options:
ödülgünlük: 1 chest with name "&aGünlük Ödül" with lore "&7Sağ tıkla!"
saat: 1
sandiködül: 1 book with name "&aAntik Yazıt"
sandiködül2: 1 gold nugget with name "&aAntik Altın Parçası"
sandiködül3: 1 diamond with name "&fElmas"
sandiködül4: 1 emerald with name "&fZümrüt"
sandikmsj: Antik yazıt
sandikmsj2: Antik Altın Parçası
sandikmsj3: Elmas
sandikmsj4: Zümrüt
command /günlüködül:
trigger:
set {_zaman} to difference between {ödül.%player%} and now
if {_zaman} is less than {@saat} second:
set {_zaman} to difference between {_zaman} and {@saat} hours
send "&cBu komutu tekrar kullanabilmek icin 24 saat beklemelisin!"
stop
set {ödül.%player%} to now
give {@ödülgünlük} to player
send "&a&lSANDIK &8: &7Günlük Ödül Alındı!"
command /günlüködülbilgi:
trigger:
send "&e> &aGünlük ödülü 24 saatte bir alabilirsin."
send "&e> &aGünlük ödül'den &d&lNADIR&a eşyalar çıkabilir."
send "&e> &aGünlük ödül'den çıkan &d&lNADIR&a eşyaları yükseltme için kullanabilirsin."
on right click with chest:
name of player's held item is "&aGünlük Ödül"
cancel event
remove player's held item from player's inventory
if chance of 20%:
give {@sandiködül} to player
send "&a&lSANDIK &8: &7Sandıktan &a{@sandikmsj} &7çıktı"
else if chance of 20%:
give {@sandiködül2} to player
send "&a&lSANDIK &8: &7Sandıktan &a{@sandikmsj2} &7çıktı"
else if chance of 20%:
give {@sandiködül3} to player
send "&a&lSANDIK &8: &7Sandıktan &a{@sandikmsj3} &7çıktı"
else if chance of 20%:
give {@sandiködül4} to player
send "&a&lSANDIK &8: &7Sandıktan &a{@sandikmsj4} &7çıktı"
else:
send "&a&lSANDIK &8: &7Sandık boş çıktı."