Merhaba merhaba
Ben Eyyüp beni Tanıyorsunuzdur zaten
neyse konuya Geçelim
15 Liraya Sattım Skripti Ücretsiz Dağıtmaya karar verdim ve Dağıtıyorum.
Düel İsteği Gönderebilme/Kabul Edebilme/Red Edilme/120 Saniye Sonra Otomatik Red Etme
Oyun İçinden Arena Oluşturabilme / Silebilme / Set Spawn Ayarlayabilme
Oyun İçinden Arena Listesine Bakabilme
Düello Menüsünden Şavaşları ve İstek Gönderenleri ve Bahislerini Görebilme
Görseller
Kendine Savaş İsteği Atınca Gelen mesaj: https://prnt.sc/10502x1
Skriptde Kendi Eşyalarınız ile Savaşmaktasınız
Kod:
options:
p: &ahyDuels &8»
isaret: &8»
# Fonksiyon
function createMap(p: player, isim: text):
if {_p} has the permission "duel.admin":
if {_isim} is set:
if {duel::arenas::list::*} doesn't contain "%{_isim}%":
set {duel::arenas::%{isim}%} to {_isim}
add "%{_isim}%" to {duel::arenas::list::*}
send "{@p} &7Başarıyla &e%{_isim}% &7adında arena oluşturuldu." to {_p}
else:
send "{@p} &7Böle bir Arena zaten bulunmaktadır." to {_p}
else:
send "{@p} &7Lütfen Arena ismi giriniz." to {_p}
else:
send "{@p} &7Komut Bulunamadı detaylı bilgi almak için &e/bilgi&c!" to {_p}
function removeMap(p: player, isim: text):
if {_p} has the permission "duel.admin":
if {_isim} is set:
if {duel::arenas::list::*} contains "%{_isim}%":
delete {duel::arenas::%{isim}%}
delete {duel::arenas::%{isim}%::*}
remove "%{_isim}%" from {duel::arenas::list::*}
send "{@p} &7Başarıyla &e%{_isim}% &7adındaki arena silindi.." to {_p}
else:
send "{@p} &7Böle bir Arena bulunamadı." to {_p}
else:
send "{@p} &7Lütfen Arena ismi giriniz." to {_p}
else:
send "{@p} &7Komut Bulunamadı detaylı bilgi almak için &e/bilgi&c!" to {_p}
function davet(p: player, tp: player, para: integer):
if {duel::savasiyor::%{_p}%} is not set:
if {_tp} is set:
if {duel::savasiyor::%{_tp}%} is not set:
if {_tp} is not {_p}:
if {_para} is set:
if {_p}'s balance is bigger or equal to {_para}:
if {duel::istekvar::%{_tp}%} is not set:
if {duel::istekgonderdi::%{_p}%} is not set:
set {duel::istekvar::%{_tp}%} to "%{_p}%"
set {duel::istekgonderdi::%{_p}%} to "%{_tp}%"
set {duel::kazanç::%{_p}%} to "%{_para}%"
send "{@p} &7Düello isteği %{_tp}% adlı kişiye gönderildi:" to {_p}
send "{@isaret} &7Düello Bahis: &e%{duel::kazanç::%{_p}%}%" to {_p}
send "{@p} &e%{_p}% &7adlı kişi size Düello isteği gönderdi:" to {_tp}
send "{@isaret} &7Düello Bahis: &e%{duel::kazanç::%{_p}%}%" to {_tp}
send "{@isaret} &7Düello isteği &e120 &7Saniye içinde Otomatik rededilecektir." to {_tp}
send "{@isaret} &7Kabul Etmek için &e/duel kabul %{_p}%" to {_tp}
send "{@isaret} &7Red Etmek için &e/duel red %{_p}%" to {_tp}
wait 120 seconds
if {duel::istekvar::%{_tp}%} is set:
if {duel::istekgonderdi::%{_p}%} is set:
delete {duel::istekgonderdi::%{_p}%}
delete {duel::istekvar::%{_tp}%}
delete {duel::kazanç::%{_p}%}
send "{@p} &e%{_tp}% &7adlı kişi Düello İsteğinizi redetti." to {_p}
send "{@p} &e%{_p}% &7adlı kişinin Düello İsteği rededildi." to {_tp}
else:
send "{@p} &e%{_tp}% &7adlı kişiye istek gönderilemedi." to {_p}
else:
send "{@p} &cZaten göndermiş olduğun bir istek var." to {_p}
else:
send "{@p} &cHesabınızda Yeterli Akçe Bulunmamaktadır!" to {_p}
else:
send "{@p} &cLütfen bir Bahis giriniz." to {_p}
else:
send "{@p} &cYok Artık! Kendinlemi Savaşcaksın" to {_p}
else:
send "{@p} &cBu Kişi Zaten Savaşta." to {_p}
else:
send "{@p} &cOyuncu Bulunamadı veya Oyuncu girilmedi." to {_p}
else:
send "{@p} &cSavaş Esnasında Başkasına Düello İsteği Gönderemessiniz." to {_p}
# komut
command /duel [<text>] [<text>] [<integer>]:
aliases: /düello
trigger:
if player has the permission "duel.admin":
if arg 1 is "setlobby" or "lobiayarla":
if arg 2 is not set:
if arg 3 is not set:
set {duel::lobi} to player's location
send "{@p} &7Lobi başarıyla &e%{duel::lobi}% &7Olarak ayarlandı" to player
if arg 1 is "create" or "oluştur":
if arg 2 is set:
createMap(player, arg 2)
if arg 1 is "list" or "liste":
if arg 2 is not set:
if arg 3 is not set:
loop {duel::arenas::list::*}:
add loop-value to {_arenalar::*}
set {_arenalar::*} to "%{_arenalar::*}%"
replace all "and" with "ve" in {_arenalar::*}
set {_arenalar::*} to "%{_arenalar::*}%"
send "{@p} &7Arenalar%nl%{@isaret} &e%{_arenalar::*}%"
if arg 1 is "setspawn":
if arg 2 is set:
if arg 3 is 1:
if {duel::arenas::list::*} contains arg 2:
set {duel::arenas::%arg 2%::spawn::1} to player's location
send "{@p} &7Başarıyla %arg 2% Arenasındaki 1. Spawn &e%{duel::arenas::%arg 2%::spawn::1}% &7olarak ayarlandı."
else:
send "{@p} &7Girilen arena bulunamadı."
if arg 3 is not set:
send "{@p} &7Lütfen ayarlanacak spawnı girin &e1, 2"
if arg 3 is 2:
if {duel::arenas::list::*} contains arg 2:
set {duel::arenas::%arg 2%::spawn::2} to player's location
send "{@p} &7Başarıyla %arg 2% Arenasındaki 2. Spawn &e%{duel::arenas::%arg 2%::spawn::2}% &7olarak ayarlandı."
else:
send "{@p} &7Girilen arena bulunamadı."
else:
send "{@p} &7Lütfen bir arena adı giriniz. Arena Listesi için &e/duel liste&7!"
if arg 1 is "sil":
removeMap(player, arg 2)
if arg 1 is "gönder":
if arg 2 is set:
set {_player1} to arg 2 parsed as player
set {_bahis} to arg 3
davet(player, {_player1}, {_bahis})
else:
send "{@p} &cOyuncu Bulunamadı veya Oyuncu girilmedi."
if arg 1 is "kabul":
if arg 2 is set:
set {_player} to arg 2 parsed as player
set {_bahis} to {duel::kazanç::%{_player}%} parsed as number
if player's balance is bigger or equal to {_bahis}:
if {duel::istekvar::%player%} is {_player}:
loop {duel::arenas::list::*}:
if {duel::arenas::%loop-value%::spawn::1} is set:
if {duel::arenas::%loop-value%::spawn::2} is set:
if {duel::arenas::%loop-value%::savasvarx} is not set:
add loop-value to {_arena::*}
else:
send "{@p} &cHay Aksi! Geçerli bir Arena bulunamadı."
delete {duel::istekgonderdi::%{_player}%}
delete {duel::istekvar::%player%}
stop
else:
send "{@p} &cHay Aksi! Geçerli bir Arena bulunamadı."
delete {duel::istekgonderdi::%{_player}%}
delete {duel::istekvar::%player%}
stop
else:
send "{@p} &cHay Aksi! Geçerli bir Arena bulunamadı."
delete {duel::istekgonderdi::%{_player}%}
delete {duel::istekvar::%player%}
stop
set {_x} to random element out of {_arena::*}
broadcast "%{_x}%"
set {_arenaspawn::1} to {duel::arenas::%{_x}%::spawn::1}
set {_arenaspawn::2} to {duel::arenas::%{_x}%::spawn::2}
set {duel::%player%::arena} to "%{_x}%"
set {duel::arenas::%{_x}%::savasvarx} to true
set {duel::savasiyor::%player%} to {_player}
set {duel::savasiyor::%{_player}%} to player
delete {duel::istekgonderdi::%{_player}%}
delete {duel::istekvar::%player%}
teleport player to {_arenaspawn::1}
teleport {_player} to {_arenaspawn::2}
set {_bahis} to {duel::kazanç::%{_player}%} parsed as number
if {_bahis} is bigger or equal to 100000:
broadcast "{@p}"
broadcast "{@isaret} &e%player% &7ve &e%{_player}% &7Savaşıyor"
broadcast "{@isaret} &7Savaş Bahisi: &a%{_bahis}%"
broadcast "{@p}"
else:
send "{@p} &7Bu kişi sana istek göndermemiş."
else:
send "{@p} &cParanız Düelloyu Kabul Etmek için Yetersiz."
else:
send "{@p} &cLütfen bir Oyuncu adı giriniz."
if arg 1 is "red":
if arg 2 is set:
set {_player} to arg 2 parsed as player
if {duel::istekvar::%player%} is {_player}:
delete {duel::istekgonderdi::%{_player}%}
delete {duel::istekvar::%player%}
delete {duel::kazanç::%{_player}%}
send "{@p} &e%player% &7adlı kişi Düello isteğinizi redetti." to {_player}
send "{@p} &e%{_player}% &7adlı kişinin Düello isteğini reddetiniz." to player
else:
send "{@p} &7Bu kişi sana istek göndermemiş."
else:
send "{@p} &cLütfen bir Oyuncu adı giriniz."
if arg 1 is not set:
if player has the permission "duel.admin":
send "{@p} &bDüello Admin Komutları"
send ""
send "{@isaret} &7/duel oluştur [<arena adı>] &b-> &fDüello arenası oluşturur"
send ""
send "{@isaret} &7/duel sil [<arena adı>] &b-> &fDüello arenası siler"
send ""
send "{@isaret} &7/duel liste &b-> &fDüello arena listesini gösterir."
send ""
send "{@isaret} &7/duel gönder [<oyuncu>] &b-> &fBir kişiye Düello İsteği Gönderir."
send ""
send "{@p} &bDüello Admin Komutları"
else:
send "{@p} &bDüello Oyuncu Komutları"
send ""
send "{@isaret} &7/duel gönder [<oyuncu>] &b-> &fBir kişiye Düello İsteği Gönderir."
send ""
send "{@isaret} &7/duel kabul [<oyuncu>] &b-> &fGelen isteği kabul eder."
send ""
send "{@isaret} &7/duel red [<oyuncu>] &b-> &fGelen isteği red eder."
send ""
send "{@isaret} &7/duel menu &b-> &fDüel menüsünü açar."
send ""
send "{@p} &bDüello Oyuncu Komutları"
if arg 1 is "menu" or "menü":
open virtual chest with size 3 named "{@isaret} &7Düello" to player
set {envanterkilit::%player%} to true
loop {duel::kazanç::*}:
add 1 to {_size}
if {_low.to.high.list::%loop-value%} is not set:
set {_low.to.high.list::%loop-value%} to loop-index
else:
set {_n} to 0
loop {_size} times:
set {_n} to {_n}+1
{_low.to.high.list::%loop-value-1%.%{_n}%} is not set
set {_low.to.high.list::%loop-value-1%.%{_n}%} to loop-index
stop loop
wait 1 tick
set {_n} to size of {_low.to.high.list::*}
loop {_low.to.high.list::*}:
set {_high.to.low.list::%{_n}%} to loop-value
set {_n} to {_n}-1
wait 1 tick
loop {_high.to.low.list::*}:
add 1 to {_result}
if loop-value is not "<player>":
if {duel::istekgonderdi::%loop-value parsed as offline player%} is set:
make gui slot {_result} - 1 of player with paper named "&e%loop-value parsed as offline player%" with lore "||&6Bahis: &f%{duel::kazanç::%loop-value parsed as offline player%}%||&6İstek Gönderdiği Kişi: &f%{duel::istekgonderdi::%loop-value parsed as offline player%}%||&6Durum: &fİstek Gönderildi"
else:
make gui slot {_result} - 1 of player with paper named "&e%loop-value parsed as offline player%" with lore "||&6Bahis: &f%{duel::kazanç::%loop-value parsed as offline player%}%||&6Savaştığı Kişi: &f%{duel::savasiyor::%loop-value parsed as offline player%}%||&6Durum: &fSavaşıyor"
else:
stop
on inventory click:
if {envanterkilit::%player%} is true:
cancel event
on quit:
if {envanterkilit::%player%} is true:
delete {envanterkilit::%player%}
on join:
if {envanterkilit::%player%} is true:
delete {envanterkilit::%player%}
on inventory close:
if {envanterkilit::%player%} is true:
delete {envanterkilit::%player%}
on quit:
if {duel::istekvar::%player%} is set:
set {_gönderen} to {duel::istekvar::%player%} parsed as player
delete {duel::istekgonderdi::%{_gönderen}%}
delete {duel::kazanç::%{_gönderen}%}
send "{@p} &7Düello isteği gönderdiniz kişi Oyundan Çıktı." to {_gönderen}
delete {duel::istekvar::%player%}
if {duel::istekgonderdi::%player%} is set:
set {_gönderen} to {duel::istekgonderdi::%player%} parsed as player
delete {duel::istekvar::%{_gönderen}%}
delete {duel::kazanç::%player%}
send "{@p} &7Size Düello isteği gönderen kişi Oyundan Çıktı." to {_gönderen}
delete {duel::istekgonderdi::%player%}
if {duel::savasiyor::%player%} is set:
set {_p} to {duel::savasiyor::%player%}
if {duel::kazanç::%player%} is set:
set {_bahis} to {duel::kazanç::%player%} parsed as number
if {duel::kazanç::%{_p}%} is set:
set {_bahis} to {duel::kazanç::%{_p}%} parsed as number
if {duel::%player%::arena} is set:
delete {duel::arenas::%{duel::%player%::arena}%::savasvarx}
if {duel::%{_p}%::arena} is set:
delete {duel::arenas::%{duel::%{_p}%::arena}%::savasvarx}
remove {_bahis} from player's balance
add {_bahis} to {_p}'s balance
delete {duel::savasiyor::%player%}
delete {duel::savasiyor::%{_p}%}
delete {duel::kazanç::%{_p}%}
delete {duel::kazanç::%player%}
send "{@p} &7Rakibiniz Oyundan Ayrıldığı için &e%{_bahis}% Akçe &7Kazananı Siz Oldunuz" to {_p}
on death:
if {duel::savasiyor::%attacker%} is set:
set {_p} to {duel::savasiyor::%attacker%}
if victim is {_p}:
if {duel::kazanç::%attacker%} is set:
set {_bahis} to {duel::kazanç::%attacker%} parsed as number
if {duel::kazanç::%{_p}%} is set:
set {_bahis} to {duel::kazanç::%{_p}%} parsed as number
if {duel::%attacker%::arena} is set:
delete {duel::arenas::%{duel::%attacker%::arena}%::savasvarx}
if {duel::%{_p}%::arena} is set:
delete {duel::arenas::%{duel::%{_p}%::arena}%::savasvarx}
remove {_bahis} from {_p}'s balance
add {_bahis} to attacker's balance
send "{@p} &7Düellonun Kazananı Sensin" to attacker
send "{@isaret} &7Kazandığınız Miktar: &e%{_bahis}%" to attacker
send "{@p} &7Malesef Düello'yu Kaybettiniz" to {_p}
send "{@isaret} &7Kaybettiğiniz Miktar: &e%{_bahis}%" to {_p}
if {_bahis} is bigger or equal to 100000:
broadcast "{@p}"
broadcast "{@isaret} &e%{_p}% &7adlı kişi &e%attacker% &7Tarafından havaya uçuruldu."
broadcast "{@isaret} &e%{_bahis}% Akçe &7Kazananı &e%attacker% &7Oldu."
broadcast "{@p}"
delete {duel::savasiyor::%attacker%}
delete {duel::savasiyor::%{_p}%}
delete {duel::kazanç::%{_p}%}
delete {duel::kazanç::%attacker%}
Menüsünden Aktif Düelloları Görebilirsiniz.
+100k Bahisden Sonra Duyuru Atar
Kurulumda Hata Yaşayanlar için Discord Adresim: eyyüp.#4823
Gerekli Addonlar:
SkQuery
Skellett
SkRayfall
Tuske