options:
prefix: &6Dilek Kuyusu &e▶ &7
baslik: &6&lDilek Kuyusu
cooldown: 20 seconds
command /dilek [<integer>]:
cooldown: {@cooldown}
cooldown message: {@prefix} Malesef, kuyuya &c{@cooldown} &7saniyede bir dilek atabilirsin.
trigger:
if arg-1 is set:
if player's balance is more than or equal to arg-1:
remove arg-1 from player's balance
send player title "{@baslik}" with subtitle "&eKuyuya attığın miktar: &a%arg-1%$" for 2 seconds
wait 4 seconds
send player title "{@baslik}" with subtitle "&eParanın kuyuya düşmesine çok az kaldı..." for 2 seconds
wait 3 seconds
chance of 25%: #2X
add arg * 2 to player's balance
send player title "{@baslik}" with subtitle "&7Tebrikler, kuyuya attığın paranın &ax2 &7katını kazandın ( &a%arg * 2%$ &7)" for 6 seconds
chance of 25%: #0
send player title "{@baslik}" with subtitle "&7Malesef, kazanamadın &7( &c0$ &7)" for 6 seconds
chance of 25%: #3X
add arg * 3 to player's balance
send player title "{@baslik}" with subtitle "&7Tebrikler, kuyuya attığın paranın &ex3 &7katını kazandın ( &a%arg * 3%$ &7)" for 6 seconds
chance of 25%: #-2X
remove arg * 2 from player's balance
send player title "{@baslik}" with subtitle "&7Malesef, kuyuya attığın paranın iki katını kaybettin &7( &c-%arg * 2%$ &7)" for 6 seconds
else:
send "{@prefix} Malesef, kuyuya atacak paranız yok." to player
stop