine skill'i atabilecek ama cooldowna girecek ikiside)
elinde böyle bir skripti olan varsa paylaşabilirse sevinirim çok acil gerekiyor
oyun versiyonu 1.16.5
# GUİ
command /Yetenek:
trigger:
if {yetenek::%player%} is false:
open virtual chest with size 2 named "&3&lYetenek Seçme Menusu" to player
make gui slot 1 and 3 and 5 and 7 and 9 and 11 and 13 and 15 and 17 and 19 of player with glass pane named "{@z}" to nothing
make gui slot 0 of player with netherite chestplate named "&cŞovalye" with lore "&cYere Şovalye Bayrağı Koyarak Buff Kazanabilirsiniz!" and "&a4 Kalpken Veya Daha Az Kalbiniz Varken Hasar Alırsanız %%15 ihtimalle direnç kazanırsınız." to close then run player command "SovalyeOl"
make gui slot 2 of player with netherite boots named "&bKorkusuz" with lore "&a%%10 ihtimalle hasar alırsanız 5 saniye hız kazanırsınız" and "&bCanınız 3 Kalpten Düşükken %%35 İhtimalle Hasar Alırsanız Hız 2 Kazanırsınız 7 Saniye" and "&e%%20 İhtimalle Fall Damage Bloklarsınız!" to close then run player command "KorkusuzOl"
make gui slot 4 of player with netherite sword named "&4Savaşcı" with lore "&eEğer Vurduğun Kişinin 5'den az canı varsa %%37 İhtimalle Vurduğunda Kuvvet 1 Kazanırsın!" and "&a6 Kalpten Daha Az Canınız Kalırsa %%7 İhtimalle Buff Kazanırsınız!" and "&bKılıçla Birine Vururken %%3 İhtimalle 1.5X Fazla Vurursunuz!" to close then run player command "SavaşcıOl"
make gui slot 6 of player with netherite boots named "&6Tarzan" with lore "&aEğer Hasar Alırsanız %%15 İhtimalle Hız 1 Kazanırsınız!" and "&e4 Kalpten Az Canınız Varken Hasar Alırsanız %%40 İhtimalle Acele Kazanırsınız!" and "&bBiri Size Vurduğunda %%7 İhtimalle Bulantı DeBuffı Alır!" to close then run player command "TarzanOl"
make gui slot 8 of player with netherite sword named "&aAsker" with lore "&dEğer Bir Oyuncuya 10.Vuruşu Yaparsanız Oyuncu Bi Süreliğne Afalicaktır." and "&bBir Oyuncudan 7.Kez Hasar Yerseniz Direnç 2 Kazanırsınız." and "&a%%5 İhtimal İle Birine Vurursanız Kuvvet 1 Kazanırsınız!" to close then run player command "AskerOl"
else if {yetenek::%player%} is true:
send "{@z} &aZaten önceden yetenek seçmişsin. &cYeteneğini sıfırlamak istersen &e/YetenekSifirla" to player
# GUİ
# YETENEK ÖĞRENME
command /Yeteneğim:
trigger:
if {yetenek::%player%} is true:
if {sovalye::%player%} is true:
send "{@z} &dŞuanki yeteneğin &c&lAcemi Şovalye" to player
if {yetenek::%player%} is true:
if {korkusuz::%player%} is true:
send "{@z} &dŞuanki yeteneğin &c&lAcemi Korkusuz" to player
if {yetenek::%player%} is true:
if {savascı::%player%} is true:
send "{@z} &dŞuanki yeteneğin &c&lAcemi Savaşçı" to player
if {yetenek::%player%} is true:
if {tarzan::%player%} is true:
send "{@z} &dŞuanki Yeteneğin &c&lAcemi Tarzan" to player
if {yetenek::%player%} is true:
if {ustaasker::%player%} is true:
send "{@z} &dŞuanki yeteneğin &c&lUsta Asker" to player
if {yetenek::%player%} is true:
if {asker::%player%} is true:
send "{@z} &dŞuanki Yeteneğin &c&lAcemi Asker" to player
else if {yetenek::%player%} is false:
send "{@z} &aŞuanda Bir yeteneğin Yok" to player
# YETENEK ÖĞRENME
# YETENEK SEÇME
command /AskerOl:
trigger:
if {yetenek::%player%} is false:
set {yetenek::%player%} to true
set {asker::%player%} to true
send "{@z} &cAsker Yeteneğini Seçtiniz Tebrikler!"
else if {yetenek::%player%} is true:
send "{@z} &aÖnceden yetenek seçtiğniz için Asker Olamazsınız!" to player
command /TarzanOl:
trigger:
if {yetenek::%player%} is false:
set {yetenek::%player%} to true
set {tarzan::%player%} to true
send "{@z} &cTarzan Yeteneğini Seçtiniz Tebrikler!"
else if {yetenek::%player%} is true:
send "{@z} &aÖnceden yetenek seçtiğniz için Tarzan Olamazsınız!" to player
command /SavaşcıOl:
trigger:
if {yetenek::%player%} is false:
set {savascı::%player%} to true
set {yetenek::%player%} to true
send "{@z} &cSavaşçı Yeteneğini Seçtiniz Tebrikler!"
else if {yetenek::%player%} is true:
send "{@z} &aÖnceden yetenek seçtiğniz için Savaşçı Olamazsınız!" to player
command /KorkusuzOl:
trigger:
if {yetenek::%player%} is false:
set {korkusuz::%player%} to true
set {yetenek::%player%} to true
send "{@z} &cKorkusuz &aYeteneğini Seçtiniz Tebrikler!"
else if {yetenek::%player%} is true:
send "{@z} &aÖnceden yetenek seçtiğniz için Korkusuz olamazsınız!" to player
command /SovalyeOl:
trigger:
if {yetenek::%player%} is false:
set {sovalye::%player%} to true
set {yetenek::%player%} to true
send "{@z} &cŞovalye &aYeteneğinı Seçtiniz Tebrikler!"
else if {yetenek::%player%} is true:
send "{@z} &aÖnceden yetenek seçtiğniz için şovalye olamazsınız!" to player
# YETENEK SEÇME
#YETENEK İTEMLER
command /yetenekitemlerial:
permission: admin.admin
trigger:
give 1 banner named "&cŞovalyeBayrağı!" to player
#YETENEK İTEMLER
#YETENEK ÖZELLİKLER
on place banner:
if {yetenek::%player%} is true:
if {sovalye::%player%} is true:
if name of player's tool is "&cŞovalyeBayrağı!":
loop all players:
if distance between the player and loop-player is smaller than 7:
send "{@z} &6Bir &eŞovalye &6Bayrak Koyarak Orda Oluduğnu Belli Etti!" to loop-player
apply speed 2 to loop-player for 5 seconds
apply resistance 1 to loop-player for 3 seconds
on damage of player:
if {yetenek::%victim%} is true:
if {sovalye::%victim%} is true:
if (victim's health - damage) is less than or equal to 4:
chance of 15:
apply resistance 1 to victim for 7 seconds
send "{@z} &d%%5 İhtimalle &aYeteneğin &dDevreye Girdi!" to victim
on damage of player:
victim is player
attacker is player
if {yetenek::%victim%} is true:
if {korkusuz::%victim%} is true:
chance of 10%:
apply speed 1 to victim for 5 seconds
send "{@z} &d%%10 İhtimalle &aYeteneğin &dDevreye Girdi!" to victim
if (victim's health - damage) is less than or equal to 3:
chance of 35%:
apply speed 2 to victim for 7 seconds
apply regeneration 1 to victim for 1 seconds
send "{@z} &d%%35 İhtimalle &aYeteğin &dDevreye Girdi!" to victim
on damage:
victim is player
attacker is player
if {yetenek::%victim%} is true:
if {korkusuz::%victim%} is true:
damage cause is fall:
chance of 20%:
send "{@z} &d%%20 İhtimalle &aYeteneğin &dDevreye Girdi!" to victim
cancel event
on damage of player:
attacker is player
victim is player
if {yetenek::%attacker%} is true:
if {savascı::%attacker%} is true:
if (victim's health - damage) is less than or equal to 5:
chance of 37%:
apply strength 1 to attacker for 3 seconds
send "{@z} &d%%37 İhtimalle &aYeteğin &dDevreye Girdi!" to attacker
on damage of player:
attacker is player
victim is player
if {yetenek::%victim%} is true:
if {savascı::%victim%} is true:
if (victim's health - damage) is less than or equal to 6:
chance of 7%:
apply resistance 1 to victim for 3 seconds
apply regeneration 1 to victim for 1 seconds
send "{@z} &d%%7 İhtimalle &aYeteğin &dDevreye Girdi!" to victim
on damage of player:
attacker is player
victim is player
if {yetenek::%attacker%} is true:
if {savascı::%attacker%} is true:
if attacker's tool is sword:
chance of 3%:
set {damage::%attacker%} to damage
set damage to {damage::%attacker%} * 1.5
send "{@z} &71.5X &dFazla Vurdun!" to attacker
on damage of player:
attacker is player
victim is player
if {yetenek::%victim%} is true:
if {tarzan::%victim%} is true:
chance of 15%:
apply speed 1 to victim for 3 seconds
send "{@z} &d%%15 İhtimalle &aYeteğin &dDevreye Girdi!" to victim
on damage of player:
attacker is player
victim is player
if {yetenek::%victim%} is true:
if {tarzan::%victim%} is true:
if (victim's health - damage) is less than or equal to 4:
chance of 40%:
apply haste 1 to victim for 7 seconds
send "{@z} &d%%40 İhtimalle &aYeteğin &dDevreye Girdi!" to victim
on damage of player:
attacker is player
victim is player
if {yetenek::%victim%} is true:
if {tarzan::%victim%} is true:
chance of 7%:
apply nausea 1 to attacker for 3 seconds
send "{@z} &d%%7 İhtimalle &aYeteğin &dDevreye Girdi!" to victim
on damage of player:
attacker is player
victim is player
if {yetenek::%attacker%} is true:
if {asker::%attacker%} is true:
add 1 to {askervurus::%attacker%}
if {askervurus::%attacker%} = 10:
set {askervurus::%attacker%} to 0
send "test" to attacker
apply nausea 2 to victim for 8 seconds
send "{@z} &dBirine 10 Kere Vurarak Yeteneğin Devreye Girdi!" to attacker
on damage of player:
attacker is player
victim is player
if {yetenek::%victim%} is true:
if {asker::%victim%} is true:
add 1 to {askerhasaryeme::%attacker%}
if {askerhasaryeme::%attacker%} = 7:
send "{@z} &dBirinden 7 Kere Hasar Yiyerek Yeteneğin Devereye Girdi!" to attacker
apply resistance 2 to victim for 4 seconds
on damage of player:
attacker is player
victim is player
if {yetenek::%attacker%} is true:
if {asker::%attacker%} is true:
chance of 5%:
apply strength 1 to attacker for 5 seconds
#YETENEK ÖZELLİKLER
# YETENEK SIFIRLAMA
command /YetenekSifirla:
permission: admin.admin
trigger:
if {vefapuan::%player%} >= 400:
if {yeteneksifirla::%player%} = true:
remove 400 from {vefapuan::%player%}
set {ustaasker::%player%} to false
set {asker::%player%} to false
set {yeteneksifirla::%player%} to false
set {yetenek::%player%} to false
set {sovalye::%player%} to false
set {korkusuz::%player%} to false
set {ustakorkusuz::%player%} to false
set {ustasovalye::%player%} to false
set {savascı::%player%} to false
set {ustasavascı::%player%} to false
set {tarzan::%player%} to false
set {ustatarzan::%player%} to false
send "{@z} &aTebrikler yeteneğin Sıfırlandı" to player
else if {yeteneksifirla::%player%} = false:
send "{@z} &aZaten Önceden Yeteneğinizi Sıfırlamışsınız!" to player
else:
send "{@z} &aYeteri Kadar VefaPuanın Yok!" to player
command /OyuncuyetenekSıfırla [<offlineplayer>]:
permission: admin.admin
trigger:
set {asker::%arg-1%} to false
set {ustaasker::%arg-1%} to false
set {yetenek::%arg-1%} to false
set {sovalye::%arg-1%} to false
set {korkusuz::%arg-1%} to false
set {ustakorkusuz::%arg-1%} to false
set {ustasovalye::%arg-1%} to false
set {savascı::%arg-1%} to false
set {ustasavascı::%arg-1%} to false
set {tarzan::%arg-1%} to false
set {ustatarzan::%arg-1%} to false
send "{@z} &aTebrikler yeteneğin Sıfırlandı" to arg-1