Sol Reklam

Çözüldü Ejderha Script Hata

Durum
Mesaj gönderimine kapalı.

MustafaSZ

Bir Kömür Göründü Kaptanım!
Premium
WellSetups

Discord:

mustafasz_

Katılım
22 Ekim 2019
Mesajlar
125
Elmaslar
20
Puanlar
6.405
Yer
İzmir
Minecraft
MustafaSZ
Kod:
options:
    p: &6&lEjderha &8-
    ejderha-can: 100000
    ejderha-isim: &e&lEJDERHA
    bire_verilecek_ödül1: crate key give MustafaLaBu altın_kasa_anahtarı 1
    bire_verilecek_ödül2: give %{1}% 57 96
    bire_verilecek_ödül3: give %{1}% 133 64
    ikiye_verilecek_ödül1: crazycrates give p spawner 3 %{2}%
    ikiye_verilecek_ödül2: give %{1}% 57 32
    üce_verilecek_ödül1: crazycrates give p spawner 1 %{3}%
  
on load:
    send "{@p} &fEtkinlik aktif edildi!" to console
on unload:
    send "{@p} &fEtkinlik kapatıldı." to console 
command /ejderha [<text>] [<text>]:
    trigger:
        if sender has permission "op":
            if arg 1 is not set:
                send ""
                send "&e/ejderha baslat &8[&7Etkinliği baslatır.&8]"
                send "&e/ejderha eventyeri &8[&7Etkinlik yerini ayarlar.&8]"
                send "&e/ejderha oyuncuyeri &8[&7Etkinlikde oyuncunun doğacağı yeri ayarlar.&8]"
                send ""
            if arg 1 is "baslat" or "baslat":
                if {ejderha::lokasyon} is set:
                    if {ejderha::oyunculoc} is set:
                        startDragon()
                    else:
                        send "{@p} &fOyuncu yeri ayarlı değil, ayarlamak icin: &e/ejderha oyuncuyeri"
                else:
                    send "{@p} &fEjderha doğma yeri ayarlı değil ayarlamak icin: &e/ejderha eventyeri"
            if arg 1 is "konsolstart":
                if {ejderha::lokasyon} is set:
                    if {ejderha::oyunculoc} is set:
                        if sender is console:
                            startDragon()
            if arg 1 is "eventyeri":
                send "{@p} &fEvent yeri ayarlandı."
                set {ejderha::lokasyon} to location of player
            if arg 1 is "oyuncuyeri":
                send "{@p} &fOyuncu yeri ayarlandı."
                set {ejderha::oyunculoc} to location of player   

function startDragon():
    loop all players:
        send loop-player title "&e&lEJDERHA EVENTI" with subtitle "&710 saniye sonra Ejderha doğucak!" for 3 seconds
        wait 10 seconds
        send all players title "&e&lEJDERHA EVENTI" with subtitle "&7Katılmak icin: &6/ejderhagir"
    broadcast "{@p} &fEtkinliğe gitmek icin: &e/ejderhagir"
    set {ejderha::giris} to "Acık"
    wait 10 seconds
    spawn ender dragon at {ejderha::lokasyon}
    broadcast "{@p} &fEtkinliğe gitmek icin: &e/ejderhagir"
    wait 3 seconds
    send all players title "&e&lEJDERHA EVENTI"
    set health of last spawned ender dragon to {@ejderha-can}
    set maximum health of last spawned ender dragon to {@ejderha-can}
    set {ejderha::durum} to "Aktif" 
              
command /ejderhagir:
    trigger:
        if {ejderha::giris} is "Acık":
            teleport player to {ejderha::oyunculoc}
            execute console command "tm message %player% &fEtkinlik alanına ısınlandınız."
        else if {ejderha::giris} is "Kapalı":
            wait 2 seconds
            execute console command "tm message %player% &fEtkinlik su an aktif değil!" 
          
on damage of ender dragon:
    add damage to {hasar-e::%attacker%}
    add damage to {hasar-t::%attacker%}             
import:
    org.bukkit.event.entity.EntityCreatePortalEvent
on EntityCreatePortalEvent:
    cancel event
on death of ender dragon:
    execute console command "sıra"
    set {ejderha::giris} to "Kapalı"
    set {ejderha::durum} to "Kapalı"
    wait 3 seconds
    broadcast ""
    broadcast "        &e&lEJDERHA ÖLDÜRÜLDÜ!"
    broadcast ""
    broadcast "     &fEn cok hasar veren oyuncular;"
    set {sonöldüren} to {hasar1}
    broadcast "         &6%{hasar1}%"
    broadcast "         &6%{hasar2}%"
    broadcast "         &6%{hasar3}%"
    broadcast ""
    wait 2 seconds
    broadcast "{@p} &fÖdüller teslim edildi!"
    execute console command "{@bire_verilecek_ödül1}"
    execute console command "{@bire_verilecek_ödül2}"
    execute console command "{@bire_verilecek_ödül3}"
    execute console command "{@ikiye_verilecek_ödül1}"
    execute console command "{@ikiye_verilecek_ödül2}"
    execute console command "{@üce_verilecek_ödül1}"
    add 1 to {ejderhak::%attacker%}
    add 1 to {ejderha-katilma::%attacker%}
    delete {hasar-e::*}
    delete {hasar-t::*}
    delete {hasar1}
    delete {hasar2}
    delete {hasar3}
    delete {1}
    delete {2}
    delete {3}
command /sira:
    permission: op
    trigger:
        loop {hasar-e::*}:
            add 1 to {_size}
            if {_low.to.high.list::%loop-value%} is not set:
                set {_low.to.high.list::%loop-value%} to loop-index
            else:
                set {_n} to 0
                loop {_size} times:
                    set {_n} to {_n}+1
                    {_low.to.high.list::%loop-value-1%.%{_n}%} is not set
                    set {_low.to.high.list::%loop-value-1%.%{_n}%} to loop-index
                    stop loop
        wait 1 tick
        set {_n} to size of {_low.to.high.list::*}
        loop {_low.to.high.list::*}:
            set {_high.to.low.list::%{_n}%} to loop-value
            set {_n} to {_n}-1
        wait 1 tick
        loop {_high.to.low.list::*}:
            add 1 to {_result}
            if {_result} is 1:
                set {1} to loop-value
                set {hasar1} to "&71. &f%loop-value%  &e%{hasar-e::%loop-value%}%"
            if {_result} is 2:
                set {hasar2} to "&72. &f%loop-value% &e%{hasar-e::%loop-value%}%"
                set {2} to loop-value
            if {_result} is 3:
                set {hasar3} to "&73. &f%loop-value% &e%{hasar-e::%loop-value%}%"
                set {3} to loop-value
                stop 
              
on portal enter:
    if "%region at player%" contains "ejderha":
        if {ejderha::giris} is "Acık":
            teleport player to {ejderha::oyunculoc}
            wait 2 seconds
            execute console command "{@p} &7Etkinlik alanına basarılı bir sekilde ısınlandın!"
            stop
        else if {ejderha::giris} is "Kapalı":
            teleport player to {ybspawn}
            send "{@p} &7Etkinlik su an aktif değil!"
            stop 

      
command /ebelirle:
    permission: ejderbelirle.admin
    trigger:
        set {ejderspawn} to player's location
      
command /ybelirle:
    permission: ejderbelirle.admin
    trigger:
        set {ybspawn} to player's location
 
on rightclick on sign:
    line 1 is "&4EJDERHA"
    line 2 is "&dKatılmak icin"
    line 3 is "Sağ tıkla"
    set {eonayla.%player%} to true
    if {eonayla.%player%} is true:
        send "&8[&6Skyblock&8] &fDısarı cıkmayı onaylıyor musun? Eğer onaylıyorsan &a/ejderhaonayla &fyazabilirsin." to player

command /ejderhaonayla:
    trigger:
        if {eonayla.%player%} is true:
            send "&eİceri sokuluyorsun"
            teleport player to {ejderspawn}
            set {eonayla.%player%} to false
        else:
            send "&8[&6Skyblock&8] &fOnaylama islemini gerceklestirmek icin tabelaya sağ tıklamalısın!" to player1 Ad

1665760882080.png

1665760895914.png

Bu şekilde hata veriyor yardımcı olabilir misiniz?
 

JKaan

Somon Balığı Selam Vermeye Geldi

Discord:

JKaan#6080

Katılım
15 Haziran 2022
Mesajlar
15
Elmaslar
3
Puanlar
1.195
Yer
Turkey
send "yazı" to all players
send "yazı" to loop-player
 

JKaan

Somon Balığı Selam Vermeye Geldi

Discord:

JKaan#6080

Katılım
15 Haziran 2022
Mesajlar
15
Elmaslar
3
Puanlar
1.195
Yer
Turkey
extra olarak skript addonum yok demişsin
import komutu için skript-reflect lazım
 
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Neden altınlarını Discord sunucumuzda kazmıyorsun? TIKLA VE KATIL!
Yukarı