variables:
{nc::%player%} = 0
command /ncver [<text>] <number>:
permission: op
permission message: &3NEPTUNE &7» &cYasak!
trigger:
add arg 2 to {nc::%arg 1%}
send "&3SkyBlock &7» &e%arg 1% &7adlı kişiye &a%arg 2% &7NC Verildi!"
command /ncsil [<text>] <number>:
permission: op
permission message: &3NEPTUNE &7» &cYasak!
trigger:
if arg 1 is not set:
message "&3NEPTUNE &7» &7Bir isim yazmalısın!"
else:
clear {nc::%arg 1%}
execute console command "ncbak %arg 1%"
send "&3NEPTUNE &7» &e%arg 1% &7adlı kişinin NC miktarı &asilindi!"
command /ncbak [<text>]:
trigger:
if arg 1 is not set:
message "&3NEPTUNE &7» &7Bir Isim &bYazmalısın!"
else:
add 0 to {nc::%arg 1%}
send "&3NEPTUNE &7» &e%arg 1% &7adlı kişinin NC miktarı &b%{nc::%arg 1%}%"
on join: #Burayı silmeyin! Eğer silerseniz oyuna ilk giren oyuncunun SC miktarı 0 yerine none olarak gözükecektir.
execute console command "ncbak %player%"