Sol Reklam

Gelişmiş Skript nasıl yazılır (faction) ver2

Durum
Mesaj gönderimine kapalı.

Minato Namikaze

Somon Balığı Selam Vermeye Geldi
Katılım
22 Ağustos 2017
Mesajlar
22
Elmaslar
2
Puanlar
0
Yaş
25
Herkese selam bugün rehberimizin 2.bölümü ile karşınızdayım.

Kod:
options:   #ayarlar
    prefix: &9&lRANK &6&l>   #prefiximizi ayarlıyoruz
    paranyok: &cRank atlamak için yeteri kadar  paran yok!    #paranyok adlı değişkeni ayarladık
    sonrank: &aZaten en yüksek rütbedesin :)   #son rank adlı değişkeni ayarladık
   
command /rankup:   #/rankup yazdığında
    trigger:
        if {acemi.%player%} is not set:   #eğer oyuncu acemi değilse
            if player's balance is bigger than or equal to 50000:    #eğer oyuncunun hesabındaki para 50000 veya daha fazla ise
                set {acemi.%player%} to true    #oyuncuyu acemi yap
                delete {profesyonel.%player%}   #profesyonel'i sil
                execute console command "eco take %player% 50000"   #oyuncunun 50000 tlsini al
                execute console command "rankatlat %player% Acemi"   #oyuncuyu acemi yap
                stop   #dur
            else:   #deilse
                send " {@prefix} {@paranyok}"   #paran yok yaz
                               #en alta kadar aynı ordaki #işaretine gidin
        if {profesyonel.%player%} is not set:
            if player's balance is bigger than or equal to 225000:
                set {profesyonel.%player%} to true
                delete {soylu.%player%}
                execute console command "eco take %player% 225000"
                execute console command "rankatlat %player% Profesyonel"
                stop
            else:
                send " {@prefix} {@paranyok}"
        if {soylu.%player%} is not set:
            if player's balance is bigger than or equal to 440000:
                set {soylu.%player%} to true
                delete {bilgin.%player%}
                execute console command "eco take %player% 440000"
                execute console command "rankatlat %player% Soylu"
                stop
            else:
                send " {@prefix} {@paranyok}"
        if {bilgin.%player%} is not set:
            if player's balance is bigger than or equal to 790000:
                set {bilgin.%player%} to true
                delete {asil.%player%}
                execute console command "eco take %player% 790000"
                execute console command "rankatlat %player% Bilgin"
                stop
            else:
                send " {@prefix} {@paranyok}"
        if {asil.%player%} is not set:
            if player's balance is bigger than or equal to 1500000:
                set {asil.%player%} to true
                delete {kahraman.%player%}
                execute console command "eco take %player% 1500000"
                execute console command "rankatlat %player% Asil"
                stop
            else:
                send " {@prefix} {@paranyok}"
        if {kahraman.%player%} is not set:
            if player's balance is bigger than or equal to 5500000:
                set {kahraman.%player%} to true
                delete {lord.%player%}
                execute console command "eco take %player% 5500000"
                execute console command "rankatlat %player% Kahraman"
                stop
            else:
                send " {@prefix} {@paranyok}"
        if {lord.%player%} is not set:
            if player's balance is bigger than or equal to 15000000:
                set {lord.%player%} to true
                delete {efsanevi.%player%}
                execute console command "eco take %player% 15000000"
                execute console command "rankatlat %player% Lord"
                stop
            else:
                send " {@prefix} {@paranyok}"
        if {efsanevi.%player%} is not set:
            if player's balance is bigger than or equal to 25000000:
                set {efsanevi.%player%} to true
                set {rank.son.%player%} to  true
                execute console command "eco take %player% 25000000"
                execute console command "rankatlat %player% Efsanevi"
                stop
            else:
                send " {@prefix} {@paranyok}"
        if {rank.son.%player%} is set:
            send " {@prefix} {@sonrank}"
                      #buraya kadar hepsi aynı
command /ranks:   #/ranks yazdığında
    trigger:
        open chest with 3 row named "&9&lRANK LISTESI" to player    #3rowlu bir sandık oluştur adı rank listesi olsun
        format slot 1 of player with redstone named "&51.RANK: &6Acemi" with lore "&5Acemi rütbesine ulaşmak için||&250K &5paraya sahip olmalısınız." to be unstealable   #ilk slotta kızıltaş olsun ve açıklaması olsun
        format slot 3 of player with redstone named "&52.RANK: &6Profesyonel" with lore "&5Profesyonel rütbesine ulaşmak için||&2225K &5paraya sahip olmalısınız."  to be unstealable
        format slot 5 of player with redstone named "&53.RANK: &6Soylu" with lore "&5Soylu rütbesine ulaşmak için||&2440K &5paraya sahip olmalısınız."  to be unstealable   #bu rankda yukardaki aynı
        format slot 7 of player with redstone named "&54.RANK: &6Bilgin" with lore "&5Bilgin rütbesine ulaşmak için||&2790K &5paraya sahip olmalısınız."  to be unstealable
        format slot 10 of player with redstone named "&55.RANK: &6Asil" with lore "&5Asil rütbesine ulaşmak için||&21M 500K &5paraya sahip olmalısınız."  to be unstealable
        format slot 12 of player with redstone named "&56.RANK: &6Kahraman" with lore "&5Kahraman rütbesine ulaşmak için||&25M 500K &5paraya sahip olmalısınız."  to be unstealable
        format slot 14 of player with redstone named "&57.RANK: &6Lord" with lore "&5Lord rütbesine ulaşmak için||&215M &5paraya sahip olmalısınız."  to be unstealable
        format slot 16 of player with redstone named "&58.RANK: &6Efsanevi" with lore "&5Efsanevi rütbesine ulaşmak için||&225M &5paraya sahip olmalısınız."  to be unstealable
        format slot 26 of player with diamond named "&3&lÇIKIŞ" to close
           #buraya kadar aynı
       
command /rankatlat [<text>] [<text>]:   #(bu adminler için)  /rankatlat yazdığında
    executable by: console
    trigger:
        execute console command "manselect world"   #rütbeyi seç
        execute console command "manuadd %arg 1% %arg 2%"  #ve manuadd [oyuncu adı] [rütbe] diye bir komut çalıştır
        execute console command "manselect Spawn"
        execute console command "manuadd %arg 1% %arg 2%"
        execute console command "manselect Arsalar"
        execute console command "manuadd %arg 1% %arg 2%"
                #buraya kadar aynı sadece farklı dünyalarda yetkisini veriyor
        broadcast " {@prefix} &a%arg 1% &b, &4%arg 2% &brankına yükseldi! "    #ve chate [oyuncu]   rank atladı yazsın
       
command /ranksifirla [<offlineplayer>]:   #(buda admin için)  eğer /ranksifirla [oyuncu] yazarsa
    permission: sk.rank.admin   #ve bu yetkisi varsa
    permission message: &cBunu yapmak için yetkin yok!   #eğer yetkisi yoksa bunu yapmak için yetkin yok yazsın
    trigger:
        if arg 1 is set:  #eğer arg1 seçildiyse
            delete {acemi.%arg 1%}#rankları sil
            delete {rank.son.%arg 1%}#rankları sil
            set {profesyonel.%arg 1%} to true #rankları sil
            set {soylu.%arg 1%} to true #rankları sil
            set {bilgin.%arg 1%} to true #rankları sil
            set {asil.%arg 1%} to true #rankları sil
            set {kahraman.%arg 1%} to true #rankları sil
            set {lord.%arg 1%} to true #rankları sil
            set {efsanevi.%arg 1%} to true #rankları sil
            send " &7> &a%arg 1% &6adlı kişinin rütbesini sıfırladın."  #oyuncunun rütbesini sıfırladın yaz
        else:  #deilse
            send " &7> &cOyuncu ismi yazmadin!" #oyuncu ismini yazmadın de
           
on first join:   #ilk girişte
    delete {acemi.%player%}  #bütün rütbeleri sil
    delete {rank.son.%player%}
    set {profesyonel.%player%} to true
    set {soylu.%player%} to true
    set {bilgin.%player%} to true
    set {asil.%player%} to true
    set {kahraman.%player%} to true
    set {lord.%player%} to true
    set {efsanevi.%player%} to true

tamam şimdi geleim daha basit bir koda bu kodda elmas,demir,altın yumurtlayan tavuk yapacağız

Kod:
options:  #ayarlar
#-------------------------------------------------
#ELMAS TAVUĞUN İSMİ
    tavuk: &3&lElmas Tavuk
#ELMAS TAVUK YUMURTASI İSMİ
    yumurta: &3&lElmas Tavuk Yumurtası
#ELMAS TAVUĞUN ELMAS YUMURTLAMA ŞANSI
    sans: 100
#-------------------------------------------------
#DEMİR TAVUĞUN İSMİ
    tavuk2: &b&lDemir Tavuk
#DEMİR TAVUK YUMURTASI İSMİ
    yumurta2: &b&lDemir Tavuk Yumurtası
#DEMİR TAVUĞUN DEMİR YUMURTLAMA ŞANSI
    sans2: 100
#-------------------------------------------------
#ALTIN TAVUĞUN İSMİ
    tavuk3: &6&lAltın Tavuk
#ALTIN TAVUK YUMURTASI İSMİ
    yumurta3: &6&lAltın Tavuk Yumurtası
#ALTIN TAVUĞUN ALTIN YUMURTLAMA ŞANSI
    sans3: 100
#-------------------------------------------------

on rightclick with 383:91:   #yumurtaya sağ tıkladığında
    if tool's name is "{@yumurta}":   #eğer ismi {yumurta} ise
        cancel event   #olayı iptal et
        remove 1 383:91 named "{@yumurta}" from player   #oyuncudan yumurtayı al
        spawn chicken   #tavuk doğur
        push spawned chicken upwards at speed 0.5   #tavuğun kızını 0.5 yap
        set spawned chicken's name to "{@tavuk}"   #doğan tavuğun ismini elmas tavuk yap
        stop   # dur
on rightclick with 383:51:   #burdada demir için olanı
    if tool's name is "{@yumurta2}":
        cancel event
        remove 1 383:51 named "{@yumurta2}" from player
        spawn chicken
        push spawned chicken upwards at speed 0.5
        set spawned chicken's name to "{@tavuk2}"
        stop
on rightclick with 383:61:   #burda altın için olanı
    if tool's name is "{@yumurta3}":
        cancel event
        remove 1 383:61 named "{@yumurta3}" from player
        spawn chicken
        push spawned chicken upwards at speed 0.5
        set spawned chicken's name to "{@tavuk3}"
        stop
every 5 second:  #her 5 saniyede
    loop all chickens:   #bütün tavukları loopla
        loop-chicken's name contains "{@tavuk}"   #eğer loop ladığı tavuğun adı elmas tavuk ise
        chance of {@sans}%:   #100% şansla
            drop 1 of diamond at loop-chicken   #tavuktan 1 elmas düşür
            stop  #dur
every 5 second:  # burdada aynı
    loop all chickens:
        loop-chicken's name contains "{@tavuk2}"
        chance of {@sans2}%:
            drop 1 of iron ingot at loop-chicken
            stop
every 5 second:   #burdada aynı
    loop all chickens:
        loop-chicken's name contains "{@tavuk3}"
        chance of {@sans3}%:
            drop 1 of gold ingot at loop-chicken
            stop
command /ymt:  #ymt yazdığında
    trigger:
        if player is op:  #eğer player op ise
            give 1 383:91 named "{@yumurta}" to player   #yetkiliye 1 elmas tavuk yumurtası ver
            give 1 383:51 named "{@yumurta2}" to player   #yetkiliye 1 demir tavuk yumurtası ver
            give 1 383:61 named "{@yumurta3}" to player   #yetkiliye 1 altın tavuk yumurtası ver
            stop   #dur

Eğer başka istekleriniz varsa belirtiniz.

Kodlar alıntıdır sizin öğrenmeniz için geliştirilmiştir ver3 yakında gelecektir.

rep rep rep rep rep
 
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Yukarı