- Katılım
- 5 Ocak 2021
- Mesajlar
- 90
- Elmaslar
- 7
- Puanlar
- 395
- Yaş
- 18
- Minecraft
- asdfg1
command /coinver [<player>] [<int>]:
permission: coin.admin
trigger:
arg-1 is set:
if arg-2 is set:
add arg-2 to {coin.%arg-1%}
send "&a&lBASARILI &8&l» &7Basari ile %arg-1% isimli oyuncunun hesabina %arg-2% coin eklediniz."
else:
send "&cLütfen bir coin miktarı giriniz"
else:
send "&cLütfen bir oyuncu ismi giriniz"
command /coinal [<player>] [<int>]:
permission: coin.admin
trigger:
arg-1 is set:
if arg-2 is set:
remove arg-2 from {coin.%arg-1%}
send "&a&lBASARİLİ &8&l» &7Basari ile %arg-1% isimli oyuncunun hesabından %arg-2% coin aldiniz."
else:
send "&cLütfen bir coin miktarı giriniz"
else:
send "&cLütfen bir oyuncu ismi giriniz"
command /coin:
trigger:
send "&aCoin miktarin: &7%{coin.%player%}%"
on break of mossy cobblestone:
add 1 to {coin.%player%}
command /sungeral:
trigger:
if {coin.%player%} is bigger than or equal to 5000:
send "&a&lBASARILI &8&l» &7Basari ile 5000 Coin karsiligi sünger aldiniz"
execute console command "give %player% sponge 5"
remove 5000 from {coin.%player%}
else:
send "&c&lHATA &8&l» &7Yetersiz bakiye"
teşekkürler ancak bu sanal ben şeyden bashediyorum örneğin o kişi envanterinde 64 yosunlu taş bulunduruyorsa şu komut çalışıcak /give %Player% gold_nugget 1 name:&4Edit_Parası komutu çalışıcak ve 64 yosunlu taş yerine 1 tane Edit Parası Adlı Bişey Gelicek.Bana ait değil sahibinin konusu: https://www.mc-tr.com/konu/opskyblock-yosunlu-tas-kirinca-coin-gelme-onlari-harcama-skripti.67971/Kod:command /coinver [<player>] [<int>]: permission: coin.admin trigger: arg-1 is set: if arg-2 is set: add arg-2 to {coin.%arg-1%} send "&a&lBASARILI &8&l» &7Basari ile %arg-1% isimli oyuncunun hesabina %arg-2% coin eklediniz." else: send "&cLütfen bir coin miktarı giriniz" else: send "&cLütfen bir oyuncu ismi giriniz" command /coinal [<player>] [<int>]: permission: coin.admin trigger: arg-1 is set: if arg-2 is set: remove arg-2 from {coin.%arg-1%} send "&a&lBASARİLİ &8&l» &7Basari ile %arg-1% isimli oyuncunun hesabından %arg-2% coin aldiniz." else: send "&cLütfen bir coin miktarı giriniz" else: send "&cLütfen bir oyuncu ismi giriniz" command /coin: trigger: send "&aCoin miktarin: &7%{coin.%player%}%" on break of mossy cobblestone: add 1 to {coin.%player%} command /sungeral: trigger: if {coin.%player%} is bigger than or equal to 5000: send "&a&lBASARILI &8&l» &7Basari ile 5000 Coin karsiligi sünger aldiniz" execute console command "give %player% sponge 5" remove 5000 from {coin.%player%} else: send "&c&lHATA &8&l» &7Yetersiz bakiye"
variables:
{lapiskazma.%player%} = 0
{coin2.%player%} = 0
on break of mossy cobblestone:
if player has 127 mossy cobblestone:
execute console command "coinver %player% 256"
remove 128 mossy cobblestone from player
send "&3SkyBlock &8» &7Yosunlu Taşlar &7Coin&7'e dönüştürüldü."
else:
add 1 to {yosunlutaskazma.%player%}
command /coinver <player> <int>:
usage: "&3Coin &8» &7Coin Vermek İçin &d/coinver &b<&dOyuncu&b> &b<&dKredi Sayısı&b>"
permission: krediver.admin
permission message: &3SkyBlock &8» &cBu komutu kullanmaya izniniz yok!
trigger:
arg 1 is set:
add arg-2 to {coin2.%arg 1%}
send "&3SkyBlock &8» &a%arg-1% &7adlı oyuncuya &a%arg-2% &7coin gönderildi."
command /coin:
trigger:
send "&3Coin &8» &7Hesabında &a%{coin2.%player%}% &7Coin Var."
aynen teşekkürlerKod:on pickup: if event-item is mossy_cobblestone: if player's inventory contains 63 mossy_cobblestone: execute console command "give %player% gold_nugget 1 name:&4Edit_Parası" wait 1 tick remove 64 mossy_cobblestone from player's inventory
Buyrun sanırım istediğiniz bu