Sol Reklam
Sağ Reklam

Tanıtım EasyVillager - Köylü kullanımını kolaylaştırın

Durum
Mesaj gönderimine kapalı.

NotNull

Fırında Isıttığım İlk Taş

Discord:

NotNull#0001

Katılım
30 Haziran 2020
Mesajlar
77
Elmaslar
63
Puanlar
2.775
Minecraft
NotNull
burada büyük sıkıntı olan package isiminin büyük harfle başlaması değil senin package isiminde projenin adının bulunmaması zaten :))))

Eki Görüntüle 139316

küçük ayrıntılar projenin düzenini oluşturur ve algoritmayı gerçekleştirmek için iyi bir proje düzeni gerekmektedir daha yaptığın çok fazla hata var ben sadece daha başındakileri söyledim. Bu proje sizin için küçük olabilir algoritması basit olabilir ancak ileride karşınıza çıkacak karmaşık bir algoritma bu kodlama düzeni ile kafanızı karıştıracaktır.
Algoritmada ne gibi sıkıntılar olduğunu düşünüyorsunuz ?
 

Alkyone

Somon Balığı Selam Vermeye Geldi
Katılım
28 Temmuz 2018
Mesajlar
23
Elmaslar
4
Puanlar
0
Yaş
23
Algoritmada ne gibi sıkıntılar olduğunu düşünüyorsunuz ?
listenerda yazdığın kod çok karışık ve anlaşılamaz durumda bunun nedenlerini sırayla sayayım:

1 - Enum olarak kontrol edebileceğin bir şeyi string olarak kontrol ettirmişsin.

1599035934542.png


2 - Itemini burada bir değişkene atamana rağmen yeniden çekmişsin.

1599035997024.png


3 - çoğu yerde "event.getWhoClicked()" kullanmışsın eğer bir şeyi birden fazla kullanacaksan bir değişkene ataman senin için daha iyi olacaktır.

4- kodunda aşırı art arda if - else - else if kullanımı var bu kodunu çok düzensiz yapıyor.

5 - aynı şekilde bu event methodu bir complex method yani çok uzun ve karışık bu kodunu daha performanslı ve daha düzenli bir şekilde çalıştırabilmek için bu methodunun kodlarını parçalara ayırman gerekiyor.

6 - algoritmadaki hatayı sormuşsun bir algoritmayı birden fazla şekilde yapabilirsin önemli olan çalıştırmak değil aralarından en iyi ve en düzenli olan algoritmayı seçmektir.
 

NotNull

Fırında Isıttığım İlk Taş

Discord:

NotNull#0001

Katılım
30 Haziran 2020
Mesajlar
77
Elmaslar
63
Puanlar
2.775
Minecraft
NotNull
listenerda yazdığın kod çok karışık ve anlaşılamaz durumda bunun nedenlerini sırayla sayayım:

1 - Enum olarak kontrol edebileceğin bir şeyi string olarak kontrol ettirmişsin.

Eki Görüntüle 139317

2 - Itemini burada bir değişkene atamana rağmen yeniden çekmişsin.

Eki Görüntüle 139318

3 - çoğu yerde "event.getWhoClicked()" kullanmışsın eğer bir şeyi birden fazla kullanacaksan bir değişkene ataman senin için daha iyi olacaktır.

4- kodunda aşırı art arda if - else - else if kullanımı var bu kodunu çok düzensiz yapıyor.

5 - aynı şekilde bu event methodu bir complex method yani çok uzun ve karışık bu kodunu daha performanslı ve daha düzenli bir şekilde çalıştırabilmek için bu methodunun kodlarını parçalara ayırman gerekiyor.

6 - algoritmadaki hatayı sormuşsun bir algoritmayı birden fazla şekilde yapabilirsin önemli olan çalıştırmak değil aralarından en iyi ve en düzenli olan algoritmayı seçmektir.
çünki çok fazla değer kontrolü gerekiyor o yüzden o kadar if else var bunun performanslada alakası yokki zaten kullandığı thread miktarı belli ayrıca event.getwhoclicked la p nin bir farkı yok uzun bir şey yazarsam p kullanırım ya da kullanmam çok farkı yok zaten bunlar gereksiz şeyler complex olmasının sebebi algoritması biraz zor ve dikkatli bakmadığın için anlamamış olman aslında çok fazla komplex bir yapısı yok bunun kodlarının alınmaması için ya da algılanmaması için obfuscater bastığımı varsay yine aynı kapıya çıkar o yüzden böyle detaylar yerine neden orda bir boş if döngüsü var diye sormanı beklerdim ama yinede teşekkür ederim bunlara birdahaki projelerimde daha çok özen gösteririm madem bu kadar önemli görüyorsanız
 
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Neden altınlarını Discord sunucumuzda kazmıyorsun? TIKLA VE KATIL!
Yukarı