Maalesef yok :(Forumlar / Skript bölümüne göz atabilirsin, Dediginiz Şeyi bulucaksınız.
İyi Akşamlar Değilmiydi.[DOUBLEPOST=1485986637,1485986419][/DOUBLEPOST]Bu arada JackPot yerine MilliPiyango Skipti var Aynı Mantıkla Çalışıyor Dediğinizi Kaç Gündür Bende Arıyorum Ama Yok Yapabilicek Varsa Çok iyi Olur Bir Sunucuda Gördüm bende Foto İsteyen Arkadaş varsa atarım yapabilicek vardır inşallahMaalesefki bende bulamadım, Buldugum zaman linki koyarım. İyi Yakşamlar
Aynen Kardeşim Bende Arıyorum Lakin Bi Türlü Bulamadım @ByFatih Yaprsın Değilmi bro.İyi Akşamlar Değilmiydi.[DOUBLEPOST=1485986637,1485986419][/DOUBLEPOST]Bu arada JackPot yerine MilliPiyango Skipti var Aynı Mantıkla Çalışıyor Dediğinizi Kaç Gündür Bende Arıyorum Ama Yok Yapabilicek Varsa Çok iyi Olur Bir Sunucuda Gördüm bende Foto İsteyen Arkadaş varsa atarım yapabilicek vardır inşallah
İrfan Bey Aslın'da Skript İle İstememin Nedeni Hem Türkçe Bir Şekilde, Hemde Daha Basite İneceğinden :(Skripte gerek yok https://www.spigotmc.org/resources/jackpots.19355/ bunu https://www.spigotmc.org/resources/massbet-jackpot.26641/ bunu ve parali olan eklenti https://www.spigotmc.org/resources/ultimatecasino-cs-go-style.25234/ bunu kullanabilirsin bunda coinflip falanda var
aynen chat konusu öyle ama /jacpot yazınca karşına liste çıkıyor 20k 40k 60k 75k 1m 2m 3m para yatırabiliyorsun ve süresi gelince /jackpot yazıp kimin kazanacağını kasa plugini gibi sağdan sola kafalar geçiyor ortadaki kafa kazanıyorİrfan Bey Aslın'da Skript İle İstememin Nedeni Hem Türkçe Bir Şekilde, Hemde Daha Basite İneceğinden :(
http://hizliresim.com/QvmRvj
Skriptle Rastgele seçtirilebilir.aynen chat konusu öyle ama /jacpot yazınca karşına liste çıkıyor 20k 40k 60k 75k 1m 2m 3m para yatırabiliyorsun ve süresi gelince /jackpot yazıp kimin kazanacağını kasa plugini gibi sağdan sola kafalar geçiyor ortadaki kafa kazanıyor
Sanırım O liste chestcommands ile yapılabilir ama kimin kazanacağı nasıl anlaşılacak :(
options:
AnahtarItem: tripwire hook
AnahtarIsim: &bKasa Anahtarı
Prefix: &bKasa &8&l»&7
KasaMenusuAdi: &2Kasa Açılıyor...
on script load:
loop all players:
if {kasaAciliyor::%loop-player%} is true:
clear {kasaAciliyor::%loop-player%}
clear {kasaAciliyor}
clear {_itemler::*}
set {Kasa::Esyalar::item::1} to "5 ender pearl" #örnek
set {Kasa::Esyalar::item::2} to "5 ender pearl"
set {Kasa::Esyalar::item::3} to "5 ender pearl"
set {Kasa::Esyalar::item::4} to "1 diamond chestplate"
set {Kasa::Esyalar::item::5} to "1 diamond chestplate"
set {Kasa::Esyalar::item::6} to "1 diamond chestplate of protection 3"
set {Kasa::Esyalar::item::7} to "1 diamond chestplate of protection 4"
set {Kasa::Esyalar::item::8} to "diamond sword"
set {Kasa::Esyalar::item::9} to "diamond sword"
set {Kasa::Esyalar::item::10} to "diamond sword of sharpness 2"
set {Kasa::Esyalar::item::11} to "3 diamond blocks"
set {Kasa::Esyalar::item::12} to "3 diamond blocks"
set {Kasa::Esyalar::item::13} to "3 diamond blocks"
set {Kasa::Esyalar::item::14} to "diamond axe"
set {Kasa::Esyalar::item::15} to "diamond axe of efficiency 2"
set {Kasa::Esyalar::item::16} to "4 emerald block"
set {Kasa::Esyalar::item::17} to "4 emerald block"
set {Kasa::Esyalar::item::18} to "4 emerald block"
set {Kasa::Esyalar::item::19} to "nether star"
set {Kasa::Esyalar::item::20} to "10 tnt"
set {Kasa::Esyalar::item::21} to "16 obsidian"
set {Kasa::Esyalar::item::22} to "16 obsidian"
set {Kasa::Esyalar::item::23} to "16 obsidian"
on quit:
if {kasaAciliyor::%player%} is true:
clear {kasaAciliyor::%player%}
clear {kasaAciliyor}
command /sandıkayarla:
trigger:
if player has permission "sandik.admin":
if targeted block is chest:
if {ozelSandik::%location of targeted block%} is not set:
set {_loc} to location of targeted block
set {ozelSandik::%{_loc}%} to {_loc}
send "{@Prefix} Önünüzdeki sandık artık kasa, kasanın özelliğini kaldırmak için /sandıkayarla yazabilirsin."
stop
else if {ozelSandik::%location of targeted block%} is set:
clear {ozelSandik::%location of targeted block%}
send "{@Prefix} Önünüzdeki sandık artık kasa değil, tekrar kasa yapmak için /sandıkayarla yazabilirsin."
else:
send "{@Prefix} Bunu kullanabilmek için bir sandığa bakman gerek!"
else:
send "{@Prefix} Bunun için iznin yok"
on rightclick on chest:
if {ozelSandik::%location of event-block%} is set:
cancel event
if player's tool is {@AnahtarItem}:
if name of player's tool is "{@AnahtarIsim}":
if {kasaAciliyor} is set:
send "{@Prefix} Lütfen bekle, şuanda bu kasa açılıyor.."
stop
set {_key} to true
set {_hash} to line 1 of lore of player's tool
remove 1 {@AnahtarItem} named "{@AnahtarIsim}" with lore {_hash} from player's inventory
if {_hash} is not set:
send "{@Prefix} Kullandığınız anahtarın kodu geçersiz!"
set {_key} to false
stop
if {tumKodlar::*} does not contain {_hash}:
send "{@Prefix} Kullandığınız anahtarın kodu geçersiz!"
set {_key} to false
stop
remove {_hash} from {tumKodlar::*}
set {kasaAciliyor} to true
set {kasaAciliyor::%player%} to true
wait 5 tick
loop 9 times:
add "%{Kasa::Esyalar::item::%random integer between 1 and 23%}%" to {_itemler::*}
open chest with 3 rows named "{@KasaMenusuAdi}" to player
wait 1 tick
loop 9 times:
format slot (loop-number - 1) of player with black stained glass pane named "&7" to be unstealable
loop 9 times:
format slot ((loop-number - 1)+18) of player with black stained glass pane named "&7" to be unstealable
format slot 4 of player with red stained glass pane named "&7Senin Eşyan!" to be unstealable
format slot 22 of player with red stained glass pane named "&7Senin Eşyan!" to be unstealable
set {_loop} to a random integer between 20 and 25
loop {_loop} times:
set {_item::9} to {_item::8}
set {_item::8} to {_item::7}
set {_item::7} to {_item::6}
set {_item::6} to {_item::5}
set {_item::5} to {_item::4}
set {_item::4} to {_item::3}
set {_item::3} to {_item::2}
set {_item::2} to {_item::1}
set {_item::1} to "%a random element out of {_itemler::*}%" parsed as material
loop 9 times:
set {_n} to loop-number-2
set {_i} to {_item::%loop-number-2%}
if inventory name of player's current inventory contains "{@KasaMenusuAdi}":
format slot (({_n} - 1)+9) of player with {_item::%loop-number-2%} to be unstealable
add 1 to {_ses}
if {_ses} > 3:
set {_ses} to 1
if {_ses} = 1:
play raw sound "random.click" at player with pitch 2 volume 0.5
if {_ses} = 2:
play raw sound "random.click" at player with pitch 1 volume 0.5
if {_ses} = 3:
play raw sound "random.click" at player with pitch 0 volume 0.5
wait 2 ticks
set {_loop} to a random integer between 10 and 18
loop {_loop} times:
set {_item::9} to {_item::8}
set {_item::8} to {_item::7}
set {_item::7} to {_item::6}
set {_item::6} to {_item::5}
set {_item::5} to {_item::4}
set {_item::4} to {_item::3}
set {_item::3} to {_item::2}
set {_item::2} to {_item::1}
set {_item::1} to "%a random element out of {_itemler::*}%" parsed as material
loop 9 times:
set {_n} to loop-number-2
set {_i} to {_item::%loop-number-2%}
if inventory name of player's current inventory contains "{@KasaMenusuAdi}":
format slot (({_n} - 1)+9) of player with {_item::%loop-number-2%} to be unstealable
add 1 to {_ses}
if {_ses} > 3:
set {_ses} to 1
if {_ses} = 1:
play raw sound "random.click" at player with pitch 2 volume 0.5
if {_ses} = 2:
play raw sound "random.click" at player with pitch 1 volume 0.5
if {_ses} = 3:
play raw sound "random.click" at player with pitch 0 volume 0.5
wait 4 ticks
set {_loop} to a random integer between 7 and 15
loop {_loop} times:
set {_item::9} to {_item::8}
set {_item::8} to {_item::7}
set {_item::7} to {_item::6}
set {_item::6} to {_item::5}
set {_item::5} to {_item::4}
set {_item::4} to {_item::3}
set {_item::3} to {_item::2}
set {_item::2} to {_item::1}
set {_item::1} to "%a random element out of {_itemler::*}%" parsed as material
loop 9 times:
set {_n} to loop-number-2
set {_i} to {_item::%loop-number-2%}
if inventory name of player's current inventory contains "{@KasaMenusuAdi}":
format slot (({_n} - 1)+9) of player with {_item::%loop-number-2%} to be unstealable
add 1 to {_ses}
if {_ses} > 3:
set {_ses} to 1
if {_ses} = 1:
play raw sound "random.click" at player with pitch 2 volume 0.5
if {_ses} = 2:
play raw sound "random.click" at player with pitch 1 volume 0.5
if {_ses} = 3:
play raw sound "random.click" at player with pitch 0 volume 0.5
wait 6 ticks
set {_loop} to a random integer between 3 and 7
loop {_loop} times:
set {_item::9} to {_item::8}
set {_item::8} to {_item::7}
set {_item::7} to {_item::6}
set {_item::6} to {_item::5}
set {_item::5} to {_item::4}
set {_item::4} to {_item::3}
set {_item::3} to {_item::2}
set {_item::2} to {_item::1}
set {_item::1} to "%a random element out of {_itemler::*}%" parsed as material
loop 9 times:
set {_n} to loop-number-2
set {_i} to {_item::%loop-number-2%}
if inventory name of player's current inventory contains "{@KasaMenusuAdi}":
format slot (({_n} - 1)+9) of player with {_item::%loop-number-2%} to be unstealable
add 1 to {_ses}
if {_ses} > 3:
set {_ses} to 1
if {_ses} = 1:
play raw sound "random.click" at player with pitch 2 volume 0.5
if {_ses} = 2:
play raw sound "random.click" at player with pitch 1 volume 0.5
if {_ses} = 3:
play raw sound "random.click" at player with pitch 0 volume 0.5
wait 8 ticks
set {_loop} to a random integer between 1 and 3
loop {_loop} times:
set {_item::9} to {_item::8}
set {_item::8} to {_item::7}
set {_item::7} to {_item::6}
set {_item::6} to {_item::5}
set {_item::5} to {_item::4}
set {_item::4} to {_item::3}
set {_item::3} to {_item::2}
set {_item::2} to {_item::1}
set {_item::1} to "%a random element out of {_itemler::*}%" parsed as material
loop 9 times:
set {_n} to loop-number-2
set {_i} to {_item::%loop-number-2%}
if inventory name of player's current inventory contains "{@KasaMenusuAdi}":
format slot (({_n} - 1)+9) of player with {_item::%loop-number-2%} to be unstealable
add 1 to {_ses}
if {_ses} > 3:
set {_ses} to 1
if {_ses} = 1:
play raw sound "random.click" at player with pitch 2 volume 0.5
if {_ses} = 2:
play raw sound "random.click" at player with pitch 1 volume 0.5
if {_ses} = 3:
play raw sound "random.click" at player with pitch 0 volume 0.5
wait 10 ticks
set {_item} to {_item::5}
if inventory name of player's current inventory contains "{@KasaMenusuAdi}":
format slot 9 of player with gold ingot named "&7" to be unstealable
format slot 17 of player with gold ingot named "&7" to be unstealable
wait 5 ticks
if inventory name of player's current inventory contains "{@KasaMenusuAdi}":
format slot 10 of player with gold ingot named "&7" to be unstealable
format slot 16 of player with gold ingot named "&7" to be unstealable
wait 5 ticks
if inventory name of player's current inventory contains "{@KasaMenusuAdi}":
format slot 11 of player with gold ingot named "&7" to be unstealable
format slot 15 of player with gold ingot named "&7" to be unstealable
wait 5 ticks
if inventory name of player's current inventory contains "{@KasaMenusuAdi}":
format slot 12 of player with gold ingot named "&7" to be unstealable
format slot 14 of player with gold ingot named "&7" to be unstealable
play raw sound "fireworks.twinkle" at player with pitch 1 volume 2
wait 40 ticks
give player {_item}
message "{@Prefix} Tebrikler, kazandığın eşya &b%{_item}%&7!"
broadcast "{@Prefix} &6%player%, &7kasadan şu eşyayı kazandı: &b%{_item}%"
play raw sound "random.successful_hit" at player with pitch 1 volume 10
clear {kasaAciliyor}
clear {kasaAciliyor::%player%}
clear {_itemler::*}
close player's inventory
stop
else:
send "{@Prefix} Bu eşya bir kasa anahtarı değil!"
stop
else:
send "{@Prefix} Lütfen elinde {@AnahtarItem} eşyasını tut!"
stop
on inventory close:
if {kasaAciliyor} is set:
if {kasaAciliyor::%player%} is set:
wait 1 tick
open chest with 3 rows named "{@KasaMenusuAdi}" to player
wait 1 tick
loop 9 times:
format slot (loop-number - 1) of player with black stained glass pane named "&7" to be unstealable
loop 9 times:
format slot ((loop-number - 1)+18) of player with black stained glass pane named "&7" to be unstealable
format slot 4 of player with red stained glass pane named "&7Senin Eşyan!" to be unstealable
format slot 22 of player with red stained glass pane named "&7Senin Eşyan!" to be unstealable
on break of chest:
if {ozelSandik::%location of event-block%} is set:
cancel event
command /anahtarver:
trigger:
if player has permission "sandik.admin":
set {_hash} to "c%random integer from 0 to 9%%random integer from 0 to 9%%random integer from 0 to 9%de%random integer from 0 to 9%%random integer from 0 to 9%%random integer from 0 to 9%"
add {_hash} to {tumKodlar::*}
send "{@Prefix} Anahtar envantere eklendi."
give 1 {@AnahtarItem} of unbreaking 10 named "{@AnahtarIsim}" with lore "%{_hash}%" to player
else:
send "{@Prefix} Bunun için iznin yok"
Sonuç olarak yapabilicek yokmudur ya @ByFatih[DOUBLEPOST=1486030995,1486030886][/DOUBLEPOST]Skriptle Rastgele seçtirilebilir.
konuyu düzgün okumamış olabilirmisin bence konuyu tekrar gözden geçir biz kasa muhabbetinde değiliz para yatıracaklar yatırdıkları paraya göre şansları olacak şansa göre toplam yatırılan para birine çıkacak ve tüm parayı o alacakAlıntıdır. Ayrıca skquery gereklidir.Kod:options: AnahtarItem: tripwire hook AnahtarIsim: &bKasa Anahtarı Prefix: &bKasa &8&l»&7 KasaMenusuAdi: &2Kasa Açılıyor... on script load: loop all players: if {kasaAciliyor::%loop-player%} is true: clear {kasaAciliyor::%loop-player%} clear {kasaAciliyor} clear {_itemler::*} set {Kasa::Esyalar::item::1} to "5 ender pearl" #örnek set {Kasa::Esyalar::item::2} to "5 ender pearl" set {Kasa::Esyalar::item::3} to "5 ender pearl" set {Kasa::Esyalar::item::4} to "1 diamond chestplate" set {Kasa::Esyalar::item::5} to "1 diamond chestplate" set {Kasa::Esyalar::item::6} to "1 diamond chestplate of protection 3" set {Kasa::Esyalar::item::7} to "1 diamond chestplate of protection 4" set {Kasa::Esyalar::item::8} to "diamond sword" set {Kasa::Esyalar::item::9} to "diamond sword" set {Kasa::Esyalar::item::10} to "diamond sword of sharpness 2" set {Kasa::Esyalar::item::11} to "3 diamond blocks" set {Kasa::Esyalar::item::12} to "3 diamond blocks" set {Kasa::Esyalar::item::13} to "3 diamond blocks" set {Kasa::Esyalar::item::14} to "diamond axe" set {Kasa::Esyalar::item::15} to "diamond axe of efficiency 2" set {Kasa::Esyalar::item::16} to "4 emerald block" set {Kasa::Esyalar::item::17} to "4 emerald block" set {Kasa::Esyalar::item::18} to "4 emerald block" set {Kasa::Esyalar::item::19} to "nether star" set {Kasa::Esyalar::item::20} to "10 tnt" set {Kasa::Esyalar::item::21} to "16 obsidian" set {Kasa::Esyalar::item::22} to "16 obsidian" set {Kasa::Esyalar::item::23} to "16 obsidian" on quit: if {kasaAciliyor::%player%} is true: clear {kasaAciliyor::%player%} clear {kasaAciliyor} command /sandıkayarla: trigger: if player has permission "sandik.admin": if targeted block is chest: if {ozelSandik::%location of targeted block%} is not set: set {_loc} to location of targeted block set {ozelSandik::%{_loc}%} to {_loc} send "{@Prefix} Önünüzdeki sandık artık kasa, kasanın özelliğini kaldırmak için /sandıkayarla yazabilirsin." stop else if {ozelSandik::%location of targeted block%} is set: clear {ozelSandik::%location of targeted block%} send "{@Prefix} Önünüzdeki sandık artık kasa değil, tekrar kasa yapmak için /sandıkayarla yazabilirsin." else: send "{@Prefix} Bunu kullanabilmek için bir sandığa bakman gerek!" else: send "{@Prefix} Bunun için iznin yok" on rightclick on chest: if {ozelSandik::%location of event-block%} is set: cancel event if player's tool is {@AnahtarItem}: if name of player's tool is "{@AnahtarIsim}": if {kasaAciliyor} is set: send "{@Prefix} Lütfen bekle, şuanda bu kasa açılıyor.." stop set {_key} to true set {_hash} to line 1 of lore of player's tool remove 1 {@AnahtarItem} named "{@AnahtarIsim}" with lore {_hash} from player's inventory if {_hash} is not set: send "{@Prefix} Kullandığınız anahtarın kodu geçersiz!" set {_key} to false stop if {tumKodlar::*} does not contain {_hash}: send "{@Prefix} Kullandığınız anahtarın kodu geçersiz!" set {_key} to false stop remove {_hash} from {tumKodlar::*} set {kasaAciliyor} to true set {kasaAciliyor::%player%} to true wait 5 tick loop 9 times: add "%{Kasa::Esyalar::item::%random integer between 1 and 23%}%" to {_itemler::*} open chest with 3 rows named "{@KasaMenusuAdi}" to player wait 1 tick loop 9 times: format slot (loop-number - 1) of player with black stained glass pane named "&7" to be unstealable loop 9 times: format slot ((loop-number - 1)+18) of player with black stained glass pane named "&7" to be unstealable format slot 4 of player with red stained glass pane named "&7Senin Eşyan!" to be unstealable format slot 22 of player with red stained glass pane named "&7Senin Eşyan!" to be unstealable set {_loop} to a random integer between 20 and 25 loop {_loop} times: set {_item::9} to {_item::8} set {_item::8} to {_item::7} set {_item::7} to {_item::6} set {_item::6} to {_item::5} set {_item::5} to {_item::4} set {_item::4} to {_item::3} set {_item::3} to {_item::2} set {_item::2} to {_item::1} set {_item::1} to "%a random element out of {_itemler::*}%" parsed as material loop 9 times: set {_n} to loop-number-2 set {_i} to {_item::%loop-number-2%} if inventory name of player's current inventory contains "{@KasaMenusuAdi}": format slot (({_n} - 1)+9) of player with {_item::%loop-number-2%} to be unstealable add 1 to {_ses} if {_ses} > 3: set {_ses} to 1 if {_ses} = 1: play raw sound "random.click" at player with pitch 2 volume 0.5 if {_ses} = 2: play raw sound "random.click" at player with pitch 1 volume 0.5 if {_ses} = 3: play raw sound "random.click" at player with pitch 0 volume 0.5 wait 2 ticks set {_loop} to a random integer between 10 and 18 loop {_loop} times: set {_item::9} to {_item::8} set {_item::8} to {_item::7} set {_item::7} to {_item::6} set {_item::6} to {_item::5} set {_item::5} to {_item::4} set {_item::4} to {_item::3} set {_item::3} to {_item::2} set {_item::2} to {_item::1} set {_item::1} to "%a random element out of {_itemler::*}%" parsed as material loop 9 times: set {_n} to loop-number-2 set {_i} to {_item::%loop-number-2%} if inventory name of player's current inventory contains "{@KasaMenusuAdi}": format slot (({_n} - 1)+9) of player with {_item::%loop-number-2%} to be unstealable add 1 to {_ses} if {_ses} > 3: set {_ses} to 1 if {_ses} = 1: play raw sound "random.click" at player with pitch 2 volume 0.5 if {_ses} = 2: play raw sound "random.click" at player with pitch 1 volume 0.5 if {_ses} = 3: play raw sound "random.click" at player with pitch 0 volume 0.5 wait 4 ticks set {_loop} to a random integer between 7 and 15 loop {_loop} times: set {_item::9} to {_item::8} set {_item::8} to {_item::7} set {_item::7} to {_item::6} set {_item::6} to {_item::5} set {_item::5} to {_item::4} set {_item::4} to {_item::3} set {_item::3} to {_item::2} set {_item::2} to {_item::1} set {_item::1} to "%a random element out of {_itemler::*}%" parsed as material loop 9 times: set {_n} to loop-number-2 set {_i} to {_item::%loop-number-2%} if inventory name of player's current inventory contains "{@KasaMenusuAdi}": format slot (({_n} - 1)+9) of player with {_item::%loop-number-2%} to be unstealable add 1 to {_ses} if {_ses} > 3: set {_ses} to 1 if {_ses} = 1: play raw sound "random.click" at player with pitch 2 volume 0.5 if {_ses} = 2: play raw sound "random.click" at player with pitch 1 volume 0.5 if {_ses} = 3: play raw sound "random.click" at player with pitch 0 volume 0.5 wait 6 ticks set {_loop} to a random integer between 3 and 7 loop {_loop} times: set {_item::9} to {_item::8} set {_item::8} to {_item::7} set {_item::7} to {_item::6} set {_item::6} to {_item::5} set {_item::5} to {_item::4} set {_item::4} to {_item::3} set {_item::3} to {_item::2} set {_item::2} to {_item::1} set {_item::1} to "%a random element out of {_itemler::*}%" parsed as material loop 9 times: set {_n} to loop-number-2 set {_i} to {_item::%loop-number-2%} if inventory name of player's current inventory contains "{@KasaMenusuAdi}": format slot (({_n} - 1)+9) of player with {_item::%loop-number-2%} to be unstealable add 1 to {_ses} if {_ses} > 3: set {_ses} to 1 if {_ses} = 1: play raw sound "random.click" at player with pitch 2 volume 0.5 if {_ses} = 2: play raw sound "random.click" at player with pitch 1 volume 0.5 if {_ses} = 3: play raw sound "random.click" at player with pitch 0 volume 0.5 wait 8 ticks set {_loop} to a random integer between 1 and 3 loop {_loop} times: set {_item::9} to {_item::8} set {_item::8} to {_item::7} set {_item::7} to {_item::6} set {_item::6} to {_item::5} set {_item::5} to {_item::4} set {_item::4} to {_item::3} set {_item::3} to {_item::2} set {_item::2} to {_item::1} set {_item::1} to "%a random element out of {_itemler::*}%" parsed as material loop 9 times: set {_n} to loop-number-2 set {_i} to {_item::%loop-number-2%} if inventory name of player's current inventory contains "{@KasaMenusuAdi}": format slot (({_n} - 1)+9) of player with {_item::%loop-number-2%} to be unstealable add 1 to {_ses} if {_ses} > 3: set {_ses} to 1 if {_ses} = 1: play raw sound "random.click" at player with pitch 2 volume 0.5 if {_ses} = 2: play raw sound "random.click" at player with pitch 1 volume 0.5 if {_ses} = 3: play raw sound "random.click" at player with pitch 0 volume 0.5 wait 10 ticks set {_item} to {_item::5} if inventory name of player's current inventory contains "{@KasaMenusuAdi}": format slot 9 of player with gold ingot named "&7" to be unstealable format slot 17 of player with gold ingot named "&7" to be unstealable wait 5 ticks if inventory name of player's current inventory contains "{@KasaMenusuAdi}": format slot 10 of player with gold ingot named "&7" to be unstealable format slot 16 of player with gold ingot named "&7" to be unstealable wait 5 ticks if inventory name of player's current inventory contains "{@KasaMenusuAdi}": format slot 11 of player with gold ingot named "&7" to be unstealable format slot 15 of player with gold ingot named "&7" to be unstealable wait 5 ticks if inventory name of player's current inventory contains "{@KasaMenusuAdi}": format slot 12 of player with gold ingot named "&7" to be unstealable format slot 14 of player with gold ingot named "&7" to be unstealable play raw sound "fireworks.twinkle" at player with pitch 1 volume 2 wait 40 ticks give player {_item} message "{@Prefix} Tebrikler, kazandığın eşya &b%{_item}%&7!" broadcast "{@Prefix} &6%player%, &7kasadan şu eşyayı kazandı: &b%{_item}%" play raw sound "random.successful_hit" at player with pitch 1 volume 10 clear {kasaAciliyor} clear {kasaAciliyor::%player%} clear {_itemler::*} close player's inventory stop else: send "{@Prefix} Bu eşya bir kasa anahtarı değil!" stop else: send "{@Prefix} Lütfen elinde {@AnahtarItem} eşyasını tut!" stop on inventory close: if {kasaAciliyor} is set: if {kasaAciliyor::%player%} is set: wait 1 tick open chest with 3 rows named "{@KasaMenusuAdi}" to player wait 1 tick loop 9 times: format slot (loop-number - 1) of player with black stained glass pane named "&7" to be unstealable loop 9 times: format slot ((loop-number - 1)+18) of player with black stained glass pane named "&7" to be unstealable format slot 4 of player with red stained glass pane named "&7Senin Eşyan!" to be unstealable format slot 22 of player with red stained glass pane named "&7Senin Eşyan!" to be unstealable on break of chest: if {ozelSandik::%location of event-block%} is set: cancel event command /anahtarver: trigger: if player has permission "sandik.admin": set {_hash} to "c%random integer from 0 to 9%%random integer from 0 to 9%%random integer from 0 to 9%de%random integer from 0 to 9%%random integer from 0 to 9%%random integer from 0 to 9%" add {_hash} to {tumKodlar::*} send "{@Prefix} Anahtar envantere eklendi." give 1 {@AnahtarItem} of unbreaking 10 named "{@AnahtarIsim}" with lore "%{_hash}%" to player else: send "{@Prefix} Bunun için iznin yok"
Konuda senin dediğinle ilgili birşey yazmıyordu. Onun için bu jackpot sistemini attım. Arkadaşın kullanıp kullanmamasına kalmış herşey. Lütfen bir daha gereksiz yere mesaj atmazsanız sevinirim.Sonuç olarak yapabilicek yokmudur ya @ByFatih[DOUBLEPOST=1486030995,1486030886][/DOUBLEPOST]
konuyu düzgün okumamış olabilirmisin bence konuyu tekrar gözden geçir biz kasa muhabbetinde değiliz para yatıracaklar yatırdıkları paraya göre şansları olacak şansa göre toplam yatırılan para birine çıkacak ve tüm parayı o alacak