Sol Reklam
Sağ Reklam
  • MC-TR 4.0 Güncellemesi: Yeni Tema
    4 yılın ardından artık yeni temaya merhaba diyelim mi? Forumumuzun yeni teması nihayet yayında! Uzun süredir üzerinde çalıştığımız ve sizin geri bildirimlerinizle şekillendirdiğimiz bu yeni tema, forum deneyiminizi tamamen yenileyecek. Modern ve şık tasarımıyla göz alıcı bir deneyim sunmayı hedefleyen bu tema, forumda geçirdiğiniz zamanı daha keyifli ve verimli hale getirecek. 4.0'a geçmek için buraya tıklayabilirsiniz.

/firlatbeni skripti destek acil

Durum
Mesaj gönderimine kapalı.

MUHAMMETberatKaraman

Odunlara Vur Vur Vur!
Katılım
22 Ocak 2016
Mesajlar
30
Elmaslar
3
Puanlar
0
Yaş
25
  • merhabalar değerli canimin içi dalağim çiğerim skriplerler.sizden küçücük minnacık bir skript istiyeceğim.mesela bir kullanıcı /firlatbeni kullandıgında hafaya firlatcak tam düşerken birdaha firlatcak gibi olurmu.aslinde benim amacım mesela hub sunucumda npc ye tıkladıgında bu komut çalışcak aktariliyorsunuz diyecek ve aktarıcak.ama sadece skript kısmı uçurma kısmı yok.destek olursanız çok makbule geçer.şimdiden teşekkür ederim.
 

Puding Bey

Elimi tutan yoktu emanetime tutundum.
Katılım
8 Şubat 2017
Mesajlar
858
Elmaslar
710
Puanlar
15.120
Yaş
24
Yer
Suriye
Bi test et kardeşim
Kod:
command /firlatbeni:
    trigger:
        push player forwards with force 5
        message "&bİyi ucuslar dostum xd"
            set {firlat.%player%} to true
      
on damage:
    if damage cause is fall:
        if {firlat.%victim%} is true:
            cancel event
on join:
    set {firlat.%player%} to false
on death:
    set {firlat.%player%} to false
 

MUHAMMETberatKaraman

Odunlara Vur Vur Vur!
Katılım
22 Ocak 2016
Mesajlar
30
Elmaslar
3
Puanlar
0
Yaş
25
Bi test et kardeşim
Kod:
command /firlatbeni:
    trigger:
        push player forwards with force 5
        message "&bİyi ucuslar dostum xd"
            set {firlat.%player%} to true
     
on damage:
    if damage cause is fall:
        if {firlat.%victim%} is true:
            cancel event
on join:
    set {firlat.%player%} to false
on death:
    set {firlat.%player%} to false
Çok Teşekkür Ederim fakat ileriye firlatıyor.yukarıya firlatması için ayrı birşey olabilirmi ?[DOUBLEPOST=1512845749,1512844789][/DOUBLEPOST]
Bi test et kardeşim
Kod:
command /firlatbeni:
    trigger:
        push player forwards with force 5
        message "&bİyi ucuslar dostum xd"
            set {firlat.%player%} to true
     
on damage:
    if damage cause is fall:
        if {firlat.%victim%} is true:
            cancel event
on join:
    set {firlat.%player%} to false
on death:
    set {firlat.%player%} to false
Çok Teşekkür Ederim fakat ileriye firlatıyor.yukarıya firlatması için ayrı birşey olabilirmi ?
 

aLoneX

a.k.a Acyd
Katılım
20 Eylül 2017
Mesajlar
615
Elmaslar
575
Puanlar
5.995
Yer
İstanbul, Türkiye
Minecraft
4cyd

Discord:

arhwn#2000

Kod:
command /firlat [<player>]:
  permission: firlat.admin
  permission message: &cYetkin yok!
  trigger:
    if arg 1 is set:
      send "&6Sunucu &8> &c%arg 1% &7fırlatılıyor!"
      push %arg 1% to upwards at speed 9.9
      send "&6Sunucu &8> &c%arg 1% &7adlı kişi başarı ile fırlatıldı!"
      stop

ALINTI.
 

Puding Bey

Elimi tutan yoktu emanetime tutundum.
Katılım
8 Şubat 2017
Mesajlar
858
Elmaslar
710
Puanlar
15.120
Yaş
24
Yer
Suriye
Şimdi dene birde.
Kod:
command /firlatbeni:
    trigger:
        push to upwards at speed 5
        message "&bİyi ucuslar dostum xd"
            set {firlat.%player%} to true
   
on damage:
    if damage cause is fall:
        if {firlat.%victim%} is true:
            cancel event
on join:
    set {firlat.%player%} to false
on death:
    set {firlat.%player%} to false
 

Lapetos

Play.LuxuryNetworkTR.Com
Katılım
16 Kasım 2015
Mesajlar
65
Elmaslar
32
Puanlar
13.330
Yaş
23
Yer
İstanbul
Minecraft
ErenMeister
Benimde böyle bir şeye ihtiyacım vardı fakat line 3 ve line 5 de hata var bilgine
Şimdi dene birde.
Kod:
command /firlatbeni:
    trigger:
        push to upwards at speed 5
        message "&bİyi ucuslar dostum xd"
            set {firlat.%player%} to true
  
on damage:
    if damage cause is fall:
        if {firlat.%victim%} is true:
            cancel event
on join:
    set {firlat.%player%} to false
on death:
    set {firlat.%player%} to false
 
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Yukarı