Son kullanma tarihi geçmiş, bayatlamış bir tarayıcı kullanıyorsanız. Mercedes kullanmak yerine tosbaya binmek gibi... Websiteleri düzgün görüntüleyemiyorsanız eh, bi zahmet tarayıcınızı güncelleyiniz. Modern Web standartlarını karşılayan bir tarayıcı alternatifine göz atın.
Buna verecek isim bulamadım. Şöyle bir şey var aklımda;
oyuncu oyuna "ilk" girişinde önüne bir kutu açılacak (illa kutu ile olmak zorunda değil yapamazsanız oyuncu kod ile yazsa da olur), açılan bu kutuda (veya yazacağı kodda) 2 seçenek olacak.
1- a takımı
2- b takımı
Daha önce gördüğüm kadarıyla bu tarz ırk skriptlerinde oyuncuların canı 10 kalpten fazla veya az olabiliyordu. Mümkünse iki takım için de onu 5 kalp yapın.
Bir de aynı takımdakiler kendi aralarında birbirine vuramasın.
Zor bir skript ise hiç uğraşmayın yormak istemem sizleri.
Uzun süredir kod yazmıyorum. Test etmedim ama bunu bir deneyin. SkQuery gerekli.
Kod:
command /takim1:
trigger:
if {takim.%player%} isn't set:
set {takim.%player%} to "takim1"
set the maximum health of the player to 10
send "&bTakım &8» &fA Takımına geçildi!"
else:
send "&bTakım &8» &fZaten takımınız var!"
command /takim2:
trigger:
if {takim.%player%} isn't set:
set {takim.%player%} to "takim2"
set the maximum health of the player to 10
send "&bTakım &8» &fB Takımına geçildi!"
else:
send "&bTakım &8» &fZaten takımınız var!"
on join:
if {takim.%player%} isn't set:
wait 0.01 tick
open chest with 1 rows named "&a&l» Takımlar" to player
format slot 3 of player with paper named "&9&lA Takımı" with lore "&7Tıkla ve &9A &7Takımına katıl!" to close then run [make player execute command "takim1"]
format slot 5 of player with paper named "&c&lB Takımı" with lore "&7Tıkla ve &cB &7Takımına katıl!" to close then run [make player execute command "takim2"]
on first join:
if {takim.%player%} isn't set:
wait 0.01 tick
open chest with 1 rows named "&a&l» Takımlar" to player
format slot 3 of player with paper named "&9&lA Takımı" with lore "&7Tıkla ve &9A &7Takımına katıl!" to close then run [make player execute command "takim1"]
format slot 5 of player with paper named "&c&lB Takımı" with lore "&7Tıkla ve &cB &7Takımına katıl!" to close then run [make player execute command "takim2"]
every 1 minute:
loop all players:
if {takim.%loop-player%} isn't set:
wait 0.01 tick
open chest with 1 rows named "&a&l» Takımlar" to player
format slot 3 of loop-player with paper named "&9&lA Takımı" with lore "&7Tıkla ve &9A &7Takımına katıl!" to close then run [make player execute command "takim1"]
format slot 5 of loop-player with paper named "&c&lB Takımı" with lore "&7Tıkla ve &cB &7Takımına katıl!" to close then run [make player execute command "takim2"]
Uzun süredir kod yazmıyorum. Test etmedim ama bunu bir deneyin. SkQuery gerekli.
Kod:
command /takim1:
trigger:
if {takim.%player%} isn't set:
set {takim.%player%} to "takim1"
set the maximum health of the player to 10
send "&bTakım &8» &fA Takımına geçildi!"
else:
send "&bTakım &8» &fZaten takımınız var!"
command /takim2:
trigger:
if {takim.%player%} isn't set:
set {takim.%player%} to "takim2"
set the maximum health of the player to 10
send "&bTakım &8» &fB Takımına geçildi!"
else:
send "&bTakım &8» &fZaten takımınız var!"
on join:
if {takim.%player%} isn't set:
wait 0.01 tick
open chest with 1 rows named "&a&l» Takımlar" to player
format slot 3 of player with paper named "&9&lA Takımı" with lore "&7Tıkla ve &9A &7Takımına katıl!" to close then run [make player execute command "takim1"]
format slot 5 of player with paper named "&c&lB Takımı" with lore "&7Tıkla ve &cB &7Takımına katıl!" to close then run [make player execute command "takim2"]
on first join:
if {takim.%player%} isn't set:
wait 0.01 tick
open chest with 1 rows named "&a&l» Takımlar" to player
format slot 3 of player with paper named "&9&lA Takımı" with lore "&7Tıkla ve &9A &7Takımına katıl!" to close then run [make player execute command "takim1"]
format slot 5 of player with paper named "&c&lB Takımı" with lore "&7Tıkla ve &cB &7Takımına katıl!" to close then run [make player execute command "takim2"]
every 1 minute:
loop all players:
if {takim.%loop-player%} isn't set:
wait 0.01 tick
open chest with 1 rows named "&a&l» Takımlar" to player
format slot 3 of loop-player with paper named "&9&lA Takımı" with lore "&7Tıkla ve &9A &7Takımına katıl!" to close then run [make player execute command "takim1"]
format slot 5 of loop-player with paper named "&c&lB Takımı" with lore "&7Tıkla ve &cB &7Takımına katıl!" to close then run [make player execute command "takim2"]
command /takim1:
trigger:
if {takim.%player%} isn't set:
set {takim.%player%} to "takim1"
set the maximum health of the player to 10
send "&bTakım &8» &fA Takımına geçildi!"
else:
send "&bTakım &8» &fZaten takımınız var!"
command /takim2:
trigger:
if {takim.%player%} isn't set:
set {takim.%player%} to "takim2"
set the maximum health of the player to 10
send "&bTakım &8» &fB Takımına geçildi!"
else:
send "&bTakım &8» &fZaten takımınız var!"
on join:
if {takim.%player%} isn't set:
wait 0.01 tick
open chest with 1 rows named "&a&l» Takımlar" to player
format slot 3 of player with paper named "&9&lA Takımı" with lore "&7Tıkla ve &9A &7Takımına katıl!" to close then run [make player execute command "takim1"]
format slot 5 of player with paper named "&c&lB Takımı" with lore "&7Tıkla ve &cB &7Takımına katıl!" to close then run [make player execute command "takim2"]
on first join:
if {takim.%player%} isn't set:
wait 0.01 tick
open chest with 1 rows named "&a&l» Takımlar" to player
format slot 3 of player with paper named "&9&lA Takımı" with lore "&7Tıkla ve &9A &7Takımına katıl!" to close then run [make player execute command "takim1"]
format slot 5 of player with paper named "&c&lB Takımı" with lore "&7Tıkla ve &cB &7Takımına katıl!" to close then run [make player execute command "takim2"]
every 1 minute:
if {takim.%player%} isn't set:
loop all players:
wait 0.01 tick
open chest with 1 rows named "&a&l» Takımlar" to player
format slot 3 of loop-player with paper named "&9&lA Takımı" with lore "&7Tıkla ve &9A &7Takımına katıl!" to close then run [make player execute command "takim1"]
format slot 5 of loop-player with paper named "&c&lB Takımı" with lore "&7Tıkla ve &cB &7Takımına katıl!" to close then run [make player execute command "takim2"]
command /takim1:
trigger:
if {takim.%player%} isn't set:
set {takim.%player%} to "takim1"
set the maximum health of the player to 10
send "&bTakım &8» &fA Takımına geçildi!"
else:
send "&bTakım &8» &fZaten takımınız var!"
command /takim2:
trigger:
if {takim.%player%} isn't set:
set {takim.%player%} to "takim2"
set the maximum health of the player to 10
send "&bTakım &8» &fB Takımına geçildi!"
else:
send "&bTakım &8» &fZaten takımınız var!"
on join:
if {takim.%player%} isn't set:
wait 0.01 tick
open chest with 1 rows named "&a&l» Takımlar" to player
format slot 3 of player with paper named "&9&lA Takımı" with lore "&7Tıkla ve &9A &7Takımına katıl!" to close then run [make player execute command "takim1"]
format slot 5 of player with paper named "&c&lB Takımı" with lore "&7Tıkla ve &cB &7Takımına katıl!" to close then run [make player execute command "takim2"]
on first join:
if {takim.%player%} isn't set:
wait 0.01 tick
open chest with 1 rows named "&a&l» Takımlar" to player
format slot 3 of player with paper named "&9&lA Takımı" with lore "&7Tıkla ve &9A &7Takımına katıl!" to close then run [make player execute command "takim1"]
format slot 5 of player with paper named "&c&lB Takımı" with lore "&7Tıkla ve &cB &7Takımına katıl!" to close then run [make player execute command "takim2"]
every 1 minute:
if {takim.%player%} isn't set:
loop all players:
wait 0.01 tick
open chest with 1 rows named "&a&l» Takımlar" to player
format slot 3 of loop-player with paper named "&9&lA Takımı" with lore "&7Tıkla ve &9A &7Takımına katıl!" to close then run [make player execute command "takim1"]
format slot 5 of loop-player with paper named "&c&lB Takımı" with lore "&7Tıkla ve &cB &7Takımına katıl!" to close then run [make player execute command "takim2"]
En sondaki every 1 minute olan kısma ihtiyacım yoktu, sildim orayı. Skript çalışıyor şuan.
Rica etsem adminler için takım sıfırlama gibi bir komut koyabilir misiniz?
En sondaki every 1 minute olan kısma ihtiyacım yoktu, sildim orayı. Skript çalışıyor şuan.
Rica etsem adminler için takım sıfırlama gibi bir komut koyabilir misiniz?
command /takim1:
trigger:
if {takim.%player%} isn't set:
set {takim.%player%} to "takim1"
set the maximum health of the player to 10
send "&bTakım &8» &fA Takımına geçildi!"
else:
send "&bTakım &8» &fZaten takımınız var!"
command /takim2:
trigger:
if {takim.%player%} isn't set:
set {takim.%player%} to "takim2"
set the maximum health of the player to 10
send "&bTakım &8» &fB Takımına geçildi!"
else:
send "&bTakım &8» &fZaten takımınız var!"
command /takımsıfırla:
permission: takımsıfırla.admin
permission message: &cBu komutu kullanabilmek için yeterli yetkin yok!
trigger:
delete {takim.%player%}
send "&aTakımlar sıfırlandı."
on join:
if {takim.%player%} isn't set:
wait 2 tick
open chest with 1 rows named "&a&l» Takımlar" to player
wait 2 tick
format slot 3 of player with paper named "&9&lA Takımı" with lore "&7Tıkla ve &9A &7Takımına katıl!" to close then run [make player execute command "takim1"]
format slot 5 of player with paper named "&c&lB Takımı" with lore "&7Tıkla ve &cB &7Takımına katıl!" to close then run [make player execute command "takim2"]
on first join:
if {takim.%player%} isn't set:
wait 2 tick
open chest with 1 rows named "&a&l» Takımlar" to player
wait 2 tick
format slot 3 of player with paper named "&9&lA Takımı" with lore "&7Tıkla ve &9A &7Takımına katıl!" to close then run [make player execute command "takim1"]
format slot 5 of player with paper named "&c&lB Takımı" with lore "&7Tıkla ve &cB &7Takımına katıl!" to close then run [make player execute command "takim2"]
command /takim1:
trigger:
if {takim.%player%} isn't set:
set {takim.%player%} to "takim1"
set the maximum health of the player to 10
send "&bTakım &8» &fA Takımına geçildi!"
else:
send "&bTakım &8» &fZaten takımınız var!"
command /takim2:
trigger:
if {takim.%player%} isn't set:
set {takim.%player%} to "takim2"
set the maximum health of the player to 10
send "&bTakım &8» &fB Takımına geçildi!"
else:
send "&bTakım &8» &fZaten takımınız var!"
command /takımsıfırla:
permission: takımsıfırla.admin
permission message: &cBu komutu kullanabilmek için yeterli yetkin yok!
trigger:
delete {takim.%player%}
send "&aTakımlar sıfırlandı."
on join:
if {takim.%player%} isn't set:
wait 2 tick
open chest with 1 rows named "&a&l» Takımlar" to player
wait 2 tick
format slot 3 of player with paper named "&9&lA Takımı" with lore "&7Tıkla ve &9A &7Takımına katıl!" to close then run [make player execute command "takim1"]
format slot 5 of player with paper named "&c&lB Takımı" with lore "&7Tıkla ve &cB &7Takımına katıl!" to close then run [make player execute command "takim2"]
on first join:
if {takim.%player%} isn't set:
wait 2 tick
open chest with 1 rows named "&a&l» Takımlar" to player
wait 2 tick
format slot 3 of player with paper named "&9&lA Takımı" with lore "&7Tıkla ve &9A &7Takımına katıl!" to close then run [make player execute command "takim1"]
format slot 5 of player with paper named "&c&lB Takımı" with lore "&7Tıkla ve &cB &7Takımına katıl!" to close then run [make player execute command "takim2"]
command /takim1:
trigger:
if {takim.%player%} isn't set:
set {takim.%player%} to "takim1"
set the maximum health of the player to 10
send "&bTakım &8» &fA Takımına geçildi!"
else:
send "&bTakım &8» &fZaten takımınız var!"
command /takim2:
trigger:
if {takim.%player%} isn't set:
set {takim.%player%} to "takim2"
set the maximum health of the player to 10
send "&bTakım &8» &fB Takımına geçildi!"
else:
send "&bTakım &8» &fZaten takımınız var!"
command /takımsıfırla [<player>]:
permission: takımsıfırla.admin
permission message: &cBu komutu kullanabilmek için yeterli yetkin yok!
trigger:
if arg 1 is not set:
send "&cBir oyuncu ismi girmelisin."
else:
delete {takim.%arg 1%}
send "&aTakımınız sıfırlandı!" to arg 1
send "&e%arg 1% &aAdlı oyuncunun takımını sıfırlandın!"
on join:
if {takim.%player%} isn't set:
wait 2 tick
open chest with 1 rows named "&a&l» Takımlar" to player
wait 2 tick
format slot 3 of player with paper named "&9&lA Takımı" with lore "&7Tıkla ve &9A &7Takımına katıl!" to close then run [make player execute command "takim1"]
format slot 5 of player with paper named "&c&lB Takımı" with lore "&7Tıkla ve &cB &7Takımına katıl!" to close then run [make player execute command "takim2"]
on first join:
if {takim.%player%} isn't set:
wait 2 tick
open chest with 1 rows named "&a&l» Takımlar" to player
wait 2 tick
format slot 3 of player with paper named "&9&lA Takımı" with lore "&7Tıkla ve &9A &7Takımına katıl!" to close then run [make player execute command "takim1"]
format slot 5 of player with paper named "&c&lB Takımı" with lore "&7Tıkla ve &cB &7Takımına katıl!" to close then run [make player execute command "takim2"]
command /takim1:
trigger:
if {takim.%player%} isn't set:
set {takim.%player%} to "takim1"
set the maximum health of the player to 10
send "&bTakım &8» &fA Takımına geçildi!"
else:
send "&bTakım &8» &fZaten takımınız var!"
command /takim2:
trigger:
if {takim.%player%} isn't set:
set {takim.%player%} to "takim2"
set the maximum health of the player to 10
send "&bTakım &8» &fB Takımına geçildi!"
else:
send "&bTakım &8» &fZaten takımınız var!"
command /takımsıfırla [<player>]:
permission: takımsıfırla.admin
permission message: &cBu komutu kullanabilmek için yeterli yetkin yok!
trigger:
if arg 1 is not set:
send "&cBir oyuncu ismi girmelisin."
else:
delete {takim.%arg 1%}
send "&aTakımınız sıfırlandı!" to arg 1
send "&e%arg 1% &aAdlı oyuncunun takımını sıfırlandın!"
on join:
if {takim.%player%} isn't set:
wait 2 tick
open chest with 1 rows named "&a&l» Takımlar" to player
wait 2 tick
format slot 3 of player with paper named "&9&lA Takımı" with lore "&7Tıkla ve &9A &7Takımına katıl!" to close then run [make player execute command "takim1"]
format slot 5 of player with paper named "&c&lB Takımı" with lore "&7Tıkla ve &cB &7Takımına katıl!" to close then run [make player execute command "takim2"]
on first join:
if {takim.%player%} isn't set:
wait 2 tick
open chest with 1 rows named "&a&l» Takımlar" to player
wait 2 tick
format slot 3 of player with paper named "&9&lA Takımı" with lore "&7Tıkla ve &9A &7Takımına katıl!" to close then run [make player execute command "takim1"]
format slot 5 of player with paper named "&c&lB Takımı" with lore "&7Tıkla ve &cB &7Takımına katıl!" to close then run [make player execute command "takim2"]