Sol Reklam

Çözüldü effectli kılıç skript i düzelte bilirmisiniz

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan xGaddar
  • Başlangıç Tarihi Başlangıç Tarihi
  • Görüntüleme 1.481
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.

xGaddar

Koydum Çalışma Masasını
Katılım
9 Kasım 2014
Mesajlar
69
Elmaslar
50
Puanlar
13.370
Yer
İzmir
Bu skript i düzelte bilcek varmı 23 tane hata veriyorda ?
[HIDE]
# "%victim% ölen kişinin adı "attacker" öldüren kişinin adı.

options:
ilkgirismesaji: &b%player% &6Sunucumuza ilk defa girmiştir...
pvpolummesaji: &c%victim% &7, &a%attacker% &7Tarafından Öldürüldü
creeperolummesaji: &c%victim% &7adlı oyuncu, &aCreeper &7tarafından patlatıldı.
zombiolummesaji: &c%victim% &7adlı oyuncu, &2Zombi &7tarafından beyni yendi.
iskeletolummesaji: &c%victim% &7adlı oyuncu, &8Iskelet &7tarafından headshot yedi
orumcekolummesaji: &c%victim% &7adlı oyuncu, &4Örümcek &7tarafından zehirlendi.
endermanolummesaji: &c%victim% &7adlı oyuncu, &0Enderman&7ın gazabina ugradı.
irongolemolummesaji: &c%victim%ın , &fIronGolem &7tarafından kafasi ezildi.

on death:
attacker is a player
victim is a player
broadcast "{@pvpolummesaji}"

on death:
attacker is a creeper
victim is a player
set death message to "{@creeperolummesaji}"


on death:
attacker is a Skeleton
victim is a player
set death message to "{@iskeletolummesaji}"

on death:
attacker is a spider
victim is a player
set death message to "{@orumcekolummesaji}"

on death:
attacker is a enderman
victim is a player
set death message to "{@endermanolummesaji}"

on death:
attacker is a iron golem
victim is a player
set death message to "{@irongolemolummesaji}"

on death:
attacker is a Zombie
victim is a player
set death message to "{@zombiolummesaji}"

on join:
if player doesn't have permission "spawn.isinlanma":
if {@girdigindespawnaisinlansin} is true:
teleport player to {spawn}
if {@girdigindespawnaisinlansin} is false:

# "Gösterilecek mesaj" kısmını istediğiniz gibi editleyebilir, Türkçe karekter kullanabilirsiniz.

# Mr. S
# Copyright 2017*
on right click with diamond sword:
name of player's tool is "&eÖzel Kılıç [&aÖlüm Büyüsü 1&e]":
if {cooldown.%player%} isn't set:
set {ölümbüyüsü.%player%} to 1
set {cooldown.%player%} to 1
send "&aÖlüm Büyüsü Aktif 20 Saniye Sonra

Büyü Bitecek [1 Dakika Bekleme Süresi]" to player
wait 20 seconds
set {ölümbüyüsü.%player%} to 0
send "&aBüyü Bitti . 40 Saniye Sonra Tekrar Kullanabilirsin"
wait 40 seconds
delete {cooldown.%player%}
{cooldown.%player%} is 1:
send "&aŞu Anda Ölüm Büyüsünü Kullanamazsın !" to player
on right click with diamond sword:
name of player's tool is "&eÖzel Kılıç [&aÖlüm Büyüsü 2&e]":
if {cooldown1.%player%} isn't set:
set {ölümbüyüsü.%player%} to 2
set {cooldown1.%player%} to 1
send "&aÖlüm Büyüsü Aktif 20 Saniye Sonra Büyü Bitecek [1 Dakika Bekleme Süresi]" to player
wait 20 seconds
set {ölümbüyüsü.%player%} to 0
send "&aBüyü Bitti . 40 Saniye Sonra Tekrar Kullanabilirsin"
wait 40 seconds
delete {cooldown1.%player%}
{cooldown1.%player%} is 1:
send "&aŞu Anda Ölüm Büyüsünü Kullanamazsın !" to player
on right click with diamond sword:
name of player's tool is "&eÖzel Kılıç [&aYavaşlatıcı 1&e]":
if {cooldown2.%player%} isn't set:
set {yavaslatici.%player%} to 2
set {cooldown2.%player%} to 1
send "&aYavaşlatıcı Aktif 20 Saniye Sonra Büyü Bitecek [1 Dakika Bekleme Süresi]" to player
wait 20 seconds
set {yavaslatici.%player%} to 0
send "&aBüyü Bitti . 40 Saniye Sonra Tekrar Kullanabilirsin"
wait 40 seconds
delete {cooldown2.%player%}
{cooldown2.%player%} is 1:
send "&aŞu Anda Yavaşlatıcıyı Kullanamazsın !" to player
on right click with diamond sword:
name of player's tool is "&eÖzel Kılıç [&aYavaşlatıcı 2&e]":
if {cooldown3.%player%} isn't set:
set {yavaslatici.%player%} to 2
set {cooldown3.%player%} to 1
send "&aYavaşlatıcı Aktif 20 Saniye Sonra Büyü Bitecek [1 Dakika Bekleme Süresi]" to player
wait 20 seconds
set {yavaslatici.%player%} to 0
send "&aBüyü Bitti . 40 Saniye Sonra Tekrar Kullanabilirsin"
wait 40 seconds
delete {cooldown3.%player%}
{cooldown3.%player%} is 1:
send "&aŞu Anda Yavaşlatıcıyı Kullanamazsın !" to player


on damage:
attacker is player:
{ölümbüyüsü.%attacker%} is 0:
stop
{ölümbüyüsü.%attacker%} is 1:
chance of 20%:
apply poison 1 to the victim for 5 seconds
{ölümbüyüsü.%attacker%} is 2:
chance of 20%:
apply poison 2 to the victim for 5 seconds
{yavaslatici.%attacker%} is 0:
stop
{yavaslatici.%attacker%} is 1:
chance of 20%:
apply slowness 3 to the victim for 5 seconds
{yavaslatici.%attacker%} is 2:
chance of 20%:
apply slowness 3 to the victim for 10 seconds
on break of lapis ore:
chance of 1%:
give 1 paper named "&cÖzel Kılıç Planı" with lore "&aSağ Tıklayarak Bir Adet Özel Büyülü Kılıç Alabilirsin" to player
on right click with paper:
name of player's tool is "&cÖzel Kılıç Planı":
remove 1 paper named "&cÖzel Kılıç Planı" with lore "&aSağ Tıklayarak Bir Adet Özel Büyülü Kılıç Alabilirsin" from player
set {_randomsayi1} to random integer between 1 and 10
if {_randomsayi1} is 1:
give 1 diamond sword named "&eÖzel Kılıç [&aÖlüm Büyüsü 1&e]" with lore "&cÖlüm Büyüsü 1|| || ||&7Sağ Tıklayıp 1 Dakikada 20 Saniyelik Ölüm Büyüsünü Al||&7Bir Oyuncuya Bu Kılıçla Vurduğunuzda||&7Yüzde Yirmi Şansla 5 Saniyelik Zehir 1 Efekti Alır" to player
if {_randomsayi1} is 2:
give 1 diamond sword named "&eÖzel Kılıç [&aÖlüm Büyüsü 2&e]" with lore "&cÖlüm Büyüsü 2|| || ||&7Sağ Tıklayıp 1 Dakikada 20 Saniyelik Ölüm Büyüsünü Al||&7Bir Oyuncuya Bu Kılıçla Vurduğunuzda||&7Yüzde Yirmi Şansla 5 Saniyelik Zehir 2 Efekti Alır" to player
if {_randomsayi1} is 3:
give 1 diamond sword named "&eÖzel Kılıç [&aÖlüm Büyüsü 1&e]" with lore "&cÖlüm Büyüsü 1|| || ||&7Sağ Tıklayıp 1 Dakikada 20 Saniyelik Ölüm Büyüsünü Al||&7Bir Oyuncuya Bu Kılıçla Vurduğunuzda||&7Yüzde Yirmi Şansla 5 Saniyelik Zehir 1 Efekti Alır" to player
if {_randomsayi1} is 4:
give 1 diamond sword named "&eÖzel Kılıç [&aÖlüm Büyüsü 1&e]" with lore "&cÖlüm Büyüsü 1|| || ||&7Sağ Tıklayıp 1 Dakikada 20 Saniyelik Ölüm Büyüsünü Al||&7Bir Oyuncuya Bu Kılıçla Vurduğunuzda||&7Yüzde Yirmi Şansla 5 Saniyelik Zehir 1 Efekti Alır" to player
if {_randomsayi1} is 5:
give 1 diamond sword named "&eÖzel Kılıç [&aÖlüm Büyüsü 1&e]" with lore "&cÖlüm Büyüsü 1|| || ||&7Sağ Tıklayıp 1 Dakikada 20 Saniyelik Ölüm Büyüsünü Al||&7Bir Oyuncuya Bu Kılıçla Vurduğunuzda||&7Yüzde Yirmi Şansla 5 Saniyelik Zehir 1 Efekti Alır" to player
if {_randomsayi1} is 6:
give 1 diamond sword named "&eÖzel Kılıç [&aYavaşlatıcı 1&e]" with lore "&cYavaşlatıcı 1|| || ||&7Sağ Tıklayıp 1 Dakika Süreyle 20 Saniyelik Yavaşlatıcı Büyüsü Al||&7Bir Oyuncuya Bu Kılıçla Vurduğunuzda||&7Yüzde Yirmi Şansla 5 Saniyelik Yavaşlık 3 Efekti Alır" to player
if {_randomsayi1} is 7:
give 1 diamond sword named "&eÖzel Kılıç [&aYavaşlatıcı 1&e]" with lore "&cYavaşlatıcı 1|| || ||&7Sağ Tıklayıp 1 Dakika Süreyle 20 Saniyelik Yavaşlatıcı Büyüsü Al||&7Bir Oyuncuya Bu Kılıçla Vurduğunuzda||&7Yüzde Yirmi Şansla 5 Saniyelik Yavaşlık 3 Efekti Alır" to player
if {_randomsayi1} is 8:
give 1 diamond sword named "&eÖzel Kılıç [&aYavaşlatıcı 1&e]" with lore "&cYavaşlatıcı 1|| || ||&7Sağ Tıklayıp 1 Dakika Süreyle 20 Saniyelik Yavaşlatıcı Büyüsü Al||&7Bir Oyuncuya Bu Kılıçla Vurduğunuzda||&7Yüzde Yirmi Şansla 5 Saniyelik Yavaşlık 3 Efekti Alır" to player
if {_randomsayi1} is 9:
give 1 diamond sword named "&eÖzel Kılıç [&aYavaşlatıcı 1&e]" with lore "&cYavaşlatıcı 1|| || ||&7Sağ Tıklayıp 1 Dakika Süreyle 20 Saniyelik Yavaşlatıcı Büyüsü Al||&7Bir Oyuncuya Bu Kılıçla Vurduğunuzda||&7Yüzde Yirmi Şansla 5 Saniyelik Yavaşlık 3 Efekti Alır" to player
if {_randomsayi1} is 10:
give 1 diamond sword named "&eÖzel Kılıç [&aYavaşlatıcı 2&e]" with lore "&cYavaşlatıcı 2|| || ||&7Sağ Tıklayıp 1 Dakika Süreyle 20 Saniyelik Yavaşlatıcı Büyüsü Al||&7Bir Oyuncuya Bu Kılıçla Vurduğunuzda||&7Yüzde Yirmi Şansla 8 Saniyelik Yavaşlık 3 Efekti Alır" to player
[/HIDE][DOUBLEPOST=1509558925,1509558809][/DOUBLEPOST]pardon dogru çıkmamış
Değerli ziyaretçimiz, içeriği görebilmek için şimdi giriş yapın veya kayıt olun.
 
Hatayı atsana :D
 
Hataların resmini atın da direk oraya yoğunlaşalım. Skript'i düzeltmemiz, zorunlu değil bir de hatalarını bulmakla mı uğraşalım?
 
Konunuzu yanlış yere açmışsınız. Konunuz skript bölümünden(paylaşım) skript destek bölümüne taşınmıştır.
 
upload_2017-11-1_21-5-40.png

abi sigmiyorki :D hepsi
upload_2017-11-1_21-6-17.png

upload_2017-11-1_21-6-39.png

upload_2017-11-1_21-7-12.png

upload_2017-11-1_21-7-36.png

gerisi gözükmüyor zaten chat a sıgmıyor
 
büsefer 12 error verdi
upload_2017-11-1_21-37-9.png

upload_2017-11-1_21-37-27.png
[DOUBLEPOST=1509561672,1509561470][/DOUBLEPOST]konu kilit squary gerekiyormuş yükledim düzeldi[DOUBLEPOST=1509561877][/DOUBLEPOST]Ama istedigim tam olarak bu deildi adama zehir felan vermesi gerekiyor vurdugum kişiye ?
 

Ekler

  • upload_2017-11-1_21-37-36.png
    upload_2017-11-1_21-37-36.png
    958,3 KB · Görünt.: 512
  • upload_2017-11-1_21-37-49.png
    upload_2017-11-1_21-37-49.png
    959,3 KB · Görünt.: 492
büsefer 12 error verdi
Eki Görüntüle 16027
Eki Görüntüle 16028[DOUBLEPOST=1509561672,1509561470][/DOUBLEPOST]konu kilit squary gerekiyormuş yükledim düzeldi[DOUBLEPOST=1509561877][/DOUBLEPOST]Ama istedigim tam olarak bu deildi adama zehir felan vermesi gerekiyor vurdugum kişiye ?
Kod:
on damage:
    attacker is player:
        {ölümbüyüsü.%attacker%} is 0:
            stop
        {ölümbüyüsü.%attacker%} is 1:
            chance of 20%:
                apply poison 1 to the victim for 5 seconds
        {ölümbüyüsü.%attacker%} is 2:
            chance of 20%:
                apply poison 2 to the victim for 5 seconds
        {yavaslatici.%attacker%} is 0:
            stop
        {yavaslatici.%attacker%} is 1:
            chance of 20%:
                apply slowness 3 to the victim for 5 seconds
        {yavaslatici.%attacker%} is 2:
            chance of 20%:
                apply slowness 3 to the victim for 10 seconds
Kısmındaki apply kodlarındaki yerleri değiştirerek veya fazladan ekleyerek kendiniz zehir gibi efektleri verebilirsiniz.
 
Kod:
on damage:
    attacker is player:
        {ölümbüyüsü.%attacker%} is 0:
            stop
        {ölümbüyüsü.%attacker%} is 1:
            chance of 20%:
                apply poison 1 to the victim for 5 seconds
        {ölümbüyüsü.%attacker%} is 2:
            chance of 20%:
                apply poison 2 to the victim for 5 seconds
        {yavaslatici.%attacker%} is 0:
            stop
        {yavaslatici.%attacker%} is 1:
            chance of 20%:
                apply slowness 3 to the victim for 5 seconds
        {yavaslatici.%attacker%} is 2:
            chance of 20%:
                apply slowness 3 to the victim for 10 seconds
Kısmındaki apply kodlarındaki yerleri değiştirerek veya fazladan ekleyerek kendiniz zehir gibi efektleri verebilirsiniz.
ide daha yavaşlatıcı bile vermiyor adama ? cevabınız için teşekkürler
 
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Yukarı