on join:
while player is online:
give 1 of barrier named "&4&lEnvanter Kontrol" with lore "&4&lEnvanter Kontrol" to player
loop all items in the player's inventory:
loop-item is barrier:
remove all barrier named "&4&lEnvanter Kontrol" with lore "&4&lEnvanter Kontrol" from player
{envanter.%player%} is set
delete {envanter.%player%}
else:
{envanter.%player%} is not set
set {envanter.%player%} to true
message "envanterin dolu"
wait 1 second
Ben daha çok "if player's inventory is full:" tarzı birşey bekliyordum ama buda olur :DBaşka bi forumdan buldumKod:on join: while player is online: give 1 of barrier named "&4&lEnvanter Kontrol" with lore "&4&lEnvanter Kontrol" to player loop all items in the player's inventory: loop-item is barrier: remove all barrier named "&4&lEnvanter Kontrol" with lore "&4&lEnvanter Kontrol" from player {envanter.%player%} is set delete {envanter.%player%} else: {envanter.%player%} is not set set {envanter.%player%} to true message "envanterin dolu" wait 1 second
Bana ait değildir
Ben bilmiyorum ki senin için araştırdım konu kilit yazarsan sevinirimBen daha çok "if player's inventory is full:" tarzı birşey bekliyordum ama buda olur :D
Henüz değil belki dediğim gibi bişey gelebilirBen bilmiyorum ki senin için araştırdım konu kilit yazarsan sevinirim
command /envkontrol [<player>]:
permission: op
trigger:
if arg-1 is set:
if arg-1 is online:
set {_x} to 0
loop all items in the arg-1's inventory:
loop-item is not air:
add 1 to {_x}
if {_x} is 0:
send "&cOyuncunun envanteri dolu." to player
else:
send "&cOyuncunun envanteri dolu değil." to player
else:
send "&c%arg-1% aktif değil!" to player
else:
send "&c/envkontrol (oyuncu)" to player