Merhaba Değerli Forum Üyeleri,
Bu gün sizlere yapmış olduğum Hesap Makinesi Skriptimi tanıtacağım. Öncelikle bu skripti yapmakda ki amacım oyuncuların oyundan çıkmadan hesap makinesine ulaşmalarını sağlamaktır. Sunucu için Ekonomik sorunlara bu şekilde nokta koyacağız. Lafı fazla uzatmadan skriptin neler yaptığına bakalım :)
Skript
Bu gün sizlere yapmış olduğum Hesap Makinesi Skriptimi tanıtacağım. Öncelikle bu skripti yapmakda ki amacım oyuncuların oyundan çıkmadan hesap makinesine ulaşmalarını sağlamaktır. Sunucu için Ekonomik sorunlara bu şekilde nokta koyacağız. Lafı fazla uzatmadan skriptin neler yaptığına bakalım :)
» Çarpma işlemi
» Bölme işlemi
» Toplama işlemi
» Çıkartma işlemi
» Kalan Bulma işlemi
ÖNEMLİ NOT: Skript'in çalışması için; SkRayFall ve SKQuery Addonları şarttır!
Görseller
» Bölme işlemi
» Toplama işlemi
» Çıkartma işlemi
» Kalan Bulma işlemi
ÖNEMLİ NOT: Skript'in çalışması için; SkRayFall ve SKQuery Addonları şarttır!
Görseller
» /Hesap * <sayı> <sayı>
» /Hesap / <sayı> <sayı>
» /Hesap + <sayı> <sayı>
» /Hesap - <sayı> <sayı>
» /Hesap /- <sayı> <sayı>
» /Hesap / <sayı> <sayı>
» /Hesap + <sayı> <sayı>
» /Hesap - <sayı> <sayı>
» /Hesap /- <sayı> <sayı>
Skript
Kod:
command /hesap [<text>] [<number>] [<number>]:
trigger:
if arg-1 is set:
if arg-1 is "çarp" or "çarpma" or "*":
if arg-2 is set:
if arg-3 is set:
set {_sonuc.%player%} to (arg-2 * arg-3)
send "&eHesap &8» &6%arg-2% &7* &6%arg-3% &7= &e%{_sonuc.%player%}%"
stop
else:
send "&eHesap &8» &7Lütfen çarpılacak sayıları tam giriniz."
else:
send "&eHesap &8» &7Lütfen çarpılacak sayıları tam giriniz."
if arg-1 is "böl" or "bölme" or "/":
if arg-2 is set:
if arg-3 is set:
set {_sonuc.%player%} to (arg-2 / arg-3)
send "&eHesap &8» &6%arg-2% &7/ &6%arg-3% &7= &e%{_sonuc.%player%}%"
stop
else:
send "&eHesap &8» &7Lütfen bölünecek sayıları tam giriniz."
else:
send "&eHesap &8» &7Lütfen bölünecek sayıları tam giriniz."
if arg-1 is "çıkar" or "çıkartma" or "-":
if arg-2 is set:
if arg-3 is set:
set {_sonuc.%player%} to arg-2
remove arg-3 from {_sonuc.%player%}
send "&eHesap &8» &6%arg-2% &7- &6%arg-3% &7= &e%{_sonuc.%player%}%"
stop
else:
send "&eHesap &8» &7Lütfen çıkartılacak sayıları tam giriniz."
else:
send "&eHesap &8» &7Lütfen çıkartılacak sayıları tam giriniz."
if arg-1 is "topla" or "toplama" or "+":
if arg-2 is set:
if arg-3 is set:
set {_sonuc.%player%} to (arg-2 + arg-3)
send "&eHesap &8» &6%arg-2% &7+ &6%arg-3% &7= &e%{_sonuc.%player%}%"
stop
else:
send "&eHesap &8» &7Lütfen toplanacak sayıları tam giriniz."
else:
send "&eHesap &8» &7Lütfen toplanacak sayıları tam giriniz."
if arg-1 is "kalanbulma" or "/-":
if arg-2 is set:
if arg-3 is set:
set {_sonuc.%player%} to (arg-2 mod arg-3)
send "&eHesap &8» &6%arg-2% &7/ &6%arg-3% &7işleminin kalanı = &e%{_sonuc.%player%}%"
stop
else:
send "&eHesap &8» &7Lütfen kalanı bulunacak sayıları tam giriniz."
else:
send "&eHesap &8» &7Lütfen kalanı bulunacak sayıları tam giriniz."
if arg-1 isn't "çarp" or "çarpma" or "*" or "böl" or "bölme" or "/" or "çıkar" or "çıkartma" or "-" or "topla" or "toplama" or "+" or "kalanbulma":
send "&eHesap &8» &7Yapabileceğiniz işlemler: &c'*', '/', '-', '+', '/-'."
if arg-1 isn't set:
send "&eHesap &8» &7Yapabileceğiniz işlemler: &c'*', '/', '-', '+', '/-'."
Son düzenleme: