Son kullanma tarihi geçmiş, bayatlamış bir tarayıcı kullanıyorsanız. Mercedes kullanmak yerine tosbaya binmek gibi... Websiteleri düzgün görüntüleyemiyorsanız eh, bi zahmet tarayıcınızı güncelleyiniz. Modern Web standartlarını karşılayan bir tarayıcı alternatifine göz atın.
(İSTEK) Oyuncular oyundayken yazı renklerini belirli bir ücret ile değiştirebilsin! )
Merhaba ilginiz için teşekkürler şimdiden. Skyblock sunucusu için istiyorum bu arada.
Şimdi oyundayken kırıktaş kırdığımızda %1 şans ile bir renk altını kazanıyoruz. Fakat envantere gelmesini istemiyorum. Oyuncular /renkaltınım yazdığında sayısına bakabilsinler. Ardından /renk yazdıklarına karşılarına bir menü çıksın ve menü de
&f (beyaz renk) = 80 Renk Altını
&d (pembe renk) = 100 Renk Altını
&a (açık yeşil ren) = 160 Renk Altını
fiyatında olsun. ayrıca /renkaltınıver (player) (sayı) mantığında da ufak bir şey yapabilirseniz sevinirim.
Kod denendi ve sorunsuzca çalışmaktadır.|Biraz uzun oldu|
JavaScript:
on break of cobblestone:
chance of 1%:
add 1 to {renkaltin.%player%}
send " &7> &aKırıktaş kazarken &6Renk Altını &akazandın &7! &aŞuan %{renkaltin.%player%}% &6Renk Altının &avar."
command /renk:
permission: chat.renk
permission message: &bSunucuADI &7» &cYeterli Yetkiniz Yok !
trigger:
open chest with 1 row named "&bSunucuADI" to player
wait 1 tick
format slot 2 of player with pink wool named "&bSunucuADI" with lore "&dChatte yazınız bu renkte gözükecektir." to close then run "chatrenk %player% pembe"
format slot 4 of player with white wool named "&bSunucuADI" with lore "&fChatte yazınız bu renkte gözükecektir." to close then run "chatrenk %player% beyaz"
format slot 6 of player with lime wool named "&bSunucuADI" with lore "&aChatte yazınız bu renkte gözükecektir." to close then run "chatrenk %player% yesil"
command /chatrenk <player> <text>:
executable by : console
trigger:
if argument-1 is not set:
send "&bSunucuADI &7» &c/chatrenk <oyuncu> <pembe/beyaz/yesil> !" to player
if argument-1 is set:
if arg-2 is "pembe":
if {renkaltin.%arg-1%} is more than or equal to 100:
remove 100 from {renkaltin.%arg-1%}
set {chatrenk::%arg-1%::beyaz} to false
set {chatrenk::%arg-1%::pembe} to true
set {chatrenk::%arg-1%::yesil} to false
send "&bSunucuADI &7» &7Istedigin renk basariyla &dPembe &7olarak ayarlandı." to arg-1
else:
send "&bSunucuADI &7» &cYeterli &6Renk Altının &cyok!" to arg-1
if arg-2 is "beyaz":
if {renkaltin.%arg-1%} is more than or equal to 80:
remove 80 from {renkaltin.%arg-1%}
set {chatrenk::%arg-1%::beyaz} to true
set {chatrenk::%arg-1%::pembe} to false
set {chatrenk::%arg-1%::yesil} to false
send "&bSunucuADI &7» &7Istedigin renk basariyla &fBeyaz &7olarak ayarlandı." to arg-1
else:
send "&bSunucuADI &7» &cYeterli &6Renk Altının &cyok!" to arg-1
if arg-2 is "yesil":
if {renkaltin.%arg-1%} is more than or equal to 160:
remove 160 from {renkaltin.%arg-1%}
set {chatrenk::%arg-1%::beyaz} to false
set {chatrenk::%arg-1%::yesil} to true
set {chatrenk::%arg-1%::pembe} to false
send "&bSunucuADI &7» &7Istedigin renk basariyla &aYesil &7olarak ayarlandı." to arg-1
else:
send "&bSunucuADI &7» &cYeterli &6Renk Altının &cyok!" to arg-1
on chat:
if {chatrenk::%player%::yesil} is true:
set message to "&a%message%"
if {chatrenk::%player%::beyaz} is true:
set message to "&f%message%"
if {chatrenk::%player%::pembe} is true:
set message to "&d%message%"
command /renkver [<player>] [<number>]:
permission: chat.renk.admin
permission message: &bSunucuADI &7» &cYeterli Yetkiniz Yok !
trigger:
if argument-1 is set:
if argument-2 is set:
add arg-2 to {renkaltin.%arg-1%}
send "&bSunucuADI &7» &aBaşarıyla %arg-1% Oyuncusuna %arg-2% kadar &6Renk Altını &averildi"
command /renkaltin [<player>]:
trigger:
if argument is set:
send "&bSunucuADI &7» %arg-1% &fAdlı oyuncunun %{renkaltin.%arg-1%}% kadar &6Renk Altını &fvar" to player
else:
send "&bSunucuADI &7» &f%{renkaltin.%player%}% kadar &6Renk Altının &fvar" to player